Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 509 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Další
lazard a STI (VA 2016/2017) 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 27, 2016 8:52 am
Příspěvky: 771
Bydliště: okolí Prahy
lazard píše:
To je vse, vic uz nevim. Snad jen to, ze upravce byl Hajsel Motorsport!
To mi bylo jasné :-D

Jinak parádní úpravy a je skvělý, že jim věnuješ tolik času a přemýšlení, a pěkně nám to tu sepisuješ :-D Až budu mít čas to někdy taky řešit, pěkně jen slíznu smetanu (použiju jen úpravy, který se ti osvědčily ;-D )

_________________
Impreza WRX STi 2004
WRX STI 2018
Levorg GT-S 2016
Honda S2000
Yaris Hybrid 2013


pon čer 07, 2021 11:29 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1817
Bydliště: Šumperk/Ostrava
K tomu chlazení 4. válce. To se tam nějak hrabalo v hlavách nebo tak něco? Mě nenapadá, jak jinak by tam ovlivnili chlazení toho válce. Vím, že na modely, co mají mechanickou vodní pumpu, se dávala elektrická, aby byl dostatečný průtok, zejména při nižších otáčkách a taky, aby byla efektivnější. :-/

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


pon čer 07, 2021 12:08 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 38745
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To by mě taky zajímalo, jak je technicky řešené to dodatečné lepší chlazení 4. válce

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon čer 07, 2021 12:37 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 553
Ja nejsem znalec, ale pochopil jsem to tak, ze chladici okruh konci u 4. valce a to zpusobuje to, ze tam chladivo moc necirkuluje, spis stoji, a tim se 4. valec nejvice zahriva. Jirka z hajselu rikal, ze delaji "bypass" okolo hlavy 4. valce. K tomu pouzivaji najakou zaslepku motoru, ktere tam je v originalu, ale neni vyuzita a cele to dodatecne chlazeni jsou hadice (pro ten bypass) navic. Doufam, ze jsem ted nevyzradil nejake tajemstvi. ale asi ne, protoze technicy to zrealizovat nebude uplne snadne, kdyz to delaji v CR jen oni (nekteri se uz ale na podobnou vec chystaji).


pon čer 07, 2021 12:56 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1817
Bydliště: Šumperk/Ostrava
Zajímavé, díky za info. Tak nějak bych čekal, že vodní pumpa udělá tlak v okruhu, a tím bude voda proudit rovnoměrně, všude stejně.

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


pon čer 07, 2021 1:35 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 05, 2018 1:07 pm
Příspěvky: 658
Zadne tajemstvi si nevyzradil, nasel sem to za 5 minut googlenim. Jakmile si rekl ze to maji z ameriky, bylo mi jasne ze to nekde pujde najit :)
tl;dr - zlepsi to teplotu na leve hlave, resp. teplota vlevo a vpravo nebude tak moc rozdilna, ale podle testovani se zvedne celkova teplota na obou stranach. Asi se zmensi tlak prutoku?

https://www.rallysportdirect.com/part/radiator-hoses/cyl4cool-ss-getadomtune-cylinder-4-chamber-cooling-system

tady je unboxing toho kitu, kde je videt i instalace kam to sroubujou do hlavy a kterou hadici napojujou:


Odlozim si tu par odkazu na vyzkum.




_________________
WRX STI Active MY18
Daihatsu Sirion M101, 3 hrnky, 0.9l, AT MY02


pon čer 07, 2021 2:13 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 553
Jo, tak nejak (ne vsak identicky) to bude. Oni to ale delaji sami, neni to zadny kit, ktery se prodava.


pon čer 07, 2021 2:25 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 38745
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Aha, tak už to chápu. Tak to není nic složitýho, když je v hlavě zátka se závitem.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon čer 07, 2021 3:59 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1817
Bydliště: Šumperk/Ostrava
Pěkný, to budu muset taky pořídit. Občas se mi na okruhu rozbliká P0304, tak to by mohlo být řešení.

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


pon čer 07, 2021 6:21 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 553
K tomu chhlazeni 4. valce mam potvrzene, ze to, co mi s autem udelali je jejcih vlastni vytvor, cili to neni zadny komercni kit a tudiz jejich verze chlazeni se muze isit od komrecnich kitu.

Pokusil jsme se nahrat na modeil zvuk auta uvnitr pri jizde, viz kratka ukazka nize. Zvuk je vsak mirne zkresleny. Pri pozornem poslouchani jde slyset, jak asi zni vyfuk, ze po ubrani plynu odfukuje sani a take praska vyfuk.

https://youtu.be/5AWzYFLN0XY


úte čer 08, 2021 8:23 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 12728
Bydliště: Most
To musíš mít radost :-). Už se těším až to uslyším naživo '-)

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte čer 08, 2021 8:42 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1817
Bydliště: Šumperk/Ostrava
lazard píše:
K tomu chhlazeni 4. valce mam potvrzene, ze to, co mi s autem udelali je jejcih vlastni vytvor, cili to neni zadny komercni kit a tudiz jejich verze chlazeni se muze isit od komrecnich kitu.


Ono tam zas není tolik možností jak to udělat, takže všechny ty řešení budou podobné. Co jsem tak koukal, tak se to liší akorát v té hadici a v tom T konektoru, kam se to napojuje před vodní pumpu (tam někteří dávají ten T konektor plastový).


Zvuk máš pěknej (*_^) |,,,,

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


úte čer 08, 2021 9:43 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 05, 2018 1:07 pm
Příspěvky: 658
Zni to spis teda jako Honda nez jako Mysak .. :) A pocitove dobry? Jede to ok?
To odprdnuti do vyfuku kdyz pustis plyn, to ti tam naladili schvalne nebo je to omyl?

do Vseminy uz to letos nezvladnu, zena rika ze je to prej moc daleko od porodnice, tak mam zaracha... Tak snad to nekdy uslysim nazivo jindy. o/

_________________
WRX STI Active MY18
Daihatsu Sirion M101, 3 hrnky, 0.9l, AT MY02


úte čer 08, 2021 11:00 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 10030
Bydliště: Česká Třebová
Je z tebe ztracený případ. 8-? Upřednostnit ženu před autem... :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř čer 09, 2021 5:14 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 553
Citace:
Zni to spis teda jako Honda nez jako Mysak .. :) A pocitove dobry? Jede to ok?
To odprdnuti do vyfuku kdyz pustis plyn, to ti tam naladili schvalne nebo je to omyl?


Pocitove dobry a jede to OK. V nizssich otackach rozdl neni moc znat, ale ve vyssich to rozhodne tahne lip. Videl jsem i krivky prubehu kroutaku a vykonu u Jirky z Hajselu na jeho mobilu. Ale jeste mi fotdoukmentaci neposlal. Take mi ani jeste neposlal vyuctovani. Cili to mam zadarmo! >B-) Dosud.

Praskani ve vyfuku jsem mel uz i v serii s axle-backem ETS, ktery to praskani asi zesiloval. Pri podraovani s meziplynem to praskalo fest. Ted, diky tissimu vyfuku to pri pdrazeni s meziplynem (porad delany nohou a ne utomatiyky ECU) to prasakni nejde tolik slyset. Ale samo to praska pri razeni (kdyz se jede fest) nahoru. Praskani diky tichemu vyfuku neni nijak extra hlasite a ani prilis dlouhe. Nezni to prehnane, jakoze schvalne udelane. Tato funkce praskani nebyla " na objednavku", spis je to "by product" ladeni. Kdyz se vsak jede na pohodu, tak zadne praskani vyfuku ani odfukovani sani nejde slyset. Je to pak obycejny rodinny sedan (s trochu aerdynamickymi nesmysly navic). >B-)

Dnes mi prijdou nove rafky. Jsem fakt zvedavy! =)

EDIT: Rafky dorazily. Jedno rychle foto, nize, Vaha rafku 9.0 Kg pri rozneru 18 x 8. Pokud nekdo mate stejny rozmer a vite vahu, napiste prosim.

Obrázek


stř čer 09, 2021 7:26 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 509 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: