Forestrologie a XVelogie
Re: Forestrologie a XVelogie
Bodyšek: díky za info, doufám, že máš vybranou smůlu na 20 let dopředu...
Přetlak: krátkodobě tam opravdu je, proto když se kontroluje, jestli dobře zavírá kufr, tak zásadně se zavřenými okny a dveřmi...
Impreza: tak formálně by asi požadavkům vyhověla, ale je jich hrozně málo s automatem a navíc opravdu bych nechtěl příště v Bělé koukat jak ostatní jezdí a já nic... Navíc prý mají 1.5 Imprezy na kouli jen asi 1000kg, potřebuju 1200...na Imprezu 2.0 s automatem bych asi čekal dlouho. SG 2.0 v manuálu se mi řídilo hezky ale v Impreze GR 2.0R jsem měl dojem že furt jenom řadím sem a tam...obě auta občas řídím, v SG mám pocit "tohle chci", v Impreze mám pocit "vraťte mi Outback".
Forester nebo XV, toť otázka. V inzerci se občas objeví supervymazlené SG za ceny mezi 8 a 10k€, tam věřím že nebudou shnilé. XV bude sice dražší ale zase pravděpodobně jezdit za o dost míň. Vzhledem k tomu, že v pondělí otvírají autoškoly a budu si moct konečně udělat papíry na kombinaci busík+obytný přívěs už snad nebude takový časový pres a budu moci v klidu sledovat inzerci a čekat na tu správnou nabídku...
Přetlak: krátkodobě tam opravdu je, proto když se kontroluje, jestli dobře zavírá kufr, tak zásadně se zavřenými okny a dveřmi...
Impreza: tak formálně by asi požadavkům vyhověla, ale je jich hrozně málo s automatem a navíc opravdu bych nechtěl příště v Bělé koukat jak ostatní jezdí a já nic... Navíc prý mají 1.5 Imprezy na kouli jen asi 1000kg, potřebuju 1200...na Imprezu 2.0 s automatem bych asi čekal dlouho. SG 2.0 v manuálu se mi řídilo hezky ale v Impreze GR 2.0R jsem měl dojem že furt jenom řadím sem a tam...obě auta občas řídím, v SG mám pocit "tohle chci", v Impreze mám pocit "vraťte mi Outback".
Forester nebo XV, toť otázka. V inzerci se občas objeví supervymazlené SG za ceny mezi 8 a 10k€, tam věřím že nebudou shnilé. XV bude sice dražší ale zase pravděpodobně jezdit za o dost míň. Vzhledem k tomu, že v pondělí otvírají autoškoly a budu si moct konečně udělat papíry na kombinaci busík+obytný přívěs už snad nebude takový časový pres a budu moci v klidu sledovat inzerci a čekat na tu správnou nabídku...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22544
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forestrologie a XVelogie
Co se ti vlastne stalo s outbackem?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forestrologie a XVelogie
Je shnilej na tabák.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Forestrologie a XVelogie
Outback umírá na Covid, protože mu propadla technická, v Německu se absolutně nevyplatí ho nechat vyvařit a do Čech ho přípravu na technickou zatím nedostanu. Buď ho prodám tak jak je, nebo ještě tu technickou po otevření hranic zaimprovizuju a půjde až se naskytne jiná dobrá koupě. To auto je spotřebovaný, kdybych si ho chtěl nechat dlouhodobě, tak bych do něj musel nasypat moc a nevyplatí se to. Navíc skončila dílna kde jsem si mohl dělat opravy sám nebo si je nechat dělat levně, takže o důvod víc pořídit tauto novější nebo aspoň zachovalejší. Nástupce už nebudu huntovat permanentním taháním přívěsu, tak snad vydrží dýl. Outback jsem koupil za 1000€ "na třičtvrtě roku" a nakonec najel za 5 let 100000km a z toho 15000 s přívěsem, takže se vyplatil, ale bohužel nic netrvá věčně.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Forestrologie a XVelogie
Koukám na ty XV, a nafta 2015 stojí o hódně míň než benzín dvoulitr a je jich víc...jak je to s tím vypalováním filtru, když jednou týdně projedu 10km po dálnici 180km/h, stačí to aby netrpěl a nemusel se extra vypalovat?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Forestrologie a XVelogie
Uznávám, že já bych se naftě pokud možno vyhýbal u jakýkoliv značky, ale teda koupit si naftový subaru mi přijde jako první krok pro ukončení nudy a zrušení finančních úspor.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Forestrologie a XVelogie
Kurňa Láďo, že se na naftu zeptá nějakej jouda na Ksichtoknize ok, ale ty? Kdes byl, posledních 10 let každý den bez internetu?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14702
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forestrologie a XVelogie
Ale David Herdojc přeci říkal...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16114
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forestrologie a XVelogie
K dehtovi mi pan Polák z HK říkal, že pro dehet je ideální mít cesty v průměru nad 40 km. Když jsem měl SH dehet, tak jsem sledoval, kdy se vypaluje DPF a když jsem se blížil domů, tak jsem si udělal druhé kolečko v regionu a regeneraci jsem nechal doběhnout.outback píše: když jednou týdně projedu 10km po dálnici 180km/h
Podle mne těch 10 km 1x za týden asi nebude stačit. Bude záležet, jak často se přeruší regenerace během poskakování v týdnu.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forestrologie a XVelogie
David Herdojc si to pořídil, ale taky proto, že to bylo levný. Jinak by si byl koupil normální Subaru na benzín.
Jasně, chtěl to na dojíždění z Křivoklátu do Prahe, najíždí ty vzdálenosti. A v práci mu řekli, že je to v pohodě, tak teď musí tvrdit, že to v pohodě je.
Ale na jeho příkladu je vidět, že nafta žere duši. Než si to pořídil, tak to byl Subarista plný emocí. Teď je z něj strejda, co jezdí na naftu....
Takže na to Láďo ani nekoukej, Herda je zářnej příklad, že nafta je palivo Satanovo !!
Jasně, chtěl to na dojíždění z Křivoklátu do Prahe, najíždí ty vzdálenosti. A v práci mu řekli, že je to v pohodě, tak teď musí tvrdit, že to v pohodě je.
Ale na jeho příkladu je vidět, že nafta žere duši. Než si to pořídil, tak to byl Subarista plný emocí. Teď je z něj strejda, co jezdí na naftu....
Takže na to Láďo ani nekoukej, Herda je zářnej příklad, že nafta je palivo Satanovo !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6320
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Forestrologie a XVelogie
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Re: Forestrologie a XVelogie
Já věděl, že to bude sranda, ale že taková, to jsem netušil...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18905
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Forestrologie a XVelogie
hele .. to jsou takove povidacky ... diesly jsou od urciteho roku bezproblemove ...
jen je treba pocitat s tim, ze je to nasledne neprodejne. takze koupit a dojezdit ...
a pokud se jezdi vicemene jen dalky a svizneji, usetri to urcite nemale penize ...
jen je treba pocitat s tim, ze je to nasledne neprodejne. takze koupit a dojezdit ...
a pokud se jezdi vicemene jen dalky a svizneji, usetri to urcite nemale penize ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22544
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forestrologie a XVelogie
A ten urcity rok se stale posouva podle toho, kdy ty ojetiny zacnou byt trochu stare a ojete... a padat taky
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Forestrologie a XVelogie
Tomáši, zapoměl jsi zmínit vyhynutí rybiček v akváriu (které nemám) a taky velký špatný po nevyhnutelné srážce s neoholenou Ruskou v Audi.
Vláďo, samozřejmě číst umím. Ale v Německu je nafta o dost levnější než benzín, i nafta prehistorického problémového ročníku se tu dá prodat za rozumné peníze (tedy pokud ještě bez problémů funguje, vyzkoušeno), je tady daň z motorových vozidel i pro soukromníky, která se bude dále vyvíjet a stoupat podle CO2 a taky se v Německu dá čekat razantní zdražování benzínu i nafty opět v rámci CO2 politiky...
Když mluvím o naftě, myslím na auta 2015 a mladší s nájezdem max. 60000km - pokud mi za 4 roky vyjde úspora na palivu a pořizovací ceně alespoň 4000€, tak mi to nepřijde jako ruská ruleta ale jako kalkulovatelné riziko. Bohužel, zatím je fixní roční daň na naftový dvoulitr asi o 250€ vyšší oproti benzínu, to ale zdražování paliva může brzy vykompenzovat.
Do práce to mám 17km, z toho 10km dálnice kde je někdy rychlost neomezená, takže to můžu párkrát do týdne rozvášnit, někdy ale jen 120 nebo 80. Jinak občasné cesty nad 200km s cestovní rychlostí 150-180 km/h by měly filtru prospívat.
A proč jsem o tom vůbec začal přemýšlet? Vlek...tam je prostě nafta jediné správné palivo a tam kde se dvoulitr benzín bude zahřívat a podřazovat a vytáčet a trápit pojede i slabší nafta pořád s prstem v nose...tahal jsem už za dostatečným množstvím aut abych si to vyzkoušel. Prostě buď budu trápit naftu krátkými jízdami do práce (otázka je jak moc to bude vadit), nebo budu trápit benzín taháním vleku (otázka je jak často a jak daleko). Ideální řešení neexistuje.
Vláďo, samozřejmě číst umím. Ale v Německu je nafta o dost levnější než benzín, i nafta prehistorického problémového ročníku se tu dá prodat za rozumné peníze (tedy pokud ještě bez problémů funguje, vyzkoušeno), je tady daň z motorových vozidel i pro soukromníky, která se bude dále vyvíjet a stoupat podle CO2 a taky se v Německu dá čekat razantní zdražování benzínu i nafty opět v rámci CO2 politiky...
Když mluvím o naftě, myslím na auta 2015 a mladší s nájezdem max. 60000km - pokud mi za 4 roky vyjde úspora na palivu a pořizovací ceně alespoň 4000€, tak mi to nepřijde jako ruská ruleta ale jako kalkulovatelné riziko. Bohužel, zatím je fixní roční daň na naftový dvoulitr asi o 250€ vyšší oproti benzínu, to ale zdražování paliva může brzy vykompenzovat.
Do práce to mám 17km, z toho 10km dálnice kde je někdy rychlost neomezená, takže to můžu párkrát do týdne rozvášnit, někdy ale jen 120 nebo 80. Jinak občasné cesty nad 200km s cestovní rychlostí 150-180 km/h by měly filtru prospívat.
A proč jsem o tom vůbec začal přemýšlet? Vlek...tam je prostě nafta jediné správné palivo a tam kde se dvoulitr benzín bude zahřívat a podřazovat a vytáčet a trápit pojede i slabší nafta pořád s prstem v nose...tahal jsem už za dostatečným množstvím aut abych si to vyzkoušel. Prostě buď budu trápit naftu krátkými jízdami do práce (otázka je jak moc to bude vadit), nebo budu trápit benzín taháním vleku (otázka je jak často a jak daleko). Ideální řešení neexistuje.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)