Chorcheho otloukánek
Re: Chorcheho otloukánek
tak s tou vyschlou membránou sem se potýkal zrovna nedávno u štilky ze 70. let. Mlaďochovi od sousedů jí věnoval děda, nejela prej asi 10 let. Mlaďoch nemaje peněz nechtěl nic do ní kupovat, tak prej ať to zkusim rozchodit a jinak že jí dá do depozitu až bude vydělávat. Karbes sem rozebral, membránu i těsnění naimpregnoval americkym volejem na zrezlý šrouby ve spreji, dali benzín a nechytala. Tak sem zkusil nastříkal čistič na brzdy a trochu voleje rovnou do sání, nechal chvíli zplynatět a po pár cuknutích začla chytat a tak další čistič + olej a pak už chytla a nasála si i benzín z nádrže a jela. Stačilo pak jen doštelovat obě trysky a běhá jaxvině Mlaďoch je nadšenej a nestálo ho to ani kačku.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Chorcheho otloukánek
Tak to jsi za tu dobu nepoužíval žádný pořádný 2T motor.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
To asi nepoužíval.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Chorcheho otloukánek
ještě se vrátim k tomu na co sem se tu předčasem ptal - plyn do novějších motorů - náhodou sem narazil na jedny pšonský lpg stránky a následně prohlíd několik videí o tom jak pšonci montujou plyn jak do H6 tak i do 2,5 i u novejch modelů. A tvrděj že s tim neni problém. Docela mě to překvapilo. Např. tajdle
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
Rudolfo měl plyn v SH forestíkovi a měl s tím dost velké problémy. U nových motorů (BS otíci a SJ forestíci ) tady plyn myslím nemá nikdo. Z Hradubic má clay v BR 3.6.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Chorcheho otloukánek
no vypadá to, že pšonci to tam sekaj jak baťa cvičky. Jen sem nepobral, jestli dávaj přímaz nebo ne. A taky mě docela překvapilo kolik (málo) u nich stojí přestavba...
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Chorcheho otloukánek
tak sem koukal na mobile.de a i v talošce prodávaj zplynovaný BS. Taloška i Pšonsko sou plynový velmoci, tak bych tomu fakt chtěl přijít na kloub. Z jakýho důvodu u nás s tim sou problémy a u nich ne. A nebo sou a neřešej to (berou auto jako spotřebák a zahoděj ho když se posere)? To bych ještě pochopil u těch talošů. Ale pšonci sou dost šetřivý...
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Chorcheho otloukánek
Můj pohled na věc - Taloši to budou brát jako spotřebák a pšonsko disponuje velkou základnou náhradních dílů a vraků z JuEs. Je to o ekonomickém pohledu a uspořeném palivu pokud ti dává smysl řešit motor po 100 až 150 tis. místo 250 až 300 (jasně, jsou výjimky, různí se to podle typu atd, ale můj vhled na to z toho je snad patrný).
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Chorcheho otloukánek
jasně, to může tak bejt, ale otázka je, co teda na těch motorech odchází? Klasicky sedla? Nebo i něco jinýho? Chápu třeba, že někoho může nebavit řešit ventilový vůle, když se u toho musí motor vyndavat ven. Ale je otázka, jestli se musej řešit i s tlakovým přímazem. Prostě bych tomu chtěl přijít na kloub v čem je ta místní nechuť konkrétně.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Chorcheho otloukánek
tak mam zase problémy s nervákem o kterým sem psal vejš sice je s oťasem spokojenej, jezdí se mu s nim dobře, na nějakym srnomrdím dýchánku dokonce dojel po zasněžený louce dál neš vostatní se samíkama a jiminama. ALE strašně mu to žere po městě (tahá ještě vozejk se sekačkou, pilou apod.). Prej už je skoro na 20 litrech (150km a půl nádrže v řiti). A že to si moch rovnou koupit vosumdesátku v benzínu a byl by na tom líp... Neuměl sem mu odpovědět, poněvač já s oťasem nikdy jen po městě nejezdil a tudíž nevim kolik má reálně žrát.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Chorcheho otloukánek
Aktuálně mi 3.0R H6 po Praze žere 13-14 litrů dle PP. Prázdný nebo plný, bez zahrádky a bordelu na střeše se silničníma zimákama 215/55 R17 od Nokianu s 3 cm liftem.
Tátovi žere 2.5i v manuálu striktně po Praze cca 10-11 litrů benzínu. V sérii na stejnejch gumách.
Takže když za sebou tahá vozek s těžkejma cajkama a jede brzda plyn, furt stojí v kolonách a furz se rozjíždí z červený, tak je 15 asi reál. Mozná bych mu doporučil kurz defenzivní jízdy a třeba se i s nákladem dostane na 13-15.
Tátovi žere 2.5i v manuálu striktně po Praze cca 10-11 litrů benzínu. V sérii na stejnejch gumách.
Takže když za sebou tahá vozek s těžkejma cajkama a jede brzda plyn, furt stojí v kolonách a furz se rozjíždí z červený, tak je 15 asi reál. Mozná bych mu doporučil kurz defenzivní jízdy a třeba se i s nákladem dostane na 13-15.
Naposledy upravil(a) Cliffer dne pát pro 02, 2022 11:50 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10657
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Chorcheho otloukánek
Dokud neuvidíme, jak s tim jezdí, je těžký soudit, jestli je 20 málo nebo moc. Po městě (a už tohle je abstraktní pojem, protože nejvíc záleží na množství rozjezdů) se dá jezdit jak za 10, tak za 25. Nebo i míň a víc. Nicméně chápu, Sůba prostě nejsou etalonem úspornosti a ta spotřeba člověka štve Otázka taky je, za kolik by jezdil s tou vosumdesátkou v benzínu, ať už to je co to je...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Chorcheho otloukánek
no je fakt že jak ho znám, tak jezdí brzda plyn (je to nervák ímrvére) Nicméně ten vozejk právě těžkej nemá, říkal do 300kg i s nákladem.
Vosumdesátka v benzínu je todle
(FZJ80)
Vosumdesátka v benzínu je todle
(FZJ80)
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Chorcheho otloukánek
No pravda, že boxery EJ jsou podčtvervový, tedy maj obecně vyšší výkon ale horší krouťák, kór v nižších otáčkách (Max výkon 121 kw a krouťak 227 Nm). Tak aby to jelo, musíš víc točit. Ta FZJ80 měla koukám 4.0 nebo 4.5 I6 motory s max výkonem kolem 140 kw a krouťákem 360 Nm. Tak by na to pocitově asi nemusel tak šlapat. Ale zase jsem četl že průměrná spotřeba je 17. Takže dle toho jak ho popisuješ by ve mě stě jezdil za 25 minimum.
Jediný co nevím jak velkou má 80 nádrž. Teda jestli by byla půlka pryč po 150 km s touhle spotřebou
Jediný co nevím jak velkou má 80 nádrž. Teda jestli by byla půlka pryč po 150 km s touhle spotřebou
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10657
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Chorcheho otloukánek
Tak pak už snad jen vždy tankovat za 500,-, aby bylo jedno, jakou to má spotřebu...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!