Tapanovo vrakoviště (2x Libero FA, 2x Justy KAD, Outback BP, Lego BR a Impreza GG)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
A však to je mi jasný, ale zajímaly mě nějaký detaily a tak.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Já jsem si dal dotaz ohledně klonování RFID čipů a těch informací je tam tolik, že jsem to vzdal.
Alespoň jsem se podíval jak to funguje.
Alespoň jsem se podíval jak to funguje.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Tak jsem koukal na nějaký videa a četl nějaký články a očividně to ty mašinky normálně crackujou hrubou silou, jak jsem psal. Jinak to asi ani není možný, pokud výrobce neudělá nějakou diletantskou chybu. Což se teda občas taky stane.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
MNOV: S tím kódem na klíči by mohlo pomoct.... (nikoliv s objednáním nového klíče)
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
No jestli to crackne klicar na pockani, tak tam stejne delaji nejakou diletantskou chybuHonzaCZ píše:Tak jsem koukal na nějaký videa a četl nějaký články a očividně to ty mašinky normálně crackujou hrubou silou, jak jsem psal. Jinak to asi ani není možný, pokud výrobce neudělá nějakou diletantskou chybu. Což se teda občas taky stane.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Zkopírování toho čipu je na minutku, dýl to netrvá.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Jj, na videích to bylo za pár desítek vteřin. Přitom by stačilo omezit počet handshaků v čase. Teda jestli to je tak, jak si myslím. Doufám, že ten bazmek v autě je trochu neoblomnější.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Protože stavební sezóna je tak nějak v útlumu, hledám si i jiné způsoby seberealizace. Málokoho překvapí, že se mi na Outbacku nevrací klika 5. dveří. K tomu nefunguje zadní stěrač. Začneme stěračem. Už po sundání krytky bylo celkem jasné, že jen pojistka to asi nebude (nebo že v tom nebude sama), ale že je to zarezlý jak hovado. Ramínko nešlo sundat z tisícihranu, což asi nebude nic neobvyklého, po krátkém přemlouvání jsem to vzdal a při další cestě do města zakoupil stahovák na ramínka, stál něco přes kilo, tak nebylo o čem. Ten svou práci udělal. Hřídelka byla na první pohled řádně zarezlá v pouzdru mechanismu. Překvapivě největší problém byl právě rozebrat pouzdro mechanismu. Ze 6 křížových šroubů šlo 5 povolit bez většího násilí, ale ten poslední...přestože už pro mne PH a PZ kříž nejsou totéž, natápil jsem se s ním. Nakonec povolil až rázákem, když jsem ho zatížil celou svojí vahou.
Mechanismus vypadal v pořádku, což byla dobrá zpráva, čekal jsem, že ocelový šnek si skrz plastové ozubené kolo prodře cestu a bude to celé na vyhození. Motorek se také po připojení 12 V na kontakty projevoval vrčením, takže zbývalo dostat ven hřídelku. Na poklep kladívkem hřídelka nijak nereagovala, zato mechanismus se rozkutálel po stole Druhá možnost byla vylisovat ji z pouzdra svěrákem, což se povedlo. Očistil jsem ji jemným drátěným kartáčem, stříknul odrezovačem, párkrát jsem ji přejel hrubším a jemným smirkem a máznul vazelínou.
Při sestavování mechanismu jsem si uvědomil, že správná nulová pozice ozubeného kola je dost důležitá k tomu, aby stěrač měl parkovací pozici opravdu "v nule". Pomohlo víko mechanismu, kde byla ve vazelíně "obtisklá" parkovací pozice čepu, na kterém drží táhlo, tak jsem to sestavil podle toho a...heuréka, dnes jsem to hodil na auto a stíráme. Myslel jsem, když nebyl spálený motorek ani zničený mechanismus, že bude aspoň spálená pojistka, ale překvapivě byla v pohodě.
S parkovací pozicí stěrače nejsem úplně spokojený, na tisícihran stěrač nasadím tak, že je (subjektivně) buď moc vysoko nebo moc nízko, ale nevím, kde by mohla být chyba. Kdybych nasadil ozubené kolo o jeden či několik zubů blbě, stěrač by po zahájení nebo dokončení jízdy cuknul do opačného směru, což nedělá. Motůrek taky při činnosti nezní úplně šťastně, ale to bude možná normální a je to jen projev toho, že jsem vnitřek pátých dveří ještě nezakrytoval.
Mechanismus vypadal v pořádku, což byla dobrá zpráva, čekal jsem, že ocelový šnek si skrz plastové ozubené kolo prodře cestu a bude to celé na vyhození. Motorek se také po připojení 12 V na kontakty projevoval vrčením, takže zbývalo dostat ven hřídelku. Na poklep kladívkem hřídelka nijak nereagovala, zato mechanismus se rozkutálel po stole Druhá možnost byla vylisovat ji z pouzdra svěrákem, což se povedlo. Očistil jsem ji jemným drátěným kartáčem, stříknul odrezovačem, párkrát jsem ji přejel hrubším a jemným smirkem a máznul vazelínou.
Při sestavování mechanismu jsem si uvědomil, že správná nulová pozice ozubeného kola je dost důležitá k tomu, aby stěrač měl parkovací pozici opravdu "v nule". Pomohlo víko mechanismu, kde byla ve vazelíně "obtisklá" parkovací pozice čepu, na kterém drží táhlo, tak jsem to sestavil podle toho a...heuréka, dnes jsem to hodil na auto a stíráme. Myslel jsem, když nebyl spálený motorek ani zničený mechanismus, že bude aspoň spálená pojistka, ale překvapivě byla v pohodě.
S parkovací pozicí stěrače nejsem úplně spokojený, na tisícihran stěrač nasadím tak, že je (subjektivně) buď moc vysoko nebo moc nízko, ale nevím, kde by mohla být chyba. Kdybych nasadil ozubené kolo o jeden či několik zubů blbě, stěrač by po zahájení nebo dokončení jízdy cuknul do opačného směru, což nedělá. Motůrek taky při činnosti nezní úplně šťastně, ale to bude možná normální a je to jen projev toho, že jsem vnitřek pátých dveří ještě nezakrytoval.
Naposledy upravil(a) Tapan dne úte led 11, 2022 1:09 am, celkem upraveno 1 x.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Hezky ses potrápil, ale dáváš ostatním naději, že i takovej stav jde pořád ještě rozhejbat
Co ta klika dveří, s tím jsi taky nějak pokročil?
Co ta klika dveří, s tím jsi taky nějak pokročil?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Vláďo, dočkej času, je to na dobré cestě.
Jinak myslím, že kdybych motorek objednal v Subatechu a investovaný čas věnoval nějaké stavební aktivitě, tak mám lepší bilanci, ale kdo nic nedělá, sice nic nezkazí, ale taky se nic nenaučí Mně dělá radost, že jsem dílenským vybavením a chemií ready na takovéhle drobnější věci a že to jde dělat i doma v...ehm...dětském pokojíčku
Jinak myslím, že kdybych motorek objednal v Subatechu a investovaný čas věnoval nějaké stavební aktivitě, tak mám lepší bilanci, ale kdo nic nedělá, sice nic nezkazí, ale taky se nic nenaučí Mně dělá radost, že jsem dílenským vybavením a chemií ready na takovéhle drobnější věci a že to jde dělat i doma v...ehm...dětském pokojíčku
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3659
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Stepane hezkyy! Ja taky radsi opravuju stare veci, nez kupovat nove. Dela mi to vetsi radost kdyz to pak funguje....nojo...pokazde taky ne.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Zachraňovat věci je bohulibé !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Ahoj! U SG a SF jsem taky myslel, že je po motorku a byla zarezlá hřídelka v pouzdře. Japonský konstruktéři mají asi v solné komoře jinou sůl, než naši silničáři. Fandím!
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Tvl. takový pěkný číslo a já to proseru Teďka čekat 111 109 km na další příležitost
Naposledy upravil(a) Tapan dne sob led 22, 2022 9:21 pm, celkem upraveno 1 x.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
mě by se to určitě taky povedlo
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat