Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Pecka Kdy můžu přijet? Je super vidět jak se tomu věnuješ a nebojíš se toho
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Hezky pěkně, do motoru jsem se ještě nepustil, toho se bojím Takže máš můj obdiv.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Je vidět, že se toho nebojíš . Ať se daří .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Kluci není čeho se bát. V servisním manuálu je všechno krok po kroku jako v kuchařce. Chce to jenom prostor, nářadí a pak na kontrolu nějaké měřidla. Bát se můžete jenom toho co najdete vevnitř a to tam je stejně bez ohledu na to jestli to někdo viděl .
Rozdělal jsem sundané hlavy. Vypadá to v pohodě až na to že na levé hlavě někdo "čistil" dosedací plochu pro těsnění ventil víka ocelovým kartáčem a měnil docela hovadsky gufero. I když je ta rýha přes oba břity tak to těsnilo a hlava byla čistá.
Akorát na mě vypadl kus černého plechu. Říkám si že to vypadá lakované jako vana, tak jsem se šel podívat a fakt .
Písty taky nevypadají nějak hrozně až na zapečené stírací kroužky.
Včera jsem to rozpůlil, ale fotky jsou všechny nanic tak vám to nafotím znova. Klika vypadá v pohodě takže přeměříme a mám nutkání nechat ji tak jak je.
Rozdělal jsem sundané hlavy. Vypadá to v pohodě až na to že na levé hlavě někdo "čistil" dosedací plochu pro těsnění ventil víka ocelovým kartáčem a měnil docela hovadsky gufero. I když je ta rýha přes oba břity tak to těsnilo a hlava byla čistá.
Akorát na mě vypadl kus černého plechu. Říkám si že to vypadá lakované jako vana, tak jsem se šel podívat a fakt .
Písty taky nevypadají nějak hrozně až na zapečené stírací kroužky.
Včera jsem to rozpůlil, ale fotky jsou všechny nanic tak vám to nafotím znova. Klika vypadá v pohodě takže přeměříme a mám nutkání nechat ji tak jak je.
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Letos přišel ježíšek o něco dřív...
Pro motor by měly chybět jenom rozvody a MLS těsnění pod hlavy, přišla olejová pumpa, pístní kroužky, ojniční ložiska, sada těsnění a nové hadice k chladiči. Teď jsem chtěl nechat udělat hlavy a srovnat blok, ale už to teď nestihnu. Progres se na nějakou dobu pozastavuje protože budu na služebce.
Když jsem měl motor venku a díval jsem se na tu díru, přišlo mi blbé neudělat i to tekoucí řízení. Takže jsem objednal všechen spotřebák co na něj jde pořídit a přetěsním to.
Můžu doporučit obchod subarak.pl. Díly original subaru. Má toho dost dostupného do pár dní a ceny u některých věcí poloviční proti zdejší kotlině. A pak eshop vernas.lt. Tam jsem objednával repas sadu na hřeben. Když jsem to poptával v subaru, napsali mi 3K u tohodle borce to vyšlo na šest stovek a je to genuine subaru. poštovné z Litvy, která je v EU 14E. Obratem po odeslání objednávky poslal zálohovou fakturu a napsal, že když mu pošlu potvrzení o platbě, takže to pošle ještě ten den. O takovém servisu si může člověk tady nechat jen zdát.
Pro motor by měly chybět jenom rozvody a MLS těsnění pod hlavy, přišla olejová pumpa, pístní kroužky, ojniční ložiska, sada těsnění a nové hadice k chladiči. Teď jsem chtěl nechat udělat hlavy a srovnat blok, ale už to teď nestihnu. Progres se na nějakou dobu pozastavuje protože budu na služebce.
Když jsem měl motor venku a díval jsem se na tu díru, přišlo mi blbé neudělat i to tekoucí řízení. Takže jsem objednal všechen spotřebák co na něj jde pořídit a přetěsním to.
Můžu doporučit obchod subarak.pl. Díly original subaru. Má toho dost dostupného do pár dní a ceny u některých věcí poloviční proti zdejší kotlině. A pak eshop vernas.lt. Tam jsem objednával repas sadu na hřeben. Když jsem to poptával v subaru, napsali mi 3K u tohodle borce to vyšlo na šest stovek a je to genuine subaru. poštovné z Litvy, která je v EU 14E. Obratem po odeslání objednávky poslal zálohovou fakturu a napsal, že když mu pošlu potvrzení o platbě, takže to pošle ještě ten den. O takovém servisu si může člověk tady nechat jen zdát.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Tak to je paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Tak hodně štěstí se skládáním
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Pěkně ses do toho dal. Držím palce
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Pěkný, tam bych se chtěl taky dostat, ale zatím mam dost práce okolo kastle.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Bučův kostlivec (Outback BP 2,5)
Ahoj, dovolím si oživit toto vlákno. Povedlo se Ti nějak vyřešit problém s HF (původně Nokia)? Mám ho tam totiž také (Nokia CK-15W) a ted mi odesel repráček. Takže řeším co tam dám ...... Preferuji ale cestu zabudovaného HF, to do ucha mě nijak neláká. Pokud by měli zkušenost i jiní kolegové, byl bych Vám moc vděčný za jakoukoliv pomoc. Děkujibuca6 píše: ↑pát zář 10, 2021 7:58 pm Rádio už nemá kazetu, jenom changer. Uvažuju že to zatím nechám tak a potom to vyřeším rámečkem z rasii na 2 din radio a ty už mívají BT HF v sobě, takže 2 mouchy jednou ranou. Nebo jak kámoš v superbu jede HF přes aux a napojil bych do jacku ten mikrofon co na stropě zbyl po te nokii.