Bartovo Forester S-Turbo
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Kdyz si probehnes vlakno " Koroze na voze", tak najdes dost prispevku od Vaska Seatika. Je tam dost videjek, kde je rozkuchanej SF/SG. Tam je videt kde a jake pricky jsou v te karoserii, a kam je dobre neco nastrikat. (zadni kapsy,prahy, sloupky) Me to dost otevrelo oci.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Vše je v manuálu, tohle co máš na autě je špatně....nejspíš použity starý díly podmaznuty tmelem. Těsnění pod vika se tmelí pouze v ruzkach, kde je klema gufera vačky......pokud se sundavaly víka a měřily vůle ventilů, tak se ty klemy měly udělat, protože musí dolu komplet rozvody a víka ventilů (pokud se mají klemy ptetesnovat)....zatky se právě nepodmazavaji vůbec......hele nou koment.barts píše: ↑úte čer 28, 2022 9:12 am Tedka se o to dost postarám . Ty zátky půjdou nové . Ale za mě super výkon že tam jsou zadky prahu, na auto co normálně jezdí, garáž to nemělo a má najeto skoro 200tis
Ty klemy to neřeknu tyjo. Bylo tam celkem dost věcí když se na tom dělalo ale myslím že klemy ne. A abych byl chytřejší co konkrétně by se mělo mazat u těch zátek? At to když můžu udělat.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jo todle to je v plánu na podzim meření vůle ventilů to dělaný nebylo. A ano pod těsnění víka ventilů někdo nacpal tmel kterej tam nemá co dělat.
No dneska jsem to dobrousil a co mě pekelně štvě tak jsou zadní zvedací body uplně KO. Vysloveně je tam prohlubeň i na prahu, tam kde to má bejt nabodovaný kde se setkávají ty 3 plechy a dělají "lem" je to uplně rozšklebený a každej kus plechu míří jinam. Hlavně prohlubeň je i v nosníku jak cyp u toho zvedacího bodu. NA předešlým SFku sem je měl uplně v poho jak je tohle možný že se tak zdeformujou?
Každopádně lepší na sloupovým zvedáku si to enchat zvedat tam kde jsou ukotvený příčný ramena co a zvedat to přímo za příčný rameno co?
A taky v případě defektu tam ten origo zvedák nenasoukám ani kdybych se zbláznil když tam není pěkná hranka a kolem není rovná plocha. Asi si přibalit panenku a zvedat to přes dřevo bud za zadní diferák nebo za to příčný rameno což?
No dneska jsem to dobrousil a co mě pekelně štvě tak jsou zadní zvedací body uplně KO. Vysloveně je tam prohlubeň i na prahu, tam kde to má bejt nabodovaný kde se setkávají ty 3 plechy a dělají "lem" je to uplně rozšklebený a každej kus plechu míří jinam. Hlavně prohlubeň je i v nosníku jak cyp u toho zvedacího bodu. NA předešlým SFku sem je měl uplně v poho jak je tohle možný že se tak zdeformujou?
Každopádně lepší na sloupovým zvedáku si to enchat zvedat tam kde jsou ukotvený příčný ramena co a zvedat to přímo za příčný rameno co?
A taky v případě defektu tam ten origo zvedák nenasoukám ani kdybych se zbláznil když tam není pěkná hranka a kolem není rovná plocha. Asi si přibalit panenku a zvedat to přes dřevo bud za zadní diferák nebo za to příčný rameno což?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak zítra jdu do finále na dinitrol. Než se člověk ponatírá všema nátěrama je to na týden . Zadní rozevřené a rozšklebené lemy prahu jsem za pomocí železných svorek srovnal do jednoho lemu co šlo, kupodivu jdou dost pevné . Každopádně je to lepší. A do větších mezer jsem nacpal polyuretan aby se tam nedostávala voda.
A za minulého majitele se fakt dost voskovalo .
Na fotce páté dveře zevnitř. No dost mi to ulehčí práci
Ale už toho mám plný brejle každej den po práci se plazit pod autem týden v kuse
A za minulého majitele se fakt dost voskovalo .
Na fotce páté dveře zevnitř. No dost mi to ulehčí práci
Ale už toho mám plný brejle každej den po práci se plazit pod autem týden v kuse
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Super !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak už to jen nastrojit a je hotovo. Byla to fuška . Několikrát sem vosk ochutnal nic moc . Každopádně budu před podzimem ještě voskovat Mazdu a zbytky na Subaru.
Na subaru sem dělal hlavně "podvozek" (přední a zadní nosníky, prahy). Potom chci ještě odstrojit kufr a vystříkat to nad tadníma podběhama a kapotu, protože tak nějak mi došlo že vyvoskování delá jako FAKT hodně co se budoucí koroze týče. Fakt hodně věcí spíš rezne spíš zevnitř než zvenku a pak ještě možná všechny dveře. Každopádně spotřeba dinitrolu mě překvapila nebylo to tak extra jak sem myslel.
Na subaru sem dělal hlavně "podvozek" (přední a zadní nosníky, prahy). Potom chci ještě odstrojit kufr a vystříkat to nad tadníma podběhama a kapotu, protože tak nějak mi došlo že vyvoskování delá jako FAKT hodně co se budoucí koroze týče. Fakt hodně věcí spíš rezne spíš zevnitř než zvenku a pak ještě možná všechny dveře. Každopádně spotřeba dinitrolu mě překvapila nebylo to tak extra jak sem myslel.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To je dobře, že jsi to pochopil, že většina tý koroze je zevnitř ven. A že ochrana dutin je z hlediska prevence koroze to nejzásadnější.
Pod těma zadníma tapcema jde samozřejmě jednak o ty hrnce, ale taky o lemy zadních blatníků, okolí dvířek k nádrži. Prostě celej ten prostor od hrany zadních dveří až do kufru.
Pod těma zadníma tapcema jde samozřejmě jednak o ty hrnce, ale taky o lemy zadních blatníků, okolí dvířek k nádrži. Prostě celej ten prostor od hrany zadních dveří až do kufru.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak náhodou jsem našel výrobce svýho koncáku. Je to nějakej Heyward a Scott. Znáte to někdo? Jinak by mě zajímalo jak se to sem dostalo. Jestli si to někdo objednal přes Ebay nebo co. Já to koupil v Subatechu že to někdo měl na Forestrerovi. https://www.haywardandscott.com/subaru/ ... lpipe.html
Edit: asi je to tím že v Subatechu tahaj auto z UK na díly takže asi tak se to sem dostalo. Každopádně je to asi na stejné úravni jako Prodrive takže zupa .
Jinak dneska sem toh zas věnoval 2 hodinky umývání protože to bylo zaprašený a sem tam potečený voskem a je to zase 100% fešák jako vždycky a šup s ním do garáže a při nejbližší příložitosti to zas protáhnou bahnem
Každopádne další díl seriálu bude, až mi přijde (pokud přijde) novej nápis do zadu nu místo velkýho subaru tak Forester . Je to hodně vzacný a hlavně na JDM Forestrech. Tak uvidíme jak ten původní půjde dolů. Protože mám dojem že předchozí majitel už to "nějak" řešil takže jsem moc zvědavej aby to šlo dolů bez poškození. Origo z továrny to už upadáva samo
jediná drobnost budu muset nechat pochromovat R na kterým to trochu slezlo.
Edit: asi je to tím že v Subatechu tahaj auto z UK na díly takže asi tak se to sem dostalo. Každopádně je to asi na stejné úravni jako Prodrive takže zupa .
Jinak dneska sem toh zas věnoval 2 hodinky umývání protože to bylo zaprašený a sem tam potečený voskem a je to zase 100% fešák jako vždycky a šup s ním do garáže a při nejbližší příložitosti to zas protáhnou bahnem
Každopádne další díl seriálu bude, až mi přijde (pokud přijde) novej nápis do zadu nu místo velkýho subaru tak Forester . Je to hodně vzacný a hlavně na JDM Forestrech. Tak uvidíme jak ten původní půjde dolů. Protože mám dojem že předchozí majitel už to "nějak" řešil takže jsem moc zvědavej aby to šlo dolů bez poškození. Origo z továrny to už upadáva samo
jediná drobnost budu muset nechat pochromovat R na kterým to trochu slezlo.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To jo. Paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- rajnoch
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
- Jméno a příjmení: ondra
- Bydliště: palkovice
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Pekne si rikam ma cenu s autem vubec jezdit tolik prace zvazoval bych dat veteranske znacky a jezdit jen na srazy
Odesláno z mého M2103K19G pomocí Tapatalk
Odesláno z mého M2103K19G pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Opravdu si vyhraješ, příkladně se lesníkovi věnuješ, vypadá nebojím se říct famozně, taková stará kára a tak krásná potřeboval bych taky jít víc do detailu, no záměry mám, aspoň něco jo.
Máš 16 kola? Neprojevují se dá se říct typickou neplechou- špatně dávají i jinak neznatelné vyjeté koleje na silnici?
Máš 16 kola? Neprojevují se dá se říct typickou neplechou- špatně dávají i jinak neznatelné vyjeté koleje na silnici?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nop snažím se aby to pěkný bylo a pěkný zůstalo. Jo jasný v pěkným stavu S turb moc není, ale zas to není tak zmizelej druh :D . Ale vícméně daily to není tahám ho hlavně na srazy, výlety a tam kde potřebuju Combi . Já to mám celkem dost jako hobby taklže mě to baví. Akaždá práce na Forestru je vlastně "fajn". Nejvíc na mě jde strach tedka na táboře 14 dní stání v lese. A bohužel znám spousty případů kdy při bouřce spadl strom na autí. To bych asi nerozdejchal
Do budoucna spíš přemýšlím co dál , chtěl bych aspoň ještě Forejse 2,5 Turbo. Vím že to není takovej držák jako 2.0 skrze vrtání, ale chci to zkusit. Samozřejmě Sturbo bych nejradši neprodával ale 2 turba bych nedal . Hlavně by jedno fakt zbytečně moc stálo. Jako tohle je hudba třeba za 2 roky ale víte jak a nebo žeby potunit motor u svýho?
No hele asi nejsem takovej profík abych to poznal nebo porovnal takže to neodpovím. Ale je to origo rozměr 215/60 r16. Ja si vždycky užívám pohodlí protože na daily jsou sportovní pružiny takže je to pěknej kostitřas ale je to o zvyku, extrém to není .
Do budoucna spíš přemýšlím co dál , chtěl bych aspoň ještě Forejse 2,5 Turbo. Vím že to není takovej držák jako 2.0 skrze vrtání, ale chci to zkusit. Samozřejmě Sturbo bych nejradši neprodával ale 2 turba bych nedal . Hlavně by jedno fakt zbytečně moc stálo. Jako tohle je hudba třeba za 2 roky ale víte jak a nebo žeby potunit motor u svýho?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Hele jeden takovej, co stavěl Forestera STI, už tady byl
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ale to mě zajímá, má někde vlákno? . Tak hodit tam vetši turbo, walbro pumpu a nechat to naladit. Sice je to v tom člověk tak za 60tis ale pár kW by to přidat mohlo. Vyloženě sem nemyslel extrém
Tak přijde mi tohle jako zajímavá alternativa když se ho vyloženě nechci zbavovat a chci tam trochu toho výkonu nahoru. Ale je jasný že tovární 2.5 je nejjistější volba. Tyhle úpravy taky motor nemusí přežít
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw