Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Outback 2020 - tempomat, adaptivní tempomat 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: stř říj 28, 2020 2:01 pm
Příspěvky: 20
Tak samozřejmě jestli ho bude někdo využívat tupě tak ano. Tempomat si přirozeně přídá plyn při stoupání a naopak ubírá když jede z kopce. V mém případě mám nohu z plynu a používám jen tlačítka na volantu přidat ubrat...I u starého Ceeda jsem jezdil levněji s tempomatem než bez něj...Logicky je efektivní na dlouhé "rovné trasy", ne okresky či město. Když budu jezdit "důchodcovským" stylem pozvolná akcelerace, předvídavost povolit plyn před zatáčkou, při přibližování k pomalejšímu objektu = zpomalovaní setrvačností, odporem pohonného systému, tak také jako uživatel budu jezdit úsporně a navíc prodloužím životnost destiček nebo pneumatik...všechno otázka stylu. Mů otec má Kiu Vengu jezdí viz výše. Má najeto 110 tis km a pneu a má pořád 2 první sady pneumatik, destičky ještě dlouho nebude měnit......ale při na dlouhé trase není lepší než tempomat. :-) I tak děkuju za odpověď. Mějte fajn zbytek neděle. PM


ned kvě 02, 2021 4:20 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1665
PM: není možné srovnávat cvt od toyoty a subaru. Toyka je úplně jinde, e-cvt je postaveno na spolupráci s elektrickým motorem, dobíjení brzděním, skvělá technika, ale cvt u subaru je jiné.

Možná to moc řešíš. Zvýšené otáčky ti nezvýší významně spotřebu. Převodovka se ti přizpůsobuje, sbírá informace z tvé manipulace při jízdě, časté pádlování, brzdění převodovkou/motorem či přepínání SI drive vede převodovku zvyšovat otáčky a tím se snaží chovat sportovněji. Je třeba si zvyknout.

_________________
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 benjamínek
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i hnědka dubová
Legacy GT BM 2010 2,5T sedan 5AT šedý
Legacy kombi 2,5i CVT 2012 modrá ještě není LPG


ned kvě 02, 2021 5:46 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř říj 28, 2020 2:01 pm
Příspěvky: 20
Žádná pádla, žádné SI. Jedu stabilní rychlostí, rovina nic víc a rozdíl ve spotřebe 2 litry.
S Toyotou jsem jezdil když bylo Subaru v lakovně....dálnice 120km/hod, žádný elektromotor ničemu nepomáhá, chová se to jako by tam nebyl. přepnu na adaptivní, a nic se nezmění..stejna rychlost, stejné otáčky. VW DSG úplně stejně.
Se Subaru totéž jen se zvedou otáčky a zvýši spotřeba. Do 105 km% to nedělá, prostě převezme rychlost a otáčky, kopec nekopec....Co je stále k nepochopení?


ned kvě 02, 2021 9:00 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: