SPM - Outback H6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Teprv se bude promitat, tak uvidime
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
pak jedině do první řady, pláštěnku a jítspm píše: S motorem nevim co je presne v pravidlech, ale minule jak prselo, tak hromada lidi pak nastartovala kvuli odmlzovani, topeni a podobne. Coz bylo dost peklo, pac ty moderni jebky pak sviti jak vanocni stromecek a bylo kulovy videt (ale na to jsem tu prskal uz minule). Dneska prset snad nebude, tak by to mohlo byt lepsi
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Ty jo rande
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: SPM - Outback H6
Tak v Norinberku bylo autokino zruseno nekdy v 90tych letech. A u kazdeho auta byl sloupek s dvema krabickama na kabelu, ktere jsi protahl oknem do auta. Ta jedna byla reproduktor (mono) ca:15x15x5cm, a ta druha mela v sobe topnou spiralu a ventilator, ca:10x10x30cm. Reprak nekdy chraplal, ale to topeni bylo fakt schopne udrzet celni sklo pruhledne a teplotu v aute na snesitelne urovni. Myslim na podzim nebo tak. V zime to nemelo sanci. Bylo to primitivni, ale motor bezet nemusel.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak už neni hodnej, příště za trest vezmu do kina korejce Vzal jsem ho dneska do servisu, spolu s repasovaným řízením na výměnu. Těšil jsem se jak tam nikde nebude nic poblitýho... a oni mi za pár hodin volají, že ta kapalina chčije ze servo pumpy
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: SPM - Outback H6
Hlavne nerikej, ze rizeni bylo v poradku, a tekla jenom pumpa.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Řízení asi neteklo no. Ale zase na něm byla vůle, tak furt pevně věřím, že z toho bude lepší auto a nebylo to jenom hýření peněz
- croctoy
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 566
- Registrován: pát kvě 12, 2017 12:32 am
- Jméno a příjmení: Petr Bohoněk
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Zřejmě ti dal najevo, že na takový film už jej tahat nemáš... zkus nějakou romantiku
Subaru Outback 2.5i Sport BS
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Nebo to naopak byla takova sladarna, ze mu z toho zacala tect i pumpa
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak zlatíčko je zpátky, ikdyž teda... asi furt trochu zlobí Nicméně kromě výměny oleje, brzdovky a x filtrů, asi všech řemenů a kladek a ptákovin v motoru (schválně, jestli to vydrží neskřípat déle jak 6 měsíců ) se tam tedy přehodilo řízení zrepasované od pana Kracíka. Na to se dali nové tyčky řízení a nějaké manžety a další voloviny. Při rozebrání se zjistilo, že daleko více teče ta pumpa, tak se dávala nová servopumpa - nějaká druhovýrobní. Měli jich prý 10 kusů, tohle byla poslední a na reklamaci se zatím nevrátila žádná. Takže mám šanci být první Jo a pak se vařila ještě nějaká příruba na výfuku vepředu, když bylo řízení venku. Asi budu potřebovat usochat z nerezu i ty katalyzátory a svody
Dojmy z "nového" řízení - je to fakt jiný. Už když jsem se pokoušel vyparkovávat ze zaparkovanýho místa, tak se to chová jinak. Je to takový jistější, pevnější... předtím když jsem za to na místě bral, tak to bylo gumový - tím volantem jsem pohnul, ale vrátil se zpátky, pokud jsem víc nezabral, teď jde vážně na přesno. Bohužel to při tom taky docela ztuhlo Při tom točení na místě to není ani znát, ale nejvíc se to projevuje někde na rychlejších okreskách - tam kde je potřeba tím volantem ve vyšší rychlosti trošku víc zatočit. Jak jsem to dřív pilotoval jednou rukou, tak to teď jde dost blbě a nemám moc jistotu, že tou jednou rukou to otočím Nicméně objevil jsem dvě velká pozitiva: první je, že to vypadá, že se výrazně zmenšilo to tahání za volant od letních gum. Ještě to teda musim vzít někam na víc rozflákané okresky, pořád to nějakým způsobem má snahu tím volantem hýbat, ale přišlo mi to podstatně lepší, než předtím. A druhá obrovská výhoda: po prvé po 5 letech to jezdí doopravdy rovně, když ten volant pustím. Po všech minulých opravách se mi to auto při puštění volantu stejně lehce stáčelo ve sklonu silnice. Hezky to bylo vidět na dálnici, kde jednak když jsem volant pustil, tak to po chvíli začalo cestovat k odstavnému pruhu. A při opravách, kdy se jezdilo protisměrem, bylo vidět, že jsem musel zase naopak jít volantem na druhou stranu. Teď to jede fakt rovně, když to pustím, auto se ani nehne. Hurá, takže alespoň nějaký efekt to snad mělo Subjektivně mi jinak přišlo, že se s tím jede fakt lépe, až na tu větší ztuhlost, když to člověk drží na prasáka. Projel jsem s tím trochu rychlejš ten kousek severního okruhu Prahy a pilotovalo se to moc příjemně.
No a aby to nebylo tak pozitivní, tak to mám zase rozbitý V dálničních rychlostech se lehounce třese volant. Jak od nevyvážených kol, ale při cestě tam se to nedělo. Nějak matně si vybavuju, když jsem naposled řešil ty vibrace nakonec od zaseklý brzdy, že jsem ty letní gumy sice nechával znova vyvážit, ale asi jenom předek na test. Takže zatím tajně doufám, jak to bylo rozebraný, že se akorát přeházely kola a bude to stačit vyvážit. Takže to ještě vezmu na vyvážení a teprve potom si ten provaz půjdu hodit (nemá někdo volnou půdu? ).
Dojmy z "nového" řízení - je to fakt jiný. Už když jsem se pokoušel vyparkovávat ze zaparkovanýho místa, tak se to chová jinak. Je to takový jistější, pevnější... předtím když jsem za to na místě bral, tak to bylo gumový - tím volantem jsem pohnul, ale vrátil se zpátky, pokud jsem víc nezabral, teď jde vážně na přesno. Bohužel to při tom taky docela ztuhlo Při tom točení na místě to není ani znát, ale nejvíc se to projevuje někde na rychlejších okreskách - tam kde je potřeba tím volantem ve vyšší rychlosti trošku víc zatočit. Jak jsem to dřív pilotoval jednou rukou, tak to teď jde dost blbě a nemám moc jistotu, že tou jednou rukou to otočím Nicméně objevil jsem dvě velká pozitiva: první je, že to vypadá, že se výrazně zmenšilo to tahání za volant od letních gum. Ještě to teda musim vzít někam na víc rozflákané okresky, pořád to nějakým způsobem má snahu tím volantem hýbat, ale přišlo mi to podstatně lepší, než předtím. A druhá obrovská výhoda: po prvé po 5 letech to jezdí doopravdy rovně, když ten volant pustím. Po všech minulých opravách se mi to auto při puštění volantu stejně lehce stáčelo ve sklonu silnice. Hezky to bylo vidět na dálnici, kde jednak když jsem volant pustil, tak to po chvíli začalo cestovat k odstavnému pruhu. A při opravách, kdy se jezdilo protisměrem, bylo vidět, že jsem musel zase naopak jít volantem na druhou stranu. Teď to jede fakt rovně, když to pustím, auto se ani nehne. Hurá, takže alespoň nějaký efekt to snad mělo Subjektivně mi jinak přišlo, že se s tím jede fakt lépe, až na tu větší ztuhlost, když to člověk drží na prasáka. Projel jsem s tím trochu rychlejš ten kousek severního okruhu Prahy a pilotovalo se to moc příjemně.
No a aby to nebylo tak pozitivní, tak to mám zase rozbitý V dálničních rychlostech se lehounce třese volant. Jak od nevyvážených kol, ale při cestě tam se to nedělo. Nějak matně si vybavuju, když jsem naposled řešil ty vibrace nakonec od zaseklý brzdy, že jsem ty letní gumy sice nechával znova vyvážit, ale asi jenom předek na test. Takže zatím tajně doufám, jak to bylo rozebraný, že se akorát přeházely kola a bude to stačit vyvážit. Takže to ještě vezmu na vyvážení a teprve potom si ten provaz půjdu hodit (nemá někdo volnou půdu? ).
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak definitivne shanim pudu na obeseni, do hobbymarketu jdu za chvili, lano si koupim vlastni manevroval jsem s tim ted po Praze a vsiml jsem si, ze rizeni ma doprava mene otacek, nez vlevo. Doleva otocim neco pred 1,5 otacky, v zasade stejne jak predtim, doprava 1,5 otacky nedam. Proc mi sakra jednou nemuze neco fungovat na prvni dobrou? delala se geometrie, mohli to zmrvit i tim, ale jelikoz smerem vlevo to ma stejny chod jako stare, tak cekam zradu jinde...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
Tipnul bych si špatně danej střed?
A zkontroluj si u toho lana nosnost, ne že tě to udrží
A zkontroluj si u toho lana nosnost, ne že tě to udrží
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jako kdyby byl blbe danej stred, tak bych cekal, ze to zase vlevo bude delsi, nez bylo to puvodni... a to urcite neni
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: SPM - Outback H6
U toho, že to jede rovně je otázka, jestli to je dobře. Já jsem furt předsvědčenej, že aby řízení potažmo celý auto bylo responzivní a dávalo zpětnou vazbu, tak se musí nechat trochu ovlivňovat i od vozovky (akce + reakce). Takže třeba se lehce stáčet na šikmý silnici. Samozřejmě ne tak, aby člověk skončil za 5 metrů v pangejtu, ale asi je jasný, jak to myslím. Takový ty auta, který se nastavěj nějakým směrem a ony tam jedou, tak většinou pak nedávají moc zpětnou vazbu. Přesně si takový chování vybavuju u jednoho z prvních Kodiaqů (nevím, jestli u pozdějších se to zlepšilo).
Jinak ohledně toho rozsahu řízení doleva/doprava je to divný. Jako hlavně to, že to není posunutý, ale změnilo se to jenom na jedný straně. Zkusil bych se poptat u toho člověka, co to repasoval, jestli mu to dává smysl. Protože pokud je to tak, jak popisuješ, tak by to muselo bejt něco uvnitř řízení. Jinak pro správnou geometrii tam hraje roli víc faktorů. Ackermann - vnitřní kolo zatáčí víc než vnější. Aby tohle fungovalo dobře a stejně na obě strany, tak musí bejt hřeben ve správný poloze a obě spojovačky musí mít po nastavení sbíhavosti stejnou délku. Zároveň v týhle poloze musí bejt volant rovně.
Ackermann dokážou na slušný geometrii změřit, i když to běžně většinou nedělaj.
EDIT: https://www.autolexicon.net/cs/articles ... -podminka/
Jinak ohledně toho rozsahu řízení doleva/doprava je to divný. Jako hlavně to, že to není posunutý, ale změnilo se to jenom na jedný straně. Zkusil bych se poptat u toho člověka, co to repasoval, jestli mu to dává smysl. Protože pokud je to tak, jak popisuješ, tak by to muselo bejt něco uvnitř řízení. Jinak pro správnou geometrii tam hraje roli víc faktorů. Ackermann - vnitřní kolo zatáčí víc než vnější. Aby tohle fungovalo dobře a stejně na obě strany, tak musí bejt hřeben ve správný poloze a obě spojovačky musí mít po nastavení sbíhavosti stejnou délku. Zároveň v týhle poloze musí bejt volant rovně.
Ackermann dokážou na slušný geometrii změřit, i když to běžně většinou nedělaj.
EDIT: https://www.autolexicon.net/cs/articles ... -podminka/
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno