No ono je to spíš kvůli cat light-off - rychlému zahřívání katalyzátoru po startu, což vyžaduje emisní norma. Tzn. zážeh je časován tak pozdě, že většina spalin unikne do výfuku. Vysoký volnoběh je pak nutný kvuli tomu, aby se motor točil a auto se, s tak zpožděným předstihem, vůbec rozjeloRallyCAD píše: Mimochodem, kolik vám točí volnoběh při studeném motoru? XV i OTB se až do zahřátí na 30°C točilo / točí cca 1700ot/min. Nedělá mi to dobře na uši, ale říkám si, že vědí co dělají a drží otáčky v minimálním "kulatém režimu", aby se eliminovalo namáhání ložisek v úvratích - tedy to nejhorší pro studený motor...
Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
Určitě není problém poslechnou i za studena. Tak skrze SZ doladíme detailySkulile píše: určitě si rád poslechnu jiný motor a nejlépe i při startu za studena
ozvu se přes SZ a domluvíme se, díky za nabídku
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
tak jsem teď párkrát kouknul na data auta po vyjetí se studeným motorem a asi to bude tím co píše dethroned, když má katalyzátor míň jak cca 500°C, tak je ten zvuk pro mě nepříjemný, asi to bude tím upraveným časováním a vyššími otáčkami než by jinak bylo potřebadethroned píše: No ono je to spíš kvůli cat light-off - rychlému zahřívání katalyzátoru po startu, což vyžaduje emisní norma. Tzn. zážeh je časován tak pozdě, že většina spalin unikne do výfuku. Vysoký volnoběh je pak nutný kvůli tomu, aby se motor točil a auto se, s tak zpožděným předstihem, vůbec rozjelo
nevíte někdo jak je to s těmito motory a seřízením ventilů? dělá se to při pravidelných prohlídkách nebo se to kontroluje, zda se něco mění nebo se to u těchle motorů vůbec neřeší?
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
Nejsou tam už nějaké ty hydroštely..., nebo jak se tomu říká?
Na SJ forejsovi ani na STI se určitě při prohlídkách nic takového nekontroluje.
On se někdo chytrý najde. Třeba chytrý HonzaCZ.
Na SJ forejsovi ani na STI se určitě při prohlídkách nic takového nekontroluje.
On se někdo chytrý najde. Třeba chytrý HonzaCZ.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
ta domena uz je obsazena .. skod a.. ta by se mu hodila
ale hloupyhonza.cz je jeste volna
ps: (volna, jakoze na ni neni nic povesene .. jak je to s registracema jsem nezjistoval )
ale hloupyhonza.cz je jeste volna
ps: (volna, jakoze na ni neni nic povesene .. jak je to s registracema jsem nezjistoval )
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
FB motory už maj (opět) hydroštely...
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
Takže takové to zaševelení při dojíždění na světla atd. tak to je v pohodě? Včera večer a dnes ráno jsem se na to zaměřil a slyšel jsem to.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
dělají to asi všechna tahle auta s CVT, takže by to mělo být v pohodě
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
tak jsem nakonec našel diagnostiku, která vyčetla chyby a je jich tam docela dost a řekl bych, že to bude mít souvislost a tím, co jsem popisoval
jsem objednaný za týden na servis, tak uvidíme co z toho vyleze
btw: Torque, ActiveOBD, Car scanner a další se tváří, že žádný problém není = nedostanou se k jednotkám, kde ty chyby jsou uložené
načetl jsem to až s GaragePro od CaRPM, chyby jsem dal do přílohy, kdyby se našel někdo znalý a třeba pomohl s identifikací problému - co Honzo ?
jsem objednaný za týden na servis, tak uvidíme co z toho vyleze
btw: Torque, ActiveOBD, Car scanner a další se tváří, že žádný problém není = nedostanou se k jednotkám, kde ty chyby jsou uložené
načetl jsem to až s GaragePro od CaRPM, chyby jsem dal do přílohy, kdyby se našel někdo znalý a třeba pomohl s identifikací problému - co Honzo ?
- Speedys4
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 241
- Registrován: pon kvě 16, 2011 3:41 pm
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Krupka (okr.Teplice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback BS 2015+ jízda se studeným motorem a CVT
Můžu do SZ poslat video, zvuk při startu dunivej, skoro jako laděnej vejfuk
výsledek byl prasklý vlnovec na svodech. (A taky zadní tlumič vydrží prd, rezne v horním místě nabodování krytu tlumiče)
Zaměř se, jestli to neduní jakoby pod motorem, klidně s otevřenou kapotou po startu.
výsledek byl prasklý vlnovec na svodech. (A taky zadní tlumič vydrží prd, rezne v horním místě nabodování krytu tlumiče)
Zaměř se, jestli to neduní jakoby pod motorem, klidně s otevřenou kapotou po startu.