Moje auto po Subaru
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Moje auto po Subaru
Asi tak, teda koukal jsem, že některý modely ho snad mají nahoře v motoru vzhůru nohama, to je nesmysl... já ho mám vodorovně (naležato) zboku v bloku, takže jen dám nádobu pod a ruce jsou čistý. Hlavně je k němu i přístup, že se dá povolit buď rukou, nebo klíčem napoprvý. Na Bussu bylo potřeba stahovák nasadit, utáhnout, povolit filtr tak cca o 5°, povolit stahovák, pootočit bez filtru, utáhnout, povolit filtr o dalších 5° a tak dokola... Olej teče ještě dlouho před tím, než ho byť i rukou vytočíš úplně, teče po filtru, po ruce, po bloku, na svody, na hadice od serva řízení, který sis předtím musel dát na stranu aby ses tam vůbec dostal, ...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
PeteBiggy: nemá to smysl, nikdy jsem neřekl že by AR či vyloženě Stelvio bylo špatné, ale neumí ho prodat tak jak BMW ty svoje nedokonalé modely. Každé auto se sype, někde víc, někde méně, ale sype, ať už BMW, MB, Subaru, Alfa ......jen na BMW je víc vidět než na AR, protože jich o moc víc jezdí .......no jo, když ti blbci to pořád kupují a kupují a tak jich i o moc víc padne. Ano, je drahé, ale určitě není špatné. Na tebe Petře asi platí ta poslední věta https://carsmag.cz/bmw-m-se-nikomu-neli ... hp.context ....a až jednou prodáš Stelvio, tak si třeba koupíš BMW
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Moje auto po Subaru
PeteBiggy- s cenou to mozna vyznelo spatne. Ja nesrovnavam cenu s jinymi auty, ale cenu absolutni. Stelvio za milion se neprodava, rozhodne ne tak, aby vydelavalo. Chtelo by to proste mit nejaky Stelvio za mnohem min penez, aby se prodavalo a pomohlo vydelavat na zbytek.
Stejne 4c, 8c. Vubec nerozporuju, ze jsou to vyjimecna auta. Ale neudelaly zadny zisk, naopak. Giulia 510 koni dobry, ale kdyby meli verzi s 800 koni tak co? Nebude se prodavat. Uplne minimalne. Alfa by na ni jen tratila. Audi nemuze delat jen S a RS verze. To by znacka uz davno skoncila. Musi delat A3 a A4 se zakladnima motorama, na nich vydelat rozhodujici penize. Pak muze mit jako doplnek ty silny varianty.
A pak nejaky detaily u alfy... treba radici paka automatu u giulietty... pardon, ale tahle kozenka nebo kuze, tenhle svlecenej prezervativ, kterej zakrejva symboly a vypada proste odporne... to je proste peklo. Ted je to mor napric automobilkama, subaru neni vyjimka. Tricet let zpet subaru svx a legacy, to byla nadhera. Nebo o neco pozdeji audi a kulisa razeni z lestenyho hlinku, fortelna paka, krasna strojarina. Neco podobnyho ma vedle dvacetileta sousedka v hyundai getz...
Giulia a Stelvio zase v poradku krasnej volic, to musim byt objektivni.
Stejne 4c, 8c. Vubec nerozporuju, ze jsou to vyjimecna auta. Ale neudelaly zadny zisk, naopak. Giulia 510 koni dobry, ale kdyby meli verzi s 800 koni tak co? Nebude se prodavat. Uplne minimalne. Alfa by na ni jen tratila. Audi nemuze delat jen S a RS verze. To by znacka uz davno skoncila. Musi delat A3 a A4 se zakladnima motorama, na nich vydelat rozhodujici penize. Pak muze mit jako doplnek ty silny varianty.
A pak nejaky detaily u alfy... treba radici paka automatu u giulietty... pardon, ale tahle kozenka nebo kuze, tenhle svlecenej prezervativ, kterej zakrejva symboly a vypada proste odporne... to je proste peklo. Ted je to mor napric automobilkama, subaru neni vyjimka. Tricet let zpet subaru svx a legacy, to byla nadhera. Nebo o neco pozdeji audi a kulisa razeni z lestenyho hlinku, fortelna paka, krasna strojarina. Neco podobnyho ma vedle dvacetileta sousedka v hyundai getz...
Giulia a Stelvio zase v poradku krasnej volic, to musim byt objektivni.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Re: Moje auto po Subaru
Zmínku o AR jsem pochopil ne jako konec AR, ale jak "skončila" s počtem prodaných aut. A tyhle čísla jsou smutný čtení. Problém Alfy Romeo je ten, že umí udělat výborný auta, ale neumí je prodat. Platforma Giorgio je super, ale nemá se z čeho zaplatit. Prodeje zdaleka nedosahují počtů který si Marchionne představoval a o kterých se mluvilo. V reálu je to tak, že Lancia prodá víc letitých Ypsilonek než Alfa moderních Giulií a Stelvií. V Evropě prodeje nemastný neslaný, Giulia ještě v dost upadajícím segmentu sedanů. O crossoveru ve třídě pod Stelviem se sice už roky mluví, ale auto zatím nikdo neviděl. Zmatky kolem zastoupení v ČR a přesun centrály do Maďarska tomu u nás taky moc nepomahájí. Kdo sleduje FB Alfy Romeo tak je mu jasný, že lidé kteří to připravují ty auta ani neznají a obecně toho moc o autech ani neví. Zapomenout nejde ani na to, že přerušili kontinuitu zákazníci neměli ze 159 kam přejít. Skončili tak u konkurence.
Cenově si ani nemyslím, že by to bylo nějak moc mimo. Spíš mě vadí jistý prvky ve výbavě za příplatek a to, že auta nejsou lokalizovaný do CZ. To má pak člověk pocit, že pro výrobce nejsme zajímavý trh tak na nás kašle. Taky si myslím, že šlo mít základní verze s manuálem a slabšími benzínovými motory aby ty auta byly vidět. Cenu bych taky nerovnal s BMW, ale třeba s Jaguarem nebo Volvem. U BMW se platí za značku, Alfa bohužel v takový pozici aby si mohla říct peníze za značku není.
Jestli se u AR něčeho bojím, tak dvou věcí. Jednak aby se neopakovala díra jako po 159 kdy jim zákazníci utekli ke konkurenci (protože MiTo jako náhradu za 159 asi nechtěli), protože získat ty lidi zpátky je zatraceně těžký. A druhá aby to nedopadlo tak, že se bude Giulia a Stelvio prodávat asi tak 1,5 násobek běžnýho životního cyklu modelu. Stejně jako Giulietta.
Cenově si ani nemyslím, že by to bylo nějak moc mimo. Spíš mě vadí jistý prvky ve výbavě za příplatek a to, že auta nejsou lokalizovaný do CZ. To má pak člověk pocit, že pro výrobce nejsme zajímavý trh tak na nás kašle. Taky si myslím, že šlo mít základní verze s manuálem a slabšími benzínovými motory aby ty auta byly vidět. Cenu bych taky nerovnal s BMW, ale třeba s Jaguarem nebo Volvem. U BMW se platí za značku, Alfa bohužel v takový pozici aby si mohla říct peníze za značku není.
Jestli se u AR něčeho bojím, tak dvou věcí. Jednak aby se neopakovala díra jako po 159 kdy jim zákazníci utekli ke konkurenci (protože MiTo jako náhradu za 159 asi nechtěli), protože získat ty lidi zpátky je zatraceně těžký. A druhá aby to nedopadlo tak, že se bude Giulia a Stelvio prodávat asi tak 1,5 násobek běžnýho životního cyklu modelu. Stejně jako Giulietta.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1281
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Harous: Jj, až na drobnosti v podstatě souhlas.... S těmi Maďary vím, že na to kuci na fóru hodně nadávají. Facebooku neholduju, takže co se děje tam, nemohu posoudit. Ale asi to rozhodně nebude žádná výhra. Jenže ono, vem si takovou KTM. Tam to továrna jakožto KTM CEE už před léty šoupli Slovákům a řekl bych, že to je podobná písnička, podobní neumětelové. Osobně jsem s nimi i něco řešil a člověk z nich měl hlavu jak kološtěstí. No a vem si, kde KTMka dneska je, motorky prodává jak rohlíky. Až mi osobně z toho není úplně nejlíp u srdíčka, je to už dnes masovka, stejně jako třeba to BMW... S tou obavou, aby tady Jůlii a Stelvio neprodávali 1,5 násobku běžného životního cyklu, jako tomu bylo u Giulietty - absolutně ti rozumím jak to myslíš. Ale ono upřímně, tahle ta dvě auta mají tak moc dobrý základ, že by si koneckonců i tohle mohla s postupným cizelovaním a drobnou modernizací snad i s přehledem dovolit. Samozřejmě z mého pohledu, většina lidí uvažuje zcela jinak.... Co se týče těch výbav, tak pokud si skládáš auto do výroby, tak si myslím lze slušně nakonfigurovat vůz dle představ. Jasně, jsou věci, které mají prostě být v základu, ale to dneska často nemá i konkurence. Problém vidím v těch skladovkách co konfigurují na krámy, hodně jich nemá pádla, což nechápu ani u Stelvia, natož Giulie. Hodně aut nemá výhřevy, koneckonců jakožto i mé. Mně osobně to nijak zvlášť netrápí, sedačky prakticky vůbec, volant by byl čas od času fajn, ale dá se bez toho v pohodě žít. Ovšem beru to tak, že u auta této relace to je prostě výbavový přešlap. Dokonce to někteří nekonfigurují ani u celokožených sedaček! To je třeba ten případ i té šedé dvouset koňovky, kterou si dával na fórum jakožto tip na dobrou koupi za super cenu, jak jsme se tehda neshodli.... Fakt, že ze 159 neměli kam majitelé a fandové značky přejít, je prostě fakt. A to je právě podle mě ta doba, která byla u AR ta nejhorší a nejsmutnější. Proč nastala, těžko dopodrobna soudit, ale jsem si jistý, že jeden z kamenů mozaiky byla i ta nespolehlivost. A pro současnou AR je problém si získat zpátky jak důvěru "veřejnosti", tak zároveň získat zpět všechny věrné předešlé majitele, kteří v době temna (jen Mita a Giulietty) prostě neměli kam přestoupit a nyní už někteří z nich jsou třeba i v jiné etapě života, kdy chtějí/preferují jiné vozy.....
Jak už jsem psal, já vidím místo Alfy v rámci koncernu nee až tak ve snaze o co nesmyslně nejvyšší čísla prodejů (na to tam mají jiné adepty), ale o snahu ji třeba aspoň stabilně dostat do černých čísel. Přičemž zachovat auta s poctivým základem pro řidiče. Tohle se sice dneska až tak moc nenosí, ale zároveň takových aut je stále méně, takže místo na hracím poli tam je. No a samozřejmě je potřeba zapracovat na reputaci značky co do spolehlivosti, která už oproti dřívějším dobám není sice špatná, ale právě umět tohle "prodat" a ještě zapracovat na takových těch italských věcech co do zpracování. Tohle je cesta, kterou vidím já, ale jak to opravdu bude u toho Stellantisu, až čas ukáže:
https://www.auto.cz/podporujeme-renesan ... tis-137720
A přidám trošku svérázný, nicméně jak se patří Alfu velebící, light test patriota Menšíka.
