Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Hmm, tak i nevinný kontrolní dotaz může přinést nečekané řešení.
P0032, Sensor1, Bank1, current too high. A měnil jsem fyzicky tu zadní, s červenou bužírkou a značkou na konektoru. Ta přední má žlutou bužírku.
Tu mám novou náhradní, konektor vypadá stejně a jen dráty na nové jsou dva černé, modrý a bílý. A černá silikonová bužírka. Tak uvidím.
P0032, Sensor1, Bank1, current too high. A měnil jsem fyzicky tu zadní, s červenou bužírkou a značkou na konektoru. Ta přední má žlutou bužírku.
Tu mám novou náhradní, konektor vypadá stejně a jen dráty na nové jsou dva černé, modrý a bílý. A černá silikonová bužírka. Tak uvidím.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
375451 na tachometru. To je 9,5 tis km po výměně rozvodů a oleje. A je to na dílně. Asi mám program na zítřek.
Jenže dva dny zpátky jsem tam přes litr čerstvýho dolil. To je zapeklitá situace...
Jenže dva dny zpátky jsem tam přes litr čerstvýho dolil. To je zapeklitá situace...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Takže přední Lambda vyměněna. Nová asi 9,5 Ohmu, stará přerušená. Takže "Car scanner" má v sobě blbě texty, P0032 může podle nějakého webu, co jsem našel, může být žádnej i velkej proud, ale i vadná ECU. Po výměně a chvíli běhu naskočila P0030. To je ten samý sensor, "heater malfunction". Tak nevím, co se děje, po smazání zatím klid.
Vyměnil jsem baterku, protože už měla startovací proud jen 200A a už loni mě vyšplouchal, před pár dny zase. Nechápu ale, že se dokáže ze dne na den vybít tak, že neudrží ani paměť kilometrů a druhý den při -3C normálně startuje.
Objeveny dva průšvihy. Prohnilá díra v P pomocném rámu. Nebude problém to zavařit, ale nemám odvahu se pokoušet povolovat šrouby, když druhé provozní auto čeká na výměnu spojky. A pak teče vodní pumpa, ze strany od klikovky.
Dírou po šroubech okolo nalévacího hrdla a zámku zadních dveří jsem se pokusil nafoukat trochu rezistinu ve spreji do PZ lemu. Tam se objevily puchejřky. Nechápu, protože jsem tam něco určitě nastříkal, když jsem dělal narychlo ty hrnce. Asi málo.
Ráno ještě vycucnu brzdovku a naleju novou, když jsem na to sám, nebudu riskovat odvzdušnění. Olej nechám na jindy, místo dolití, až padne hladina.
Vyměnil jsem baterku, protože už měla startovací proud jen 200A a už loni mě vyšplouchal, před pár dny zase. Nechápu ale, že se dokáže ze dne na den vybít tak, že neudrží ani paměť kilometrů a druhý den při -3C normálně startuje.
Objeveny dva průšvihy. Prohnilá díra v P pomocném rámu. Nebude problém to zavařit, ale nemám odvahu se pokoušet povolovat šrouby, když druhé provozní auto čeká na výměnu spojky. A pak teče vodní pumpa, ze strany od klikovky.
Dírou po šroubech okolo nalévacího hrdla a zámku zadních dveří jsem se pokusil nafoukat trochu rezistinu ve spreji do PZ lemu. Tam se objevily puchejřky. Nechápu, protože jsem tam něco určitě nastříkal, když jsem dělal narychlo ty hrnce. Asi málo.
Ráno ještě vycucnu brzdovku a naleju novou, když jsem na to sám, nebudu riskovat odvzdušnění. Olej nechám na jindy, místo dolití, až padne hladina.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
To nebude správná sonda. Přední má odpor vyhřívání za studene menší než 1 Ω.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Do katu šla našroubovat, konektor pasoval, byla z Číny za pár stovek. Pokud bude zlobit, tak holt budu muset zainvestovat.
Je mi jasné, že do 10 Ohmů při 12V 10A neproleze. Ale bůhví, jak se to chová, až se to zahřeje.
Je mi jasné, že do 10 Ohmů při 12V 10A neproleze. Ale bůhví, jak se to chová, až se to zahřeje.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Tak je to blbý, P0030 tam skáče furt.
Podařilo se někomu vyndat ten plovák z nádobky na brzdovku? Aby šla vycucnout dočista?
Taky máte přes víčko spojkové kapaliny tak blbě tu trubku chlazeni?
Od začátku, co auto mám, mě štve ten bowden plynu, jak jde přes měrku oleje.
Prosím podělte se o zkušenosti.
Podařilo se někomu vyndat ten plovák z nádobky na brzdovku? Aby šla vycucnout dočista?
Taky máte přes víčko spojkové kapaliny tak blbě tu trubku chlazeni?
Od začátku, co auto mám, mě štve ten bowden plynu, jak jde přes měrku oleje.
Prosím podělte se o zkušenosti.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20629
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Do mrtě to vytáhneš přes brzdy
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
to je mi jasný. Jenže v jednom se to blbě dělá a pokud nejsou doma skladem náhradní odvzdušňováky a hafo času v rezervě, tak je to risk, do kterého se mi nechtělo.
Ale i tak by chtělo nádobku vymejt od usazené černoty a když se tam nedá dostat, tak tam ten kentus musí zůstat :
Ale i tak by chtělo nádobku vymejt od usazené černoty a když se tam nedá dostat, tak tam ten kentus musí zůstat :
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20629
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Odvzdušňuju sám a nikdy jsem nic neutrhnul a vždycky mí to brzdilo.
Mám na to
https://www.hobynaradi.cz/sada-na-odvzd ... brzd-geko/
Mám na to
https://www.hobynaradi.cz/sada-na-odvzd ... brzd-geko/
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Já právě kdysi něco na nějaký škodovce, tak se bojím. Nedávnou jsem urval jemnej pevnostní šroub, co drží nápravnici v kastli na feldě. A to znamenalo moc práce. Sada vypadá pěkně, zkusím objednat, ale já za pár dní mizím a vrátím se, až roztaje na Sibiři led.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20629
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Takže přeci. Užij si to. Svátky budeš ještě doma, nebo jedeš někdy teď?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
No, taky to tam překáží, ale asi ne tolik. Ale podstatný rozdíl jsem nenašel. Díky!
Já to zkoušel promotat jinudy a vždycky z toho vzniknul dost ostrej ohyb. Tak asi to tak tvůrci zamýšleli.
Já to zkoušel promotat jinudy a vždycky z toho vzniknul dost ostrej ohyb. Tak asi to tak tvůrci zamýšleli.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Kamarádi,
zadní kola se na heveru ani nechtěly točit a typický hluk nás donutil objednat ložiska, komplet vše na zadní brzdy a nakonec i štíty.
Buben zaboha nechtěl od náboje, bowden ruční brzdy zaboha nechce ven ze štítu, zrovna jako snímač ABS. Dlouhý příčný čep nechce ven, ze zarezlý v silentblocích. Na novém štítu místo připojení bowdenu a otvor pro snímač jsou řešeny jinak. Jak se tohle rozdělává? Matku na konci čepu a náboj z ložiska už jsme dostali ven.
zadní kola se na heveru ani nechtěly točit a typický hluk nás donutil objednat ložiska, komplet vše na zadní brzdy a nakonec i štíty.
Buben zaboha nechtěl od náboje, bowden ruční brzdy zaboha nechce ven ze štítu, zrovna jako snímač ABS. Dlouhý příčný čep nechce ven, ze zarezlý v silentblocích. Na novém štítu místo připojení bowdenu a otvor pro snímač jsou řešeny jinak. Jak se tohle rozdělává? Matku na konci čepu a náboj z ložiska už jsme dostali ven.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005
Update: bowden je venku, půlka náboje s půlkou ložiska je venku, šrouby štítu jsou venku, ale snímač ABS nechce ven a dlouhý příčný šroub je zarezlý v silentblocích tak, že ukrutnou silou se protáčí celé silentbloky v tyčkách, ale šroub nechce ven.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé