Vypnutí el. motoru XV

Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 970
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Augi »

Tak to zní, že to fakt nemají moc vychytaný, a možná teda nemají ani tak "plynulý" start motoru jako Toyota (aby to chcípání/startování člověka neštvalo). Holt první generace hybridu u značky.
Ale to chování je záležitost SW, tak jsem zvědavej, jestli třeba přijdou s nějakým updatem.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Gorkzy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 21, 2022 6:59 pm
Jméno a příjmení: Martin Prokop
Bydliště: Ostrava

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Gorkzy »

Jozifek píše: stř pro 07, 2022 5:56 am Včera jsem opět testoval, jak se chová XV naší mámy, a když zařadím manuální řazení, tak za jízdy funguje jako dvoulitr s el dopingem. Chcípne pouze když zastavím. S tím se asi nedá dělat nic....
Teď v zimě je to lepší, i tak ale ve městě chcípá s man. řazením. Jaký typ cesty jezdíš?
Uživatelský avatar
Jozifek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 585
Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
Jméno a příjmení: Josef Lášek
Bydliště: Praha

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Jozifek »

Občas vezu kluka do školy. Je to asi 12 km. Nejprve do kopce, pak po rovině a nakonec z kopce.
Posledně jsem v momentě, kdy se vypnul motor /při cestě zpět, mírně z kopce, brždění motorem/ zařadil manuální řazení a motor okamžitě naskočil. Cestou domů jsem se úmyslně snažil vyvolávat situace, při kterých motor chcípe, ale nic. Až při zastavení na semaforu nebo křižovatce chcípne...
Máme XV 2020 comfort, dovoz z DE.

MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 970
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Augi »

Teď jsem mluvil s majitelem hybridu od Subaru a po roce používání prý jediné, na co přišel, že funguje na deaktivaci start/stop, je zapnutý ofuk předního skla.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16137
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od quickly »

Něco podobného fungovalo u SJ - asi zátěž, která znemožní vypnutí
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Gorkzy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 21, 2022 6:59 pm
Jméno a příjmení: Martin Prokop
Bydliště: Ostrava

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Gorkzy »

Jozifek píše: pon pro 12, 2022 11:41 am Občas vezu kluka do školy. Je to asi 12 km. Nejprve do kopce, pak po rovině a nakonec z kopce.
Posledně jsem v momentě, kdy se vypnul motor /při cestě zpět, mírně z kopce, brždění motorem/ zařadil manuální řazení a motor okamžitě naskočil. Cestou domů jsem se úmyslně snažil vyvolávat situace, při kterých motor chcípe, ale nic. Až při zastavení na semaforu nebo křižovatce chcípne...
Máme XV 2020 comfort, dovoz z DE.
Když jedu ráno do práce a je minimální provoz, tak tež se mi podaří dojet s manuálním řazením tak, že nechcípne nikde, kromě světelné. Mám to tak okolo 8 km do práce. Každopádně se mi nejezdí moc dobře s manuálním řazením ve městě. Přeřadit na dvojku to nenechá dřív, jak při min. 2500 otáčkach, navic samo podřazuje.
Gorkzy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 21, 2022 6:59 pm
Jméno a příjmení: Martin Prokop
Bydliště: Ostrava

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Gorkzy »

quickly píše: úte pro 20, 2022 12:01 am Něco podobného fungovalo u SJ - asi zátěž, která znemožní vypnutí
No a kdyby někdo uměl nastavit parametry zátěže tak, aby se ten elektrický režím nikdy nezapínal, tak by to bylo prostě super. ;)
Gorkzy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: pon lis 21, 2022 6:59 pm
Jméno a příjmení: Martin Prokop
Bydliště: Ostrava

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Gorkzy »

Augi píše: pon pro 19, 2022 11:47 pm Teď jsem mluvil s majitelem hybridu od Subaru a po roce používání prý jediné, na co přišel, že funguje na deaktivaci start/stop, je zapnutý ofuk předního skla.
Nějak se mi moc nechce jezdit s neustále zaplým ofukem :)
Hrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 05, 2022 11:52 am
Jméno a příjmení: Jiří Hromek
Bydliště: Jedovnice

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od Hrom »

Spalovací motor se nevypíná ani při výskytu vyšší vzdušné vlhkosti. Netuší někdo, kde je snímač vlhkosti na vozidle umístěn? S chutí mu dopřeji mlžnou komoru.
Jiří
JohnyG
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: čtv črc 28, 2022 4:32 pm

Re: Vypnutí el. motoru XV

Příspěvek od JohnyG »

Hrom píše: ned úno 05, 2023 12:55 pm Spalovací motor se nevypíná ani při výskytu vyšší vzdušné vlhkosti. Netuší někdo, kde je snímač vlhkosti na vozidle umístěn? S chutí mu dopřeji mlžnou komoru.
Jiří
To je blbost, normálně chcípá i v mlze a hustém dešti :-)). Minulý týden jsem mel stažený termostat a jezdil na EV každou chvíli, i když pršelo. Obecně největší vliv má podle všeho komfort. Když jsou venku -3 °C, tak s 17 na termostatu po zahřátí chcípá pořád a s 21 skoro vůbec. Obdobně málokdy chcípá se zapnutým ofukem čelního skla.
Odpovědět

Zpět na „XV“