Mně zaujalo hlavně to, že tohle je nejspíš ten konkrétní vůz ve slabším benzínu, se kterým jsem se před rokem, při mém testovacím kolečku po showroomech napříč značkami, svezl já
https://www.patriotmagazin.cz/autotest- ... -amore-mio
Jak už jsem psal, já vidím místo Alfy v rámci koncernu nee až tak ve snaze o co nesmyslně nejvyšší čísla prodejů (na to tam mají jiné adepty), ale o snahu ji třeba aspoň stabilně dostat do černých čísel. Přičemž zachovat auta s poctivým základem pro řidiče. Tohle se sice dneska až tak moc nenosí, ale zároveň takových aut je stále méně, takže místo na hracím poli tam je. No a samozřejmě je potřeba zapracovat na reputaci značky co do spolehlivosti, která už oproti dřívějším dobám není sice špatná, ale právě umět tohle "prodat" a ještě zapracovat na takových těch italských věcech co do zpracování. Tohle je cesta, kterou vidím já, ale jak to opravdu bude u toho Stellantisu, až čas ukáže:
https://www.auto.cz/podporujeme-renesan ... tis-137720
A přidám trošku svérázný, nicméně jak se patří Alfu velebící, light test patriota Menšíka.
Mně zaujalo hlavně to, že tohle je nejspíš ten konkrétní vůz ve slabším benzínu, se kterým jsem se před rokem, při mém testovacím kolečku po showroomech napříč značkami, svezl já
https://www.patriotmagazin.cz/autotest- ... -amore-mio
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Rozumím vám oběma, ne že ne. Snad tu značku koncern udrží, ale dostat se do černých čísel musí sama, nikdo ji tam postrkovat nebude a doplácet nas ni. Ta doba je už dávno pryč a jak se toho chytne nějaký krizový manažer, tak rázně zavelí, ono se to bude aplikovat a nějak to dopadne. Srovnáváš to s KTM, ano i to má jistou výjimečnost, vzpamatovalo se a dělá a prodává to, v čem bylo dobré, a to hlavně Endura a pár naháčů menšího obsahu. S motocykly BMW to dost dobře srovnávat nejde, to je úplně jiný svět, objemově i cenově samozřejmě. Takže pokud má AR historii a výjimečnost, jde o auta vysoce nadprůměrná, tak musí i tolik stát, jinak se do černých čísel nikdy nedostanou, nemají v portfoliu armádu něčeho jako je u koncernu Golf, Octavie a podobně.........teď má sice přijít u AR něco o kousek menšího, a to Tonale, které už ale bude mít prý motory převzaté z Jeepu Renegade, včetně vrcholného plug-in hybridu o výkonu asi 250 koní. Se sportovně orientovanou verzí Quadrifoglio se z důvodu nejisté poptávky již nepočítá. To už asi nebude ta AR kterou fandové milují, pár jich okolo sebe mám a jednoho dokonce doma. Potom prý mají připraveného ještě menšího prcka, ale to bude taky nejspíš nějaká slátanina pod kabátem ARm má být na základu Fiatu 500. S tím už fandové značky moc nadšeni nebudou, ale nedá se nic dělat, jdou vlastně tak trochu ve stopách ostatních, ano i BMW, ta předokolka řady 2, kterou pravověrní nemůžou ani vidět, je prý prodejním trhákem a jde jedna za druhou. To je možná cesta, nebo řada M, nikdo jí nemůže přijít na jméno kvůli těm "ledvinkám", ale M3 i M4 se prodávají jako blázen, přitom se na ně dlouho čeká a cenově jsou za 3+ mega.
AR by ale taky ráda dělal ještě větší SUV než je Stelvio, a to konkurenta BMW X5, Audi Q7 a MB GLE, což o to, vypadá hezky a má tam být i ten motor s 510 PS, ale jestli nebude stát v základu s obyčejným šestiválcem alespoň 2+ mega, tak je stáhne do propasti. Filozofie dáme to pod 2 mega, jinak o to nebude zájem je cesta do pekel, to jsem si vyzkoušel na sobě i když v číslech o mnoho řádů nižších.
Takže si myslím, že správně cesta je správně stanovená cenová politika, na každém kousku slušně vydělat, mít solidní prodejní a servisní síť, autosalon nemusí být v každé druhé vsi, ale musí vzbuzovat důvěru a vyjadřovat hrdost k značce jakou AR je, ne se krčit v koutě někde za pochybnou čerpací stanicí, jak tomu u některých bývá. Oni si lidi těch 50 km dojedou, žádný strach.
No jsem zvědavý, ono prodávat jen abychom prodali moc dlouho nejde. Takže se toho třeba chytí správní lidé a nebudou chtít AR jenom "vykostit" pro potřeby ostatních značek koncernu. Tady nejde o nesmyslně vyšší čísla prodejů AR jak píše Petr, nejde o ostatní značky koncernu, ty je dotovat nebudou, ale o to, aby byla AR svojí výjimečností a kvalitou schopna si obhájit vyšší cenu a tím i zisk z každého vozu. Jméno a historii na to má, netřeba se podbízet.Takže ne Stelvio Veloce za 1 200 000, ale za 1,7 mega a to větší jak už jsem psal za 2,5 mega. Musí hrdě svoji výjimečnost obhajovat i cenově a uvidíme, jak to fandové a hlavně noví případní zákazníci značky přijmou, a zda to přijmou. Oni ne všichni bohatí lidé jsou hloupí a když jim člověk poví že to stojí 1,2 mega, tak si řeknou "ty vole, to je nějakej sráč, to neberu", to je bohužel moje vlastní zkušenost, a ne jediná. Ale jak říkám, všichni takhle neuvažují a jsou zase hodně opatrní, takže ty třeba zase odradí autosalon, servis a pod.
Ty malé AR, zbalastěné z různých modelů sesterských značek holt musí být cenově níže, ale zato musí mít zase prodeje a musí přitáhnout nové zákazníky, protože ty skalní fandy asi neosloví.
Takže ať se daří a vyjde jim to.
AR by ale taky ráda dělal ještě větší SUV než je Stelvio, a to konkurenta BMW X5, Audi Q7 a MB GLE, což o to, vypadá hezky a má tam být i ten motor s 510 PS, ale jestli nebude stát v základu s obyčejným šestiválcem alespoň 2+ mega, tak je stáhne do propasti. Filozofie dáme to pod 2 mega, jinak o to nebude zájem je cesta do pekel, to jsem si vyzkoušel na sobě i když v číslech o mnoho řádů nižších.
Takže si myslím, že správně cesta je správně stanovená cenová politika, na každém kousku slušně vydělat, mít solidní prodejní a servisní síť, autosalon nemusí být v každé druhé vsi, ale musí vzbuzovat důvěru a vyjadřovat hrdost k značce jakou AR je, ne se krčit v koutě někde za pochybnou čerpací stanicí, jak tomu u některých bývá. Oni si lidi těch 50 km dojedou, žádný strach.
No jsem zvědavý, ono prodávat jen abychom prodali moc dlouho nejde. Takže se toho třeba chytí správní lidé a nebudou chtít AR jenom "vykostit" pro potřeby ostatních značek koncernu. Tady nejde o nesmyslně vyšší čísla prodejů AR jak píše Petr, nejde o ostatní značky koncernu, ty je dotovat nebudou, ale o to, aby byla AR svojí výjimečností a kvalitou schopna si obhájit vyšší cenu a tím i zisk z každého vozu. Jméno a historii na to má, netřeba se podbízet.Takže ne Stelvio Veloce za 1 200 000, ale za 1,7 mega a to větší jak už jsem psal za 2,5 mega. Musí hrdě svoji výjimečnost obhajovat i cenově a uvidíme, jak to fandové a hlavně noví případní zákazníci značky přijmou, a zda to přijmou. Oni ne všichni bohatí lidé jsou hloupí a když jim člověk poví že to stojí 1,2 mega, tak si řeknou "ty vole, to je nějakej sráč, to neberu", to je bohužel moje vlastní zkušenost, a ne jediná. Ale jak říkám, všichni takhle neuvažují a jsou zase hodně opatrní, takže ty třeba zase odradí autosalon, servis a pod.
Ty malé AR, zbalastěné z různých modelů sesterských značek holt musí být cenově níže, ale zato musí mít zase prodeje a musí přitáhnout nové zákazníky, protože ty skalní fandy asi neosloví.
Takže ať se daří a vyjde jim to.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Moje auto po Subaru
Jsou jen dvě cesty jak se může AR dostat do černých čísel. První je razantní zvýšení prodejů což oni by určitě rádi, ale neumí to. Doufám, že v tomhle pomůže nějaká hlava z PSA. Druhá je rozmělnit náklady na platformu Giorgio mezi co nejvíc modelů. Jenže RWD/Q4 platforma se pro PSA nehodí, jedině snad do budoucna nějaké DS? Takže se nabízí použití v US značkách. A tohle zrovna považuju za velkou chybu FCA. Ta platforma stála tolik, že není možný jí zaplatit jen z nízkých prodejů AR.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
A když nejsem schopný zvýšit prodeje, tak musím zvýšit cenu a na každém kole slušně vydělat, vždyť to auto by na to svojí kvalitou mělo mít. Takže když jsou lidi schopný vysázet 1,5 - 2,5 mega za X3, Q5, nebo MB GLC a běžně i LR, tak by to měli dát při troše slušnýho marketingu a po pár akcích i za Stelvio a podobné. A náklady by se mohli začít vracet, protože na jedné, dvou slušných platformách stejně nepřežijí dlouho, ostatní jim utečou a potom bude prodat a za slušné peníze už nejenom těžké, ale přímo nemožné.Harous píše:Jsou jen dvě cesty jak se může AR dostat do černých čísel. První je razantní zvýšení prodejů což oni by určitě rádi, ale neumí to. Doufám, že v tomhle pomůže nějaká hlava z PSA. Druhá je rozmělnit náklady na platformu Giorgio mezi co nejvíc modelů. Jenže RWD/Q4 platforma se pro PSA nehodí, jedině snad do budoucna nějaké DS? Takže se nabízí použití v US značkách. A tohle zrovna považuju za velkou chybu FCA. Ta platforma stála tolik, že není možný jí zaplatit jen z nízkých prodejů AR.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
Ale tu přece vždycky měla, alespoň jako sportovní auto to byl a snad ještě bude pojem. Takže podbízet se cenou snad nemusí a jestli ano, tak je už po pojmu a ať jsou dělat něco jiného, nebo pro někoho jiného, mimo Evropu. Když by to koupili Indové nebo Číňani, tak to zmarketingují tak, že to nebudou na ty jejich trhy stačit dodávat, a určitě neprodělajínámořník píše:Nedají, nemá prestiž.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Kdyby jsi vyměnil bmw za ar, tak to bude tvým okolím vnímáno jako krok z5. Proto si to většina majitelů prémiových značek nekoupí. Příklad je Phaeton.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Moje auto po Subaru
Souhlas.námořník píše:Nedají, nemá prestiž.
Dobrý příklad je tady Petebiggy, který si sice Alfu koupil, ale protože na ni měl 40% slevu. A to určitě nebude jediný s tímto uvažováním.
Takže ještě zdražovat je holý nesmysl.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Naopak, ještě zdražit a pak dát 60 % slevu
Nebo zavést kolo štěstí
Nebo zavést kolo štěstí
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
To je možné, ale nad Stelviem by určitě nos neohrnovali ...........ale když vylezu z Fiesty, kterou jsem si pořídil místo kola, to je najednou veselonámořník píše:Kdyby jsi vyměnil bmw za ar, tak to bude tvým okolím vnímáno jako krok z5. Proto si to většina majitelů prémiových značek nekoupí. Příklad je Phaeton.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT