Ahoj přátelé, Subaristi...
Auto mi předevčírem při jedné z cest přestalo z ničeho nic táhnout, prostě omezený výkon, motor šel vytočit jen do cca 3000ot./min., jízda jak na 3 válce nebo jak kdyby nefungovalo turbo. Po asi 20km jsem zastavil, skočil do krámu pro svačnu, vrátil se a auto jelo po nastartování zase jako drak. Vše v pohodě. Včera jsem to prohnal svojí diagnostikou, načetlo to opět P1468 (naředěný motorový olej naftou) a také P0014(68), což by asi měla být nějaká chyba v časování výfukového ventilu, nebo co.?.
Po vymazání chyb vše OK, jezdí v pohodě, nic se neděje.
Otázka zní, stalo se vám někomu něco podobného ? Jezdit dál, nic neřešit , nebo raději předat k okouknutí do servisu ?
Díky...
Chyba P0014(68)
Re: Chyba P0014(68)
Ahoj, tak pokud to má variabilní časování ventilů, tak by to mohlo dost souviset. Variabilní časování u subaru je ovládaný hydraulicky motorovým olejem. I ten projev, že to přestalo jet by seděl na tu chybu.
Asi by teda chtělo zjistit, jakej je reálnej stav toho oleje a mazací soustavy obecně.
To, že se ten olej vyměnil neznamená, že ho to nemohlo rychle zase naředit (např. při nějaký závadě).
Špatnej olej by pak ovlivňoval ovládání toho časování.
Asi by teda chtělo zjistit, jakej je reálnej stav toho oleje a mazací soustavy obecně.
To, že se ten olej vyměnil neznamená, že ho to nemohlo rychle zase naředit (např. při nějaký závadě).
Špatnej olej by pak ovlivňoval ovládání toho časování.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno