Cliffer píše:Zajímavý, že ve svých 29 letech bych měl taky patřit do muzea s automatem mám najeto přes 65 megametrů a uznávám, že ve městě je to komfort, ale mimo obec nebo dálnice to prostě strašný.
Ve svejch 29 letech seš nevyskákanej chocholouš, kterej furt někam spěchá a má pocit, že kvrdlání klackem je děsná zábava. To je celý.
VDC píše: ↑stř led 11, 2023 3:37 pm
Ve svejch 29 letech seš nevyskákanej chocholouš, kterej furt někam spěchá a má pocit, že kvrdlání klackem je děsná zábava. To je celý.
A to je taky možný
Subaru Outback 3.0R 5AT, MY08
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km) Subaru Outback 2.5i MT, MY08, LPG-v rodině
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km) Škoda Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
No 4EAT má ty otáčkové rozestupy obrovské... tuším, že ze 2 na 3 to mám 1500 otáček. Trochu to vyhlazuje odemykání měniče, což je super, ale i tak... když to na dálnici hodí ve 150 trojku, tak je to vlastně z principu v pořádku, ale akusticky komfortní to není... když teda zrovna není nálada poslouchat motor. Takže já chválit 4EAT moc nebudu, ale i tak je to na míle daleko, než kvedlat pákou. Navíc převodový rozsah je větší, takže 130 km/h na 2150 otáček je super. O jízdě v terénu ani nemluvě.
Na druhou stranu, mám pádla a to je teda pecka s tím řadit. Používám to na rychlou jízdu. Jinak 98%D nebo Sport.
CVT je za mě ještě lepší, protože jednak tam je HDM a jednak v podstatě plynovým pedálem ovládáš kompletně pohonnou jednotku...top! Jenom bych to nebral do 2012, kdy se sem tam objevují ty problémy s měničem.
Thor fra Norge má rok provozu (Adam s Thorem už najel 18 tkm), tak jsem se spojil s prodejcem, přes kterého Thora mám a poděkoval mu, protože za ten rok jsem na Thorovi nic navíc nemusel řešit (po koupi klasický servis; u Chalupů potvrdili že je znát, že Thor nejezdil v CZ). Při řeči vzpomínal, že má stále k dispozici bráchu od Thora v lepší výbavě (má střešní okno, příčníky, tažné i druhou sadu kol). Docela se divím, že ještě není prodané, protože na MY14 je málo jeté a vypadá pěkně (kdykoliv si sednu do Thora, tak si uvědomím, jak je tichý). Kdybych neměl Odina 3.6, tak si ho vezmu.
Teď má k dispozici lego i levorga, obě dovezená z Norska (jako Thor). Pokud by někdo chtěl osobně zkontrolovat, tak nemám problém si udělat k Náchodu cestu a konkrétní auto prolézt a projet.
quickly píše: ↑čtv úno 02, 2023 10:36 pm
Thor fra Norge má rok provozu (Adam s Thorem už najel 18 tkm), tak jsem se spojil s prodejcem, přes kterého Thora mám a poděkoval mu, protože za ten rok jsem na Thorovi nic navíc nemusel řešit (po koupi klasický servis; u Chalupů potvrdili že je znát, že Thor nejezdil v CZ). Při řeči vzpomínal, že má stále k dispozici bráchu od Thora v lepší výbavě (má střešní okno, příčníky, tažné i druhou sadu kol). Docela se divím, že ještě není prodané, protože na MY14 je málo jeté a vypadá pěkně (kdykoliv si sednu do Thora, tak si uvědomím, jak je tichý). Kdybych neměl Odina 3.6, tak si ho vezmu.
Teď má k dispozici lego i levorga, obě dovezená z Norska (jako Thor). Pokud by někdo chtěl osobně zkontrolovat, tak nemám problém si udělat k Náchodu cestu a konkrétní auto prolézt a projet.
Mám Levorga taky od tohoto pána, řešil jsem teda problém se spojkou na klimě, ale na to asi nešlo přijít při koupi a jsem s ním v kontatku, že po opravě se bude podílet na nákladech nebo je uhradí,což mi přijde jako férové jednání, takže asi můžu taky doporučit...