jo u BL je to s regulací dost podivné. Ale u tohoto modelu se často vyskytne problém se zanešeným radiátorem topení. Už se to tu řešilo.
Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6)
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6)
Mně to topí i chladí výborně, co se týče výkonu, ale tý regulaci se přes léto musí občas pomoct přenastavením teploty. V zimě to topí celkem konzistentně a jak jsem psal, to mám trvale 20 a pohoda.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6)
Jo, jako u SJ došlo k posunu; zatímco u starších tahle pitomost byla v příplatkový výbavě a v základu byly jenom manuální táhla, tak u SJ je tohle v základu a v příplatkový je ten lepší systém. Nicméně mě to stejně pobavilo, že o 15 let novější auto v chudší výbavě je na tom pořád hůř (no nic, takže si ten svůj vrak ještě chvíli nechám )
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6)
Aha, tak proto mi to taky ještě funguje...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6)
Lesník vyhřeje auto rychle, setsakra rychle, neblázni za 10-15 km tě musí subaru uvařit, když budeš chtítTapan píše: ↑ned led 16, 2022 10:38 pm Šímo, když jedu nějakou trasu 10-15 km, tak vůbec nezapínám topení a tohle stačí, člověk neklepe kosu a auto se za tu dobu stejně nevyhřeje. Jinak to zapínám jen když je fakt klendra a na dobu, než se ohřeje strojovna pod kapotou a rozdělí se se mnou o teplo
Jo, nejčastější likvidace vytápění sesle je při erotice v autě, polohy s kolenem zapřeným vprostřed sedáku to ničí celkem spolehlivě. Prej
Noooo s tím eros kolenem by to mohlo být, tj, ale neporučíš si, v něčem ne
Tak to jsem opomněl, protože pro mě koženáče neexistují, ne pro mě jako sedačky, tam to bude teda určitě ku prospěchu komfortu
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Thór fra Norge !
Pro Ty, kteří neradi čtou romány, tak hlásím, že dnešním dnem se zrodil Thór z Norska (Thór fra Norge) jako pokračovatel Legacy tradice v mé flotile
A pro zbytek trochu omáčky navíc .
Když začalo být jasné, že SpecB to opravdu nerozdýchá, tak jsem začal hledat nástupce. Dal jsem si do hledání Legacy BM/BR 2.5 nebo 2.0. Díky tomu, že je těchto aut žalostně málo, tak jsem si dal do výběru i XV a SJ a trochu jsem zvedl svůj limit. Jako první jsem potkal BR blízko Hořic
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /150384239
Na fotkách auto vypadalo slušně. Když jsem přijel, tak jsem zjistil, že pravé přední světlo je dost zažloutlé (asi vnitřně). Bazar mi umožnil prolézt auto, tak jsem zjistil, že v pátých dveřích je dost zeleného ksindlu, ale který šel bez problémů setřít. Vnitřek byl docela zachovalý, jen zadní levý reprák prohnutý a hlavně záda předních sedadel totálně poničená (naši kluci podobné poničení neudělali, tak netuším, co se tam dělo). Začal jsem prohlížet servisku a najednou jsem došel k zápisu 264 tkm, na budíkách 154 tkm. Došel jsem za bazarníkem a o výměně motoru neměl info, ale zkusil zavolat do Švýcarska a tam mu potvrdili, že došlo k výměně motoru a budíků. Bazarník sám uznal, že pokud výměnu nedělal on, tak nemůže dát ruku za provedenou práci. Tím pádem raději škrtám ze seznamu.
BM od Mladá Boleslavi (inzerát už zmizel)
Jako další na mne vyskočilo BM 2011 (myslím) blízko Mladé Boleslavi, bílá barva, bezklíč a na střeše černá fólie (myslím RZ ze Zlína). Protože auto bylo ode mne 100 km, tak jsem poslal pár emailů ohledně stavu (na servisku, jaký olej tam je a důvod fólie na střeše) a z bazaru došla zpráva, že mi na další email neodpoví a pokud mám zájem, tak ať dojedu. Tak jsem slušně poděkoval za ochotu a že tímto můj zájem končí.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146914725 ... 6000km.php
Jako další na mne vyskočilo BM z odkazu. Bylo přímo v HK v Třebši, takže jsem tam hned zajel (byl jsem druhý zájemce). Auto docela krásné, trochu městský lišaj, do servisu jezdilo k p. Polákovi. Má ale jediný neduh, svítí kontrolka ABS. Když se otevřel motor, tak tapec byl vykousaný (od kuny) a pan Polák přímo řekl, že nemá čas hledat důvod svícení ABS kontrolky. Tak jsem nelenil a hned kontaktoval našeho technického guru HonzaCZ. Ten přímo řekl, že cena hledání chyby ABS může stát 5.000 nebo 50.000 Kč. Záleží, co to dělá (kam kuna kousla) a následná oprava. Tím pádem jsem to nechal dalším zájemcům.
