klicnikovo Legacy a Impreza 09
klicnikovo Impreza 09
Po delsim martyriu shaneni se nakonec podarilo koupit Imprezu 2009 jako druhe auto (resp. auto me drahe polovicky).
Dvoulitr, cerna, automat, cely cas v jedne rodine.
Interier slusne zachovaly, zdokumentovana servisni historie do 105kkm.
Najezd pri koupi 155k km, prumerna spotreba predchoziho majitele 10/100 (brrr! holt, pan taky bydlel v horach na samote u lesa, po mym najeti 200 kilaku jsem to srazil uz na 9,7 ).
Zitra vyzvedavam po prvnim servisu v Dobranech - oziveni klimosky, vymena vsech naplni, kontrola vule ventilu, nove zadni brzdy a nejaka drobotina kolem.
Jeste bude cekat servis druhy - priruby a tesneni na vyfuku, mirne prusaky oleje kolem simeringu (?) a stity k zadnim brzdam.
Jizdni dojmy za tech par kilaku, co jsem s tim jel, jsou super. Ma to sice jenom o 10 kW vic vykonu jak Lego, ale prijde mi to vyrazne zivejsi - prevodovka je o neco akcnejsi a v mistech, kde se mi Lego zoufale snazi sbirat rychlost na dvojku z 25 km/h, tam si Impreza soupne jednicku a vyleti jak raketa.
Musime si jeste rozzvyknout, jak to udelat do budoucna. Najezd se ocekava alespon zpocatku o poznani mensi, ale rozmery kol mam stejne jako u primarniho Legacy (s plynem). Dilema je, jestli pri malem najezdu vzit jenom celorocky na alu kola (nicmene, jsme v 800 metrech), nebo vzit normalne dve sady a pripadne je pak pouzit na Lego (aby spis nedegradovaly starim, nez sjetim).
Pokud bude potreba Imprezou jezdit nejak vyrazne casteji, pujde zplynovat taky. Nakonec ten novejsi motor pro LPG neni prekazkou, pokud se montaz LPG udela dobre za pouziti privstriku benzinu (nebo primazu? se mi to nejak plete). Ze pry se potom ventilove vule nerozjedou tak rychle a vydrzi to klidne 120k km, nez bude potreba resit serizeni. Ale to se uvidi.
Dvoulitr, cerna, automat, cely cas v jedne rodine.
Interier slusne zachovaly, zdokumentovana servisni historie do 105kkm.
Najezd pri koupi 155k km, prumerna spotreba predchoziho majitele 10/100 (brrr! holt, pan taky bydlel v horach na samote u lesa, po mym najeti 200 kilaku jsem to srazil uz na 9,7 ).
Zitra vyzvedavam po prvnim servisu v Dobranech - oziveni klimosky, vymena vsech naplni, kontrola vule ventilu, nove zadni brzdy a nejaka drobotina kolem.
Jeste bude cekat servis druhy - priruby a tesneni na vyfuku, mirne prusaky oleje kolem simeringu (?) a stity k zadnim brzdam.
Jizdni dojmy za tech par kilaku, co jsem s tim jel, jsou super. Ma to sice jenom o 10 kW vic vykonu jak Lego, ale prijde mi to vyrazne zivejsi - prevodovka je o neco akcnejsi a v mistech, kde se mi Lego zoufale snazi sbirat rychlost na dvojku z 25 km/h, tam si Impreza soupne jednicku a vyleti jak raketa.
Musime si jeste rozzvyknout, jak to udelat do budoucna. Najezd se ocekava alespon zpocatku o poznani mensi, ale rozmery kol mam stejne jako u primarniho Legacy (s plynem). Dilema je, jestli pri malem najezdu vzit jenom celorocky na alu kola (nicmene, jsme v 800 metrech), nebo vzit normalne dve sady a pripadne je pak pouzit na Lego (aby spis nedegradovaly starim, nez sjetim).
Pokud bude potreba Imprezou jezdit nejak vyrazne casteji, pujde zplynovat taky. Nakonec ten novejsi motor pro LPG neni prekazkou, pokud se montaz LPG udela dobre za pouziti privstriku benzinu (nebo primazu? se mi to nejak plete). Ze pry se potom ventilove vule nerozjedou tak rychle a vydrzi to klidne 120k km, nez bude potreba resit serizeni. Ale to se uvidi.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: klicnikovo Impreza 09
Tak gratuluji !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: klicnikovo Impreza 09
To jsou novinky teda jsem to nějak nesledoval a ty už máš druhý sůbo??? Paráda tak honem fotky jak psal Vena Jsme zvědavý
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: klicnikovo Impreza 09
Vsecko bude, aji fotky budou, jenom musim pockat, az se trosku zklidni to pylove silenstvi a bude mit smysl to umyt, tedka to vypada jak plesnivy ;D
No a musim jeste vymyslet ty gumy, at tam soupnu hezky puvodni alu kola a dam plechace se zimakama do sklepa.
Apropo, masho, cosi se mi plete - ty jsi jezdil/furt jezdis (?) na tech celorockach, zejo? Nakolik se to s nema dalo skutecne ve snehu?
Ja jsem si paradoxne nejvetsi srandu a kluziste uzil az v pulce dubna, kdy kolem nuly napadlo spoustu mokryho snehu a jeste to nebylo protahnuty, nastesti teda jeste na zimakach.
Polovicka ma ale nejvyssi bod sve cesty do prace v tech cca 800 metrech, ja jezdim pres hreben ve skoro 1100... a zrovna tuhle sezonu tech par set metru udelalo velkej rozdil mezi "neni tu nic" a "tu jsou metrovy zaveje".
No a musim jeste vymyslet ty gumy, at tam soupnu hezky puvodni alu kola a dam plechace se zimakama do sklepa.
Apropo, masho, cosi se mi plete - ty jsi jezdil/furt jezdis (?) na tech celorockach, zejo? Nakolik se to s nema dalo skutecne ve snehu?
Ja jsem si paradoxne nejvetsi srandu a kluziste uzil az v pulce dubna, kdy kolem nuly napadlo spoustu mokryho snehu a jeste to nebylo protahnuty, nastesti teda jeste na zimakach.
Polovicka ma ale nejvyssi bod sve cesty do prace v tech cca 800 metrech, ja jezdim pres hreben ve skoro 1100... a zrovna tuhle sezonu tech par set metru udelalo velkej rozdil mezi "neni tu nic" a "tu jsou metrovy zaveje".
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: klicnikovo Impreza 09
Kdepa celoročky jsem zul hned jak měla guma malý vzorek.. Jezdím normálně zima/léto.
Jezdil jsem na nich jednu sezonu v zimě, ale jsem o něco níž než ty takže to nejde úplně srovnávat.:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jezdil jsem na nich jednu sezonu v zimě, ale jsem o něco níž než ty takže to nejde úplně srovnávat.:
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: klicnikovo Impreza 09
Honzo teď jsi si i sám odpověděl
a je to každou sezónu ,z Rudy prostě vyjizdis přes 1000 mnm skoro ve všech směrech.
a jak už jsme se bavili v tom tvém rozměru jsou kvalitní levné zimaky ( vraník vynecháme ) můj favorit je Sava Eskimo S3+, řekl bych pro začátečníka jako je tvoje paní ideál.....
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: klicnikovo Impreza 09
Tak jsem se konecne dostal k tomu to odfotit, tady jsou.
Gumy na Imprezu sly nakonec stejne jak na Lego, tj. Bridgestone Turanza T005 na letni alu a Blizzak LM005 na zimni plechace.
Radsi jsem to koupil a nechal prezout jeste ted, protoze kdo vi, jestli nejaky gumy pred zimou jeste vubec budou...
Gumy na Imprezu sly nakonec stejne jak na Lego, tj. Bridgestone Turanza T005 na letni alu a Blizzak LM005 na zimni plechace.
Radsi jsem to koupil a nechal prezout jeste ted, protoze kdo vi, jestli nejaky gumy pred zimou jeste vubec budou...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: klicnikovo Impreza 09
Hezkej páreček.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: klicnikovo Impreza 09
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: klicnikovo Impreza 09
Super
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: klicnikovo Legacy a Impreza 09
Na žádost klicnika jsem spojil jeho vlákna
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: klicnikovo Legacy a Impreza 09
quickly, diky. Mam pocit, ze se ztratily nejake stranky, ale nic nejak hodnotneho tam beztak nebylo.
Impreza uz najezdila nejakych 6kkm od koupe, ma za sebou prvni delsi vylet po dalnicich, tak mam poznaceno par dalsich zalezitosti, se kteryma budu muset do Dobran.
Zejmena, nejak mi zmizla trocha vody v expanzce pod minimum, dolil jsem tam mozna dve deci. Snad to byla jenom nejaka haluz a neni to predzvest neceho vaznyho... popravde si ani neuvedomuju, kolik tam te vody bylo po koupi.
Impreza mi dale strasne moc ujizdi, volnobeh pri neutralu s vyplou klimou je normalni pod 1k rpm, se zaplou klimou hodne k 2k rpm, a dodrzet 50 km/h s automatem v Drive je defacto nemozne, kolikrat tam musim rucne soupnout az dvojku, aby se to nerozjelo... co to muze byt?
Trosku bych podeziral klimu (furt si rikam, ze ji zkusim nekdy v obci vypnout a uvidim, ale vzdycky jsem na to zapomnel), nakolik ta vnitrni teplota ani omylem neodpovida tomu, co je na ovladani klimy nastaveno, parkrat jsem pres leto narazil na stav, kdy byla dana na minimu a furt to nestacilo... Totiz, klima po koupi nefungovala vubec kvuli vadnemu rele; v ramci servisu bylo i chladivo do klimy doplneno... jedine, ze by tam byl nejaky slaby unik, kvuli kteremu by kompresor jel vice casu a tahal ty otacky motoru nahoru?
Jo, a Impreza nakonec pujde do plynu taky. V Dobranech rikali, ze se toho netreba bat i s ohledem na moznost stelovani ventilovych vuli jen s motorem venku v pripade, kdy bych tam nechal dat Flashlube - ale elektronicky, ne podtlakovy, ze z jejich zkusenosti ty ventily do potreby serizeni muzou vydrzet klidne kolem 100, 120 tisic kilometru, tak to tak skutecne je, samotnej Flashlube vyjde na +8kKc...
Nadrz se tam teda vleze jen ta nejmensi mozna, asi 60-64 cm prumer a sotva 20 cm na vysku.
Legacy mezitim pokorilo 280k km a - musim zaklepat - uz je to v podstate jen o pravidelnem servisu spotrebnich veci, ackoliv mne tam vyhledove stale ceka odrezovaci kura a napravnice. Po koupi byly jen na opiskovani, ale stale zdrave, tak snad se to moc nezhorsilo.
Impreza uz najezdila nejakych 6kkm od koupe, ma za sebou prvni delsi vylet po dalnicich, tak mam poznaceno par dalsich zalezitosti, se kteryma budu muset do Dobran.
Zejmena, nejak mi zmizla trocha vody v expanzce pod minimum, dolil jsem tam mozna dve deci. Snad to byla jenom nejaka haluz a neni to predzvest neceho vaznyho... popravde si ani neuvedomuju, kolik tam te vody bylo po koupi.
Impreza mi dale strasne moc ujizdi, volnobeh pri neutralu s vyplou klimou je normalni pod 1k rpm, se zaplou klimou hodne k 2k rpm, a dodrzet 50 km/h s automatem v Drive je defacto nemozne, kolikrat tam musim rucne soupnout az dvojku, aby se to nerozjelo... co to muze byt?
Trosku bych podeziral klimu (furt si rikam, ze ji zkusim nekdy v obci vypnout a uvidim, ale vzdycky jsem na to zapomnel), nakolik ta vnitrni teplota ani omylem neodpovida tomu, co je na ovladani klimy nastaveno, parkrat jsem pres leto narazil na stav, kdy byla dana na minimu a furt to nestacilo... Totiz, klima po koupi nefungovala vubec kvuli vadnemu rele; v ramci servisu bylo i chladivo do klimy doplneno... jedine, ze by tam byl nejaky slaby unik, kvuli kteremu by kompresor jel vice casu a tahal ty otacky motoru nahoru?
Jo, a Impreza nakonec pujde do plynu taky. V Dobranech rikali, ze se toho netreba bat i s ohledem na moznost stelovani ventilovych vuli jen s motorem venku v pripade, kdy bych tam nechal dat Flashlube - ale elektronicky, ne podtlakovy, ze z jejich zkusenosti ty ventily do potreby serizeni muzou vydrzet klidne kolem 100, 120 tisic kilometru, tak to tak skutecne je, samotnej Flashlube vyjde na +8kKc...
Nadrz se tam teda vleze jen ta nejmensi mozna, asi 60-64 cm prumer a sotva 20 cm na vysku.
Legacy mezitim pokorilo 280k km a - musim zaklepat - uz je to v podstate jen o pravidelnem servisu spotrebnich veci, ackoliv mne tam vyhledove stale ceka odrezovaci kura a napravnice. Po koupi byly jen na opiskovani, ale stale zdrave, tak snad se to moc nezhorsilo.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: klicnikovo Legacy a Impreza 09
Zaplej kompresor zvysi otacky o par set, kdyz to jede na volnobeh, ale urcite ne ke 2000rpm. Tam bude blbe neco s drzenim volnobehu. Nebo hur, mne se kdysi posrala skrtici klapka a delalo to prave to, ze jak se ohralo auto, tak drzelo 1500rpm, furt. Nicmene mne to tenkrat nechtelo teda ani moc radit, pac prevodovka nejspis cekala, az motor ubere a on neubral...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: klicnikovo Legacy a Impreza 09
Tak myslim, ze na tu srandu nejen s volnobehem, ale i s vedlejsim pribehem, ze mi jakoze fakt zatracene rychle mizel benzin, kterej jsem jeden den nabral do kanystru na ONO a druhej den do auta nalil...
A tim zatracene rychle nemyslim obvyklych 10/100, ale treba tretina nadrze v haji po ujeti sotva 100 kilaku. Furt mi to vrtalo hlavou, jak je mozny, ze to mizi tak rychle, jestli se treba jenom nejak nezblaznil plovak v nadrzi, ale podle dotankovani teda nee.
Vtipny je, ze kdyz jsem onehda na ONO bral primo do nadrze, tak se to takhle divne nechovalo. Tak ze bych mel nejaky obskurni kanystry... ale houby tomu rozumim. Dnesni cesta na benzin z jine pumpy primo do nadrze byla uplne v pohode.
Nastesti uz to moc resit nemusim.
Jel jsem dneska k p. Vankovi na zplynovani Imprezy (Magic + elektronicky FlashLube na doporuceni z Dobran).
Na to, ze tam byla jen dojezdova rezerva a sla tam dat jen nejmensi mozna nadrz na 55l, na pumpe tam zasycelo treba 37 litru, tak je mi trochu zahadou, jak to, ze se do nadrze v Legacy vleze tak malo.
Prumer maji stejnej, v Impreze mam mozna 20 cm na vysku, v Legacy ma nadrz vysku snad 45 cm, nadrz je prej snad 65 litru (nejsem si z hlavy jistej), ale realne tam vic jak 40 nenacpu.
A tim zatracene rychle nemyslim obvyklych 10/100, ale treba tretina nadrze v haji po ujeti sotva 100 kilaku. Furt mi to vrtalo hlavou, jak je mozny, ze to mizi tak rychle, jestli se treba jenom nejak nezblaznil plovak v nadrzi, ale podle dotankovani teda nee.
Vtipny je, ze kdyz jsem onehda na ONO bral primo do nadrze, tak se to takhle divne nechovalo. Tak ze bych mel nejaky obskurni kanystry... ale houby tomu rozumim. Dnesni cesta na benzin z jine pumpy primo do nadrze byla uplne v pohode.
Nastesti uz to moc resit nemusim.
Jel jsem dneska k p. Vankovi na zplynovani Imprezy (Magic + elektronicky FlashLube na doporuceni z Dobran).
Na to, ze tam byla jen dojezdova rezerva a sla tam dat jen nejmensi mozna nadrz na 55l, na pumpe tam zasycelo treba 37 litru, tak je mi trochu zahadou, jak to, ze se do nadrze v Legacy vleze tak malo.
Prumer maji stejnej, v Impreze mam mozna 20 cm na vysku, v Legacy ma nadrz vysku snad 45 cm, nadrz je prej snad 65 litru (nejsem si z hlavy jistej), ale realne tam vic jak 40 nenacpu.