SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
Ahoj kolegové,
pro případné zájemce jsem se byl podívat v AutWecu na jednu bazarovou Imprezu
http://www.subaruplzen.cz/autobazar-sub ... i-20-l.htm
:826: Auto vypadá na věk docela pěkně, sem tam nějaký ťukaneček, na kapotě po detailnim prohlídnutí malinký ďolíčky po kroupách - nic zásadního, jen kosmetika
:supeer: Korozi na kastli jsem nepostřeh žádnou a na podvozku minimální. :826:
:666: Zcela KO je koncový díl výfuku - to se za tu dobu dá v celku očekávat, takže zas nic zásadního
:826: V předu pod motorem byly zavařovány a svařováný krycí plechy kolem svodů, aby nedrnčely a kryt pod motorem chyběl - kdyby tambyl, stejnak ho dalšímajitel utrhne ::-DD:
:826: Interier je OK - jen je potřeba aby prošel procesem drobného čištění
:826: Převodovka řadí pěkně, brzdy brzdí dobře, podvozek podvozkuje normálně a nic v něm nebuší
:826: cca dva roky zpět byla dělaná spojka - bohužel pravděpodobně jen lamela bez přítlačáku, pedál se jevil trošku "mdle" (spojku nedělal přímo AutWec, jelikož pán zůstal někde s nepojízdným autem a řešilo se to opravou v nějakém místním servisu)
:826: Auto vlastnil pán, který vždy na zimu auto odhlásil a odletěl do Ameriky, takže auto hlavně v posledních letech ježděno jen v létě.
Motor jsem neměl možnost slyšet úplně studený - chvilku před tim než jsem přijel tak na základě telefonátu auto vyparkovali, ale nabízeli mi, že se můžu kdykoliv stavit a motor si poslechnout za studena.
Ovšem co je klíčový, že nebylo třeba ho poslouchat za studena, ačkoliv motor jel dobře, táhnul pěkne odspod, volnoběh měl klidnej, tak i po docela dlouhé projížďce stále klepal :666:
Nedovolim si soudit co tam klepalo - Nedokázal sem rozeznat odkud přesně to jde a ani nemůžu soudit, jestli to je něco vážnýho, či nikoliv.
Třeba by pomohla výměna oleje za jíný, kdo ví.
Sečteno podtrženo....
Když člověk pomine to klepání motoru, tak za ty peníze by to byl dobrý kup. ale motor............
A pokud mám hodnotit přístup prodejkyně v AutWecu tak dávám za 1 :826:
Ochotná, příjemná paní, projížďka poměrně dlouhá, ochota mi ukázat veškerý servis, který se na autě u nich dělal a pokud jsem měl výhrady, neslyšel jsem žádný "bazarnický přemlouvání"
pro případné zájemce jsem se byl podívat v AutWecu na jednu bazarovou Imprezu
http://www.subaruplzen.cz/autobazar-sub ... i-20-l.htm
:826: Auto vypadá na věk docela pěkně, sem tam nějaký ťukaneček, na kapotě po detailnim prohlídnutí malinký ďolíčky po kroupách - nic zásadního, jen kosmetika
:supeer: Korozi na kastli jsem nepostřeh žádnou a na podvozku minimální. :826:
:666: Zcela KO je koncový díl výfuku - to se za tu dobu dá v celku očekávat, takže zas nic zásadního
:826: V předu pod motorem byly zavařovány a svařováný krycí plechy kolem svodů, aby nedrnčely a kryt pod motorem chyběl - kdyby tambyl, stejnak ho dalšímajitel utrhne ::-DD:
:826: Interier je OK - jen je potřeba aby prošel procesem drobného čištění
:826: Převodovka řadí pěkně, brzdy brzdí dobře, podvozek podvozkuje normálně a nic v něm nebuší
:826: cca dva roky zpět byla dělaná spojka - bohužel pravděpodobně jen lamela bez přítlačáku, pedál se jevil trošku "mdle" (spojku nedělal přímo AutWec, jelikož pán zůstal někde s nepojízdným autem a řešilo se to opravou v nějakém místním servisu)
:826: Auto vlastnil pán, který vždy na zimu auto odhlásil a odletěl do Ameriky, takže auto hlavně v posledních letech ježděno jen v létě.
Motor jsem neměl možnost slyšet úplně studený - chvilku před tim než jsem přijel tak na základě telefonátu auto vyparkovali, ale nabízeli mi, že se můžu kdykoliv stavit a motor si poslechnout za studena.
Ovšem co je klíčový, že nebylo třeba ho poslouchat za studena, ačkoliv motor jel dobře, táhnul pěkne odspod, volnoběh měl klidnej, tak i po docela dlouhé projížďce stále klepal :666:
Nedovolim si soudit co tam klepalo - Nedokázal sem rozeznat odkud přesně to jde a ani nemůžu soudit, jestli to je něco vážnýho, či nikoliv.
Třeba by pomohla výměna oleje za jíný, kdo ví.
Sečteno podtrženo....
Když člověk pomine to klepání motoru, tak za ty peníze by to byl dobrý kup. ale motor............
A pokud mám hodnotit přístup prodejkyně v AutWecu tak dávám za 1 :826:
Ochotná, příjemná paní, projížďka poměrně dlouhá, ochota mi ukázat veškerý servis, který se na autě u nich dělal a pokud jsem měl výhrady, neslyšel jsem žádný "bazarnický přemlouvání"
- MaSlo
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 913
- Registrován: sob pro 25, 2010 2:36 pm
- Jméno a příjmení: Martin Slováček
- Bydliště: Okolo Vsetína
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
Já jenom doplním, že Mamuta jsem tam posílal já, tudíž mu velice děkuju za ochotu!
IG: @svetmasla
█ Subaru Outback 2.5 121 kW MY07 5MT alias Šedýl
█ Subaru Forester 2.0 MY01 5MT alias Forejs
█ Toyota Previa 2.4 VVT-i MY02 alias Kinderwagen
█ Subaru Outback 2.5 121 kW MY07 5MT alias Šedýl
█ Subaru Forester 2.0 MY01 5MT alias Forejs
█ Toyota Previa 2.4 VVT-i MY02 alias Kinderwagen
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
mamut> to klepani by chtelo slyset - treba nahrat na telefon. Ale co ja jsem slysel dvoulitry, trochu klepou vsechny. Muj motor se napriklad ztisil po jezdeni na tretinu E85 :670:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
Už sem "pár" subaru slyšel a rozhodně to neklepalo standardně.Slavek_xxx píše:mamut> to klepani by chtelo slyset - treba nahrat na telefon. Ale co ja jsem slysel dvoulitry, trochu klepou vsechny. Muj motor se napriklad ztisil po jezdeni na tretinu E85 :670:
To že po nastartování většině klepe pst, vim a poznám to, ale tohle nebyl píst a bylo to i po důkladnym ohřátí motoru.
Jak řkám, třeba hustší olej by to utišil a třeba taky ne.
Nahrávat na telefon sem to nechtěl, ochotní byli, ale tak vlezlej sem bejt nechtěl ::-DD:
- kosobecny
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 993
- Registrován: pát zář 16, 2011 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Klatovy a okolí
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
hh moje EJ20 neklepe :D zatím, no uvídíme co s tím udělá 5w/50 :P
Subaru Outback H6 3.0 MY2000
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
Mam ted ve svem EJ20 s najezdem 57 000km olej 5w-50 a taky ani klep ani kdyz je studeny.Prede jako kote
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:56 am
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
Tak mi teda za studena dost klepe, mám stejný rok jako inzerované auto, i podobný průběh km. Olej 10W40. K tomu klepání za tepla. Když jsem si dal do auta 10W60 (naivně jsem myslel že to bude minimálně lepší :839: ) tak za studena byl skutečně klid. Ale za tepla katastrofa... Klepot jako kladivečkem do bloku. (Sry za lehký OT)...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
maikon> ja mam 97/98 s najetymi 270ti a nejaky drobny a klepe 70 tisic furt podobne. Olej jsem zmenil z 10W60 na 10W40, nezmenilo se nic. V posledni dobe jezdim na 1/3nu E85 a klepani je mensi. Nejhorsi to bylo, kdyz mi asi pred 50ti tisici vytekla voda z chladice (mechanik v autorizovanym servisu pri vymene kapaliny pretahl motylkovej sroub z plastu tak, ze po par stech km upadl). Nastesti jsem si vsimnul stoupajici teploty a zastavil jsem vcas. I tak to byl rachot, jako by motor byl po smrti... :670:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:56 am
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
já jsem zpozoroval že klepe před cca 40 -50 tkm, taky se intenzita zřejmě nezměnila. Na E85 jsem jezdil jen přes léto a to byl zticha tak jako tak. Ať si klidně klepe, ale taky ať jezdí a neumírá
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU Impreza kombi 2,0 1999 - v AutWecu
Klepe jen za studena?maikon píše:já jsem zpozoroval že klepe před cca 40 -50 tkm, taky se intenzita zřejmě nezměnila. Na E85 jsem jezdil jen přes léto a to byl zticha tak jako tak. Ať si klidně klepe, ale taky ať jezdí a neumírá