Moje auto po Subaru

Odpovědět

Zase Subaru?

Zase, zase - jsem nadšen! :-)
97
48%
Ještě nevím - nejsem vázán na značku.
9
4%
Asi ne, jsou i jiné značky.
6
3%
Rozhodně ne, Subaru mě zklamalo.
3
1%
Jen pokud budou k mání nějaké rozumné modely.
32
16%
Další auto je v nedohlednu, zatím neřeším.
48
24%
Jiná odpověď - upřesním v diskusi.
9
4%
 
Celkem hlasů: 204

Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14835
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

Vždyť to má tvar jak Previa, riskuješ, že to tu kritizuješ :-) Ten předek je na mne asi trochu přepičenej, ale jinak to není zlý.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19076
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od hamoun »

:-DDD

právě ten předek to zabil ...
přijde mi to jako auto s amputovanou tváří :) taková anonymizovaná budoucnost ... :)

Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14835
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

Previa s rouškou :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od newli »

Na YT to nejaky recenzujici prirovnal k robocopu :-)

No mne to dava mnohem vetsi smysl nez vsechny ty Q5, Sorenta, Santa Fe, a podobne. Jestli si to koupim? Ne, protoze takovy vuz nepotrebuji, ale chapy ty, co ano (na rozdil od nesmyslnych SUV). A jestli se mi to libi? No je to tak vosklivy (a atypicky), az je to hezky :-D
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1625
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Harous »

Jsem rád, že v tom nejsem sám... ;-D

Poctivý veliký MPV s možností 4x4, za mě dobrý. V tý luxus verzi to asi bude stát ranec. Ta sedmimístná verze by stála za hřích. Škoda, že takový auto nepotřebuju. ;-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od feroj »

Harous píše:Ne že bych o tom reálně uvažoval, ale tohle MPV se mi svým (nějakým zvráceným) způsobem líbí...
https://www.hyundai.com/cz/modely/staria/design.html

ako sa hovorí ... všetko už tu raz bolo a bolo aj u SUBARU, škoda že sa takéto auta nedostali aj k nám(nepátral som či bolo v JPN, ale koncept si pamätám a páčil sa mi, tiež by sa teraz hodil ,,,,| (*_^) |,,,, )
Subaru will be launching the production version of its 2007 Tokyo concept car, the Subaru Exiga. The Subaru Exiga is a 7-seater low-rider MPV that is 4780mm long, 1775mm wide and 1630mm tall, with a wheelbase of 2750mm.

Although many reports the production Exiga to be Impreza-based, the concept version’s wheelbase and dimensions are more similiar to the Camry-based Toyota Mark X Zio (2776mm wheelbase) and the Honda Odyssey (2830mm wheelbase).

In fact, the Exiga may have the next generation Legacy’s platform under its skin; the current fourth generation Legacy has a 2670mm wheelbase, so an increase to about 2750mm sounds logical.

Otherwise, the production Exiga could end up being a smaller car than the concept version if it is based on the Impreza. One thing’s quite likely – parts from the Impreza/Forester parts bin will be used, including the 5-speed Sportshift automatic and the 2.0 litre (or 2.5 litre) turbocharged horizontally opposed engine.

More photos of the Subaru Exiga Concept after the jump.
https://paultan.org/2008/05/18/producti ... ming-soon/
Přílohy
Subaru_Exiga_Concept_3.jpg
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1625
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Harous »

Exiga je víc kombík než MPV, tyhle auta se podle mě vůbec nedají srovnávat...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49150
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

To teda jako Previa nevypadá, ale to nevadí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14835
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

Nejsem, zdá se, jediný, koho ta podobnost čelní siluety trkla...
https://www.thetruthaboutcars.com/2021/ ... -unveiled/
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od spm »

Ja jsem teda rad, ze takovy auto nepotrebuju, pac bych ho ani nechtel :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14835
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od Tapan »

To seš teda hovno fanda značky :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od spm »

To jsem no :-D Ještě jsem včera zjistil, že jsem jezdil dva dny bez vody :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49150
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od VDC »

Oukej, tak beru zpět, podoba tam je.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od newli »

Dovolim si po par tydnech dalsi update meho boje s infotainmentem superbu + par postrehu po temer dvoumesicniho souziti s vozem.

Infortainment

Tak tady jsem si to omylem zavaril sam. Zjistil jsem, ze nejen, ze se mi po kazdem startu auta prepina audio na ACP (takze prestane hrat radio a mam ticho), ale take, ze mi nefunguje ovladani tunein radia (aplikace) na obrazovce vozu. Furt jsem spekuloval, co s tim, hledal na webu kde co. No a po delsim tapani jsem si hral u TV s telefonem a koukal (uz po nekolikate) na vsechno mozna nastaveni (moc jich tam teda neni), az jsem zabrousil do waze a tam jsem nekde (nebo to bylo v tunein, ted nevim, ale asi spis v tunein) byla polozka integrovat tinein do waze. Mel jsem ji zaskrtnutou, tak jsem ji odskrtnul a hle ... zaclo to fungovat normalne, tj. mam-li pri vypnuti auta pustene radio, po nastartovani mi naskoci. A zaroven mi zaclo fungovat ovladani (vyber oblibenych stanic) v aplikaci tunein radio. Potud dobre zpravy :-) Ted ty horsi. Zacal jsem se smirovat s tim, ze za jizdy nemuzu na klavesnici zadavat cil do navigace. Takze jsem si do waze dal do oblibenych vetsinu mych beznych cilu, protoze z nich za jizdy vybirat muzu. V google maps to bez loginu nejde, tak jsem si rekl, nevadi, prejdu kompletne na waze (doposud jsem po praze pouzival google maps a na delsi trasy pak oboje - waze hlavne kvuli hlaseni o policii). Nj, jenze jsem narazil na zajimavy problem - zatim nevyreseno a asi nevyresim. Pomerne casto se mi stane, ze poloha waze je v miste posledniho (nebo i drivejsiho) parkingu a nijak se nehybe. Na navigaci tedy vidim naplanovanou trasu z Prahy 7 na Prahu 4 a nic se nedeje. To, ze jsem na Praze 3 a hybu se smerem na P4, proste aplikace nevidi. Pritom telefon ano, takze pokud se mi podari do google maps zadat ten samy cil, tak tam to normalne naviguje. Waze proste stoji stale na P7, zatimco google maps krasne naviguji az do cile na P4. Kdyz se mi to stalo poprve, vyresil to restart infotainmentu auta za jizdy. Rikal jsem si - je to voser, ale aspon mam reseni. Jenze priste to pomohlo az na druhy pokus a pri dalsi situaci uz ani 3 restarty nepomohly. Fakt nechapu !!!

Dalsi dojmy z auta

Jo, ten motor je fajn, krasne tichy, na dalnici krasa. Nekdy az moc :-) Protoze je pro me ten adaptivni (neprepinatelny na klasiku) tempomat na dalnici zcela nepouzitelny, vratil jsem se o 15 let zpet a jezdim bez neho. Jenze clovek se zapomene a hned jede 190, je to o trosku o papiry. Prumerna spotreba za necelych 2.000km asi 12.8 (praha + dalnice - kdyz to jde, tak cca 150-160, jizda po okreskach dost vzacne). Cim dal vic se ale utvrzuji v dojmu, ze DSG v tom passatu (2.0 TDI 147kw) fungovalo proste lip. Tam to za tu dobu (asi 4.000km takrka necuklo). Tady je to skubani opravdu malinke, ale obcas je a neni to jen jednou za mesic. Nevim, zda tam je jiny HW (myslim, ze ne), jiny SW nebo si to jen nerozumi s jinym motorem. Neni to zadna tragedie a nemit zkusenosti s pasatem, ani bych to nezminoval (hydromenic to neni), ale kdyz tu primou zkusenost mam, tak to vnimam a vadi mi to.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19076
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Moje auto po Subaru

Příspěvek od hamoun »

newli píše: stř lis 17, 2021 11:53 am Dovolim si po par tydnech dalsi update meho boje s infotainmentem superbu + par postrehu po temer dvoumesicniho souziti s vozem.
kdyby sis chtel hrat ...

auto ma takovou "gumovou" odezvu .. na sport je to lepsi .. ale ...
prislo mi to protivne, ale za rok jsem si zvykl ...

az jsme nasel tohle:
Snímek obrazovky 2021-12-03 140844.png
a chova se to teda podstatne lepe :)

opravdu je ted linerani odezva motoru k seslapnuti pedalu ...
ne nejake jejich posrane ekologicke setrici algoritmy :)
škoda superb
ex WRX 2008
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“