Motorům nevím, ale autu jako celku určitěgeraltos píše: A nejvíc našim motorům podle mě svědčí Bělá.
Trávova beSTIe
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Trávova beSTIe
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Tak nám doba pokročila a na autu bylo potřeba něco udělat. Takže mám za sebou:
1) STK
2) Prohlídku po 135.000km
3) Výměnu tlumičů - včetně uložení
4) Výměnu kotoučů a desek - včetně vyčištění brzd a přetěsnění nějakého toho pístku
5) Celkové uvedení podvozku do pěkného stavu - pár silentbloků bylo potřeba vyměnit a to hlavně vzadu.
Při zpáteční cestě z AWD to bylo jako jet zcela jiným autem.
Evidentně ty tlumiče již nebyly v dokonalém stavu. Zatáčky s horším povrchem jsem mohl projet podstatně rychleji a stále bez náznaku nějaké nepředloženosti.
Také brzdy jsou na tom nyní podstatně lépe. Nyní nasazené sériové Brembo kotouče a DTC-30 jsou pro moji potřebu asi dobrá kombinace. Ne že by DS2500 nefungovaly, ale teď je to přece jenom znatelně lepší. A to jsem je ještě ani nezajel. Zatím proběhly pouze první seznamovací "ohřevy", aby si všechno řádně sedlo.
1) STK
2) Prohlídku po 135.000km
3) Výměnu tlumičů - včetně uložení
4) Výměnu kotoučů a desek - včetně vyčištění brzd a přetěsnění nějakého toho pístku
5) Celkové uvedení podvozku do pěkného stavu - pár silentbloků bylo potřeba vyměnit a to hlavně vzadu.
Při zpáteční cestě z AWD to bylo jako jet zcela jiným autem.
Evidentně ty tlumiče již nebyly v dokonalém stavu. Zatáčky s horším povrchem jsem mohl projet podstatně rychleji a stále bez náznaku nějaké nepředloženosti.
Také brzdy jsou na tom nyní podstatně lépe. Nyní nasazené sériové Brembo kotouče a DTC-30 jsou pro moji potřebu asi dobrá kombinace. Ne že by DS2500 nefungovaly, ale teď je to přece jenom znatelně lepší. A to jsem je ještě ani nezajel. Zatím proběhly pouze první seznamovací "ohřevy", aby si všechno řádně sedlo.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- vita1kulisek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2281
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov 330 33
Re: Trávova beSTIe
No ty jo. Do Třebové se vrátilo úplně jiné nové auto. Řidič zůstal?
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Trávova beSTIe
Paráda! A tlumiče jsi dal jaké?
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Sériové. Žádné vymýšlení.
Dlouze jsem vážil, jestli se pouštět do větších akcí a nakonec jsem dospěl k závěru, že to při mojem způsobu používání nevyužiju. Abych někde něco nastavoval podle povrchu a nebo se plazil pod autem, na to fakt nejsem a také nevím, jestli jsem technicky tak na výši, že bych pronikl do tajů co se má jak nastavit.
Takže jsem vsadil na sérii a hlavně na to, aby byl podvozek celkově v cajku. A příště je budu muset vyměnit dřív, protože ten jizdní rozdíl je dramatický.
Dlouze jsem vážil, jestli se pouštět do větších akcí a nakonec jsem dospěl k závěru, že to při mojem způsobu používání nevyužiju. Abych někde něco nastavoval podle povrchu a nebo se plazil pod autem, na to fakt nejsem a také nevím, jestli jsem technicky tak na výši, že bych pronikl do tajů co se má jak nastavit.
Takže jsem vsadil na sérii a hlavně na to, aby byl podvozek celkově v cajku. A příště je budu muset vyměnit dřív, protože ten jizdní rozdíl je dramatický.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Trávova beSTIe
Ona by výměna za Beilstein B6 zachovala vše co jsi jmenoval a ty jízdní vlastnosti ještě zlepšila .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Trávova beSTIe
Jj, nemyslel jsem vyloženě štělovací, jen nějaké jiné než standardní. Ale chápu tvou volbu
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1371
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Trávova beSTIe
..a mel bys tip na nejake, vyhledove bych chtel, potreboval taky vymenit. A presne jako Trava, nechci stelovaci, nevyuzil bych je. A oproti originalu spis posunout ke sportovnosti na ukor pohodli. Jo, STi 2006.
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Trávova beSTIe
Bildstein B6 pokud chceš 2cm dolů tak B8 komplet s pruzinama.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Trávova beSTIe
A je to dostupne na Hawka STI Jirko (tzn 5x114, widetrack)?
Protoze ja kdyz to resil na Hawka, tak seriovy STI podvozek byl pro me jasna volba, az do te chvile, nez jsem zjistil, ze v te dobe stal 18K/kus. Proto jsem sel do stelovaciho Protlumu, protoze jsem pres 70k za seriove tlumice nechtel dat a zadna levnejsi varianta mi jako vhodna/dobra doporucena nebyla (jak Boxerautem, tak AWD, tak co jsem se ruzne poptaval).
Mozna se ted doba zmenila a dostupnost dilu a ceny jsou jine, ale pred tema 5ti 6ti lety, co jsem to resil, tak to platilo.
Za sebe muzu rict, ze Protlumu nelituju- funguje to super, je to i relativne pohodlne, repasovatelnost taky perfektni, dokonce ani pojistovna nedelala ofuky, kdyz jsem je nechal opravovat v ramci havarijka po tom aquaplanningu vloni nebo predloni. Takze ja to na Hawka doporucuji- mam tu stredni variantu RACE, ktera byla tusim za 56k vc. DPH. Prislusenstvi (neoprenove navleky, pumpicku) jsem tehdy dostal v cene.
Nastavoval jsem na nich jen tuhost a vysku, jinak nic.
Protoze ja kdyz to resil na Hawka, tak seriovy STI podvozek byl pro me jasna volba, az do te chvile, nez jsem zjistil, ze v te dobe stal 18K/kus. Proto jsem sel do stelovaciho Protlumu, protoze jsem pres 70k za seriove tlumice nechtel dat a zadna levnejsi varianta mi jako vhodna/dobra doporucena nebyla (jak Boxerautem, tak AWD, tak co jsem se ruzne poptaval).
Mozna se ted doba zmenila a dostupnost dilu a ceny jsou jine, ale pred tema 5ti 6ti lety, co jsem to resil, tak to platilo.
Za sebe muzu rict, ze Protlumu nelituju- funguje to super, je to i relativne pohodlne, repasovatelnost taky perfektni, dokonce ani pojistovna nedelala ofuky, kdyz jsem je nechal opravovat v ramci havarijka po tom aquaplanningu vloni nebo predloni. Takze ja to na Hawka doporucuji- mam tu stredni variantu RACE, ktera byla tusim za 56k vc. DPH. Prislusenstvi (neoprenove navleky, pumpicku) jsem tehdy dostal v cene.
Nastavoval jsem na nich jen tuhost a vysku, jinak nic.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Trávova beSTIe
Dostupnost na konkrétní modely samozřejmě Ondro nevim. A klidně to může být, že se na konkrétní model nedělá
https://www.sportfahrwerk-billiger.de/
https://www.sportfahrwerk-billiger.de/
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
OZP: Ondro, mě stály přední po 12kkč s daní, zadní si nepamatuji. Takže to je neporovnatelně méně než tebou udávaná cena. Ale je klidně možné, že na tvůj model mohou být dražší?!?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Trávova beSTIe
Jirko ja nevim, kolik to stoji ted, ale v te dobe, kdy jsem to resil, to tak bylo. Silena castka, 1 kus cca tolik, co cela sada na normalni auto.
Predpokladam, ze je to proto, ze predchozi STI 2. generace maji jinou pistnici a roztec 5x100, a po te moji verzi prisel uz hatchback, kde ty tlumice jsou zase jine.
Predpokladam, ze je to proto, ze predchozi STI 2. generace maji jinou pistnici a roztec 5x100, a po te moji verzi prisel uz hatchback, kde ty tlumice jsou zase jine.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Já si to pamatuji, že jsi o tom mluvil, že za sérii chtěli úplný nesmysl a proto že jsi šel k tomu Protlumu. Kdo ví jak to je teď?!? Jestli se něco změnilo?!? Ale to už ti s repasovatelným Protlumem může být jedno, že.
Já jsem neexperimentoval. Ta série mi v celkem slušném stavu vydržela nesmysl, na to jak a po jakých silnicích jezdím. I když musím přiznat, že teď po výměně je ten rozdíl v chování skutečně velký, takže byl nejvyšší čas k výměně přistoupit. Příště to musím udělat dříve.
Nakonec, i ta cena jakž takž šla.
Já jsem neexperimentoval. Ta série mi v celkem slušném stavu vydržela nesmysl, na to jak a po jakých silnicích jezdím. I když musím přiznat, že teď po výměně je ten rozdíl v chování skutečně velký, takže byl nejvyšší čas k výměně přistoupit. Příště to musím udělat dříve.
Nakonec, i ta cena jakž takž šla.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Trávova beSTIe
Jj, repase nedorasovaneho kompletu Protlum stala asi 15K. Takze pohoda a i proto tohle reseni doporucuji.
At ti to jezdi Jirko!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube