Jo Čibi, ty hrnce by měly být stejný na všem (liší se jen rokem výroby ty horní dýnka roztečí na šrouby)
Mělo by to jít na:
Kombíky: Jednička legacy, dvojka legacy, Impreza gf,gg Forester sf asi i sg (pokud to není dokonce z něj) :D
Každý to auto má ale ještě individuální výztuhy například gf Réza, ale hrnec jako takovej je stejnej. PRO ÚPLNOST: neměřil jsem to, myslím si to:D Protože proč by to dělaly na každý auto jiný zejo.
Dělal jsem sf a gf takhle s kompletní preparaci podběhů a přišlo mi to stejný. Co mě čeká jedničkový lego, tak jsou ty hrnce totožný stoprocentně s imprezou
Viz foto
Opravy koroze našich Subaru
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1503
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Opravy koroze našich Subaru
Naposledy upravil(a) mišus dne sob pro 17, 2022 7:34 am, celkem upraveno 1 x.
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1503
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Opravy koroze našich Subaru
Jediný čeho jsem si všiml, tak že ty starší hrnce mají víc těch větších děr na tý čelní straně. Asi z jedinyho prostyho důvodu......když se dávají karoserie po zbodovani na lince do katoforezniho základu, tak aby barva líp zatejkala a vzlinala. Pak je to ale bohužel taky terčem aerosolů ze silnic, když po x letech ten tmel kterej ty díry a samotnej hrnec ucpává rozpraská. Takže čím míň, těch velkých děr, tím líp....