Používání redukce u Outbacka
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte bře 01, 2011 7:50 pm
- Bydliště: poblíž Havlíčkova Brodu
Re: Používání redukce u Outbacka
jak mám správně používat redukci ?? asi teď vypadám jak blb ale mám strach abych něco nepokazil , mužu přeřadit když mám páku nahoře nebo se musím nejdřív rozjet a pak teprve mužu dát páku nahoru ?
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2596
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Používání redukce u Outbacka
Redukce se dá zapnout kdykoli - když stojíš (a nemáš zařazenou žádnou rychlost) nebo i když jedeš a máš zařazenou jakoukoli rychlost. Důležitá podmínka - při řazení redukce spojka až na podlahu. A se zapnutou redukcí můžeš dál řadit jak chceš.
Jestli si dobře vybavuju, tak by se jen neměla používat nad nějakých 80 km/hod a taky by se neměla řadit ve vysokých otáčkách motoru (cca nad 3000 ot?) :655:
Jestli si dobře vybavuju, tak by se jen neměla používat nad nějakých 80 km/hod a taky by se neměla řadit ve vysokých otáčkách motoru (cca nad 3000 ot?) :655:
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte bře 01, 2011 7:50 pm
- Bydliště: poblíž Havlíčkova Brodu
Re: Používání redukce u Outbacka
takže když se chi rozjet tak nejdřív redukci , pak teprve jedničku a pak už je to jedno ??
- mack
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 530
- Registrován: pon bře 15, 2010 9:04 pm
- Jméno a příjmení: Martin Zbranek
- Bydliště: Nový Hrozenkov
Re: Používání redukce u Outbacka
redukce slouží hlavně při jízdě,kdy potřebuješ víc síly a míň rychlosti,např.při rozjíždění do kpce nebo s přívěsem,při klasické jízdě se rozjížděj na normální 1 :3gears:
Legacy II 2.2 kombi,94 EX
Outback H6 2001,154kw EX
Outback H6 2001,154kw EX
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Používání redukce u Outbacka
Ne. Redukci pouzivej jako normalni kvalt. Takze klidne nech paku dole (i redukce se radi se zmacknutou spojkou!) a rad si jak chces. Redukce je podle modelu 1.2 - 1.5 takze kdyz pojedes treba na 4ku 2000 otacek, zmackes spojku a das paku nahoru. Pak pustis spojku a otacky vylitnou nekam ke 3000 (podobne jako bys podradil).Fiji píše:takže když se chi rozjet tak nejdřív redukci , pak teprve jedničku a pak už je to jedno ??
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2252
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Používání redukce u Outbacka
Kuci tyhle info mi taky helfly díkec :diky: :subaru:
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- PavelG
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Olomoucko
Re: Používání redukce u Outbacka
Hlavně je sranda co se člověk doslechne o té páčce od techniků na STK nebo bazaristů.
Tak ještě jednou: je to synchronizovaná redukce (dvoustupňová převodovka předřazená hlavní převodovce), která se používá standardně .. přes spojku a kdykoliv.
Jediný rozdíl je v tom, že tam není neutrál (nenechávat v mezipoloze!!!!) takže nelze při přeřazení dolů dát meziplyn. Při těch poměrech to ale nevadí.
V poloze nahoře (redukce) pak převodovka jakoby kňučí - není to porucha, jde o vlastnost použitého ozubení.
A použití? Kromě pochopitelného řazení k jedničce nebo zpátečce do strmějších kopců ji používám v případech, kdy např. jedu tacho 55 (real 50) km/h a v daném režimu trojka točí moc a čtverka je už tak nízko, že při drobném zpomalení se pak bude motor trošku trápit. Tak tam lupnu 4R a je to tak akorát.
Podobně u dalších kvaltů .. není to časté, ale při delší jednotvárné jízdě v koloně se to může hodit, doladit si otáčky k aktuálnímu optimu.
A hlavně .. bezrámové dveře a ta divná páčka u ručky .. to jsou dvě první věci, co novému spolujezdci vrtá v hlavě ::-DDD:
Tak ještě jednou: je to synchronizovaná redukce (dvoustupňová převodovka předřazená hlavní převodovce), která se používá standardně .. přes spojku a kdykoliv.
Jediný rozdíl je v tom, že tam není neutrál (nenechávat v mezipoloze!!!!) takže nelze při přeřazení dolů dát meziplyn. Při těch poměrech to ale nevadí.
V poloze nahoře (redukce) pak převodovka jakoby kňučí - není to porucha, jde o vlastnost použitého ozubení.
A použití? Kromě pochopitelného řazení k jedničce nebo zpátečce do strmějších kopců ji používám v případech, kdy např. jedu tacho 55 (real 50) km/h a v daném režimu trojka točí moc a čtverka je už tak nízko, že při drobném zpomalení se pak bude motor trošku trápit. Tak tam lupnu 4R a je to tak akorát.
Podobně u dalších kvaltů .. není to časté, ale při delší jednotvárné jízdě v koloně se to může hodit, doladit si otáčky k aktuálnímu optimu.
A hlavně .. bezrámové dveře a ta divná páčka u ručky .. to jsou dvě první věci, co novému spolujezdci vrtá v hlavě ::-DDD:
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2252
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Používání redukce u Outbacka
Přesně! První reakce kolem čumících je "ty vogo dveře bez rámečku!"
A hned druhý divení " jak to stíháš těch deset rychlostí" ::-DDD:
A hned druhý divení " jak to stíháš těch deset rychlostí" ::-DDD:
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte bře 01, 2011 7:50 pm
- Bydliště: poblíž Havlíčkova Brodu
Re: Používání redukce u Outbacka
super moc děkuju pánové hned jsem o stupeň chytřejší , dveře bez rámečku je jedna věc z mnoha co dělají Subaru Subarem :657: škoda že u toho nezůstali