mnov píše: ↑čtv pro 01, 2022 11:50 pm
Zásuvka co zvládne 32 A je sice hezká, ale když mám hlavní jistič 25 A.
A na tom jističi mi jede celá spotřeba baráku.
To jsou právě ty nedodělky, či šetření na nesprávném místě, nad kterejma se nikdo moc nezamejšlí a pak jen blbě čumí.
Je to hlavně kvůli USA, kde je 120V, aby to auto na té sítí bylo schopné nabíjet aspoň těch 3,3kW.
Doba nabíjení odpovídá tomu co jsem psal o nejhorší variantě. Bude tam jednofázová nabíječka 230V 32A. To se dalo pochopit u deset let starech elektromobilů s malou baterkou, ale v dnešní době to absolutně nechápu. A pokud chtějí šetřit, tak by 22kW nabíječku mohli dát aspoň jako příplatkovou výbavu, tam by pak doba nabíjení byla cca 3h z nuly do 100%.
Vůbec nepíšou jakej nabíjecí kabel je k autu dodáván. Pokud to bude běžný do klasické zásuvky, tak limit nabíjení je 3,6kW.
Auto má mít 71kWh baterku, takže nabíjením z běžné zásuvky s dodaným nabíjecím kabelem by trvalo teoreticky 19 hodin!
Vladimir_xh:
Tak samozřejmě, každej má jiny požadavky. Já třeba od auta na ježdění kolem komína mám nulovej požadavek zábavnosti. Tam spíše ocením ty vlastnosti elektra. Nevadí mu popojíždění, topí to hned, když s tím ráno vyjíždím z baráku, tak nikoho nevzbudím atd.
Elektroauto už jsem stejně nechal otci a nejezdím s ním. Protože jsem se nastěhoval do paneláku a odmítám dělat ostatním kašpara a tahat z okna prodlužovák
A nabíječka tu není a i kdyby byla, tak tam odmítám trávit svůj volný čas a čekat až se auto nabije za cenu 9kč/kWh.
Pro něj je to ideální autíčko, protože už se mu blbě chodí, tak jezdí i blbých 500m do obchodu. S outbackem se při těhle cestách běžně pohyboval se spotřebou nad 12l. Elektroauto paradoxně proti spalováku při těhle couračkách žere méně jak na dlouhé tratě.