Bartovo Forester S-Turbo
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jojo dělat se to bude spolu s dalšíma věcma hned
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Na vrch huj a vespod fuj, ale pozitivní je, že sis to koupil ty, sice do toho nalejes, ale alespoň to zachranis....takže přeju pevný nervy při investicích:D
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No ted to chce dostat ho z toho hlavního no . Já to asi beru jako investici A vím že při případným prodeji po takovým pečovaným a zaservisovaným autě hned každej šáhne kdo na to bude mít . Holt tady jde vidět že to někdo servisoval "napůl" no
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nechci se zastávat fušerů....ale hodně je to o tom co je zákazník (majitel) ochoten do auta vrazit, od toho se odvíjí vše. Rozhodně pretesnit víka červeným tmelem.....no škoda slov:D
tohle co děláš má u mne uznání, neděláš to sice sám ( málo kdo na to má možnosti a zázemí) ale snažíš se to dát dokupy;) starý pixly mají smysl
tohle co děláš má u mne uznání, neděláš to sice sám ( málo kdo na to má možnosti a zázemí) ale snažíš se to dát dokupy;) starý pixly mají smysl
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ha, to jsem si myslel taky.. nevěř tomu . Ber to tak že to děláš pro sebebarts píše:...A vím že při případným prodeji po takovým pečovaným a zaservisovaným autě hned každej šáhne kdo na to bude mít .
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22731
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak brzdice mam hnusny uplne stejne, ale ty moje se jeste hybou. Nicmene stejne pujdou pryc
K tem investicim... to ti nikdo nikdy neda. Normalne bych rekl, ze je lepsi jezdit na kole, ale kdyz tady ve vlakne ke kolum vidim, kolik do toho kluci sypou, tak asi ani to neni zrovna levny zpusob prepravy
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
K tem investicim... to ti nikdo nikdy neda. Normalne bych rekl, ze je lepsi jezdit na kole, ale kdyz tady ve vlakne ke kolum vidim, kolik do toho kluci sypou, tak asi ani to neni zrovna levny zpusob prepravy
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No dá, nedá. Když Bohoušek prodával svýho opečovanýho oťase, všichni tvrdili, že za tu vysokou cenu do který se to pouze částečně promítlo nemá šanci. A našel kupce co chtěl fakt dobrý auto a prodal to velmi rychle. Pořád jsou lidi, co si za kvalitu připlatí.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jak píše Mira tak jsem to myslel. Samozřejmě je mi jasný že když koupíš auto za 70 a dáš do něj příklad 100 tis tak ho neprodáš za 170 .
Právě že taky sem člověk sledující inzeráty a už jenom jak jsem prodával svýho bejvalého SF tak si lidi vážili u inzerátu hlavně 2 věcí co jsem od kupců slyšel. Čím míň koroze tím líp a když je tam rozepsanej nějakej servis že se někdo staral a fakt pěkně + třeba tuna fotek že se to fakt dělalo a bylo pečováno a člověk přizná nějakýho lehký vady a tak.
Tak po tom lidi jdou jak po uzeným protože tam pak más nějakou jistotu. Samozřejmě když to auto vlastní fanda a né "normální" uživatel je to taky plus
A když někdo v dnešní době chce dejme tomu pěkny S-turbo s minimem korozí do kterýho nemusí nasypat 100k v nejbližších 2 letech. Tak je varianta počkat si na pěknou nabídku kterých moc není, ale člověk kterej to bude chtít s minimem práce je si za to ochotný zaplatit.
Svýho minulého SF jsem si vážil tak za 40tis a prodal jsem ho za 50tis téměr hned...
Někdy to za vetší cenu trvá déle ale kupce si s jistotou najde když je to pro "omezenou" skupinu lidí.
Právě že taky sem člověk sledující inzeráty a už jenom jak jsem prodával svýho bejvalého SF tak si lidi vážili u inzerátu hlavně 2 věcí co jsem od kupců slyšel. Čím míň koroze tím líp a když je tam rozepsanej nějakej servis že se někdo staral a fakt pěkně + třeba tuna fotek že se to fakt dělalo a bylo pečováno a člověk přizná nějakýho lehký vady a tak.
Tak po tom lidi jdou jak po uzeným protože tam pak más nějakou jistotu. Samozřejmě když to auto vlastní fanda a né "normální" uživatel je to taky plus
A když někdo v dnešní době chce dejme tomu pěkny S-turbo s minimem korozí do kterýho nemusí nasypat 100k v nejbližších 2 letech. Tak je varianta počkat si na pěknou nabídku kterých moc není, ale člověk kterej to bude chtít s minimem práce je si za to ochotný zaplatit.
Svýho minulého SF jsem si vážil tak za 40tis a prodal jsem ho za 50tis téměr hned...
Někdy to za vetší cenu trvá déle ale kupce si s jistotou najde když je to pro "omezenou" skupinu lidí.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nejspíš jsem měl štestí. Shánění toho ozubenáho kola na vačku bylo težší než obvykle že už se Covid podepisuje i na dílech na auta. V evropě nikde nebylo což říkaly servisáci že normálně vždycky v neměcku vetšina dílů, a když bylo nejhůř tak Japonsko. No a v Japonsku taky nebyly. Vrakáče zkoušely a to kolo byly vetšinou taky před smrtí.
Pak naštestí někde prý v severských státech měli 10 kol asi poslední na světě ted . Takže jedno už jede sem!
A řemen to prej měl před smrtí na jednom místě byl už dost načatej víceméně těsně před prasknutím. Byl tam ten nejlevnejší sr*č.
Tak toje pěkně měsíc po koupi sem jezdil a ted měsíc servis .
Ale že obecně je ted s dílama je problém, dělají GO motoru 2.5 a nemůžou sehnat nějaký díly.
Pak naštestí někde prý v severských státech měli 10 kol asi poslední na světě ted . Takže jedno už jede sem!
A řemen to prej měl před smrtí na jednom místě byl už dost načatej víceméně těsně před prasknutím. Byl tam ten nejlevnejší sr*č.
Tak toje pěkně měsíc po koupi sem jezdil a ted měsíc servis .
Ale že obecně je ted s dílama je problém, dělají GO motoru 2.5 a nemůžou sehnat nějaký díly.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak už mám verdikt tak kdyby to někoho zajímalo tady je, na brzdách se prý hodně podepsalo že majitel moc nejezdil což byla pravda a brzdy se pravidlně nekontrovaly.
Borci jsou to fakt parádní, hodně poradí a vše vysvětlí a nejvíc mě potešilo když jsme se bavily o klepání pístu za studena že to nutně nemusím nechávat 5 minut zahřát než odjedu že motoru to nijak neublíží, je to vyloženě vlastnost né závada ale hlavně ze začátku jezdil pianko což jsem dycky jezdil. Stejně když nebudu spěchat tak to tu minutku aspoň vždycky nechám . A potvrzeně za tepla taky malinko poklepávaj jenom písty ale motor v pořádku a jede nádherně plynule odspodu.
- Kontrola celého auta Subaru Fryčovice
- Výměna rozvodů
- Výměna 4 gufer na vačkách směr rozvody
- Výměna ozubeného kola na vačce
- Výměna svíček
- Výměna všech filtrů
- Výměna všech olejů (diferák, převodovka, motorák 10w60)
- Přetěsnování výfuku
- Výměna startéru
- Kontrola a promazání brzd, vepředu výměna 3 válečků a gumiček, zadní cajk
- Všechno s prací 38 tis.
Auto bude hotové snad ke konci týdne nebo během příštího čeká se na ozubené kolo kdesi ze severských zemí . Už se moc těším až budu moct bez obav jezdit
Ke konci příštího roku technická a před technickou se udělají nový zadní brzdy s ručkou a pokud se nic nepose** tak zatím nic dalšího v plánu není.
Borci jsou to fakt parádní, hodně poradí a vše vysvětlí a nejvíc mě potešilo když jsme se bavily o klepání pístu za studena že to nutně nemusím nechávat 5 minut zahřát než odjedu že motoru to nijak neublíží, je to vyloženě vlastnost né závada ale hlavně ze začátku jezdil pianko což jsem dycky jezdil. Stejně když nebudu spěchat tak to tu minutku aspoň vždycky nechám . A potvrzeně za tepla taky malinko poklepávaj jenom písty ale motor v pořádku a jede nádherně plynule odspodu.
- Kontrola celého auta Subaru Fryčovice
- Výměna rozvodů
- Výměna 4 gufer na vačkách směr rozvody
- Výměna ozubeného kola na vačce
- Výměna svíček
- Výměna všech filtrů
- Výměna všech olejů (diferák, převodovka, motorák 10w60)
- Přetěsnování výfuku
- Výměna startéru
- Kontrola a promazání brzd, vepředu výměna 3 válečků a gumiček, zadní cajk
- Všechno s prací 38 tis.
Auto bude hotové snad ke konci týdne nebo během příštího čeká se na ozubené kolo kdesi ze severských zemí . Už se moc těším až budu moct bez obav jezdit
Ke konci příštího roku technická a před technickou se udělají nový zadní brzdy s ručkou a pokud se nic nepose** tak zatím nic dalšího v plánu není.
Naposledy upravil(a) barts dne pon lis 22, 2021 3:15 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Slušná cena a je moc dobře, že jsi spokojenej !!! Gratuluju !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Mě tam vlastně taky dělali na lesníkovi, hlavně teda tehdy ještě W. Embert, ale co vím, tak si na dílně i pomáhali navzájem, na ložisku kola jich dělalo zaráz víc, tedy ne jen jeden. Ono to nejspíš byla i nutnost spolupráce, bo dílna je malá, auta jen 2 max za sebe, teda tak si to matně pamatuji. Pak mě dělal ještě diag nějaký klučina, bylo vidět, že subaru zná moc dobře, byl moc fajn, tj fakt super, že to tam plejádou furt žije, že se lze obrátit i tam!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak celej víkend byl záživný .
V pátek mi volali z Fryčovic že je auto hotovo. Takže v pátek po práci v 17:30 se razilo pro auto. No a byla to nejhorší možná situace .
z 2 hodinové cesty byla 4. Po dálnici 80 a mimo tak 40 . Ale jsem rád že to krásně vyšlo, a s prvním sněhem už jsem ho měl doma .
Nejvetší radost mi asi dělá výfuk že už nefouká přes ve spoji za katem a zní to normálně. Auto jede stejně .
Ted to dát do kupy ještě po vzhledové stránce.
Volant mám sice pěknej koženej né moc ošahanej a ten půjde na prodej, ale chtěl jsem MOMO. Tak moc díky místnímu členu Pavlos který mi volant dovezl na půli cesty a volant už je na přešivání. Křídlo je v lakovně ( to bude asi až po novým roce ) a v Pondělí jedu na zatmavení oken.
V pátek mi volali z Fryčovic že je auto hotovo. Takže v pátek po práci v 17:30 se razilo pro auto. No a byla to nejhorší možná situace .
z 2 hodinové cesty byla 4. Po dálnici 80 a mimo tak 40 . Ale jsem rád že to krásně vyšlo, a s prvním sněhem už jsem ho měl doma .
Nejvetší radost mi asi dělá výfuk že už nefouká přes ve spoji za katem a zní to normálně. Auto jede stejně .
Ted to dát do kupy ještě po vzhledové stránce.
Volant mám sice pěknej koženej né moc ošahanej a ten půjde na prodej, ale chtěl jsem MOMO. Tak moc díky místnímu členu Pavlos který mi volant dovezl na půli cesty a volant už je na přešivání. Křídlo je v lakovně ( to bude asi až po novým roce ) a v Pondělí jedu na zatmavení oken.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak, dneska v sobotu dopo jsem vyzvedl volant. Stálo to krásných 1300Kč a bylo to kousek od Olomouce. Doporučuju! Velká spokojenost. U volantechu bych byl s poštou na nějakých 2200. Poté jsem vyzvedl spoiler z lakovny.
Instalace volantu proběhla skoro Plug and play, akorát se musel předělat konektor na klakson protože byl tvarově jinej, a je to nádhera. Přemýšlel jsem jestli s barevným logem MOMO a tím stříbrným okružím ale tady do toho černýho interiéru se mi nebarevný hodilo víc.
Následně proběhla montáž spoiler část první . V zimě, chumelenici a větru se dělá skvelě ale spoiler na SF prostě patří a bez něj to vypadá jak krabice od bot .
Rozměření a kreslení děr bylo velice stresující , do toho jsem si při vrtání lehce nahlodal bužírku na dvou drátech ve svazku ale dráty se nedotýkaly (snad) , každopádně zaizolováno a uvidíme co nebude fungovat. Díry jsem zatřel barvou a nechal do neděle zavadnout. Tak nevím jestli přežiju noc ve stresu z toho jestli jsem navrtal díry dobře
Pokud bude všechno půjde všechno hladce tak zítra bude nainstalováno
A v pondělí na zatmavení oken, takže se spoilerem to pofotím i se zatmavenýma oknama
Instalace volantu proběhla skoro Plug and play, akorát se musel předělat konektor na klakson protože byl tvarově jinej, a je to nádhera. Přemýšlel jsem jestli s barevným logem MOMO a tím stříbrným okružím ale tady do toho černýho interiéru se mi nebarevný hodilo víc.
Následně proběhla montáž spoiler část první . V zimě, chumelenici a větru se dělá skvelě ale spoiler na SF prostě patří a bez něj to vypadá jak krabice od bot .
Rozměření a kreslení děr bylo velice stresující , do toho jsem si při vrtání lehce nahlodal bužírku na dvou drátech ve svazku ale dráty se nedotýkaly (snad) , každopádně zaizolováno a uvidíme co nebude fungovat. Díry jsem zatřel barvou a nechal do neděle zavadnout. Tak nevím jestli přežiju noc ve stresu z toho jestli jsem navrtal díry dobře
Pokud bude všechno půjde všechno hladce tak zítra bude nainstalováno
A v pondělí na zatmavení oken, takže se spoilerem to pofotím i se zatmavenýma oknama
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Volant je skvělej. Taky jsem chtěl Momo, ale nebyl s tempomatem a já si na něj zvykl. Ale kdyby ho někdo měl i s tou fičurou, beru ho.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem