Bartovo Forester S-Turbo
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20893
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Mladej si sehnal kapličku v Japonsku a 2din z Číny jsme nacpali tam .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No ještě jsem si uvědomil. Že budu muset sehnat jiny středový rámeček kolem rádia. Což bude asi oříšek uvidíme no to možná vyřeší jenom eBay.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No úpravy rádia jsou v progressu k tomu až později ale strašně jsem byl překvapený že popelník je po otevření osvětlen. Pořád sem si říkal na co tam jsou ty dráty k popelníku no tohle jsem nečekal . Řekl bych že spoustu majitelů to neví že to někdy svítilo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ono to není u všech modelů. Nevím jak je to u Forestrů, ale třeba u mýho už osvětlenej popelník nebyl. Jen zapalovač vedle něj. Z toho jsem udělal voltmetr.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23043
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ja mam teda pocit, ze osvetlenej popelnik v BHcku mam. A dokonce jsem to mel snad i ve swiftu, kde to byl asi jedinej prvek vybavy nepotrebnej k tomu, aby se to auto hybalo
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ty jo popelník jsem měl venku mockrát, ale že by tam někdy bylo světýlko si teda nepamatuju.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Přemýšlel jsem že bych ji vyměnil ale asi bez ní vydžím . ALeje to zajímavá blbůstka.
Ty auta mě nidky nepřestanou překvapovat
Já na to přišel skrze konektory. Zvědavost mi nedala proč vede konektor k popelníku , jinak vzhledově to skoro nějak vidět nejde je to rámečkem rádia
Ty auta mě nidky nepřestanou překvapovat
Já na to přišel skrze konektory. Zvědavost mi nedala proč vede konektor k popelníku , jinak vzhledově to skoro nějak vidět nejde je to rámečkem rádia
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3751
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak u meho jsou draty i konektor, ale zadna objimka nebo zarovka, takze sviti jenom zapalovac. Zrovna tak suplik pred spolujezdcem, u SF turbo a SF GX (se sibrem) je osvetlen, a u meho GL neni.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jestli tam je konektor měla by tam být ta žárovka.
K spodní částí panelu jsou 3 konektory. 3 pin na zapalovač, nad zapalovač jeden pin, nad popelník 2 pin. Ono to fakt skoro nejde vidět. vetšinou to vůbec nejde vidět přes železnou klec rádia.
K spodní částí panelu jsou 3 konektory. 3 pin na zapalovač, nad zapalovač jeden pin, nad popelník 2 pin. Ono to fakt skoro nejde vidět. vetšinou to vůbec nejde vidět přes železnou klec rádia.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3751
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Clovece, Barty... ty muzes mit pravdu. Takhle vykuchany jsem to mel...no je to hezkych par let. Mozna jsem ten konektor zapomel nasadit. Kdyz jsem mel nedavno vyndane radio, tak bylo videt jak se tam ty kabely vali, a ten popelnik je schovanej pod tim plechem. Tak jak se otepli, mam co delat
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No... mě už se o tom i zdá . Dodělám to rádio a musím si dát pauzu, nemůžu furt vrážet peníze jen do auta Když ono je to težký . Žena mě už skoro taky nevidí, přijdu z práce (v 18:00)a jdu k autu a přijdu večer domů . Ale to je zas jenom tenhle tejden, ale před ním to byl obtejden
Kdyby to bylo aspoň plug and play. Ne já si musím vymýšlet furt něco extra co si žáda extra vymýšlení, protože návody nejsou
Kdyby to bylo aspoň plug and play. Ne já si musím vymýšlet furt něco extra co si žáda extra vymýšlení, protože návody nejsou
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23043
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Presne, porid si jeste dalsi dve auta, at to muzes vrazet pokazdy do nejakyho jinyho:-DDD
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No jako jo ale pak by se to mohlo zvrtnout v obecný název: Ty vražíš jenom do Subaru :D
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23043
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To je mi nějaký povědomý...
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak hotovo. Uplně jednoduchý to nebylo. Teda kdybych veděl jak na to tak by to jednoduchý bylo .
