Ahoj, náhodou jsem si všiml, že mam nižší volnoběžný otáčky. Cca 670 a tam drží a nijak nekolísají. Asi to bude delší dobu, pač jsem si nevšim nějaký změny chodu motoru. Další věc je, že se volnoběh za jízdy po vyřazení často propadne. To tipuju na zasviněnou škrtící klapku. Může to mít vliv i na samotný volnoběh? Nebo by to moh bejt volnoběžnej ventil?
Auto jede jinak úplně normálně, i normálně zrychluje. Žádný chyby.
Nekludny volnobeh
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Nekludny volnobeh
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14942
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Nekludny volnobeh
Nepřisává si to někde? To bych zkontroloval první.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Nekludny volnobeh
Popravdě nevim přesně jak, na jaký místo se zaměřit. Nemělo by to naopak vyšší otáčky?
Ty propady jsem měl u Imprezy a byla to škrtící klapka. Ale volnoběh držela normální.
Ty propady jsem měl u Imprezy a byla to škrtící klapka. Ale volnoběh držela normální.
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7836
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nekludny volnobeh
Já nevím, ale u mého motoru jsou volnoběžné otáčky dle servisního manuálu 650±100 ot/min.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Nekludny volnobeh
No to mě taky napadlo, jestli neřešim blbost a jsou to normální otáčky. Ale furt žiju v domnění, že maj bejt okolo 750
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
- Pavlas
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Nekludny volnobeh
Tak jsem se včera koukal do servisního manuálu a u 2,5-ky je to taky tak - 650 ot/min. I u automatu. 750 ot/min. měla 2,5-ka turbo (usa verze?)
Takže se omlouvám za naprosto zbytečnej dotaz. Teď jenom zbývá vyřešit ty propadající se otáčky, ale tam jsem přesvědčenej o škrtící klapce.
Díkes!
Takže se omlouvám za naprosto zbytečnej dotaz. Teď jenom zbývá vyřešit ty propadající se otáčky, ale tam jsem přesvědčenej o škrtící klapce.
Díkes!
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←