Baterka je v pořádku? Mě tohle dělala slabá baterka, že neodemkla zejména kufr, a občas i některý zadní dveře. Zejména v chladnějším období. Jak se oteplilo, tak to nedělalo.Cliffer píše:
spm: Hele úplně mi stačí že mě přestal otevírat kufr na centrál.
Cliffer a jeho 3.0R Démon
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Já už Tadovi psal i o chování svýho auta, kdy po odpojení a připojení baterky kufr neodemyká, až po několikátým zamčení/odemčení začne. Nikdy jsem nevysledoval co je potřeba udělat, aby začal, ale vim že to přímo souvisí s tou odpojenou baterií. Jinak kufr funguje 100% bez ohledu na počasí.
Tad říkal, že baterku odpojenou měl, ale po připojení mu fungoval a pak naopak přestal... je to zvláštní. Občas ty naše auta maj svojí hlavu
Tad říkal, že baterku odpojenou měl, ale po připojení mu fungoval a pak naopak přestal... je to zvláštní. Občas ty naše auta maj svojí hlavu
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Vstřik stříkal úplně nahoře jak je napojední vedení paliva na vstřik. Myslím si, že nějak rupla ta vrchní gumička na vstřiku. Uvidíme, vyměníme, přípaně budu pozorovat dál.
Jinak ad nemůžu se dostat do kufru. Baterku, která se vymlátila, jsem nabil na plno a připojil. Ten den kufr otevíral úplně normálně. Zavřu auto a přijedu druhej den. Kufr se neotevírá a Voltmetr z Aliexpresu hlásí 12,1V. Pravda, že další den hlásil 11,8. Což fakt ukazuje na špatnou baterku. Každopádně dneska jsem zjistil, že kufr zamyká když zamykám auto, ale neodemyká když odemykám auto. Podařilo se mi odemknout kufr, když mačkám pouze kufrové tlačítko. Takže tu máme 5 stavů:
1) auto zamčené - odemykám normál komplet, odemkne se celé auto kromě kufru, který ani necvakne
2) auto odemčené - zamykám celé auto, zamkne se celé auto a cvakne v kufru
3) auto odemčené - cvakám tlačítko kufru a nic se neděje tedy kufr zůstává zamčený
4) auto zamčené - cvakám tlačítko kufru a na několikátý pokus se normálně odemkne a kufr lze normálně otevřít a zavřít. Při tom lze odemknout i zbytek auta.
5) kufr odemčený - zamknu ho normálně klasickým tlačítkem na zamčení celého auta
Jako i když jsem montoval ten vstřik a AliExpress Viltmetr ukazoval (čehož jsem si všiml až nakonec) pouze 8V tak celé auto (i kufr) normálně odemykal a zamykal.
Jinak ad nemůžu se dostat do kufru. Baterku, která se vymlátila, jsem nabil na plno a připojil. Ten den kufr otevíral úplně normálně. Zavřu auto a přijedu druhej den. Kufr se neotevírá a Voltmetr z Aliexpresu hlásí 12,1V. Pravda, že další den hlásil 11,8. Což fakt ukazuje na špatnou baterku. Každopádně dneska jsem zjistil, že kufr zamyká když zamykám auto, ale neodemyká když odemykám auto. Podařilo se mi odemknout kufr, když mačkám pouze kufrové tlačítko. Takže tu máme 5 stavů:
1) auto zamčené - odemykám normál komplet, odemkne se celé auto kromě kufru, který ani necvakne
2) auto odemčené - zamykám celé auto, zamkne se celé auto a cvakne v kufru
3) auto odemčené - cvakám tlačítko kufru a nic se neděje tedy kufr zůstává zamčený
4) auto zamčené - cvakám tlačítko kufru a na několikátý pokus se normálně odemkne a kufr lze normálně otevřít a zavřít. Při tom lze odemknout i zbytek auta.
5) kufr odemčený - zamknu ho normálně klasickým tlačítkem na zamčení celého auta
Jako i když jsem montoval ten vstřik a AliExpress Viltmetr ukazoval (čehož jsem si všiml až nakonec) pouze 8V tak celé auto (i kufr) normálně odemykal a zamykal.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
A neni ten mechanismus proste jen zatuhly a pak zalezi zrovna na okolni teplote, stavu baterky a stesti, jak to zrovna vyjde?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Nemůže tam být jenom nějak zatuhla klika? U Forestera s tim bývá problém. Když se úplně nevrátila do koncový polohy, tak to nefungovalo.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
No ani né rok nazpátek jsem kliku očištoval, odrezoval a promazával. Od tý doby běhala a běhá jedna báseň. Pravda že zámek jsem rozebranej nejměl, tak mě to asi čeká.
Dneska jedu pro vstřik, v pondělí nebo v úterý by měla proběhnout výména tak uvidíme až zase začnu jezdit jestli se to samo neopraví.
Dneska jedu pro vstřik, v pondělí nebo v úterý by měla proběhnout výména tak uvidíme až zase začnu jezdit jestli se to samo neopraví.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Tak dneska jsem vyměnil svíčku na problémovém prvním válci a stále je něco špatně... Takže:
1) cívka vyměněná za cívku ze 3. válce - nic
2) koupený nový a vyměněný vstřik na 1. válci - nic
3) vyměněná svíčka - nic
Ještě mě napadlo, jestli někde není drcnutej kabel. Ale asi mě čeká cesta na odtahu do BA.
1) cívka vyměněná za cívku ze 3. válce - nic
2) koupený nový a vyměněný vstřik na 1. válci - nic
3) vyměněná svíčka - nic
Ještě mě napadlo, jestli někde není drcnutej kabel. Ale asi mě čeká cesta na odtahu do BA.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Tak možná ještě zkusit změřit komprese, nebo aspoň na tom prvním válci, jestli neselhal třeba pístní kroužek?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
To jo, ale na to už nemám nářadí. Už to nechám povolanějším. Na stěhování kvůli kouli to už stejně asi nestíhám.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
No já měl za to, že to máš u nějakýho kamaráda, garážníka? Nebo jsi to zatím všechno dělal sám?
Případně i v BA po převozu bych se prostě víc zaměřil na ten první válec. Jestli říkáš, že vstřik, svíčka i cívka byly vyměněný (ať za nový, nebo mezi sebou), zkusil bych kabely - jak k cívce tak ke vstřiku; a případně fyzicky na ten první válec, jestli má komprese. Vše, co by mohlo ovlivnit zapalování směsi na tom prvním válci ... ono toho už moc nezbývá
Případně i v BA po převozu bych se prostě víc zaměřil na ten první válec. Jestli říkáš, že vstřik, svíčka i cívka byly vyměněný (ať za nový, nebo mezi sebou), zkusil bych kabely - jak k cívce tak ke vstřiku; a případně fyzicky na ten první válec, jestli má komprese. Vše, co by mohlo ovlivnit zapalování směsi na tom prvním válci ... ono toho už moc nezbývá
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Třeba v Tribece mi misfajry na jednom válci dělala ECU, byl studeňák na patici konektoru kde bylo spínání vstřiku...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Taky zajímavej postřeh... Možná to bude chtít jít po kabeláži dál než k prvnímu konektoru, no... Tady u Tada by to mohlo bejt jednodušší v tom, že pokud jsem to správně pochopil, nejde o missfiry, ale regulerně to běží na 5.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
No kamaráda garážníka nemám. Vedle práce sídlej tuneři do3ry a ten mě měnil ten vstřik bo to jsem si netroufnul. Ostatní jsem si ladil sám. I tu svíci s tím fakt blbým přístupem.
Hází to žlutou P0301. Motor nahodím akorát se hrozně vrtí/mele. Takže si myslím, že prostě na ten první válec to nejede.
Hází to žlutou P0301. Motor nahodím akorát se hrozně vrtí/mele. Takže si myslím, že prostě na ten první válec to nejede.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Nemůže být problém v konektoru k cívce? Občas se na něm odlomí pojistný zobáček, konrktor se vlivem vibrací povysune, cívka pak nedostává impulzy a svíčka nepálí.
Já mám takto jeden fixován stahovací páskou...
Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk
Já mám takto jeden fixován stahovací páskou...
Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
No máš pravdu, že mám taky pocit že zobáček zmizel. Ale už jsem konektor minimálně 3 znovu nasazoval a stále to dělá.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)