Já bych se toho nebál, pokud nejsou problém peníze a čas, tak si kup to, co bude dělat radost. Tím 2.4T Outbackem jsem nejel, evropská 2.5 mě nějak zvlášť neurážela (papírově je to sice slabé, ale v mém převažujícím provozu by to v kombinaci s CVT asi nebyl problém...). Pokud se mi naskytne příležitost zdržet se chvilku v Ostravě, chci se v té Impexte objednat, taky by mě zajímalo, jestli má cenu si připlatit a lehce si zkomplikovat život s tím americkým autem. Kdysi jsem tam okukoval Ascent a o tom motoru říkali, že je to důstojná náhrada za 3.6... bohužel nebyl čas tehdy na projížďku a teď pro jistotu Ascenty nejsou.
Předpokládám, že Impexta servis nějak řeší vč. zajištění případných specifických dílů. Že auta vozí na diagnostiku jinam, to jsem nevěděl. V Opavě asi budou mít s diagnostikou problém, nebo aspoň u mojí Tribecy to, co je "stejné", řeší v pohodě, ale když jsem se ptal na ventilky pro kontrolu tlaku v pneu, tak byli dost překvapení, a že to jejich diagnostika na Tribecu neumožňuje (evropské verze to nikdy neměly, proto to neumí ani evropská diag.)
U toho bílého jen pozor, bude určitě nějak opravovaný - ale to Ti určitě prozradí na dotaz sami
