Bartovo Forester S-Turbo
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jako jo ale na zahraničních foŕech sem se dočetl že to lidi předělávají a cajk ale nevím no . Čtyřpístky se taky běžně dávají na Forestry SF, SG nebo se to míchá mezi rézama GC, GD a víc druhů čtyřpístků jsem uplně nenašel.
Jediné co se řeší je zadek u dvoupístku třeba protože tam musí být ta "redukce".
Zeptám se ještě na zahraničním Forester fóru
Jediné co se řeší je zadek u dvoupístku třeba protože tam musí být ta "redukce".
Zeptám se ještě na zahraničním Forester fóru
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Spíš si to špatně změřil, ty rozteče jsou stejný.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No jel sem podle toho co psaly na stránkách s autodílama. Ale víme všichni jak to mají s popisema a rozměrama stránky s dílama . Každopádně díky jen sem si chtěl být 100% jistej.
Díky moc všichni
Díky moc všichni
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jinak abych toho s Forejsem neměl málo. Sednu po táboře do mazdy a v mazdě zůstalo svítí kuře . . No ale zhruba po 4 startech zhaslo. Tak mi to bylo víceméně jasný, ale dneska sem byl u kámoše na diag a hele se lambda sonda KO .
Takže asi to mazda chytla od forestra ty problémy s lambdama
Takže asi to mazda chytla od forestra ty problémy s lambdama
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Záleží kdy byla měněna naposledy a jestli vůbec. Lambda má limit od 140 do 160tisic kmbarts píše: ↑stř srp 03, 2022 10:42 am Jinak abych toho s Forejsem neměl málo. Sednu po táboře do mazdy a v mazdě zůstalo svítí kuře . . No ale zhruba po 4 startech zhaslo. Tak mi to bylo víceméně jasný, ale dneska sem byl u kámoše na diag a hele se lambda sonda KO .
Takže asi to mazda chytla od forestra ty problémy s lambdama
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3652
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Michale, moje orig. Lambda ma 210tis. (SF atmo) Znamena to ze brzy pojde??
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Pěkný, že bych pro klid duše vyměnil obě . To zas bude raketa v servise
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Mi lambda odešla ve 140, což bylo tak akorát.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3652
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
OK. Dik . Pripravim se na to.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Já mám po 365 vyměněnou jednu... Dobře, možná byly měněný už přede mnou
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak na Mazdě vyměněná Lambda a kuře vyřešeno. Snad bude jezdit dlouho bez závad No a ted se posadtě na další kapitolu výměna nápisu na zadních dvěřích "Subaru" za "forester".
Na jednom písmenu byl poškozený chrom, tak jsem to samozřejmě chtěl opravit. Nejjednodušší variantou jsem zkusil "vyžrané" místo zadělat nějakou stříbrnou barvou no to moc hezký nebylo.
Takže sem si říkal že se to udělá znova. Musel sem chrom sundat což taková sranda nebyla. Internet mi poradil namočit to do sava...
Jop šlo to ale trvalo to 4 dny . pak jsem to ještě dobrušoval a odstraňoval zbytky chromu nožíkem. Při finálním brošením sem písmeno zlomil ve slabém místě . No super . Takže féze sekundové lepidlo ale naštěstí to nejde poznat. Po finalním brošením sem se rozhodl že to zkusím udělat doma a to zrcadlovou chromovou fólií. Práce s fólií je pro vě velká neznámá a jak jsem zjistil dělat to písmeno s tolikati záhyby a ostrýma hranama je nemožné . Takže fólie vyhozený prachy a vyhozený nervy .
Pak přišla finální možnost ta nejdražší a to poslat do do firmy co chromuje plasty. Paní z firmy když jsme si telefonovaly říkala že je to celkem rozesmálo když viděli že je to fakt jedno písmenko . Ale tam to udělají pěkně jak origo. Akorát tahle možnost skrze poštu se celkem prodraží. Pošta tak 300,- a chromování 200,-. Ted se mi můžete zasmát jakej sem blázen co dělám pro jedno písmenko .
každopádně už mám všechno nakoupeno a pásku použiju od Würth kterou se lepí přímo lišty atd v automobilovém průmyslu. Všechny písmena jsem si s právítkem vyfotil kdybych náhodou někdy nějaká ztratil, aby nebyl problém udělat na 3D tisku kopii.
Ještě se teším na demontáž původního nápisu protože byl přelepovanej ale nevím jak, takže snad to půjde dolů bez laku
Jinak jsem objednal další Dinitrol abych ještě dovystříkal ty zadní kapsy nad kolama a pak jsem se ještě objednal za dva měsíce do servisu Fryčovice a dostanu nahradní auto Legacy, tak jsem zvědav . Zatím jsem řídil jen Forestry ze Subaru
Na jednom písmenu byl poškozený chrom, tak jsem to samozřejmě chtěl opravit. Nejjednodušší variantou jsem zkusil "vyžrané" místo zadělat nějakou stříbrnou barvou no to moc hezký nebylo.
Takže sem si říkal že se to udělá znova. Musel sem chrom sundat což taková sranda nebyla. Internet mi poradil namočit to do sava...
Jop šlo to ale trvalo to 4 dny . pak jsem to ještě dobrušoval a odstraňoval zbytky chromu nožíkem. Při finálním brošením sem písmeno zlomil ve slabém místě . No super . Takže féze sekundové lepidlo ale naštěstí to nejde poznat. Po finalním brošením sem se rozhodl že to zkusím udělat doma a to zrcadlovou chromovou fólií. Práce s fólií je pro vě velká neznámá a jak jsem zjistil dělat to písmeno s tolikati záhyby a ostrýma hranama je nemožné . Takže fólie vyhozený prachy a vyhozený nervy .
Pak přišla finální možnost ta nejdražší a to poslat do do firmy co chromuje plasty. Paní z firmy když jsme si telefonovaly říkala že je to celkem rozesmálo když viděli že je to fakt jedno písmenko . Ale tam to udělají pěkně jak origo. Akorát tahle možnost skrze poštu se celkem prodraží. Pošta tak 300,- a chromování 200,-. Ted se mi můžete zasmát jakej sem blázen co dělám pro jedno písmenko .
každopádně už mám všechno nakoupeno a pásku použiju od Würth kterou se lepí přímo lišty atd v automobilovém průmyslu. Všechny písmena jsem si s právítkem vyfotil kdybych náhodou někdy nějaká ztratil, aby nebyl problém udělat na 3D tisku kopii.
Ještě se teším na demontáž původního nápisu protože byl přelepovanej ale nevím jak, takže snad to půjde dolů bez laku
Jinak jsem objednal další Dinitrol abych ještě dovystříkal ty zadní kapsy nad kolama a pak jsem se ještě objednal za dva měsíce do servisu Fryčovice a dostanu nahradní auto Legacy, tak jsem zvědav . Zatím jsem řídil jen Forestry ze Subaru
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tohle by ti nějak pomohlo? Mám tu celý nápis Forester ze svého SG. Na R je ještě tyčka aby zapadla do dírky 5 vrat. Je možno ulomit
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Bohužel, ale díky za snahu. Tohle je přímo místo "velkého" nápisu. Měly to ediční Forestry pouze v Japanu
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Teď už mi to je jasný. Rád se na Tvého fozzyho chodím dívat do tématu a moc ti fandím. Ďábel více fotek prosím , klidně i z průběhu prací s dinitrol a pod.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004