Základem je sehnat JDM rámeček kterej má místo na 2 din. Mě se podařilo sehnat ze subatechu rámeček který je dost pěkný a v základu má takovou pěknou barvu (viz foto). Bylo to origo v nějakým lepším S-turbu po face.
Do interiéru to celkem sedí což jsem rád.
Ono u rámečku je ještě jedna proměnná že vetšina JDM rámečků nemá výřez pro ovladání topení utopenej ale zarovnanej, takže by se muselo povystrčit panel topení třeba o centimetr "ven". A já jsem naštěstí sehnal tenhle kterej má tu díru utopenou ( nato že byly všeho všudy v ČR dostupný dva rámečky)
Dopasování 2din rádia byl ořišek několik hodin jsem trávil tím, že sem se snažil to dát na držáky co byly k autorádiu a našroubovat to ke konzoli a to prostě nešlo nakonec. ještě musel jit pryč to kovový ohraničení pod panelu topení.
Nakonec jsem přilepil tavnou pistolí rádio přímo k rámečku a sedí a drží to perfektně.
Ovladač na štelunk světel se jen prodloužil a sedlo to přímo místo záslepky na středovém panelu, což jsem byl mega rád že to nemusím nějak bastlit.
A ještě jsem měnil vrchni přihrádku na palubce, páč k ní někdo přilepil sekundakem tu protiskluzovou podložku což se mi nelíbilo
A dále byl prasklý panel kolem ruční brzdy a byl tam dobastlený obrovskej spínač k ničemu jak na nitro .
Takže už je to v topu .
ještě by možná stála za hřích digi ovladač topení/klimy ale nevím jestl je to reálné
Jinak dneska provětráno ve 200 km/h na německé dálnici a pohoda. Zkusit se to musí Nic neodletělo! Akorát potom při zpomalení do 120km/h se mi rozklepalo auto při zpomalování a rychlování asi 2 minuty potom se ještě klepalo, težko říct proč, asi mělo strach. Už tak jezdit nebudu
Miluju tu káru
Základem je sehnat JDM rámeček kterej má místo na 2 din. Mě se podařilo sehnat ze subatechu rámeček který je dost pěkný a v základu má takovou pěknou barvu (viz foto). Bylo to origo v nějakým lepším S-turbu po face.
Do interiéru to celkem sedí což jsem rád.
Ono u rámečku je ještě jedna proměnná že vetšina JDM rámečků nemá výřez pro ovladání topení utopenej ale zarovnanej, takže by se muselo povystrčit panel topení třeba o centimetr "ven". A já jsem naštěstí sehnal tenhle kterej má tu díru utopenou ( nato že byly všeho všudy v ČR dostupný dva rámečky)
Dopasování 2din rádia byl ořišek několik hodin jsem trávil tím, že sem se snažil to dát na držáky co byly k autorádiu a našroubovat to ke konzoli a to prostě nešlo nakonec. ještě musel jit pryč to kovový ohraničení pod panelu topení.
Nakonec jsem přilepil tavnou pistolí rádio přímo k rámečku a sedí a drží to perfektně.
Ovladač na štelunk světel se jen prodloužil a sedlo to přímo místo záslepky na středovém panelu, což jsem byl mega rád že to nemusím nějak bastlit.
A ještě jsem měnil vrchni přihrádku na palubce, páč k ní někdo přilepil sekundakem tu protiskluzovou podložku což se mi nelíbilo
A dále byl prasklý panel kolem ruční brzdy a byl tam dobastlený obrovskej spínač k ničemu jak na nitro .
Takže už je to v topu .
ještě by možná stála za hřích digi ovladač topení/klimy ale nevím jestl je to reálné
Jinak dneska provětráno ve 200 km/h na německé dálnici a pohoda. Zkusit se to musí Nic neodletělo! Akorát potom při zpomalení do 120km/h se mi rozklepalo auto při zpomalování a rychlování asi 2 minuty potom se ještě klepalo, težko říct proč, asi mělo strach. Už tak jezdit nebudu
Miluju tu káru
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw