Moje auto po Subaru
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14835
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Vždyť to má tvar jak Previa, riskuješ, že to tu kritizuješ Ten předek je na mne asi trochu přepičenej, ale jinak to není zlý.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19076
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Moje auto po Subaru
právě ten předek to zabil ...
přijde mi to jako auto s amputovanou tváří taková anonymizovaná budoucnost ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14835
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Previa s rouškou
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje auto po Subaru
Na YT to nejaky recenzujici prirovnal k robocopu
No mne to dava mnohem vetsi smysl nez vsechny ty Q5, Sorenta, Santa Fe, a podobne. Jestli si to koupim? Ne, protoze takovy vuz nepotrebuji, ale chapy ty, co ano (na rozdil od nesmyslnych SUV). A jestli se mi to libi? No je to tak vosklivy (a atypicky), az je to hezky
No mne to dava mnohem vetsi smysl nez vsechny ty Q5, Sorenta, Santa Fe, a podobne. Jestli si to koupim? Ne, protoze takovy vuz nepotrebuji, ale chapy ty, co ano (na rozdil od nesmyslnych SUV). A jestli se mi to libi? No je to tak vosklivy (a atypicky), az je to hezky
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Moje auto po Subaru
Jsem rád, že v tom nejsem sám...
Poctivý veliký MPV s možností 4x4, za mě dobrý. V tý luxus verzi to asi bude stát ranec. Ta sedmimístná verze by stála za hřích. Škoda, že takový auto nepotřebuju.
Poctivý veliký MPV s možností 4x4, za mě dobrý. V tý luxus verzi to asi bude stát ranec. Ta sedmimístná verze by stála za hřích. Škoda, že takový auto nepotřebuju.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Moje auto po Subaru
Harous píše:Ne že bych o tom reálně uvažoval, ale tohle MPV se mi svým (nějakým zvráceným) způsobem líbí...
https://www.hyundai.com/cz/modely/staria/design.html
ako sa hovorí ... všetko už tu raz bolo a bolo aj u SUBARU, škoda že sa takéto auta nedostali aj k nám(nepátral som či bolo v JPN, ale koncept si pamätám a páčil sa mi, tiež by sa teraz hodil )
Subaru will be launching the production version of its 2007 Tokyo concept car, the Subaru Exiga. The Subaru Exiga is a 7-seater low-rider MPV that is 4780mm long, 1775mm wide and 1630mm tall, with a wheelbase of 2750mm.
Although many reports the production Exiga to be Impreza-based, the concept version’s wheelbase and dimensions are more similiar to the Camry-based Toyota Mark X Zio (2776mm wheelbase) and the Honda Odyssey (2830mm wheelbase).
In fact, the Exiga may have the next generation Legacy’s platform under its skin; the current fourth generation Legacy has a 2670mm wheelbase, so an increase to about 2750mm sounds logical.
Otherwise, the production Exiga could end up being a smaller car than the concept version if it is based on the Impreza. One thing’s quite likely – parts from the Impreza/Forester parts bin will be used, including the 5-speed Sportshift automatic and the 2.0 litre (or 2.5 litre) turbocharged horizontally opposed engine.
More photos of the Subaru Exiga Concept after the jump.
https://paultan.org/2008/05/18/producti ... ming-soon/
Re: Moje auto po Subaru
Exiga je víc kombík než MPV, tyhle auta se podle mě vůbec nedají srovnávat...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
To teda jako Previa nevypadá, ale to nevadí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14835
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Nejsem, zdá se, jediný, koho ta podobnost čelní siluety trkla...
https://www.thetruthaboutcars.com/2021/ ... -unveiled/
https://www.thetruthaboutcars.com/2021/ ... -unveiled/
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Ja jsem teda rad, ze takovy auto nepotrebuju, pac bych ho ani nechtel
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14835
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
To seš teda hovno fanda značky
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
To jsem no Ještě jsem včera zjistil, že jsem jezdil dva dny bez vody
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Oukej, tak beru zpět, podoba tam je.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje auto po Subaru
Dovolim si po par tydnech dalsi update meho boje s infotainmentem superbu + par postrehu po temer dvoumesicniho souziti s vozem.
Infortainment
Tak tady jsem si to omylem zavaril sam. Zjistil jsem, ze nejen, ze se mi po kazdem startu auta prepina audio na ACP (takze prestane hrat radio a mam ticho), ale take, ze mi nefunguje ovladani tunein radia (aplikace) na obrazovce vozu. Furt jsem spekuloval, co s tim, hledal na webu kde co. No a po delsim tapani jsem si hral u TV s telefonem a koukal (uz po nekolikate) na vsechno mozna nastaveni (moc jich tam teda neni), az jsem zabrousil do waze a tam jsem nekde (nebo to bylo v tunein, ted nevim, ale asi spis v tunein) byla polozka integrovat tinein do waze. Mel jsem ji zaskrtnutou, tak jsem ji odskrtnul a hle ... zaclo to fungovat normalne, tj. mam-li pri vypnuti auta pustene radio, po nastartovani mi naskoci. A zaroven mi zaclo fungovat ovladani (vyber oblibenych stanic) v aplikaci tunein radio. Potud dobre zpravy Ted ty horsi. Zacal jsem se smirovat s tim, ze za jizdy nemuzu na klavesnici zadavat cil do navigace. Takze jsem si do waze dal do oblibenych vetsinu mych beznych cilu, protoze z nich za jizdy vybirat muzu. V google maps to bez loginu nejde, tak jsem si rekl, nevadi, prejdu kompletne na waze (doposud jsem po praze pouzival google maps a na delsi trasy pak oboje - waze hlavne kvuli hlaseni o policii). Nj, jenze jsem narazil na zajimavy problem - zatim nevyreseno a asi nevyresim. Pomerne casto se mi stane, ze poloha waze je v miste posledniho (nebo i drivejsiho) parkingu a nijak se nehybe. Na navigaci tedy vidim naplanovanou trasu z Prahy 7 na Prahu 4 a nic se nedeje. To, ze jsem na Praze 3 a hybu se smerem na P4, proste aplikace nevidi. Pritom telefon ano, takze pokud se mi podari do google maps zadat ten samy cil, tak tam to normalne naviguje. Waze proste stoji stale na P7, zatimco google maps krasne naviguji az do cile na P4. Kdyz se mi to stalo poprve, vyresil to restart infotainmentu auta za jizdy. Rikal jsem si - je to voser, ale aspon mam reseni. Jenze priste to pomohlo az na druhy pokus a pri dalsi situaci uz ani 3 restarty nepomohly. Fakt nechapu !!!
Dalsi dojmy z auta
Jo, ten motor je fajn, krasne tichy, na dalnici krasa. Nekdy az moc Protoze je pro me ten adaptivni (neprepinatelny na klasiku) tempomat na dalnici zcela nepouzitelny, vratil jsem se o 15 let zpet a jezdim bez neho. Jenze clovek se zapomene a hned jede 190, je to o trosku o papiry. Prumerna spotreba za necelych 2.000km asi 12.8 (praha + dalnice - kdyz to jde, tak cca 150-160, jizda po okreskach dost vzacne). Cim dal vic se ale utvrzuji v dojmu, ze DSG v tom passatu (2.0 TDI 147kw) fungovalo proste lip. Tam to za tu dobu (asi 4.000km takrka necuklo). Tady je to skubani opravdu malinke, ale obcas je a neni to jen jednou za mesic. Nevim, zda tam je jiny HW (myslim, ze ne), jiny SW nebo si to jen nerozumi s jinym motorem. Neni to zadna tragedie a nemit zkusenosti s pasatem, ani bych to nezminoval (hydromenic to neni), ale kdyz tu primou zkusenost mam, tak to vnimam a vadi mi to.
Infortainment
Tak tady jsem si to omylem zavaril sam. Zjistil jsem, ze nejen, ze se mi po kazdem startu auta prepina audio na ACP (takze prestane hrat radio a mam ticho), ale take, ze mi nefunguje ovladani tunein radia (aplikace) na obrazovce vozu. Furt jsem spekuloval, co s tim, hledal na webu kde co. No a po delsim tapani jsem si hral u TV s telefonem a koukal (uz po nekolikate) na vsechno mozna nastaveni (moc jich tam teda neni), az jsem zabrousil do waze a tam jsem nekde (nebo to bylo v tunein, ted nevim, ale asi spis v tunein) byla polozka integrovat tinein do waze. Mel jsem ji zaskrtnutou, tak jsem ji odskrtnul a hle ... zaclo to fungovat normalne, tj. mam-li pri vypnuti auta pustene radio, po nastartovani mi naskoci. A zaroven mi zaclo fungovat ovladani (vyber oblibenych stanic) v aplikaci tunein radio. Potud dobre zpravy Ted ty horsi. Zacal jsem se smirovat s tim, ze za jizdy nemuzu na klavesnici zadavat cil do navigace. Takze jsem si do waze dal do oblibenych vetsinu mych beznych cilu, protoze z nich za jizdy vybirat muzu. V google maps to bez loginu nejde, tak jsem si rekl, nevadi, prejdu kompletne na waze (doposud jsem po praze pouzival google maps a na delsi trasy pak oboje - waze hlavne kvuli hlaseni o policii). Nj, jenze jsem narazil na zajimavy problem - zatim nevyreseno a asi nevyresim. Pomerne casto se mi stane, ze poloha waze je v miste posledniho (nebo i drivejsiho) parkingu a nijak se nehybe. Na navigaci tedy vidim naplanovanou trasu z Prahy 7 na Prahu 4 a nic se nedeje. To, ze jsem na Praze 3 a hybu se smerem na P4, proste aplikace nevidi. Pritom telefon ano, takze pokud se mi podari do google maps zadat ten samy cil, tak tam to normalne naviguje. Waze proste stoji stale na P7, zatimco google maps krasne naviguji az do cile na P4. Kdyz se mi to stalo poprve, vyresil to restart infotainmentu auta za jizdy. Rikal jsem si - je to voser, ale aspon mam reseni. Jenze priste to pomohlo az na druhy pokus a pri dalsi situaci uz ani 3 restarty nepomohly. Fakt nechapu !!!
Dalsi dojmy z auta
Jo, ten motor je fajn, krasne tichy, na dalnici krasa. Nekdy az moc Protoze je pro me ten adaptivni (neprepinatelny na klasiku) tempomat na dalnici zcela nepouzitelny, vratil jsem se o 15 let zpet a jezdim bez neho. Jenze clovek se zapomene a hned jede 190, je to o trosku o papiry. Prumerna spotreba za necelych 2.000km asi 12.8 (praha + dalnice - kdyz to jde, tak cca 150-160, jizda po okreskach dost vzacne). Cim dal vic se ale utvrzuji v dojmu, ze DSG v tom passatu (2.0 TDI 147kw) fungovalo proste lip. Tam to za tu dobu (asi 4.000km takrka necuklo). Tady je to skubani opravdu malinke, ale obcas je a neni to jen jednou za mesic. Nevim, zda tam je jiny HW (myslim, ze ne), jiny SW nebo si to jen nerozumi s jinym motorem. Neni to zadna tragedie a nemit zkusenosti s pasatem, ani bych to nezminoval (hydromenic to neni), ale kdyz tu primou zkusenost mam, tak to vnimam a vadi mi to.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19076
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Moje auto po Subaru
kdyby sis chtel hrat ...
auto ma takovou "gumovou" odezvu .. na sport je to lepsi .. ale ...
prislo mi to protivne, ale za rok jsem si zvykl ...
az jsme nasel tohle:
a chova se to teda podstatne lepe
opravdu je ted linerani odezva motoru k seslapnuti pedalu ...
ne nejake jejich posrane ekologicke setrici algoritmy
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008