Bartovo Forester S-Turbo
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester S-Turbo
10W60 od AWD mě nepřekvapuje
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Spousta 10letejch asiatek politejch hustým lesním medem
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To vypadá žes jim napsal že co cesta to erzeta a kudlobomby bokem v lesebarts píše: ↑pát led 14, 2022 9:23 am Jen pro info, psal jsem do AWD a do ProTurba co by mi doporučily za olej s tím že sem jim popsal jak s autem jezdím, nájezd atp.
AWD: 10W60
ProTurbo: Millers Oil řada NT nebo Motul řada 300V nebo Valvoline řada VR1 RACING (což je 10w60), třeba 5W50
Jen jsem to chtěl sdílet
Mám dojem že Valvoline řada VR1 RACING 10w60 tam mám ted.
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak v AWD evidentně jinej olej neznají, tos jim nemusel psát, to ses mohl zeptat tady nás, co ti doporučí.
A cos jim prosím tě psal jak že s tím jezdíš ? To nám sem zkopíruj, ať máme představu.
Tuhle větu mi rozklíčuj. Doporučili ti teda třeba 5W-50 nebo 10W-60 ?barts píše: ProTurbo: Millers Oil řada NT nebo Motul řada 300V nebo Valvoline řada VR1 RACING (což je 10w60), třeba 5W50
A cos jim prosím tě psal jak že s tím jezdíš ? To nám sem zkopíruj, ať máme představu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
email ode mě: Dobrý den, pořidil jsem S-turbo a předchozí majitel do toho lil olej 10w50 po celou dobu do nájezdu 170tis. Mě napadlo jestli není zbytečně hustej a že bych dal 10w40 jezdím 90% pianko a 10% to někde protáhnu.
Díky za radu takhle po emailu.
Pro turbo první mail: Zdravim,
Olej 10W40 je obecně stejně hustý jako olej 10W50, rozdíl je jen v maximální teplotě kterou ten olej snese a funguje. Konkrétní hustotu si musíte zjistit pro každý olej zvlášť v techickém listu k tomu oleji.
Pak jsem se jich zeptal co konkrétně by mi doporučily: Millers Oil řada NT nebo Motul řada 300V nebo Valvoline řada VR1 RACING (což je 10w60), třeba 5W50
Z čehoš není vidno konkrétní výsledek . Ale jestli to je jak píšou tak jdou hlavně po výrobci a co má v technickým listu
Já už mám stejně vybráno dám tam 10w40 na doporučení od Mišuse Shell helix HX7
Díky za radu takhle po emailu.
Pro turbo první mail: Zdravim,
Olej 10W40 je obecně stejně hustý jako olej 10W50, rozdíl je jen v maximální teplotě kterou ten olej snese a funguje. Konkrétní hustotu si musíte zjistit pro každý olej zvlášť v techickém listu k tomu oleji.
Pak jsem se jich zeptal co konkrétně by mi doporučily: Millers Oil řada NT nebo Motul řada 300V nebo Valvoline řada VR1 RACING (což je 10w60), třeba 5W50
Z čehoš není vidno konkrétní výsledek . Ale jestli to je jak píšou tak jdou hlavně po výrobci a co má v technickým listu
Já už mám stejně vybráno dám tam 10w40 na doporučení od Mišuse Shell helix HX7
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Matyw
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: úte čer 15, 2021 7:57 am
- Jméno a příjmení: Martin Zeman
- Bydliště: Jablonec
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak hx7 10w40 leju do S-Turba taky. Je levnej a asi není spatnej když na to můj motor jezdí posledních 150tis bez problému.ale je fakt ze menim olej po 5tis. Mi to vychází 2x za rok.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Aha, už chápu. Mě mátla ta tvoje vložená domněnka, že VR 1 Racing je automaticky 10W-60. Není. VR 1 Racing může být i 5W-50 a tuhle specifikaci ti evidentně v Proturbu doporučili.
Samozřejmě do toho lej co myslíš, stejně tam nakonec naleješ to, co ti bude připadat sympatický, jako my všichni. Já bych osobně v první řadě přestal řešit to horní číslo a dal bych tam olej 5W, aby to začalo mazat co nejdřív. Takovej kotel, aby to potřebovalo vyšší číslo, než 40, tomu stejně nedáš.
Samozřejmě do toho lej co myslíš, stejně tam nakonec naleješ to, co ti bude připadat sympatický, jako my všichni. Já bych osobně v první řadě přestal řešit to horní číslo a dal bych tam olej 5W, aby to začalo mazat co nejdřív. Takovej kotel, aby to potřebovalo vyšší číslo, než 40, tomu stejně nedáš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak jdu jsem vysdílet radost . Motor byl pečlivě poslechnut a opravdu klepání za studena i stejné slabší klepání za tepla jsou písty . Což je ta nejlepší varianta. Takže jsem strašně rád že se o motor nemusím bát a můžu najet dalších spostu tisíckilometrů bez obav.
Akorát se musím smířit s tím že Subaristi a lidi co ty motory znamjí se při poslechu na mě dívají a klepou si na čelo že mám zaklepanej motor .
A proto se začal řešit výfuk
Olej byl vyměnen za 10w40. A ještě se měnilo levé přední ložisko páč při 120 už lehce hučelo, ale štvalo mě to .
+ Velká novinka
Když mám to Turbo tak si říkám že třeba tady bude volba "sportovnějšího" výfuku fakt dobrá a bude to mít správný Subaru sound.
Chtěl jsem něco tak akorát abych s tím mohl i po dálnici a bylo to něco decentního ale s dobrým projevem.
Prodrive sehnat je celkem nemožný . A pak mi bylo ještě řečeno že z imprez mi ten výfuku bude fučet spíš pod nárazník páč není dost dlouhej a že mi to mohlo někdy začít tavit nárazník . Ano, vyrabí se Prodrive výfuck na Forestera ale to už je nemožný nemožný .
Obepsal jsem všechny vrakáče, auta na bazoši na ND a nikde nic.
A nakonec ze Subatechu mi napsali že možná něco maj, pak mi poslali foto. Nebyl to sice Prodrive ale stavbou je velice podobný a hlavně taky nerez a bylo přímo na Foresterovy SG takže je delší což je paráda.
Nabízeli mi k tomu i střed, ale bohužel z SG nepasuje což je veliká škoda, jinak ho vzal. Za koncák chtěli 5tis a za koncák se středem chtěli 6tis
V budoucnu chci minimálně ten středový díl doladit z nerezu.
Takže zítra ho vezu ještě k mekánikovi a hodíme ho tam.
Akorát se musím smířit s tím že Subaristi a lidi co ty motory znamjí se při poslechu na mě dívají a klepou si na čelo že mám zaklepanej motor .
A proto se začal řešit výfuk
Olej byl vyměnen za 10w40. A ještě se měnilo levé přední ložisko páč při 120 už lehce hučelo, ale štvalo mě to .
+ Velká novinka
Když mám to Turbo tak si říkám že třeba tady bude volba "sportovnějšího" výfuku fakt dobrá a bude to mít správný Subaru sound.
Chtěl jsem něco tak akorát abych s tím mohl i po dálnici a bylo to něco decentního ale s dobrým projevem.
Prodrive sehnat je celkem nemožný . A pak mi bylo ještě řečeno že z imprez mi ten výfuku bude fučet spíš pod nárazník páč není dost dlouhej a že mi to mohlo někdy začít tavit nárazník . Ano, vyrabí se Prodrive výfuck na Forestera ale to už je nemožný nemožný .
Obepsal jsem všechny vrakáče, auta na bazoši na ND a nikde nic.
A nakonec ze Subatechu mi napsali že možná něco maj, pak mi poslali foto. Nebyl to sice Prodrive ale stavbou je velice podobný a hlavně taky nerez a bylo přímo na Foresterovy SG takže je delší což je paráda.
Nabízeli mi k tomu i střed, ale bohužel z SG nepasuje což je veliká škoda, jinak ho vzal. Za koncák chtěli 5tis a za koncák se středem chtěli 6tis
V budoucnu chci minimálně ten středový díl doladit z nerezu.
Takže zítra ho vezu ještě k mekánikovi a hodíme ho tam.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Výfuk z imprez je opravdu o fous kratší, ale určitě nárazník netaví, je to jen kousek, vadili tomu otevřený 5 dveře, to pak smrdělo dovnitř. Větší problém je tvar toho kolena, trčí pod nápravou o kus níž, snižuje to světlou výšku.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak mi to bylo řečeno. Ono to asi není hned ale při nějakým chvilkovým "závodním" využití asi horkých plynu lze dosáhnout no jsem zvědav jak to bude znít. Doufám a očekávám že to bude jako Prodrive.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak, výfuk na místě a vypadá to parádně. Není to nic hrozného zvuk to pozměnila malinko coz jsem rád a na dálnici se to dá taky. Normální člověk by skoro nepoznal rozdíl je takový víc ubublanej. Ale vypadá to každopádně líp
Po výměně oleje asi žádná změna s klepáním pístu, ale výfuk to ted malinko přebíjí takže už mi to tak "neleze na mozek"
Ještě musím blízké budoucnosti nechat udělat ten nerezový střed bez rezonátoru a přirubu na downpipu, protože ten aktuální střed a downpipe má ty příruby už hodně na kašu.
Na nástupu zrychlení zatím nic nepozoruju po změně koncáku. Ted mi to nějak pocukává při zrychlení od 2500 tos otáček do 3000 ale ani nevím jestli už to tak bylo předtím
A plus proběhl výlet na Červenohorské sedlo když jsme jeli do Jeseníku na nový auto pro přítelkyni.
Po výměně oleje asi žádná změna s klepáním pístu, ale výfuk to ted malinko přebíjí takže už mi to tak "neleze na mozek"
Ještě musím blízké budoucnosti nechat udělat ten nerezový střed bez rezonátoru a přirubu na downpipu, protože ten aktuální střed a downpipe má ty příruby už hodně na kašu.
Na nástupu zrychlení zatím nic nepozoruju po změně koncáku. Ted mi to nějak pocukává při zrychlení od 2500 tos otáček do 3000 ale ani nevím jestli už to tak bylo předtím
A plus proběhl výlet na Červenohorské sedlo když jsme jeli do Jeseníku na nový auto pro přítelkyni.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Super, sluší mu to !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak přišel jsem si pro radu. Potom co jsme nasazovaly zadní díl výfuku jsem viděl jak vypadá příruba středního dílu a je to hrůza, jako celej střední díl . Pružný spoj mezi downpipe a středovkou borci ve fryčovicích se snažily opravit že vařily jiné příruby ale pořád to není ono skrze špatný stav výfukové soustavy a stejně to tam fouká. A zrovna tam je to nepříjmené brní to přímo do podlahy pod přední sedačky .
Jedna verze je vzít od Doudy super stav origo střed za 4 tis a spoje u downpipe nějak vyřešit.
Druhá verze. Navštívit pana Málka v Šumperku mám to kousek. Už jsem si s ním psal a středovka cca 4500 bez rezonátoru ( ten je prej k ničemu ) a 2/3 downpipe od katu ke spoji na středový díl. Cena kolem 3500. Samozřejmě nerez. Četl jsem na něho dobré recenze
Nevíte někde jak dělá jestli na zvedáku nebo jen čístě nějaký nájezdy? Mám trochu starost ohledně demontáže downpipe . Aby to pak bylo přesně na momenty a aby se něco nestalo turbu . Ja vím sem ustaranej
Jedna verze je vzít od Doudy super stav origo střed za 4 tis a spoje u downpipe nějak vyřešit.
Druhá verze. Navštívit pana Málka v Šumperku mám to kousek. Už jsem si s ním psal a středovka cca 4500 bez rezonátoru ( ten je prej k ničemu ) a 2/3 downpipe od katu ke spoji na středový díl. Cena kolem 3500. Samozřejmě nerez. Četl jsem na něho dobré recenze
Nevíte někde jak dělá jestli na zvedáku nebo jen čístě nějaký nájezdy? Mám trochu starost ohledně demontáže downpipe . Aby to pak bylo přesně na momenty a aby se něco nestalo turbu . Ja vím sem ustaranej
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14830
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Málka se neboj, už to párkrát dělal Při těchhle cenách je nerez jasná volba.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12