Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od suubaru »

ctek doporučuje nabíjet baterii (třeba veterána neustále), jejich nabíječky stáhnou po plném dobití nabíjecí proud na milihodnoty jakože udržovací provoz, svítí i poslední ledka v řadě nabíjení.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
fajfka
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 166
Registrován: pát črc 13, 2012 7:07 pm
Bydliště: Praha

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od fajfka »

Mě se na ctek poslední 8. ledka rozsvítila až po čtyřech dnech.Nabíječku mám několik let a doteď jsem myslel,že ta poslední ledka prostě nesvítí. Normálně nabíječku tak dlouho připojenou nenechávám
fajfka

Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od petr »

VDC co se stalo , že jsi měl tak vybitou baterii na 9,6V , to už pro baterku moc dobré není, se divím , že to nebyla její smrt :-D
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od VDC »

Petře nestalo se nic. Jezdím furt po městě poměrně krátký trasy, málokdy ujedu 10 km, aniž bych 5x startoval. Takže se prostě zřejmě nestíhá dobít. Bylo by bylo zdrávo tu baterku dát na nabíječku. Taky jsem hned říkal dcerunce, ať mi laskavě přiveze nabíječku, kterou jsem jí před pár měsíci půjčil, aby si mohla dobít baterku. :-)
Nicméně včera jsem byl na nějaký akci s kamarádama, tak jsem najezdil přes 100 km, tak se teď dobila jízdou.
Po smrti evidentně není, funguje skvěle. Pro tu dual purpose baterku ty obecný poučky zdá se neplatí. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3619
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od StandaB »

Ja mam toho Forejse a zena Toyota Yaris 1,3 z roku 2007. Tam tyhle nove "vymozenosti" diky bohu nejsou. Jezdime hodne kratke streky,(zena jeste min). Tak baterky taky obcas nabijim. Parkujeme na ulici pred barakem, a nechci tahat kabel po chodniku aby o nej nejaky chromalzl nezakop, a nezlomil si haxnu, nebo vyskubnul nabijecku od baterky a auto neshorelo. Kdyz koupim novou baterii tak jde do Yarise, a ta starsi putuje do Forestra. Kdyz u me nechtne Forester, tak s tim vzdycky neco udelam. Zenska je hned bezradna a propadne panice, (alespon ta moje). Tu vyrazenou baterii mam ve sklepe na experimenty jako 12V zdroj. Pri nabijeni auta, vezmu tu starou jako zdroj k udrzeni napeti kdyz tu z auta vymontuji.(hodiny, radio, pocitac km.) Jako to psal Makovica. U Forestera mam ostrou zasuvku primo od baterie jako VDC, spm, nebo Podvlada. Ta baterka ztrati asi tak 0,2V prez noc. Yaris tam tohle nema, jenom tu normalni ve ktere jde proud jen pri zapnutem klicku v prvni poloze, "bord elektrik" (radio atd.) Kdyz jsem to takhle zapojil a nechl prez noc, tak ta zalozni baterka klesla z 12,5V na 10,2V. Takze nejen Range Rover jak pise Parabol, ale i tenhle malej mrzak dokaze vycucnout baterii jenom tim ze ty moduly jsou v pohotovosti. :-) Kdyz ctu ten clanek od seatika, tak budu ty kary drzet pri zivote i kdybych mel do oprav investovat cenu noveho auta. :-D
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4855
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od Makovica »

Ta zalozna bateria nebude zdaleka ok, ked takto klesla cez noc, to nemusi byt autom. Auta kedysi bravali v standby desiatky mA. A co som pozeral, ovela viac to nebude ani dnes. Mne takto neklesla ani malicka 7.2Ah bat.
Este to moze byt aj "hnila" izolacia niekde :)
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3619
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od StandaB »

Makovica jasne, ta baterka ma to nejlepsi uz davno za sebou. Jinak kabely a kostry mam fit, na to si davam pozor.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22548
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od spm »

seatik píše:Když to shrnu dohromady, pomůže, když auto budu při delším stání mít napojeno na autonabíječku? Budu ji takto šetŕit a vydrží mi třeba 8 let?

A zajímalo by mi, pokud má auto 2 autobaterie, to se musí nabíjet každá zvlášť , nebo to zvládne nabíjení jedné a ta to té druhé předá?
Ze by vydrzela 8 let bych nedoufal, ale obecne olovenym bateriim skodi, kdyz lezi v nenabitem stavu, takze drzet ji na nabijecce ji jen pomuze.

K tomu zbytku zalezi, jak jsou v tom aute zapojene. Pokud je to tupe spojene, fungovat to bude. Pokud ji to odpojuje, tak ne a zalezi, jak je to udelano (bud to auto rozpoji pri vypnuti klicku a nenabije ji to tim padem vubec nebo pokud je tam neco typu cyrix, tak se to sice behem nabijeni nekdy propoji, ale na te druhe baterce pak nemusi probehnout kompletni cyklus.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od sima »

VDC píše: ned led 16, 2022 10:10 am Nedávno jste se v nějakém vlákně bavili o tom, kolik voltů na baterce je ještě v pohodě a kolik už v pohodě není a kdy to ještě nastartuje a kdy už ne. Ve čtvrtek jsem jel autem asi po pětidenním stání. Bylo asi 3 pod nulou a více méně mimoděk jsem se podíval na palubní voltmetr, kolik to ukazuje než nastartuju. Voltmetr ukázal 9,6 V, tak jsem si říkal, že to asi nechytne. Zatočilo to pomaleji, ale chytlo to úplně v pohodě na první dobrou i se zapnutými světly. :-)
Že Varta Dual Purpose běžně a v pohodě chytá při 10,5 voltech mám mnohokrát vyzkoušeno. Ale tohle mě trošku překvapilo, ale potěšilo.
Tak tohle by mě teda taky potěšilo!!! Tak nízké napětí a přesto no problem! Já se na tu Vartu už snad i těším :-) velice schopná se zdá býti :-) =)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od petr »

taky bereš tu dual purpose ? že vy z těch vašich auťáků děláte elektro nebo vlastně hybridy :-D
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od sima »

:-D tj fakt!!! Pojede to jen na baterii, mimochodem teď jsem zase slyšel ten naprosto odporný zvuk, jestli se tomu teda dá ještě tak říct, zvuk elektromotoru, nevím už jaké auto, větší bylo, tj tak vše co vím :-D jestli tesla, byla tma a jen jsem prošel do obchodu kolem, nestálo mě to za ohlédnutí, bo jsem se celkem zděsil musím říct, tak proč se otáčet... :-) byl to ale určitě čistě elektromobil, horor, ještě jsem nad tím chvíli přemýšlel a přemítal při nákupu, jesti to neměl nějaké porouchané :-)
Petře, já ještě nekupuji, zatím slouží, ještě drží, super je, že jsou zde takové zkušenosti a vím co příště, vyzkoušet to musím taky, jedno jak to dopadne, jsem zvědav, tj celé, ale záměrně ji vycimbávat nebudu, to teda ne :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od mnov »

Zkušenost, že voltmetr ukáže na prázdno 9,6 V a pak to nastartuji mi připadá neuvěřitelná. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od VDC »

http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od Mira »

Ale u skřeta ji nekupujte, okradou vás o záruku.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Příspěvek od podvlada »

Já razim heslo, že u skřeta už ani žvejkačky, ale spoustě lidí to bohužel pořád vyhovuje, protože maj pobočku poblíž a tak :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“