Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Hmm, tak i nevinný kontrolní dotaz může přinést nečekané řešení.
P0032, Sensor1, Bank1, current too high. A měnil jsem fyzicky tu zadní, s červenou bužírkou a značkou na konektoru. Ta přední má žlutou bužírku.
Tu mám novou náhradní, konektor vypadá stejně a jen dráty na nové jsou dva černé, modrý a bílý. A černá silikonová bužírka. Tak uvidím.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

375451 na tachometru. To je 9,5 tis km po výměně rozvodů a oleje. A je to na dílně. Asi mám program na zítřek. :-D
Jenže dva dny zpátky jsem tam přes litr čerstvýho dolil. To je zapeklitá situace... >:-&
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Takže přední Lambda vyměněna. Nová asi 9,5 Ohmu, stará přerušená. Takže "Car scanner" má v sobě blbě texty, P0032 může podle nějakého webu, co jsem našel, může být žádnej i velkej proud, ale i vadná ECU. Po výměně a chvíli běhu naskočila P0030. To je ten samý sensor, "heater malfunction". Tak nevím, co se děje, po smazání zatím klid.
Vyměnil jsem baterku, protože už měla startovací proud jen 200A a už loni mě vyšplouchal, před pár dny zase. Nechápu ale, že se dokáže ze dne na den vybít tak, že neudrží ani paměť kilometrů a druhý den při -3C normálně startuje.

Objeveny dva průšvihy. Prohnilá díra v P pomocném rámu. Nebude problém to zavařit, ale nemám odvahu se pokoušet povolovat šrouby, když druhé provozní auto čeká na výměnu spojky. A pak teče vodní pumpa, ze strany od klikovky.

Dírou po šroubech okolo nalévacího hrdla a zámku zadních dveří jsem se pokusil nafoukat trochu rezistinu ve spreji do PZ lemu. Tam se objevily puchejřky. Nechápu, protože jsem tam něco určitě nastříkal, když jsem dělal narychlo ty hrnce. Asi málo.

Ráno ještě vycucnu brzdovku a naleju novou, když jsem na to sám, nebudu riskovat odvzdušnění. Olej nechám na jindy, místo dolití, až padne hladina.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od mnov »

ok1mpx píše: stř pro 08, 2021 10:41 pm Takže přední Lambda vyměněna. Nová asi 9,5 Ohmu.
To nebude správná sonda. Přední má odpor vyhřívání za studene menší než 1 Ω.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Do katu šla našroubovat, konektor pasoval, byla z Číny za pár stovek. Pokud bude zlobit, tak holt budu muset zainvestovat.
Je mi jasné, že do 10 Ohmů při 12V 10A neproleze. Ale bůhví, jak se to chová, až se to zahřeje.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak je to blbý, P0030 tam skáče furt. [ŠIBENICE]

Podařilo se někomu vyndat ten plovák z nádobky na brzdovku? Aby šla vycucnout dočista?

Taky máte přes víčko spojkové kapaliny tak blbě tu trubku chlazeni?
Od začátku, co auto mám, mě štve ten bowden plynu, jak jde přes měrku oleje.
Prosím podělte se o zkušenosti. [THNX]
Přílohy
IMG_20211209_103234.jpg
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20629
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od námořník »

Do mrtě to vytáhneš přes brzdy 😏
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

:-DDD to je mi jasný. Jenže v jednom se to blbě dělá a pokud nejsou doma skladem náhradní odvzdušňováky a hafo času v rezervě, tak je to risk, do kterého se mi nechtělo.
Ale i tak by chtělo nádobku vymejt od usazené černoty a když se tam nedá dostat, tak tam ten kentus musí zůstat : :-/
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20629
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od námořník »

Odvzdušňuju sám a nikdy jsem nic neutrhnul a vždycky mí to brzdilo.
Mám na to
https://www.hobynaradi.cz/sada-na-odvzd ... brzd-geko/
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Já právě kdysi něco na nějaký škodovce, tak se bojím. Nedávnou jsem urval jemnej pevnostní šroub, co drží nápravnici v kastli na feldě. A to znamenalo moc práce. Sada vypadá pěkně, zkusím objednat, ale já za pár dní mizím a vrátím se, až roztaje na Sibiři led.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20629
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od námořník »

Takže přeci. Užij si to. Svátky budeš ještě doma, nebo jedeš někdy teď?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od mnov »

ok1mpx píše: čtv pro 09, 2021 11:02 pm Prosím podělte se o zkušenosti. [THNX]
Takto je to u našeho:
IMG_20211210_201746.jpg
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

No, taky to tam překáží, ale asi ne tolik. Ale podstatný rozdíl jsem nenašel. Díky!
Já to zkoušel promotat jinudy a vždycky z toho vzniknul dost ostrej ohyb. Tak asi to tak tvůrci zamýšleli.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Kamarádi,
zadní kola se na heveru ani nechtěly točit a typický hluk nás donutil objednat ložiska, komplet vše na zadní brzdy a nakonec i štíty.
Buben zaboha nechtěl od náboje, bowden ruční brzdy zaboha nechce ven ze štítu, zrovna jako snímač ABS. Dlouhý příčný čep nechce ven, ze zarezlý v silentblocích. Na novém štítu místo připojení bowdenu a otvor pro snímač jsou řešeny jinak. Jak se tohle rozdělává?
2023-3-zadni loziska.jpg
Matku na konci čepu a náboj z ložiska už jsme dostali ven.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Update: bowden je venku, půlka náboje s půlkou ložiska je venku, šrouby štítu jsou venku, ale snímač ABS nechce ven a dlouhý příčný šroub je zarezlý v silentblocích tak, že ukrutnou silou se protáčí celé silentbloky v tyčkách, ale šroub nechce ven.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“