OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2271
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
A jsem spokojenej
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Téééda to je krásná meta a že jsi spokojený to je paráda, subaru
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Nechci to podceňovat, Někdy klepe nějaké harampádí uložené u rezervy nebo ve dveřích, volná baterka, v BRku toho může hrkat hodně. To by byl zázrak, kdyby tam nic nehrkalo. Zlaté BL nebo BS.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv led 28, 2021 12:48 pm
- Jméno a příjmení: Andrej Letko
- Bydliště: Bytča
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Ide to od kolesa a baterka to nieje už som pozeral aj tú. Posledná možnosť sú tyčky riadenia s tými čapmi čo sú na konci nich tak uvidim
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Ahoj,
je tady určitá nenulová šance, že bude náš outback 3.6 na podzim k dispozici (září), samozřejmě pak vyrobím inzerát s fotodokumentací, ale pokud by někdo měl předběžný zájem, tak dejte vědět - v aktuální nabídce to bude asi dost exot -
rv. 2011, v provozu 9/2011
top EU výbava (McIntosh rádio)
černá metalíza
110.000 km ! (aktuálně 108)
cenu zatím nevím, podle trhu v době prodeje...
je tady určitá nenulová šance, že bude náš outback 3.6 na podzim k dispozici (září), samozřejmě pak vyrobím inzerát s fotodokumentací, ale pokud by někdo měl předběžný zájem, tak dejte vědět - v aktuální nabídce to bude asi dost exot -
rv. 2011, v provozu 9/2011
top EU výbava (McIntosh rádio)
černá metalíza
110.000 km ! (aktuálně 108)
cenu zatím nevím, podle trhu v době prodeje...
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Ahoj všichni, tak se dívám, že už jsem se dlouho nepodělil o další díly mé story...bohužel můj optimismus po výměně katu (viz citovaná zpráva) byl předčasný a letos koncem ledna mě oťas opět a na dlouho definitivně nechal na cestě a odmítl jet. Stejné projevy jako dříve - cukání, jen tentokrát tomu nepomohly ani dvě čím dál delší přestávky. Nechal jsem ho odtáhnout k p. Klímovi do Boxer auto. Ten zkoušel a zkoumal až to tipl na chybu v řídící jednotce motoru. Takže jsme objednali jednotku, která přišla "obratem" na konci června. Každopádně od té doby už zase jezdíme. Tak doufám, že jsem se tím problému konečně zbavil.Johnp píše: ↑úte říj 12, 2021 10:44 am Ahoj, pokud je ještě někdo zvědavý na moji anabázi, tak jen hlásím, že závadu se zatím opětovně spustit nepodařilo, s autem jezdím vesele dál a problém už se neprojevil. Začínám si myslet, že to mohlo souviset s vyššími letíními teplotami...možná lepší varianta by byla, že výměna catu přece jen pomohla, i když auto pak ještě jednou zazlobilo (nevím,jestli je to možný)...nebo, že ten vrtoch prostě jak přišel, tak zase odešel...haha
Takže uvidíme, co se bude dít dál.
Má někdo doporučení na nějakou solidní příplatkou asistenčí službu?:-D asi bych potřeboval víc, než jen můj základ u pojistky, což je 1x ročně příspěvek pár korun:-)
Samozřejmě jsem ale mezitím potřeboval něčím jezdit a táta se po nástupu do důchodu zbavoval svého auta, tak jsem ho vzal a teď mi jaksi jedno auto přebývá ...já tedy řeším sofiinu volbu, jestli Oťase poslat do světa po tom, co jsem do něj docela zainvestoval, kromě té jednotky protikorozní ochrana, nové katy, nové koncovky výfuku...
Ale to už jsem nepatří, já chtěl hlavně dát info o té řídící jednotce.
Mimochodem, tu starou pořád mám, pokud by někdo věděl o někom, kdo by se třeba chtěl zabývat nějakým repasem - pokud někoho potká podobné neštěstí jako mě, tak by třeba nechtěl čekat půl roku na dodání nové jednotky za cca 40tis. Kč.
Outback 3.6R AT MY11
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
To je teda nepříjemnost. Ale když už jsi do něj dal tolik korun, tak asi nemá smysl se ho zbavovat. Teď by bylo fajn si ty investice užít.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Ty nenadálý investice jsou blbý, ale taky si myslím, že lepší jezdit něčím, co znáš a máš tak nějak vyřešený.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Momentálně také řeším řídící jednotku, ale řídící jednotku ABS.
Jdu z práce, nastartuji, svítí ABS a kontrola trakce, bliká BRAKE. Přes bluetooth ELM jsem se na chyby nedostal, tak jsem to vzal po cestě přes awd.cz za 500Kč diagnostika s výsledkem. Volantový senzor KO, G sensor KO a tuším pumpa off. Z US fóra jsem už věděl, že při téhle nenadálé kombinaci je řídící jednotka po smrti.
Nicméně ostrý data z volantového senzoru a G senzoru jsou v pořádku. Awd se vyjádřilo, že by to museli více proměřit a že nemají na US model schemata apod. Ale že bude asi řídící jednotka KO a ať počítám 40tis za díl a že to není sranda jen tak vzít z jiného auta, protože se liší hodně verze podle trhu a modelového roku. Nová skutečně z USA nějakých 1500$
Tedy nakonec půjdu asi do použité z Litvy, evidentně z nějaké bouračky za cca 5tis. a uvidíme.
A jak k tomu mohlo dojít? Týden před touto závadou se mi stávalo třeba 1x za 100km, že za jízdy vše vyplo a hned zase nastartovalo. Při konstantní rychlosti to ani nebylo poznat, jen to že ručičky spadly do nuly, vyplo se rádio a po znovunastartování se rozsvítil LED test na vteřinku.
Když se mi to jednou stalo v záběru, tak to nechutně navíc k tomu cuklo a myslím si, že právě při tomhle dostala řídící jednotka špičku z alternátoru.
Edit: Kontroloval jsem uzemění apod. Nakonec si myslím, že to byl uvolněná svorka na baterce. Tedy držela dobře, ale plus pól byl dost osulfovaný, tedy bych řekl, že tam byl přechoďák a sem tam prostě nebyl dostatečný kontakt. Za posledních cca 300km se mi to už nestalo.
Každopádně jsem jinak stále spokojený překonal jsem 30tis km za 2 roky vlastnictví, mám za sebou první STK po dovozové. Celkově má Žabák na hrbu cca 290 500km . Těsnění pod hlavama mě straší v nočních můrách, ale motor zatím jede bez projevů blížící se katastrofy. Navíc bez toho ABS potažmo kontroly trakce je to slušná motokára, asi budu mít za chvíli z těch docela ojetých letních pneumatik slicky. A převodovce se to hrabání na suchu také asi moc nelíbí.
Za těch mých 30tis km průměrná spotřeba nějakých 12,25l/ 100km . A musím podotknout, že hlavně ze začátku jsem to dost honil brzda plyn (13-14l/100km) Dnes jsem to vychytal na těch 10,5-12,5 podle tras.
Jdu z práce, nastartuji, svítí ABS a kontrola trakce, bliká BRAKE. Přes bluetooth ELM jsem se na chyby nedostal, tak jsem to vzal po cestě přes awd.cz za 500Kč diagnostika s výsledkem. Volantový senzor KO, G sensor KO a tuším pumpa off. Z US fóra jsem už věděl, že při téhle nenadálé kombinaci je řídící jednotka po smrti.
Nicméně ostrý data z volantového senzoru a G senzoru jsou v pořádku. Awd se vyjádřilo, že by to museli více proměřit a že nemají na US model schemata apod. Ale že bude asi řídící jednotka KO a ať počítám 40tis za díl a že to není sranda jen tak vzít z jiného auta, protože se liší hodně verze podle trhu a modelového roku. Nová skutečně z USA nějakých 1500$
Tedy nakonec půjdu asi do použité z Litvy, evidentně z nějaké bouračky za cca 5tis. a uvidíme.
A jak k tomu mohlo dojít? Týden před touto závadou se mi stávalo třeba 1x za 100km, že za jízdy vše vyplo a hned zase nastartovalo. Při konstantní rychlosti to ani nebylo poznat, jen to že ručičky spadly do nuly, vyplo se rádio a po znovunastartování se rozsvítil LED test na vteřinku.
Když se mi to jednou stalo v záběru, tak to nechutně navíc k tomu cuklo a myslím si, že právě při tomhle dostala řídící jednotka špičku z alternátoru.
Edit: Kontroloval jsem uzemění apod. Nakonec si myslím, že to byl uvolněná svorka na baterce. Tedy držela dobře, ale plus pól byl dost osulfovaný, tedy bych řekl, že tam byl přechoďák a sem tam prostě nebyl dostatečný kontakt. Za posledních cca 300km se mi to už nestalo.
Každopádně jsem jinak stále spokojený překonal jsem 30tis km za 2 roky vlastnictví, mám za sebou první STK po dovozové. Celkově má Žabák na hrbu cca 290 500km . Těsnění pod hlavama mě straší v nočních můrách, ale motor zatím jede bez projevů blížící se katastrofy. Navíc bez toho ABS potažmo kontroly trakce je to slušná motokára, asi budu mít za chvíli z těch docela ojetých letních pneumatik slicky. A převodovce se to hrabání na suchu také asi moc nelíbí.
Za těch mých 30tis km průměrná spotřeba nějakých 12,25l/ 100km . A musím podotknout, že hlavně ze začátku jsem to dost honil brzda plyn (13-14l/100km) Dnes jsem to vychytal na těch 10,5-12,5 podle tras.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Tak to zní spíš jako problém na sběrnici nebo s napájením, jak píšeš. Chtělo by to vědět, co tam je za konkrétní chyby.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Doporučuju se obrátit na Dobřany. Myslím že to umí pořádně proměřit a případně i opravit, bo maj nějakýjo šikovnýho autoelektrikáře.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Mají velmi šikovnýho autoelektrikáře. Je to manžel mojí kolegyně z práce. Znám ho osobně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
Se nechci furt opakovat, ale jednotka nejspíš mrtvá nebude, ve chvíli kdy jí sebereš napájení v průběhu inicializace tak zůstane v nekonzistentnim stavu. 2 chyby se dají odstřelit běžně SSM diagnostikou a na tlak v jednotce je speciální "dvojhmat" - někde jsem to tu popisoval detailně vč zdroje, tak zkus najít, případně zkusím taky. U mě k tomuto došlo k.o. baterií a nekolikerými jumpstarty.
Tak jestli to nemůže být ono. Rozhodující je detail té poslední chyby, bylo to něco jako pressure sensor data bla bla?
Tak jestli to nemůže být ono. Rozhodující je detail té poslední chyby, bylo to něco jako pressure sensor data bla bla?
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: OUTBACk 3.6R - zkušenosti s provozem
No s tou třetí si nejsem právě jistý. Koukal jsem jen nenápadně přes rameno, protože jsem pak šel ještě poprosit o referenci ruční brzdy, když už to mají připojené. Každopádně jim to nešlo smazat. Nakonec mi vypnuli nějak kontrolku abs, ale BRAKE(US kontrolka na parkovací brzdu) bliká stále a kontrola trakce nejde zapnout(svítí stále).parabolD píše: ↑úte zář 06, 2022 12:15 pm Se nechci furt opakovat, ale jednotka nejspíš mrtvá nebude, ve chvíli kdy jí sebereš napájení v průběhu inicializace tak zůstane v nekonzistentnim stavu. 2 chyby se dají odstřelit běžně SSM diagnostikou a na tlak v jednotce je speciální "dvojhmat" - někde jsem to tu popisoval detailně vč zdroje, tak zkus najít, případně zkusím taky. U mě k tomuto došlo k.o. baterií a nekolikerými jumpstarty.
Tak jestli to nemůže být ono. Rozhodující je detail té poslední chyby, bylo to něco jako pressure sensor data bla bla?
Každopádně ten tvůj point dává skutečně smysl. Zkusím pohledat to s tím dvojhmatem.
O víkendu to mohu zkusit napíchnout u táty, nebo pokud máte někdo v Praze a okolí diagnostiku a v podvečer libovolný den čas, že bych přijel na pokec.
Každopádně díky kluci za tip s těmi Dobřany, pokud to nevyřeším svépomocí, bude to další možnost.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt