No, jenže aby ti byla co platná 3f zásuvka, tak to auto v sobě musí mít 3 fázovou nabíječku. A to hromada z nich nemá (nevím teda jak ta Kia v článku, neznám, ale ten tvůj ion ji nemá skoro určitě). Pak jediný způsob, jak to nabít rychleji, je pořídit si tu nabíječku domů (tedy, že tu konverzi na DC dělá to zařízení, co máš doma, klidně připojené na 3f a do auta už pak jde DC v podstatě přímo do baterek), což už ale většinou stojí dost raketu (na můj vkus stojí celkem velkou raketu i ty nabíjecí sloupky, na to že je to vlastně stykač v obalu).
Jinak rekuperaci na páčku taky nechápu... u aut, co jsem viděl, se ta rekuperace řídí plynovým pedálem. Pustí se a ono to rekuperuje, případně se někdy na začátku chodu toho pedálu reguluje jak moc. Dávat páčku na rekuperaci do aut v době, kdy většina lidí nedokáže mačkat ani tu na blinkry, mi přijde jako dobrá píčovina
Já si nebudu hrát na fanatického odpůrce a přiznám, že si na své nejčastější denní nájezdy 40 - 120 km umím elektromobil představit. Podmínkou je, aby doma stálo druhé auto, se kterým v případě potřeby dokážu na jednu nádrž ujet 700 km nebo táhnout vlek, a taky aby se dal ten elektromobil jako ojetý v použitelném stavu (životnost s rozumnými servisními náklady ještě alespoň 6 let) pořídit do kila. Hmm, takže zase nic...
Auta s větší baterkou už většinou v sobě 3f nabíječku mají. Můj vozík samozřejmě 3f nemá. Nabije se za 5 hodin i z 1f, protože má malinkatou baterku DC nabíječka stojí několik desítek až stovek tisíc. Nabíjecí sloupky jsou taky předražený nesmysl (12-20 tis) a jak správně říkáš, je to jen trocha elektroniky pro řídící signál, chránič, stykač a kabel.
Kdyby blinkry, lidi už neumí ani používat obyčejné světla, protože to za ně přece řeší automatika. Jak potkávací v mlze, tak dneska už i dálkové. Já ty páky taky nechápu. To musel navrhnout nějaký jouda co v elektromobilu nikdy nejel, aby to vypadalo s pádlama pod volantem cool. Jediné, co bych v tomto směru uvítal a jestli se nepletu, tak do dneška to žádné auto nemá, byl byl čudlík na volantu na režim plachtění. Je řada míst, kde to člověk chce nechat jet jen setrvačností, ale musí furt jak trouba držet plynový pedál, jinak by to začlo brzdit.
Ještě k té Fabii R5: Sleduji ji už několik let. Momentálně jde asi o nejlepší auto v kategorii R5 na světě. Ostatní značky zatím zůstávají pozadu, dokonce i mateřský koncern. Tady kloubouk dolů před Škodováky a tomu rozhodnutí Kena se nedivím. Bylo by hezké, kdyby na základě R5 vznikl nějaký sportovní derivát Fábie pro běžné spotřebitele. Zatím byla historicky Fabia RS spíš k smíchu.
_________________ Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756) Skoda Octavia IV kombi 1.5TSI MT 110kW 2021 Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638) Ex Skoda Octavia III RS kombi 2.0 TDI 135kW 2017
Tak ona to tam autorka článku píše, že na skákání kolem komína to musí být bezva, což je tvůj případ. Ale že je to na hovno na normální ježdění, bez předem přesně naplánovaného dojezdu a to bude vždycky. Je to prostě hezky napsanej článek z reálného používání elektroauta místo normálního auta.
Můžeš prosím nastínit, kolik provoz stojí? Dojizdim 50km a je to varianta mít tři auta Jaguar xk v kabriu na výlety Outback na zimu A něco e na dojíždění Jen mne zajímá, kolik to vlastně stojí na km Dík Clay
Odesláno z mého Nokia 7.2 pomocí Tapatalk
_________________ Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!! Subaru Outback H6 3,6 2010
Google polevil v omezeních, Android Auto se rozšíří o nové aplikace
Vývojáři zatím mohli pro platformu Android Auto vydávat aplikace pouze v kategoriích komunikace a multimédia. Nově přibudou nástroje v kategoriích navigace, parkování a nabíjení
Sice nejsem ta správná cílová skupina, ale jsem potěšen že naše oblíbená značka automobilů byla v této reklamě zmíněna, navíc v tak pěkném kontextu, zašpiněná od bláta jak to má být ...
Já bych to klidně vzal i z jiné strany a odhlédl bych od spojitosti s naší preferovanou značkou. Pár let zpátky tu do nás imrvére ládovali reklamy na Hjondé a nikdy se v nich nezapomněli řádně otřít o ideál českého mainstreamu - cokoliv se znakem Slepičky. Nepreferuji ani jednu z těchto dvou značek, ale myslím si, že to bylo dost trapné a nakonec i kontraproduktivní. Skoro mám pocit, že ten kdo měl tuto US reklamu na starost si vzal z výše uvedeného příklad.
_________________ WRX STI MY2016 Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru