2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Řeším takové dilema.
Doslova protíká olej pod hlavami, zaprasený spodek auta - ano je to vadné těsnění. Prošell jsem forum. Ale.
Mechanik mě straší, že se bude muset přebrousit hlava, možná blok. OK. Ale váhám, když už se to rozdělá, zda to neposlat na GO
Najeto 270 000 , outback 2008, vlastně to je údaj z tachometru, tak kdo ví.
Našel jsem, že Marek Rous to dělá výměnou, z telefonátu mám dobrý pocit. Tedy: máte s tím konkrétní zkušenost?
https://auto.bazos.cz/inzerat/163770423 ... w-EJ25.php
Děkuji za názory
Doslova protíká olej pod hlavami, zaprasený spodek auta - ano je to vadné těsnění. Prošell jsem forum. Ale.
Mechanik mě straší, že se bude muset přebrousit hlava, možná blok. OK. Ale váhám, když už se to rozdělá, zda to neposlat na GO
Najeto 270 000 , outback 2008, vlastně to je údaj z tachometru, tak kdo ví.
Našel jsem, že Marek Rous to dělá výměnou, z telefonátu mám dobrý pocit. Tedy: máte s tím konkrétní zkušenost?
https://auto.bazos.cz/inzerat/163770423 ... w-EJ25.php
Děkuji za názory
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49197
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Hlavy se brousí pokaždé, když se z motoru sundají. To je běžný úkon před montáží nového těsnění. Ale je to otázka pár stokorun.
Blok se naopak většinou brousit nemusí. Jsou servisy, jako třeba Boxerauto, který tvrdí, že je to nutné, ale nutné to není.
Koukám, že ten Marek Rous je z Kladna. To by ho mohl znát Vrťas a něco nám k němu říct.
Blok se naopak většinou brousit nemusí. Jsou servisy, jako třeba Boxerauto, který tvrdí, že je to nutné, ale nutné to není.
Koukám, že ten Marek Rous je z Kladna. To by ho mohl znát Vrťas a něco nám k němu říct.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
ahoj. Marek super kluci vědi co dělají. už těch motorů nadělali hodně.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1202
- Registrován: čtv říj 01, 2009 9:40 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vrtilka
- Bydliště: Kyšice okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Jojo snaží se.
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Ak nemáš s motorom nejaký iný problém, tak nevidím dôvod ho meniť za iný na protihodnotu, ale nechal by som si urobiť ten svoj
Pri 270tkm, nestačí urobiť len tesnenia, ale bude treba zabrúsiť aj sedlá ventilov + ventily + vymeniť guferá na driekoch.
Bolo by naopak dosť nelogické s tým nerobiť nič, prerovnanie je banalita, ktorá nestojí v podstate nič
Pri 270tkm, nestačí urobiť len tesnenia, ale bude treba zabrúsiť aj sedlá ventilov + ventily + vymeniť guferá na driekoch.
Bolo by naopak dosť nelogické s tým nerobiť nič, prerovnanie je banalita, ktorá nestojí v podstate nič
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Spotřebu oleje asi nevíš, co? Jestli neskouknout pístní kroužky. U větších nájezdů může být zapečený stírací kroužek.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 197
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Já se taky chystám na nový těsnění pod hlavama - teče mi voda ven. Als, kterej mi to bude dělat, rozhodně doporučuje minimálně zkontrolovat i rovnost bloku. A případně zbrousit taky. Jinak prej hrozí, že to časem foukne znova.
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Spotřebu oleje nevím a mám postřeh, že u druhého subaru byly kroužky měněny dokonce ve 180 000 Km a olej stejně žral dál.
Jinak z demontáže motoru mám zajímavý postřeh - ten servis co je u Pardubic - jak dělali ty kroužky a vyhazovali motor, tak přehodili hadice k topení. Ony mají velmi podobný tvar, takže to na první pohled není vidět, ale jak je ta jedna blbě nahnutá, tak se prodře o tyč řízení. Což se mi stalo.
Jinak děkuji všem za cenné názory!
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Ono taky před výměnou kroužků je třeba změřit ovalitu válce. Jestli je už šišatej, tak výměna kroužků nepomůže. A jestli se při tom nedělala hlava, tak to může furt žrát olej přes gufera ventilů, nebo utíkat jinde na nějakém guferu.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Tak to by snad mechanici co to dělají, měli vědet.... Jako dozadele... to mam vsechno jako zakaznik hlidat? Je to jako se vsím, uctu a pokoru k praci pohledat...
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Ahoj, jak to dopadlo?
Mám najeto 261k km nechal jsem dělat těsnění u ventil vík s tím že to tam sáklo, teď v létě repas řízení, protože to teklo a nakonec mi bylo řečeno, že jak to dlouho stálo, teče to ještě těsněním pod hlavou, vpravo (spolujezdec) víc a vlevo míň.
Když dojedu do kolony, tak se mi kouří chvilku od kola spolujezdce, jak to kape na výfuk...
Takže hlavy dolů, těsnění, srovnat, pístní kroužky, protože dolevám cca 1l na 2000km (všichni mi tvrdí, že je to vlastnost těchto 2,5l takže už to tak dělám 7let) dával jsem 10W-40 ale v origo Subaru mi začli dávat 5W-30 že to bude lepší (nevím)...
Díky za postřehy
Mám najeto 261k km nechal jsem dělat těsnění u ventil vík s tím že to tam sáklo, teď v létě repas řízení, protože to teklo a nakonec mi bylo řečeno, že jak to dlouho stálo, teče to ještě těsněním pod hlavou, vpravo (spolujezdec) víc a vlevo míň.
Když dojedu do kolony, tak se mi kouří chvilku od kola spolujezdce, jak to kape na výfuk...
Takže hlavy dolů, těsnění, srovnat, pístní kroužky, protože dolevám cca 1l na 2000km (všichni mi tvrdí, že je to vlastnost těchto 2,5l takže už to tak dělám 7let) dával jsem 10W-40 ale v origo Subaru mi začli dávat 5W-30 že to bude lepší (nevím)...
Díky za postřehy
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Chystám se to už delší dobu popsat. Takže bych viděl dvě roviny
1. přístup servisu
2. přístup uživatele
ad 1.
+ zmíněný servis je férový. Komunikace emailem výborná, cena nepřestřelená, fotodokumentace dodávána průběžně, práce není úmyslně odbyta, neodchytané drobnosti padají na vrub okolnostem (viz dále)
+ výměna drobností typu rezavavý šroubů či nátěr rezavých držáků mě potěšil
- měl jsme více tlačit na výměnu dotčených věcí. např. filtr sání, lamela spojky a hlavně kontrolu pístních kroužků. I přes změřenou ovalitu a neporušenost válců jsou totiž zapečeny stírací kroužky . Nechal jsem se ukonejšit, že tu spotřebu dělají gufera ventilů...
- není plátce DPH, což je pro foremní autro drobná nevýhoda, je potřeba s tím počitat. Jinak mě práce demontáže a montáže stála deset tisíc, zbytek byly díly a subodávky (hlavy dělá specialista)
- při montáži LPG zpět byly přehozeny válce, ale to říká plynař, že to málokdo umí zapojit správně zpět
- při montáři převodovky (spojka se měnila dodatelčně není zapojena páka redukce , ale to je jen drobnost
+ celkově jsem opravdu spokojen, nakonec z toho byla "jen repase" hlav s těsněním - bez rovnání bloku, protože byl rovný, plus oprava špatně měněných rozvodů, a pokud bych měl dělat skutečná GO, tak jdu tam, protože cena za písty a výbrus byla nabídnuta také příznivá ( tak třeba příště). Oproati výše inzerované nabídce z bazoše alal vyměníme motor za pade, jsem si nechal poradit a udělal jsem dobře
ad 2.
Měl jsem trvat na rozborce a kontrole celého motoru, nejen GO hlav a výměnu těsnění. Když už je motor venku, je to snadné.Jde o ty stírací kroužky.
Měl jsem více studovat zdejší forum a zapojit mozek, protože to co tam liju je vzhledem k charakteru provozu motoru a konstrukci stíracích kroužků katastrofa - viz příslušené vlákno jaký olej do motoru...
Neměl jsem tlačit na termín, protože jsem tam jel dvakrát, poprvé se auto nepodařilo zprovoznit protože spojka, přítlačák i zaprasený spojkový válec. Muselo se to doobjednat a vyměnit (kurva chlapi, měnte si tu kapalinu, ať z toho nemáte bahno).
Tož asi tyak
1. přístup servisu
2. přístup uživatele
ad 1.
+ zmíněný servis je férový. Komunikace emailem výborná, cena nepřestřelená, fotodokumentace dodávána průběžně, práce není úmyslně odbyta, neodchytané drobnosti padají na vrub okolnostem (viz dále)
+ výměna drobností typu rezavavý šroubů či nátěr rezavých držáků mě potěšil
- měl jsme více tlačit na výměnu dotčených věcí. např. filtr sání, lamela spojky a hlavně kontrolu pístních kroužků. I přes změřenou ovalitu a neporušenost válců jsou totiž zapečeny stírací kroužky . Nechal jsem se ukonejšit, že tu spotřebu dělají gufera ventilů...
- není plátce DPH, což je pro foremní autro drobná nevýhoda, je potřeba s tím počitat. Jinak mě práce demontáže a montáže stála deset tisíc, zbytek byly díly a subodávky (hlavy dělá specialista)
- při montáži LPG zpět byly přehozeny válce, ale to říká plynař, že to málokdo umí zapojit správně zpět
- při montáři převodovky (spojka se měnila dodatelčně není zapojena páka redukce , ale to je jen drobnost
+ celkově jsem opravdu spokojen, nakonec z toho byla "jen repase" hlav s těsněním - bez rovnání bloku, protože byl rovný, plus oprava špatně měněných rozvodů, a pokud bych měl dělat skutečná GO, tak jdu tam, protože cena za písty a výbrus byla nabídnuta také příznivá ( tak třeba příště). Oproati výše inzerované nabídce z bazoše alal vyměníme motor za pade, jsem si nechal poradit a udělal jsem dobře
ad 2.
Měl jsem trvat na rozborce a kontrole celého motoru, nejen GO hlav a výměnu těsnění. Když už je motor venku, je to snadné.Jde o ty stírací kroužky.
Měl jsem více studovat zdejší forum a zapojit mozek, protože to co tam liju je vzhledem k charakteru provozu motoru a konstrukci stíracích kroužků katastrofa - viz příslušené vlákno jaký olej do motoru...
Neměl jsem tlačit na termín, protože jsem tam jel dvakrát, poprvé se auto nepodařilo zprovoznit protože spojka, přítlačák i zaprasený spojkový válec. Muselo se to doobjednat a vyměnit (kurva chlapi, měnte si tu kapalinu, ať z toho nemáte bahno).
Tož asi tyak
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Díky za vyčerpávající odpověď.
Jaká byla cena?
Mám následující cenove nabídky
Neorigo servis, ale dělá Subaru 14k za těsnění + práci a rovnání (nejsem si úplně jist, zda to zmnínil) bez kroužků
Subaru Liberec - +40k těsnění + rovnání hlavy, když i kroužky atd tak +60k
Subaru Praha - +40k těsnění + rovnání hlavy,když kroužky atd tak +- stejný jak Liberec a když by se musela hlava 100k a čekací doba z Japonska ¾ roku
Takže originál servis se mi nechce. Ikdyž třeba rozvody mě tam vyšli levněji než v neorigu
Jaká byla cena?
Mám následující cenove nabídky
Neorigo servis, ale dělá Subaru 14k za těsnění + práci a rovnání (nejsem si úplně jist, zda to zmnínil) bez kroužků
Subaru Liberec - +40k těsnění + rovnání hlavy, když i kroužky atd tak +60k
Subaru Praha - +40k těsnění + rovnání hlavy,když kroužky atd tak +- stejný jak Liberec a když by se musela hlava 100k a čekací doba z Japonska ¾ roku
Takže originál servis se mi nechce. Ikdyž třeba rozvody mě tam vyšli levněji než v neorigu
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Platil jsem nějakých tusím 37-40 tisíc, ale byly v tom i rozvody a spojkový válec, lamela i přítlačák.
Za 14 tisíc se na kroužky dívat nikdo nebude, cena kolem 40 tisíc je asi reálná ovšem pochybuji, že bez výslovné intervence zákazníka bude někdo vyndávat písty..proč taky, že..
Na Subaru autorizák se mě neptej, mám jen negativní zkušenosti, mistři světa.
Za 14 tisíc se na kroužky dívat nikdo nebude, cena kolem 40 tisíc je asi reálná ovšem pochybuji, že bez výslovné intervence zákazníka bude někdo vyndávat písty..proč taky, že..
Na Subaru autorizák se mě neptej, mám jen negativní zkušenosti, mistři světa.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?
Dneska jsem byl ještě v jednom servise, čekám na kalkulaci.
Tam mi hned sám od sebe řekl, že kroužky výměna, když mi to žere olej. Vypadal rozumně, i reference vypadají fajn. Tak uvidím co spočítá.
Origo v Lbc musím říct, že povětšinou rozumná domluva.
Zkusím ještě toho co mi dával cenovkou 14k kolik by bylo i s kroužky, ale ten mi řekl, že to, že to žere olej je vlastnost motoru, ať to neřeším a naštval mě tím, že tam auto stálo měsíc kvůli tomu úniku, dělalo se řízení, protože to bylo dle nich ono a pak mi řekne, že pod hlavou a trvalo by to ještě týden navíc, což už by mi bylo jedno v tom měsíci, co jsem čekal.
Tam mi hned sám od sebe řekl, že kroužky výměna, když mi to žere olej. Vypadal rozumně, i reference vypadají fajn. Tak uvidím co spočítá.
Origo v Lbc musím říct, že povětšinou rozumná domluva.
Zkusím ještě toho co mi dával cenovkou 14k kolik by bylo i s kroužky, ale ten mi řekl, že to, že to žere olej je vlastnost motoru, ať to neřeším a naštval mě tím, že tam auto stálo měsíc kvůli tomu úniku, dělalo se řízení, protože to bylo dle nich ono a pak mi řekne, že pod hlavou a trvalo by to ještě týden navíc, což už by mi bylo jedno v tom měsíci, co jsem čekal.
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW