lazard a STI (VA 2016/2017)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Augi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 970
Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
Jméno a příjmení: Michal Augustýn
Bydliště: okolí Prahy

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od Augi »

lazard píše:To je vse, vic uz nevim. Snad jen to, ze upravce byl Hajsel Motorsport!
To mi bylo jasné :-D

Jinak parádní úpravy a je skvělý, že jim věnuješ tolik času a přemýšlení, a pěkně nám to tu sepisuješ :-D Až budu mít čas to někdy taky řešit, pěkně jen slíznu smetanu (použiju jen úpravy, který se ti osvědčily ;-D )
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky

ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od zhor »

K tomu chlazení 4. válce. To se tam nějak hrabalo v hlavách nebo tak něco? Mě nenapadá, jak jinak by tam ovlivnili chlazení toho válce. Vím, že na modely, co mají mechanickou vodní pumpu, se dávala elektrická, aby byl dostatečný průtok, zejména při nižších otáčkách a taky, aby byla efektivnější. :-/
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49119
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od VDC »

To by mě taky zajímalo, jak je technicky řešené to dodatečné lepší chlazení 4. válce
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od lazard »

Ja nejsem znalec, ale pochopil jsem to tak, ze chladici okruh konci u 4. valce a to zpusobuje to, ze tam chladivo moc necirkuluje, spis stoji, a tim se 4. valec nejvice zahriva. Jirka z hajselu rikal, ze delaji "bypass" okolo hlavy 4. valce. K tomu pouzivaji najakou zaslepku motoru, ktere tam je v originalu, ale neni vyuzita a cele to dodatecne chlazeni jsou hadice (pro ten bypass) navic. Doufam, ze jsem ted nevyzradil nejake tajemstvi. ale asi ne, protoze technicy to zrealizovat nebude uplne snadne, kdyz to delaji v CR jen oni (nekteri se uz ale na podobnou vec chystaji).
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od zhor »

Zajímavé, díky za info. Tak nějak bych čekal, že vodní pumpa udělá tlak v okruhu, a tím bude voda proudit rovnoměrně, všude stejně.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1278
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od strider »

Zadne tajemstvi si nevyzradil, nasel sem to za 5 minut googlenim. Jakmile si rekl ze to maji z ameriky, bylo mi jasne ze to nekde pujde najit :)
tl;dr - zlepsi to teplotu na leve hlave, resp. teplota vlevo a vpravo nebude tak moc rozdilna, ale podle testovani se zvedne celkova teplota na obou stranach. Asi se zmensi tlak prutoku?

https://www.rallysportdirect.com/part/r ... ing-system

tady je unboxing toho kitu, kde je videt i instalace kam to sroubujou do hlavy a kterou hadici napojujou:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=X0medlTwt8M[/youtube]

Odlozim si tu par odkazu na vyzkum.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=q0OLLGSk9TA[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fMqLYXntnIc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QTJYaRr2Kv4[/youtube]
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od lazard »

Jo, tak nejak (ne vsak identicky) to bude. Oni to ale delaji sami, neni to zadny kit, ktery se prodava.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49119
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od VDC »

Aha, tak už to chápu. Tak to není nic složitýho, když je v hlavě zátka se závitem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od zhor »

Pěkný, to budu muset taky pořídit. Občas se mi na okruhu rozbliká P0304, tak to by mohlo být řešení.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od lazard »

K tomu chhlazeni 4. valce mam potvrzene, ze to, co mi s autem udelali je jejcih vlastni vytvor, cili to neni zadny komercni kit a tudiz jejich verze chlazeni se muze isit od komrecnich kitu.

Pokusil jsme se nahrat na modeil zvuk auta uvnitr pri jizde, viz kratka ukazka nize. Zvuk je vsak mirne zkresleny. Pri pozornem poslouchani jde slyset, jak asi zni vyfuk, ze po ubrani plynu odfukuje sani a take praska vyfuk.

https://youtu.be/5AWzYFLN0XY
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20591
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od námořník »

To musíš mít radost :-). Už se těším až to uslyším naživo '-)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od zhor »

lazard píše:K tomu chhlazeni 4. valce mam potvrzene, ze to, co mi s autem udelali je jejcih vlastni vytvor, cili to neni zadny komercni kit a tudiz jejich verze chlazeni se muze isit od komrecnich kitu.
Ono tam zas není tolik možností jak to udělat, takže všechny ty řešení budou podobné. Co jsem tak koukal, tak se to liší akorát v té hadici a v tom T konektoru, kam se to napojuje před vodní pumpu (tam někteří dávají ten T konektor plastový).


Zvuk máš pěknej (*_^) |,,,,
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1278
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od strider »

Zni to spis teda jako Honda nez jako Mysak .. :) A pocitove dobry? Jede to ok?
To odprdnuti do vyfuku kdyz pustis plyn, to ti tam naladili schvalne nebo je to omyl?

do Vseminy uz to letos nezvladnu, zena rika ze je to prej moc daleko od porodnice, tak mam zaracha... Tak snad to nekdy uslysim nazivo jindy. o/
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11883
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od Traveller »

Je z tebe ztracený případ. 8-? Upřednostnit ženu před autem... :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od lazard »

Zni to spis teda jako Honda nez jako Mysak .. :) A pocitove dobry? Jede to ok?
To odprdnuti do vyfuku kdyz pustis plyn, to ti tam naladili schvalne nebo je to omyl?
Pocitove dobry a jede to OK. V nizssich otackach rozdl neni moc znat, ale ve vyssich to rozhodne tahne lip. Videl jsem i krivky prubehu kroutaku a vykonu u Jirky z Hajselu na jeho mobilu. Ale jeste mi fotdoukmentaci neposlal. Take mi ani jeste neposlal vyuctovani. Cili to mam zadarmo! >B-) Dosud.

Praskani ve vyfuku jsem mel uz i v serii s axle-backem ETS, ktery to praskani asi zesiloval. Pri podraovani s meziplynem to praskalo fest. Ted, diky tissimu vyfuku to pri pdrazeni s meziplynem (porad delany nohou a ne utomatiyky ECU) to prasakni nejde tolik slyset. Ale samo to praska pri razeni (kdyz se jede fest) nahoru. Praskani diky tichemu vyfuku neni nijak extra hlasite a ani prilis dlouhe. Nezni to prehnane, jakoze schvalne udelane. Tato funkce praskani nebyla " na objednavku", spis je to "by product" ladeni. Kdyz se vsak jede na pohodu, tak zadne praskani vyfuku ani odfukovani sani nejde slyset. Je to pak obycejny rodinny sedan (s trochu aerdynamickymi nesmysly navic). >B-)

Dnes mi prijdou nove rafky. Jsem fakt zvedavy! =)

EDIT: Rafky dorazily. Jedno rychle foto, nize, Vaha rafku 9.0 Kg pri rozneru 18 x 8. Pokud nekdo mate stejny rozmer a vite vahu, napiste prosim.

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“