Outback 2020 - tempomat, adaptivní tempomat
Re: Outback 2020 - tempomat, adaptivní tempomat
Tak samozřejmě jestli ho bude někdo využívat tupě tak ano. Tempomat si přirozeně přídá plyn při stoupání a naopak ubírá když jede z kopce. V mém případě mám nohu z plynu a používám jen tlačítka na volantu přidat ubrat...I u starého Ceeda jsem jezdil levněji s tempomatem než bez něj...Logicky je efektivní na dlouhé "rovné trasy", ne okresky či město. Když budu jezdit "důchodcovským" stylem pozvolná akcelerace, předvídavost povolit plyn před zatáčkou, při přibližování k pomalejšímu objektu = zpomalovaní setrvačností, odporem pohonného systému, tak také jako uživatel budu jezdit úsporně a navíc prodloužím životnost destiček nebo pneumatik...všechno otázka stylu. Mů otec má Kiu Vengu jezdí viz výše. Má najeto 110 tis km a pneu a má pořád 2 první sady pneumatik, destičky ještě dlouho nebude měnit......ale při na dlouhé trase není lepší než tempomat. I tak děkuju za odpověď. Mějte fajn zbytek neděle. PM
Re: Outback 2020 - tempomat, adaptivní tempomat
PM: není možné srovnávat cvt od toyoty a subaru. Toyka je úplně jinde, e-cvt je postaveno na spolupráci s elektrickým motorem, dobíjení brzděním, skvělá technika, ale cvt u subaru je jiné.
Možná to moc řešíš. Zvýšené otáčky ti nezvýší významně spotřebu. Převodovka se ti přizpůsobuje, sbírá informace z tvé manipulace při jízdě, časté pádlování, brzdění převodovkou/motorem či přepínání SI drive vede převodovku zvyšovat otáčky a tím se snaží chovat sportovněji. Je třeba si zvyknout.
Možná to moc řešíš. Zvýšené otáčky ti nezvýší významně spotřebu. Převodovka se ti přizpůsobuje, sbírá informace z tvé manipulace při jízdě, časté pádlování, brzdění převodovkou/motorem či přepínání SI drive vede převodovku zvyšovat otáčky a tím se snaží chovat sportovněji. Je třeba si zvyknout.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Outback 2020 - tempomat, adaptivní tempomat
Žádná pádla, žádné SI. Jedu stabilní rychlostí, rovina nic víc a rozdíl ve spotřebe 2 litry.
S Toyotou jsem jezdil když bylo Subaru v lakovně....dálnice 120km/hod, žádný elektromotor ničemu nepomáhá, chová se to jako by tam nebyl. přepnu na adaptivní, a nic se nezmění..stejna rychlost, stejné otáčky. VW DSG úplně stejně.
Se Subaru totéž jen se zvedou otáčky a zvýši spotřeba. Do 105 km% to nedělá, prostě převezme rychlost a otáčky, kopec nekopec....Co je stále k nepochopení?
S Toyotou jsem jezdil když bylo Subaru v lakovně....dálnice 120km/hod, žádný elektromotor ničemu nepomáhá, chová se to jako by tam nebyl. přepnu na adaptivní, a nic se nezmění..stejna rychlost, stejné otáčky. VW DSG úplně stejně.
Se Subaru totéž jen se zvedou otáčky a zvýši spotřeba. Do 105 km% to nedělá, prostě převezme rychlost a otáčky, kopec nekopec....Co je stále k nepochopení?