- Subaru_diesel.csv
- (1.32 KiB) Staženo 160 x
BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
tady jsou custom PIDs pro Torque PRO
- Omega23
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 813
- Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
- Bydliště: Budweis Kančíkov
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Díky vyzkouším a uvidím.
__________________
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ahoj, dá se říct od jakého roku, nebo kód motoru, jsou diesely už ok? Benzín je benzín, ale ceny ropáků od r.v.2014-15 jsou občas tak lákavý..
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Nějaký upgrade dieselu byl snad v 2013, takže 14, 15 by už měl být gut. Další byl myslím 2016. Kdyžtak mě opravte
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Omega23
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 813
- Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
- Bydliště: Budweis Kančíkov
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Já mám motor s označení EE20ZKDZLB je to EURO 5,je to poslední co se vyráběl a ten by měl být již vychytaný.
Sad si to jen nenamlouvám,aktuálně najeto 185000 Km a zatím bez závad.
Sad si to jen nenamlouvám,aktuálně najeto 185000 Km a zatím bez závad.
__________________
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Já někde četl článek že v r.2014 snad proběhl upgrade a že údajně je motor prakticky z 95% nový.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- Omega23
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 813
- Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
- Bydliště: Budweis Kančíkov
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Jo jo tak by to mělo být.filippek píše:Já někde četl článek že v r.2014 snad proběhl upgrade a že údajně je motor prakticky z 95% nový.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
__________________
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned kvě 15, 2022 1:56 pm
- Jméno a příjmení: Renata Horníčková
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Dobrý den, mám stejný problém s klimatizací. Impreza 2009. Nefunguje od koupě nového vozu. Jen sem si myslela, že ji neumím používat, tak sem to nereklamovala.
Můžete mi poradit, zda jste našel nějaké řešení. Už mě to topení /místo chlazení/ v létě fakt nebaví.
Jestli jsde o čidlo, tak o jaké? V servisu IVOS Zlín mi řekli, že jde o trubku s čidlem, že stojí 3500Kč + práce. Vyměnit čidlo by neměl být problém a trubku kupovat se mi nechce.
Předem děkuji
Můžete mi poradit, zda jste našel nějaké řešení. Už mě to topení /místo chlazení/ v létě fakt nebaví.
Jestli jsde o čidlo, tak o jaké? V servisu IVOS Zlín mi řekli, že jde o trubku s čidlem, že stojí 3500Kč + práce. Vyměnit čidlo by neměl být problém a trubku kupovat se mi nechce.
Předem děkuji
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22971
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Vítej u nás na SFC, je potřeba ještě napsat 2 další příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasení a posílat interku.
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Nedávno jsem viděl Euro VI se zlomenou klikou, každy ten motor se posunul ale pořád stejný problémy - praská klika , hodně udělá řidič.
Na fotce mi ta euro VI přišla že má silnější uložení kliky to byl asi tak jediný rozdil kterého jsem si všimnul
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
pokud vím, tak problém byl (také) v axiálním ložisku uložení kliky
i tam se mělo v MY2014 vše posunout k lepšímu, ale všeobecně:
tím, že boxer diesel má určitá specifika - průběh krouťáku a další, tak byly některé věci poddimenzované a proto odcházela spojka a turbo, díky tomu pak trpěla právě klika a axiální ložiska
pokud auto jezdí na delší vzdálenosti a dostatečně se zahřeje, tak nebývá problém
ale je také potřeba dobrý olej a krátké intervaly výměny
i tam se mělo v MY2014 vše posunout k lepšímu, ale všeobecně:
tím, že boxer diesel má určitá specifika - průběh krouťáku a další, tak byly některé věci poddimenzované a proto odcházela spojka a turbo, díky tomu pak trpěla právě klika a axiální ložiska
pokud auto jezdí na delší vzdálenosti a dostatečně se zahřeje, tak nebývá problém
ale je také potřeba dobrý olej a krátké intervaly výměny
- dofi
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: ned led 15, 2012 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Filip Černoch
- Bydliště: Jihlava
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Dávám opět šanci dieselu. Moje Impreza 2 roky odstavena v 240 tis km pro typický výtok oleje.
Teď jsem sehnal motor euro6.
Tuší někdo, co je třeba předělat na euro 5,
Motor neteče, ale prý po dlouhé odstavce nejel.
Asi by bylo nejlepší dat i hlavy z mé euro 5 2011. Kdy vím od nového auto, že byl pravidelnedelaný olej. Taky uvidím stav valcu a pístů. Moje vstřiky byly před defektem ok. Mám je nechat otestovat?
Prej občas někdo předělává na euro5 i proto, že zero 6 nejede?
Teď jsem sehnal motor euro6.
Tuší někdo, co je třeba předělat na euro 5,
Motor neteče, ale prý po dlouhé odstavce nejel.
Asi by bylo nejlepší dat i hlavy z mé euro 5 2011. Kdy vím od nového auto, že byl pravidelnedelaný olej. Taky uvidím stav valcu a pístů. Moje vstřiky byly před defektem ok. Mám je nechat otestovat?
Prej občas někdo předělává na euro5 i proto, že zero 6 nejede?
Forester 2007 2.0, Legacy 2006 3.0 spec b MT, Legacy 2014 2.0D, Audi Q7 2018 200kW, Audi A6 2015 3.0 235kW, Ford F-150 2018 5.0 V8
- dofi
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: ned led 15, 2012 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Filip Černoch
- Bydliště: Jihlava
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ještě PS, že je to euro 6 podle vstřiku, ale kde najdu číslo motoru?
Forester 2007 2.0, Legacy 2006 3.0 spec b MT, Legacy 2014 2.0D, Audi Q7 2018 200kW, Audi A6 2015 3.0 235kW, Ford F-150 2018 5.0 V8
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Dobrý den. Já jsem koupil Subaru outback 2015 euro 6. Najeto mel 209 tis. Mam ho dva mesice najel jsem s tim 5tis km a jel jsem na svolavacku do Olomouce kvuli konektorum ruční brzdy. Opravili a řekli prodejte to, je tam slyšet zvuk co tam byt nemá, pravděpodobně klika. Byl jsem za panem Nowakem ve Frýdku a ten mi řekl to same. Odstavit a opravit ale neví jestli to bude oprava za 50 nebo 200 tisic. Musi rozdelat cely motor aby se vědělo co s tim je. V ivosu zlin mi řekli ze tam meli i horší zvuky a najeli s tim dalsich 100tisic km. Ze to tam je slyšet ale jen trochu a oni jen výměna polokotoru kdyz uz oprava. Nekdo rika ze to je vůle kliky, nekdo ze okamžitě odstavit, ale nikdo mi neumí rict vlastně kloudnou odpoved. V autobazaru kde jsem to koupil, kdyz jsem jim rekl ze tri servisy mi rekli to same, tak rekli jezdí to? Je normalni ze diesel při 214 tisic neni tak tichý jak nový. Jsem z toho bezradny protoze jak v Olomouci tak ve Zlíně v autorizovaných servisech(ve Zlíně ma auto servisní historii do 170 tisic a mel to porad jeden a ten samy majitel) mi říkali ze u tech novych motoru neměli jedinou opravu. Tak nevim. Bat se toho nebo dávat kvalitní olej po 10 tisících 5w40. Pry se o může ztisit a vůle vymezit a muzu s tim najet x tisic km. Pan Nowak rikal hned odstavit. Na skrytou vadu to neuhraju kdyz to jezdí. Co s tim ?
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14991
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
To je těžký. Na internetu je toho o Boxer Dieslu tuna a stejně se furt najdou lidi, kteří vidí neodolatelnou nabídku a jsou jako slepí. A poradit pak mají cizí lidi na internetu, kteří to auto neviděli a neslyšeli.
Nowak (ač s ním osobní zkušenost nemám) není žádnej blbec a pár Subar už viděl. Autorizáky dtto. Nikdo vám neřekne, jak dlouho to bude ještě jezdit. Takže buď se pustit do nákladné opravy s tím, že to vždycky bez ohledu na stav bude neprodejné (ale třeba dobře sloužící) auto, nebo jezdit, dokud to jezdí, a pak holt zamáčknout slzu a brát to jako drahou životní zkušenost.
Tyhle motory prý opravují někde v Litvě nebo tak...vylepšují prý uložení kliky, pak by to mohlo chvíli vydržet, ale za levno to nebude.
Nowak (ač s ním osobní zkušenost nemám) není žádnej blbec a pár Subar už viděl. Autorizáky dtto. Nikdo vám neřekne, jak dlouho to bude ještě jezdit. Takže buď se pustit do nákladné opravy s tím, že to vždycky bez ohledu na stav bude neprodejné (ale třeba dobře sloužící) auto, nebo jezdit, dokud to jezdí, a pak holt zamáčknout slzu a brát to jako drahou životní zkušenost.
Tyhle motory prý opravují někde v Litvě nebo tak...vylepšují prý uložení kliky, pak by to mohlo chvíli vydržet, ale za levno to nebude.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12