masha píše: ↑čtv led 20, 2022 10:32 am
... ale musí motor ven ne?? ...
Vašku, jednou provždy , snad všechny motory jdou změřit s motorem v autě, rozdíl je až pokud je třeba vůle nastavovat - SOHC motory v autě, DOHC motory ven. U SOHC je totiž "šroub-matka", u DOHC jsou podložky, takový kalíšky nebo jak, který se mění za jiný tloušťky.
Tohle by mělo platit pro valnou většinu Subaru motorů v běžných autech. Justy, SVX, Libero a Sambar nepočítam.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Chlapy díky všem za info Už je mi to jasné… Myslel jsem že právě ten novější motor už je dohc..
Návod jsem našel taky ale zarazila mě ten motor právě a nebyl jsem si jistý jestli je to stejné.. Vypadá to že se do toho pustíme
masha píše: ↑čtv led 20, 2022 12:10 pm
Chlapy díky všem za info Už je mi to jasné… Myslel jsem že právě ten novější motor už je dohc..
Návod jsem našel taky ale zarazila mě ten motor právě a nebyl jsem si jistý jestli je to stejné.. Vypadá to že se do toho pustíme
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vašku, pak se taky pochlub ve svém vlákně, jak to šlo. Já to budu dělat až bude tepleji s MaSlem.
▶︎Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde ▶︎Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007 ▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
samvaculik píše:
Vašku, pak se taky pochlub ve svém vlákně, jak to šlo. Já to budu dělat až bude tepleji s MaSlem.
Určitě to tam postnu. Objednám těsnění a vrhnem se na to snad co nejdřív jak bude mít kámoš čas Tak držim palce taky.. Já to šoupnu k tchánovi do garáže ať na nás nefouká takže to máknem teď v zimě
podvlada píše:
Vašku, jednou provždy , snad všechny motory jdou změřit s motorem v autě, rozdíl je až pokud je třeba vůle nastavovat - SOHC motory v autě, DOHC motory ven. U SOHC je totiž "šroub-matka", u DOHC jsou podložky, takový kalíšky nebo jak, který se mění za jiný tloušťky.
Tohle by mělo platit pro valnou většinu Subaru motorů v běžných autech. Justy, SVX, Libero a Sambar nepočítam.
Tak libero ma taky sroubky... a pocitam, ze je SOHC a jde to udelat na aute
Kecalové... má to už z výroby takový ty fajnový věci jako přední stabilizátor o tloušťce násady od lopaty, chladič oleje do motoru... samý fajnový věci, který do těch vašich plechovek za drahý peníze doděláváte
Konečně jsem se dočkal alespoň dodání komplet gumiček ke vstřikovačům a vzhledem k počasí tady jsem si na předohrab passat dost těžko zpátky zvykal. Long story short, nedalo mi to a musel jsem ten svůj "rail" zkusit opravit. No a zadařilo se. Ohnutý kousek "límce" jsem zaklepal zpátky, celou ovalitu porovnal sikovkama a nehezký povrch zevnitř doladil fortunou a brusnými kameny. Před broušením řádně vycpal otvor, po dokončení vyfoukal kompresorem a celý rail vypláchl. Když už jsem to měl na dílně, přetěsnil jsem i druhou stranu.
Doporučení pro všechny co se chystají na seřizování vůli ventilů. Objednejte si ty gumičky předem, moje byly opravdu steřelé a vejdete se do 400 za originály (druhovýrobu jsem stejně nenašel ). Ušetříte si další rozborku
No a originál nový rail stále někde pluje z JPN, bude do zásoby
Bohužel, fotku nemám ani jednu - zapomněl jsem fotit
K výsledku seřízení ventilových vůlí:
Po seřízená motor ztichnul, chod je hladší, cvakání co se ozývalo je fuč. Ož při protáčení motoru po seřízení blo cítí, že tlaky na válcích šly nahoru. To bych řekl, že je i cítit při jízdě - auto má větší sílu i v nižších otáčkách. Za mě čas a peníze rozhodně stojí za to, ale seřídil bych to už jen kvůli intervalu, pohonu na LPG a tomu, že to cvakalo..
Jako cenu útěchy alespoň přidávám kratší video za chodu motoru po seřízení, ať máme co porovnávat Před nemám natočené.
A pokračování příběhu o neukazujícím teploměru:
Když jsem interiér zbavoval CAMO polepů tak jsem rovnou vytáhl i středový multipanel. Vím, že fyzicky je teploměr na autě. Ale řekl bych, že je stále napinovaný na původních konektorech, co šly k malé obrazovce (navi pc mám dodělávaný). Nemá s tím někdo nějakou zkušenost, nebo alespoň schéma zapojení, abych to měl podle čeho napinovat? Volné konektory vypadají takhle:
Jechy zkoušel měnit navi za přihrádku s malým displejem, naopak jsme zjistili, že tam některý dráty chybí a jeden už přímo od budíků - ani nebyl v konektoru osazenej pin.
Zkus se doklikat na naší wiki k servisním manuálům. https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?1 ... el-USDM-EU
Pro EUDM 2007 BP by to mělo bejt tohle http://www.mediafire.com/file/2bajbbdhn ... 9.zip/file
Otevřeš si "wiring" sekci a ... no ... hledáš.
Kdyby něco ozvi se, nějak to prolistujeme.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Tome kde najdu ty gumičky ke vstřikovačům?? Nemůžu se k tomu proklikat v katalogu kelly asi jsme slepej.. Budem seřizovat ventily a měnit těsnění tak bude asi dobrý to taky vyměnit jak píšeš..
masha píše: ↑pát led 28, 2022 9:58 am
Tome kde najdu ty gumičky ke vstřikovačům?? Nemůžu se k tomu proklikat v katalogu kelly asi jsme slepej.. Budem seřizovat ventily a měnit těsnění tak bude asi dobrý to taky vyměnit jak píšeš..
Vašku, zkus
ENGINE AUXILIARIES
050-10: INTAKE MANIFOLD
a
050-11: INTAKE MANIFOLD
Tam vedení ke vstřikovačům je, snad tam jsou i ty gumičky.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!