P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
Caute.
Moje subaru legacy 2010 2 liter diesel {bol uz meneny druhy motor} po diagnostike ma tuto chyby P1469 DPF self protection mode.
Strucne DPF je asi plny. Blikaju 4 orange kontrolky.
Preco je plny a nespustila sa regeneracia netusim.
Kolko km je bezpecne pouzivat auto ak blika dpf kontrolka?
Motor ma zvuk ok.
Moja otazka. Zaplnil sa DPF filter lebo uz umiera aj druhy motor?
Aku chemiu je dobre pouzit na cistenie DPF plus potom cez soft spustit nutenu regeneraciu.
Aky olej je najlepsi pre tento motor.
Ako casto menit olej aby sa ten motor dozil viacej kilometrov.
Ma zmysel cez soft v pravidelnych intervaloch spustat nutenu regeneraciu? ak ano tak asi po kolkych KM?
Jazdim len mesto trasa dlha max 15 km
Aky je najlacnesi diagnosticky soft ktory mi umozni spustat regeneraciu DPF? Vie niekto poradit
Moje subaru legacy 2010 2 liter diesel {bol uz meneny druhy motor} po diagnostike ma tuto chyby P1469 DPF self protection mode.
Strucne DPF je asi plny. Blikaju 4 orange kontrolky.
Preco je plny a nespustila sa regeneracia netusim.
Kolko km je bezpecne pouzivat auto ak blika dpf kontrolka?
Motor ma zvuk ok.
Moja otazka. Zaplnil sa DPF filter lebo uz umiera aj druhy motor?
Aku chemiu je dobre pouzit na cistenie DPF plus potom cez soft spustit nutenu regeneraciu.
Aky olej je najlepsi pre tento motor.
Ako casto menit olej aby sa ten motor dozil viacej kilometrov.
Ma zmysel cez soft v pravidelnych intervaloch spustat nutenu regeneraciu? ak ano tak asi po kolkych KM?
Jazdim len mesto trasa dlha max 15 km
Aky je najlacnesi diagnosticky soft ktory mi umozni spustat regeneraciu DPF? Vie niekto poradit
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10701
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
Ahoj Raduzo, vítej u nás na SFC, je potřeba ještě napsat 2 další příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasení a posílat soukromé zprávy.
Snad se brzy někdo ozve, dieselů tady ale moc nejezdí. Zkus případně kontaktovat Johyyy-ho, jestli s tímhle má nějakou zkušenost. Ten s dieselem jezdí, docela dost, a regeneraci sleduje, řeší.
Snad se brzy někdo ozve, dieselů tady ale moc nejezdí. Zkus případně kontaktovat Johyyy-ho, jestli s tímhle má nějakou zkušenost. Ten s dieselem jezdí, docela dost, a regeneraci sleduje, řeší.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10669
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
No s 15 km po městě se regenerace filtru asi ani nespustí, městskej provoz je pro nafty s DPF smrtelnej. U subaru obvzlášť.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16183
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
Měl jsem dehtového forestíka SH, a když jsme se bavili u pana Poláka v HK ohledně ideální cesty pro dehta, tak říkal, že průměrná cesta nad 40 km je ideální.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2242
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
Ideální se občas někde svižně projet za městem...
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
Koupit si diesel na 15km ježdění po městě. No potěš koště.
Chemie na regeneraci PDF mi přijde jako vyhozené peníze. Co by to muselo být zač, aby to prošlo s nějakým vlivem na PDF spalovací komorou? Řadím to na stejnou úroveň jako různé čističe turba.
Moje rada. Udělat si výlet, kde se auto prožene, aby se regeneroval PDF. Nejlépe po dálnici. Pak ho vzít a prodat dokud to ještě jezdí.
Chemie na regeneraci PDF mi přijde jako vyhozené peníze. Co by to muselo být zač, aby to prošlo s nějakým vlivem na PDF spalovací komorou? Řadím to na stejnou úroveň jako různé čističe turba.
Moje rada. Udělat si výlet, kde se auto prožene, aby se regeneroval PDF. Nejlépe po dálnici. Pak ho vzít a prodat dokud to ještě jezdí.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10701
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
PDF stačí regenerovat pomocí Adobe Readeru...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
Ajo, no jo, pondělí v práci po prodlouženém víkendu
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
O DPF a dieselu obecně: https://web.subarufanclub.cz/clanky/48- ... -s-nim-zit
Mám úplně stejný model auta a nedávno sem problém s DPF řešil taky. V mým případě to ale byl druhotný problém, způsobený jinou závadou, kdy motor padal do nouzového režimu a proto odmítal filtr regenerovat. V servisu (AWD) mi ho vypálily za 1700Kč.
Myslím, že žádný profesionál ti na kameru neřekne, že můžeš s jakokoliv žlutou, dokonce blikající, kontrolkou normálně jezdit. Maximálně dojet. Já s tím jel přes 200km z dovolené a servisáci se na to nijak netvářili.
Mám úplně stejný model auta a nedávno sem problém s DPF řešil taky. V mým případě to ale byl druhotný problém, způsobený jinou závadou, kdy motor padal do nouzového režimu a proto odmítal filtr regenerovat. V servisu (AWD) mi ho vypálily za 1700Kč.
Myslím, že žádný profesionál ti na kameru neřekne, že můžeš s jakokoliv žlutou, dokonce blikající, kontrolkou normálně jezdit. Maximálně dojet. Já s tím jel přes 200km z dovolené a servisáci se na to nijak netvářili.
Re: P1469 DPF self protection mode na subaru legacy 2010 2 liter diesel
A co je plne SAR (Soot Accumulation Ratio) nebo Cumulative Ash Ratio?
SAR si motor vypaluje spustenim regenerace (extra strik nafty, ktery zpusobuje redeni oleje atd).
CAR nevypalis, musis vyriznout DPF a vycistit mechanicky/chemicky nebo vymenit.
Mne se SAR pri mestskem provozu vypaluje kazdych 50-100km (v zavislosti na venkovni teplote - v lete casteji, v zime mene casto) - to je peklo, co si budeme rikat, zvlast kdyz ta regenerace je na 20min.
Koupil jsem OBD II bluetooth dongle a sleduji to, je to totiz pakarna - jak je SAR na 65% zaplneni, tak se to spousti, ale bezi jen pokud na to jsou podminky (neco ve stylu: jedes aspon 60km/h) ... no proste kdyz vidim, ze se blizim 65%, tak to vezmu na dalnici a necham tu regeneraci plne dobehnout ... ne vzdy se mi to podari tak naplanovat, ale neresit to vubec, tak mam spoustu nedokoncenych regeneraci a redeni oleje jeste na jine urovni.
Jestli mas po ceste nejaky Subaru servis, doporucuji se tam stavit, jestli Ti to nepichnou na diagnostiku, to je proste nejjistejsi - tady v Trendcaru v Olomouci byli vzdy ochotni a rekli stavte se, rekneme vam, jestli jezdit/nejezdit (nez jsem to zacal sledovat, tak mi typicky pri 10% redeni oleje zacalo blikat DPF a manual mluvi jasne co delat - jet do servisu)
SAR si motor vypaluje spustenim regenerace (extra strik nafty, ktery zpusobuje redeni oleje atd).
CAR nevypalis, musis vyriznout DPF a vycistit mechanicky/chemicky nebo vymenit.
Mne se SAR pri mestskem provozu vypaluje kazdych 50-100km (v zavislosti na venkovni teplote - v lete casteji, v zime mene casto) - to je peklo, co si budeme rikat, zvlast kdyz ta regenerace je na 20min.
Koupil jsem OBD II bluetooth dongle a sleduji to, je to totiz pakarna - jak je SAR na 65% zaplneni, tak se to spousti, ale bezi jen pokud na to jsou podminky (neco ve stylu: jedes aspon 60km/h) ... no proste kdyz vidim, ze se blizim 65%, tak to vezmu na dalnici a necham tu regeneraci plne dobehnout ... ne vzdy se mi to podari tak naplanovat, ale neresit to vubec, tak mam spoustu nedokoncenych regeneraci a redeni oleje jeste na jine urovni.
Jestli mas po ceste nejaky Subaru servis, doporucuji se tam stavit, jestli Ti to nepichnou na diagnostiku, to je proste nejjistejsi - tady v Trendcaru v Olomouci byli vzdy ochotni a rekli stavte se, rekneme vam, jestli jezdit/nejezdit (nez jsem to zacal sledovat, tak mi typicky pri 10% redeni oleje zacalo blikat DPF a manual mluvi jasne co delat - jet do servisu)