No a tady začíná rychlá story Thóra
28.12. v 18:33 byl zveřejněn inzerát https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /160112911 . Já jsem ve 20:25 poslal první dotaz přes webové rozhraní a na SMS jsem poslal zprávu na prodávajícího a začali jsme komunikovat přes WhatsUp, přes který mi hned došly všechny faktury k Thorovi. Auto se mi na první pohled líbilo, mělo kompletní faktury a také druhou sadu. Dále Norsko je má srdeční země - v roce 1990 jsme byl 3 měsíce blízko Hamaru pomáhat na farmě na jahody a lišky a norky a když bylo práce méně, tak jsem procestoval Norsko stopem (od Trondheimu po Kristiansand). Ještě v noci jsme se domluvili, že druhý den dopoledne dojedu na obhlídku. Cestou k Náchodu jsem projel dost rychle a s malým úsměvem. Když jsem Thora uviděl naživo, tak bylo rozhodnuto. Měl jsem možnost se projet a bylo opravdu rozhodnuto. Prodávající se specializuje na škodovky, které vozí a Thor byl omyl, o kterém si myslel, že ho bude neskutečně dlouho prodávat (nakonec bylo auto prodané za 3 hodiny po vyvěšení ). Před stažením inzerátu mu volalo po mně dalších 15 lidí s tím, že potom přiznal, že tolik prohlédnutí na inzerátu se mu u škodovek nikdy nepodařilo . Líbilo se mi, že prodávající hned na začátek přímo řekl, že sice měl rézu, ale Subaru jako takové moc nezná (je automechanik na šdokovky), ukázal všechny faktury a potom jsme si ještě povídali. Když zjistil, že jsem tak trochu větší fanda, tak spíš jsem povídal já . Rozloučili jsme se s tím, že mám o Thóra velký zájem , takže jakmile dojdou papíry z Norska, tak spácháme prodej. Za rychlé jednání jsem dostal Thora už přihlášeného na "H" značkách.
Nejhorší bylo čekání na den D. Auto bylo přihlášené už toto úterý, ale ve středu jsem musel na firmu do Brna, takže cesta pro Thóra nastala v 6:45 ráno. Nejdřív jsem si vyzkoušel rychlejší chůzi do Borku (asi 1.5 km) na autobus, potom po asi 5 letech jsem jel autobusem do HK a následně asi po 20 letech jsem jel vlakem do České Skalice. Na nádraží jsem měl již zajištěn odvoz.
Cesta domů byla s velkým úsměvem. Hned jsem si napároval telefon (stejné ovládání jako v SJ), navigaci jsem si nastavil na Újezd (hlas slovenčina - ženská) a hurá domů. Během cesty jsem si ještě nastavil na rádiu své oblíbené stanice. Vestavěná navigace má příjemný hlas a i ta mapa je o trochu lepší než v BS (tady je ta s SD kartou, co myslím je i v BS předFL). Hned za druhou vesnicí jsem začal používat tempomat ve vesnicích, protože jsem zvyklý na BS a s Thorem jsem jel stále 60 - opravdu je tichý. Díky tomu, že nemá ES, tak jsem měl tempomat stále zapnutý, protože i se zapnutým tempomatem umí plachtit (jako SJ). Nebyl bych to já, kdybych neřešil spotřebu - cestu Česká Skalice - Hradubice v zimě (a ze začátku kopcích ) jsem jel za 6.2 l/100 km, takže na letních a v létě to bude jezdit jako SJ. Oproti SJ to krásně drží na silnici (dost podobné chování jako nový BT). Jsem nadmíru spokojený a bez mučení se přiznávám, že i po 2 dnešních jednáních se stále usmívám.
Thór je moc krásně udržovaný a jediné "-" je trochu oloupaný volant (předchozí řidič asi měl prstýnek). Co se týče investic na letošní rok, tak chci udělat servis 120 tkm s výplachem CVT (ta velká mašinka u Chalupů), zatmavení od B sloupku a možná protipesovou mříž.
Když bylo jasné, že Thór bude, tak jsem začal hledat odpovídající jméno. Protože je z Norska, tak jsem hledal v Norské mytologii a po pár jménech bylo jasné, že Thór bude odpovídající (když jsem dojel domů, tak Kuba prohlásil, že otík 3.6 by se mohl jmenovat Odin (otec Thóra), tak uvidím, zda se Odin uchytí)
Tady dávám ještě pár fotek, jak se Thor druží
Pro Ty, kteří neradi čtou romány, tak hlásím, že dnešním dnem se zrodil Thór z Norska (Thór fra Norge) jako pokračovatel Legacy tradice v mé flotile
A pro zbytek trochu omáčky navíc .
Když začalo být jasné, že SpecB to opravdu nerozdýchá, tak jsem začal hledat nástupce. Dal jsem si do hledání Legacy BM/BR 2.5 nebo 2.0. Díky tomu, že je těchto aut žalostně málo, tak jsem si dal do výběru i XV a SJ a trochu jsem zvedl svůj limit. Jako první jsem potkal BR blízko Hořic
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /150384239
Na fotkách auto vypadalo slušně. Když jsem přijel, tak jsem zjistil, že pravé přední světlo je dost zažloutlé (asi vnitřně). Bazar mi umožnil prolézt auto, tak jsem zjistil, že v pátých dveřích je dost zeleného ksindlu, ale který šel bez problémů setřít. Vnitřek byl docela zachovalý, jen zadní levý reprák prohnutý a hlavně záda předních sedadel totálně poničená (naši kluci podobné poničení neudělali, tak netuším, co se tam dělo). Začal jsem prohlížet servisku a najednou jsem došel k zápisu 264 tkm, na budíkách 154 tkm. Došel jsem za bazarníkem a o výměně motoru neměl info, ale zkusil zavolat do Švýcarska a tam mu potvrdili, že došlo k výměně motoru a budíků. Bazarník sám uznal, že pokud výměnu nedělal on, tak nemůže dát ruku za provedenou práci. Tím pádem raději škrtám ze seznamu.
BM od Mladá Boleslavi (inzerát už zmizel)
Jako další na mne vyskočilo BM 2011 (myslím) blízko Mladé Boleslavi, bílá barva, bezklíč a na střeše černá fólie (myslím RZ ze Zlína). Protože auto bylo ode mne 100 km, tak jsem poslal pár emailů ohledně stavu (na servisku, jaký olej tam je a důvod fólie na střeše) a z bazaru došla zpráva, že mi na další email neodpoví a pokud mám zájem, tak ať dojedu. Tak jsem slušně poděkoval za ochotu a že tímto můj zájem končí.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146914725 ... 6000km.php
Jako další na mne vyskočilo BM z odkazu. Bylo přímo v HK v Třebši, takže jsem tam hned zajel (byl jsem druhý zájemce). Auto docela krásné, trochu městský lišaj, do servisu jezdilo k p. Polákovi. Má ale jediný neduh, svítí kontrolka ABS. Když se otevřel motor, tak tapec byl vykousaný (od kuny) a pan Polák přímo řekl, že nemá čas hledat důvod svícení ABS kontrolky. Tak jsem nelenil a hned kontaktoval našeho technického guru HonzaCZ. Ten přímo řekl, že cena hledání chyby ABS může stát 5.000 nebo 50.000 Kč. Záleží, co to dělá (kam kuna kousla) a následná oprava. Tím pádem jsem to nechal dalším zájemcům.
No a tady začíná rychlá story Thóra
28.12. v 18:33 byl zveřejněn inzerát https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /160112911 . Já jsem ve 20:25 poslal první dotaz přes webové rozhraní a na SMS jsem poslal zprávu na prodávajícího a začali jsme komunikovat přes WhatsUp, přes který mi hned došly všechny faktury k Thorovi. Auto se mi na první pohled líbilo, mělo kompletní faktury a také druhou sadu. Dále Norsko je má srdeční země - v roce 1990 jsme byl 3 měsíce blízko Hamaru pomáhat na farmě na jahody a lišky a norky a když bylo práce méně, tak jsem procestoval Norsko stopem (od Trondheimu po Kristiansand). Ještě v noci jsme se domluvili, že druhý den dopoledne dojedu na obhlídku. Cestou k Náchodu jsem projel dost rychle a s malým úsměvem. Když jsem Thora uviděl naživo, tak bylo rozhodnuto. Měl jsem možnost se projet a bylo opravdu rozhodnuto. Prodávající se specializuje na škodovky, které vozí a Thor byl omyl, o kterém si myslel, že ho bude neskutečně dlouho prodávat (nakonec bylo auto prodané za 3 hodiny po vyvěšení ). Před stažením inzerátu mu volalo po mně dalších 15 lidí s tím, že potom přiznal, že tolik prohlédnutí na inzerátu se mu u škodovek nikdy nepodařilo . Líbilo se mi, že prodávající hned na začátek přímo řekl, že sice měl rézu, ale Subaru jako takové moc nezná (je automechanik na šdokovky), ukázal všechny faktury a potom jsme si ještě povídali. Když zjistil, že jsem tak trochu větší fanda, tak spíš jsem povídal já . Rozloučili jsme se s tím, že mám o Thóra velký zájem , takže jakmile dojdou papíry z Norska, tak spácháme prodej. Za rychlé jednání jsem dostal Thora už přihlášeného na "H" značkách.
Nejhorší bylo čekání na den D. Auto bylo přihlášené už toto úterý, ale ve středu jsem musel na firmu do Brna, takže cesta pro Thóra nastala v 6:45 ráno. Nejdřív jsem si vyzkoušel rychlejší chůzi do Borku (asi 1.5 km) na autobus, potom po asi 5 letech jsem jel autobusem do HK a následně asi po 20 letech jsem jel vlakem do České Skalice. Na nádraží jsem měl již zajištěn odvoz.
Cesta domů byla s velkým úsměvem. Hned jsem si napároval telefon (stejné ovládání jako v SJ), navigaci jsem si nastavil na Újezd (hlas slovenčina - ženská) a hurá domů. Během cesty jsem si ještě nastavil na rádiu své oblíbené stanice. Vestavěná navigace má příjemný hlas a i ta mapa je o trochu lepší než v BS (tady je ta s SD kartou, co myslím je i v BS předFL). Hned za druhou vesnicí jsem začal používat tempomat ve vesnicích, protože jsem zvyklý na BS a s Thorem jsem jel stále 60 - opravdu je tichý. Díky tomu, že nemá ES, tak jsem měl tempomat stále zapnutý, protože i se zapnutým tempomatem umí plachtit (jako SJ). Nebyl bych to já, kdybych neřešil spotřebu - cestu Česká Skalice - Hradubice v zimě (a ze začátku kopcích ) jsem jel za 6.2 l/100 km, takže na letních a v létě to bude jezdit jako SJ. Oproti SJ to krásně drží na silnici (dost podobné chování jako nový BT). Jsem nadmíru spokojený a bez mučení se přiznávám, že i po 2 dnešních jednáních se stále usmívám.
Thór je moc krásně udržovaný a jediné "-" je trochu oloupaný volant (předchozí řidič asi měl prstýnek). Co se týče investic na letošní rok, tak chci udělat servis 120 tkm s výplachem CVT (ta velká mašinka u Chalupů), zatmavení od B sloupku a možná protipesovou mříž.
Když bylo jasné, že Thór bude, tak jsem začal hledat odpovídající jméno. Protože je z Norska, tak jsem hledal v Norské mytologii a po pár jménech bylo jasné, že Thór bude odpovídající (když jsem dojel domů, tak Kuba prohlásil, že otík 3.6 by se mohl jmenovat Odin (otec Thóra), tak uvidím, zda se Odin uchytí)
Tady dávám ještě pár fotek, jak se Thor druží
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Ty brdo,... nadherna story, a krasne auto!!! Dane, gratuliji.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Super, to se našel nástupce tedy docela rychle Gratuluji a ať slouží!
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2201
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Krásný autíčko, necháš mě svézt? Protože jestli něco sedí líp, jak SJ, tak se pak picnu A stejně mě mrzí, že ta tvoje flotila nemá ani jednoho Forejse... Ten, co jsem ho znal, tam byl jak trní mezi růžemi a moc mu to slušívávalo. No jo, jasně, o SpecB radši ani nemluvím...
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Velká gratulace, Dane! Lego je v téhle generaci o moc hezčí než Outback...a ta barva...super! Jak píšeš, výběr je slabý, tak super, že se tak rychle zadařilo.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Metuzaléme, jasně že se svezeš, jen upozorňuji, že na/vysedání je mezi SpecB a forestíkem. Forestíka bych chtěl SJ XT, ale na to nebyl budget.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Paráda, pěkný Lego! Tak ať dělá jenom radost.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19078
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Krása !!! Gratuluji !!!
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6341
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Pecka! Velka gratulace k Thorovi .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
Paráda, ať ti dobře slouží
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat