Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je čtv úno 25, 2021 6:12 am
Autor |
Zpráva |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm Příspěvky: 5445 Bydliště: Plzeň
|
Tyhle vraky, za kterýma po akceleraci zůstávaj mrtvoly, právě prochází "ze známosti" už teď, to nějaký zpřísnění nezasáhne. A odsíraj to nic netušící lidi s novýma koncernama, kde je limit volnoběžných otáček 785 rpm a naměří 786, nebo jim ve fabrice zapomněli dát štítek s číslem na motor. Bohužel taky spadam do kategorie "vrak", protože mýmu autu už je asi 17 let, jakkoliv je technicky v pořádku; a patřim taky do kategorie "prochází ze známosti", protože mam třeba podložky, a seříznutý nárazníky který žerou malý děti žejo.
_________________Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
|
úte led 26, 2021 4:46 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am Příspěvky: 6060 Bydliště: Zliv (České Budějovice)
|
Vláďo, to nic, vždycky když se rozjede diskuze na tohle téma, též mlčím a dělám, že koukám jinam 
_________________ 2x Libero E12 ('95 a '98)
|
úte led 26, 2021 5:22 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm Příspěvky: 5445 Bydliště: Plzeň
|
Eh, tak já to nebral nijak vztahovačně, jenom vlastně souhlasím, že je "vrak" a "vrak"  Jo, ty jsi beztak "srdcař", tebe se ani nepokouším kategorizovat 
_________________Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
|
úte led 26, 2021 5:26 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 13914
|
No jenom bacha na to, ze hromada telefonu ma ten mikrofon nekde zastropovanej a ta aplikace pak neni schopna merit vetsi hluk, nez tuhle mez. Uz jsme se na tom v praci nachytali  Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Subaru Libero SDX  Hyundai i20 1.2 2012 
|
úte led 26, 2021 9:47 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am Příspěvky: 4093 Bydliště: Jemnice, Vysočina
|
_________________ Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat Nyní: BMW 330xd AT
|
úte led 26, 2021 10:00 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 17213 Bydliště: Praha
|
Ještě k těm STK: Je trochu problém, že z pohledu státu se všechno bere papírově, tedy co je kde napsaný. Bohužel množina aut, který jsou "odpad" z hlediska legislativy a množina aut, který jsou odpad z nějakých technicko-objektivních důvodů, není ekvivalentní, podle mě ani jejich průnik není nikterak zásadně obsáhlý.
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
úte led 26, 2021 10:48 pm |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 37238 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Právě. Takže vem čert legislativu, hlavně, že já mám svědomí čistý. 
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
stř led 27, 2021 6:58 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm Příspěvky: 1545 Bydliště: Šumperk/Ostrava
|
No jasně, já to bral jenom jako ukázku, jak je to dneska dostupný, o přesnosti měření v telefonu si nedělám iluze. Nějaký lepší zařízení, na měření hluku si myslím bude řádově levnější než třeba regloskop na světla. Já tak nějak doufal, že zařízení na měření hluku mají na STK standartně. Většinou když jsou nějaký okruhový akce kde je limit hluku, tak je tam doporučení zajet si na STK nechat změřit hluk. Ale evidentně to nemají asi všude. Nicméně největší problém vidím v kontrole. V podstatě policajti dneska měří rychlost a kontrolují alkohol (občas ještě světla,mobil, pásy) Nemyslím si, že by bylo technicky tak složitý, postavit na začátku nějakého kopce jedno auto, tam dát kameru a hlukoměr, a takové ty čoudící dieslové vraky natočit, kousek dál by tomu sebrali technickou pro nadměrnou okuřivost. To samý třeba pro výfuky nad 100db. Zastavit, vyfotit výfuk, přidat naměřenou hodnotu hluku, sebrat technickou. A nebo by to klidně mohli dělat potajnu, a jenom posílat obsílky, jak to dělají s rychlostí.
_________________ Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003 Volvo V70 D5 120kW 2002 ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
|
stř led 27, 2021 10:55 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv říj 10, 2013 7:02 pm Příspěvky: 365
|
 |  |  |  | zhor píše: Nicméně největší problém vidím v kontrole. V podstatě policajti dneska měří rychlost a kontrolují alkohol (občas ještě světla,mobil, pásy) Nemyslím si, že by bylo technicky tak složitý, postavit na začátku nějakého kopce jedno auto, tam dát kameru a hlukoměr, a takové ty čoudící dieslové vraky natočit, kousek dál by tomu sebrali technickou pro nadměrnou okuřivost. To samý třeba pro výfuky nad 100db. Zastavit, vyfotit výfuk, přidat naměřenou hodnotu hluku, sebrat technickou. A nebo by to klidně mohli dělat potajnu, a jenom posílat obsílky, jak to dělají s rychlostí. |  |  |  |  |
Technická kontrola vozidla (vč. emisí) přímo na ulici už dnes možná je (už víc jak rok), viz. třeba tady: https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/29 ... ocilo-sedmJiná otázka je, jak často to PČR využívá, a jak je důsledná.
|
stř led 27, 2021 11:10 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am Příspěvky: 4093 Bydliště: Jemnice, Vysočina
|
A co tahle auta, ta mají nějakou výjimku? Už normální M5 dělá randál a střílí jako gangster https://www.novinky.cz/auto/clanek/bmw- ... s-40349091......a Ford Mustang? To je randál jako od tanku 
_________________ Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat Nyní: BMW 330xd AT
|
stř led 27, 2021 11:32 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv říj 10, 2013 7:02 pm Příspěvky: 365
|
Vyjímku nemají - obě mají něco jako "tichý mód" (u Fordu Mustang, jak to tomu říká BMW M5 nevím). U Fordu Mustang pak dostanete auto, které není hlučnější než naftová Octavia 1. generace - tj. nic neobvyklého. Ten randál dělá až na vyžádání obsluhy  a v návodu bude nějaká alibistická věta, že tichý mód se musí používat všude kromě uzavřených okruhů mimo obytné zóny, nebo tak.
|
stř led 27, 2021 11:36 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm Příspěvky: 1545 Bydliště: Šumperk/Ostrava
|
No ale na technickou bude asi potřeba technik, co na to má papír? Na měření hluku nebo natáčení kouřivosti aut, si myslím nebude potřeba složitější proškolení než na obsluhu radaru. A zařízení na měření si myslím určitě nepřekročí cenu radaru (i když u výběrových řízení v Česku člověk nikdy neví  )
_________________ Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003 Volvo V70 D5 120kW 2002 ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
|
stř led 27, 2021 12:07 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm Příspěvky: 1770 Bydliště: Praha
|
Hele Mustangem v hlučném módu jsem jel se staženou střechou a až tak velký kravál to nebyl spíš takové bublání. Děravé výfuky tuzérů jsou horší. Ale Porsche 718 to je fakt nepříjemný běs. Jakoby někdo tloukl velkým kladivem do kovadliny.
_________________ Subaru Legacy wagon MY2004 (EZ30D, 5EAT, AWD, VTD, VDC, LSD, ABS, GPS, ...) 10.8 l/100km 240 tis. km
|
stř led 27, 2021 3:09 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am Příspěvky: 4093 Bydliště: Jemnice, Vysočina
|
Tak na volnoběh to těm dvěma co tu jsou bublá hezky, když stojí v klidu na křižovatce .............ale potom, když vyrazí, tak to vypadá že to má obsah minimálně 30 litrů a 50 válců  ...........ale třeba je to tuning, to netuším .......
_________________ Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat Nyní: BMW 330xd AT
|
stř led 27, 2021 8:41 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv říj 10, 2013 7:02 pm Příspěvky: 365
|
Ford Mustang (motor 5.0 HEMI) nevlastním ani jsem v něm nikdy nejel. Na náplavce 2019 jsem ale byl v hloučku čumilů, kterým ho ochotný pán z Fordu předvedl - v tichém módu a pak v hlučném, nastartování, volnoběh, mírné přidání plynu, prošlápnutí, chcípnutí. Rozdíl byl opravdu veliký - v tichém módu auto tiše bublalo a vrnělo, v hlučném to bolelo v uších, už start motoru znamenalo ostré "vyštěknutí" do výfuku, muselo to být slyšet na druhém břehu Vltavy, a zaburácení při prošlápnutí - to fakt bylo jak svého času lokomotiva Sergej, ta byla slyšet na několik kilometrů. Nastavení se dělo někde uvnitř vozu v konfiguraci, pozici v menu jsem už zapomněl 
|
čtv led 28, 2021 8:56 am |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|