Používání redukce u Outbacka

Fiji
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 76
Registrován: úte bře 01, 2011 7:50 pm
Bydliště: poblíž Havlíčkova Brodu

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od Fiji »

jak mám správně používat redukci ?? asi teď vypadám jak blb ale mám strach abych něco nepokazil , mužu přeřadit když mám páku nahoře nebo se musím nejdřív rozjet a pak teprve mužu dát páku nahoru ?
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2596
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od Mareka »

Redukce se dá zapnout kdykoli - když stojíš (a nemáš zařazenou žádnou rychlost) nebo i když jedeš a máš zařazenou jakoukoli rychlost. Důležitá podmínka - při řazení redukce spojka až na podlahu. A se zapnutou redukcí můžeš dál řadit jak chceš.
Jestli si dobře vybavuju, tak by se jen neměla používat nad nějakých 80 km/hod a taky by se neměla řadit ve vysokých otáčkách motoru (cca nad 3000 ot?) :655:
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Fiji
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 76
Registrován: úte bře 01, 2011 7:50 pm
Bydliště: poblíž Havlíčkova Brodu

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od Fiji »

takže když se chi rozjet tak nejdřív redukci , pak teprve jedničku a pak už je to jedno ??
Uživatelský avatar
mack
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 530
Registrován: pon bře 15, 2010 9:04 pm
Jméno a příjmení: Martin Zbranek
Bydliště: Nový Hrozenkov

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od mack »

redukce slouží hlavně při jízdě,kdy potřebuješ víc síly a míň rychlosti,např.při rozjíždění do kpce nebo s přívěsem,při klasické jízdě se rozjížděj na normální 1 :3gears:
Legacy II 2.2 kombi,94 EX
Outback H6 2001,154kw EX
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od Slavek_xxx »

Fiji píše:takže když se chi rozjet tak nejdřív redukci , pak teprve jedničku a pak už je to jedno ??
Ne. Redukci pouzivej jako normalni kvalt. Takze klidne nech paku dole (i redukce se radi se zmacknutou spojkou!) a rad si jak chces. Redukce je podle modelu 1.2 - 1.5 takze kdyz pojedes treba na 4ku 2000 otacek, zmackes spojku a das paku nahoru. Pak pustis spojku a otacky vylitnou nekam ke 3000 (podobne jako bys podradil).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
martinant
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2252
Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
Jméno a příjmení: Martin Antoš
Bydliště: Rokytnice n. Jiz.

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od martinant »

Kuci tyhle info mi taky helfly díkec :diky: :subaru:
Odesláno z rozežranýho jabka.

Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Uživatelský avatar
PavelG
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Olomoucko

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od PavelG »

Hlavně je sranda co se člověk doslechne o té páčce od techniků na STK nebo bazaristů.

Tak ještě jednou: je to synchronizovaná redukce (dvoustupňová převodovka předřazená hlavní převodovce), která se používá standardně .. přes spojku a kdykoliv.
Jediný rozdíl je v tom, že tam není neutrál (nenechávat v mezipoloze!!!!) takže nelze při přeřazení dolů dát meziplyn. Při těch poměrech to ale nevadí.
V poloze nahoře (redukce) pak převodovka jakoby kňučí - není to porucha, jde o vlastnost použitého ozubení.
A použití? Kromě pochopitelného řazení k jedničce nebo zpátečce do strmějších kopců ji používám v případech, kdy např. jedu tacho 55 (real 50) km/h a v daném režimu trojka točí moc a čtverka je už tak nízko, že při drobném zpomalení se pak bude motor trošku trápit. Tak tam lupnu 4R a je to tak akorát.
Podobně u dalších kvaltů .. není to časté, ale při delší jednotvárné jízdě v koloně se to může hodit, doladit si otáčky k aktuálnímu optimu.

A hlavně .. bezrámové dveře a ta divná páčka u ručky .. to jsou dvě první věci, co novému spolujezdci vrtá v hlavě ::-DDD:
Uživatelský avatar
martinant
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2252
Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
Jméno a příjmení: Martin Antoš
Bydliště: Rokytnice n. Jiz.

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od martinant »

Přesně! První reakce kolem čumících je "ty vogo dveře bez rámečku!" :-)
A hned druhý divení " jak to stíháš těch deset rychlostí" ::-DDD:
Odesláno z rozežranýho jabka.

Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Fiji
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 76
Registrován: úte bře 01, 2011 7:50 pm
Bydliště: poblíž Havlíčkova Brodu

Re: Používání redukce u Outbacka

Příspěvek od Fiji »

super moc děkuju pánové hned jsem o stupeň chytřejší , dveře bez rámečku je jedna věc z mnoha co dělají Subaru Subarem :657: škoda že u toho nezůstali
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“