PedalBox

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

PedalBox

Příspěvek od vasco »

Ma niekto skúsenosť s PedalBox-om?
http://pedalbox.sk/auta/subaru/forester ... kw-1994ccm

Zaujímalo by ma ako by sa to správalo na atmosférickom motore. Ten 92 kw do 2000-2200 ot nemá ťah.
Nejaké skúsenosti alebo predpoklady?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20597
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: PedalBox

Příspěvek od námořník »

V první řadě musíš mít elektronický plyn , pokud se nepletu.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: PedalBox

Příspěvek od vasco »

Ak sa nemýlim, tak SG (92 kw) by malo mať lankom. Žeby mali iné motorizácie SG-ka elektronicky, ak to ponúkajú na daný model?!
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3175
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: PedalBox

Příspěvek od dracekvo »

Mě by spíš zajímalo jak taková krabička může ovlivnit výkon auta.
Maximálně mi může v určitých částech udělat plyn strmnější, nebo pro klidnou jízdu tupější.
Ale motor bude mít furt tu samou sílu. Ještě bych pochopil krabičku co se zapojí mez ŘJ, že by to prodloužilo dávku paliva, nebo zahejbalo s předstihem.

Ale jakejkoliv tuning atmosféry jsou podle mě vyhozené peníze. Hlavně u forestera. Pokud chci aby forester jel, tak si koupím verzi s tubem.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10634
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: PedalBox

Příspěvek od podvlada »

Nechápu co by to na 92kW motoru mělo dělat.
Já mám na 92kW SG plyn lankem, takže tam neupravíš ani "strmost", leda mechanicky jiným přepákováním.
Elektronicky ovládanou škrtící klapku měly pozdější motory, jestli se nepletu.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
imagiag
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 384
Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
Jméno a příjmení: Petr Vlk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: PedalBox

Příspěvek od imagiag »

pedal boxy (pedal commandery) výkon neovlivňují, vše co dělají je, že u aut s elektronickým plynovým pedálem posílají strmější hodnoty než pedál sám, takže to za řidiče "víc šlape" na pedál... pocitově to nemusí být špatné, třeba i-čko na 2010 outbacku bylo dost "gumové"
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20597
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: PedalBox

Příspěvek od námořník »

Pedal box upravuje funkci elektronického pedálu jako je citlivost odezvu apd. To co třeba u Levorga řeší přepnutí z i na S. Pokud se nepletu, tak vůbec nemá vliv na výkon auta i když to může pocitově vypadat jinak. Ale v každým případě to u atmosféry jako takový nic nepřinese, ani s elektronickým pedálem.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: PedalBox

Příspěvek od feroj »

Pedalbox je zariadenie navrhnuté k zlepšeniu reakcií motora na pridanie plynu. Jednoducho povedané lepšia a rýchlejšia akcelerácia vo všetkých situáciach. Pedalbox je elektronické zariadenie ktoré sa namontuje na plynový pedál vozidla. Zlepšuje tak dynamiku vozidla odstraňuje oneskorenie pri stlačení plynu, skracuje reakčný čas a tým umoňuje lepší zážitok z jazdy ale tiež ulahčuje predbiehanie. Vozidlo reaguje spontánnejšie, rýchlejšie bez oneskorení ktoré sú citeľné pri moderných vozidlách.

v podstate, ako Jirka píše, podobne ako sa v Subaru prepína medzi režimom "S" a "I", len nie skokom, ale vo väčšom rozsahu, citlivejšie

LEPŠIE REAKCIE A INDIVIDUÁLNE NASTAVENIE
Vodiči sa každodenne stretávajú s rôznými situáciami na cestách na ktoré musia reagovať. Pedalbox umožňuje vodičovi vybrať si medzi štyrmi režimami "SPORT", " SPORT PLUS", "CITY" a "OFF", ktoré sa ešte dajú individuálne nastaviť v troch stupňoch.

SKRACUJE REAKČNÝ ČAS
Oneskorené reakcie motora na pridanie plynu sú minulosťou. Motor reaguje okamžite na stlačenie plynového pedálu a s vozidlom sa jazdí podstatne lepšie a pružnejšie a navodzuje to pocit že má auto vyšší výkon. Pedalbox pritom nemení výkonové paramentre vozidla, jedine skracuje reakčný čas.

http://www.dtechiptuning.sk/chiptuning-pedalbox-info, alebo akýkoľvek tunnig... a väčší efekt asi bude pri turbo motoroch, ale pri nejakých iných značkách kde režimy nevieš voliť, to môže zlepšiť prácu s plynom...
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“