Motoristicke zpravy
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Motoristicke zpravy
Tyhle vraky, za kterýma po akceleraci zůstávaj mrtvoly, právě prochází "ze známosti" už teď, to nějaký zpřísnění nezasáhne. A odsíraj to nic netušící lidi s novýma koncernama, kde je limit volnoběžných otáček 785 rpm a naměří 786, nebo jim ve fabrice zapomněli dát štítek s číslem na motor. Bohužel taky spadam do kategorie "vrak", protože mýmu autu už je asi 17 let, jakkoliv je technicky v pořádku; a patřim taky do kategorie "prochází ze známosti", protože mam třeba podložky, a seříznutý nárazníky který žerou malý děti žejo.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Motoristicke zpravy
Vláďo, to nic, vždycky když se rozjede diskuze na tohle téma, též mlčím a dělám, že koukám jinam
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Motoristicke zpravy
Eh, tak já to nebral nijak vztahovačně, jenom vlastně souhlasím, že je "vrak" a "vrak" Jo, ty jsi beztak "srdcař", tebe se ani nepokouším kategorizovat
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
No jenom bacha na to, ze hromada telefonu ma ten mikrofon nekde zastropovanej a ta aplikace pak neni schopna merit vetsi hluk, nez tuhle mez. Uz jsme se na tom v praci nachytalizhor píše:
Tak ono hlukoměr si může pořídit dneska každej do telefonu, to zas tak složitý není. Samozřejmě na pokuty bude potřeba asi nějakej certifikovanej.
Jo, progress musi být. Aspoň nějaká novinka. To že to pujde očůrat jednoduše, to se asi očekává.
Stejně jak to mají na rally, kde R5 mají speciální mapu na měření hluku, aby to oficálně prolezlo přejímkama. Sice to auto se s tou mapou není schopný ani rozjet, ale změřený to je, čísla jsou zelený, takže všechno ok a všcihni jsou spokojený.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
To bude ještě zajímavé https://www.autoforum.cz/zajimavosti/no ... -internetu
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
Ještě k těm STK: Je trochu problém, že z pohledu státu se všechno bere papírově, tedy co je kde napsaný. Bohužel množina aut, který jsou "odpad" z hlediska legislativy a množina aut, který jsou odpad z nějakých technicko-objektivních důvodů, není ekvivalentní, podle mě ani jejich průnik není nikterak zásadně obsáhlý.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Právě. Takže vem čert legislativu, hlavně, že já mám svědomí čistý.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Motoristicke zpravy
No jasně, já to bral jenom jako ukázku, jak je to dneska dostupný, o přesnosti měření v telefonu si nedělám iluze. Nějaký lepší zařízení, na měření hluku si myslím bude řádově levnější než třeba regloskop na světla.spm píše:No jenom bacha na to, ze hromada telefonu ma ten mikrofon nekde zastropovanej a ta aplikace pak neni schopna merit vetsi hluk, nez tuhle mez. Uz jsme se na tom v praci nachytali
Já tak nějak doufal, že zařízení na měření hluku mají na STK standartně. Většinou když jsou nějaký okruhový akce kde je limit hluku, tak je tam doporučení zajet si na STK nechat změřit hluk. Ale evidentně to nemají asi všude.
Nicméně největší problém vidím v kontrole. V podstatě policajti dneska měří rychlost a kontrolují alkohol (občas ještě světla,mobil, pásy) Nemyslím si, že by bylo technicky tak složitý, postavit na začátku nějakého kopce jedno auto, tam dát kameru a hlukoměr, a takové ty čoudící dieslové vraky natočit, kousek dál by tomu sebrali technickou pro nadměrnou okuřivost. To samý třeba pro výfuky nad 100db. Zastavit, vyfotit výfuk, přidat naměřenou hodnotu hluku, sebrat technickou. A nebo by to klidně mohli dělat potajnu, a jenom posílat obsílky, jak to dělají s rychlostí.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Motoristicke zpravy
Technická kontrola vozidla (vč. emisí) přímo na ulici už dnes možná je (už víc jak rok), viz. třeba tady: https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/29 ... ocilo-sedmzhor píše: Nicméně největší problém vidím v kontrole. V podstatě policajti dneska měří rychlost a kontrolují alkohol (občas ještě světla,mobil, pásy) Nemyslím si, že by bylo technicky tak složitý, postavit na začátku nějakého kopce jedno auto, tam dát kameru a hlukoměr, a takové ty čoudící dieslové vraky natočit, kousek dál by tomu sebrali technickou pro nadměrnou okuřivost. To samý třeba pro výfuky nad 100db. Zastavit, vyfotit výfuk, přidat naměřenou hodnotu hluku, sebrat technickou. A nebo by to klidně mohli dělat potajnu, a jenom posílat obsílky, jak to dělají s rychlostí.
Jiná otázka je, jak často to PČR využívá, a jak je důsledná.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
A co tahle auta, ta mají nějakou výjimku? Už normální M5 dělá randál a střílí jako gangster
https://www.novinky.cz/auto/clanek/bmw- ... s-40349091
......a Ford Mustang? To je randál jako od tanku
https://www.novinky.cz/auto/clanek/bmw- ... s-40349091
......a Ford Mustang? To je randál jako od tanku
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
Vyjímku nemají - obě mají něco jako "tichý mód" (u Fordu Mustang, jak to tomu říká BMW M5 nevím). U Fordu Mustang pak dostanete auto, které není hlučnější než naftová Octavia 1. generace - tj. nic neobvyklého. Ten randál dělá až na vyžádání obsluhy a v návodu bude nějaká alibistická věta, že tichý mód se musí používat všude kromě uzavřených okruhů mimo obytné zóny, nebo tak.romull píše:A co tahle auta, ta mají nějakou výjimku? Už normální M5 dělá randál a střílí jako gangster
https://www.novinky.cz/auto/clanek/bmw- ... s-40349091
......a Ford Mustang? To je randál jako od tanku
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Motoristicke zpravy
No ale na technickou bude asi potřeba technik, co na to má papír? Na měření hluku nebo natáčení kouřivosti aut, si myslím nebude potřeba složitější proškolení než na obsluhu radaru. A zařízení na měření si myslím určitě nepřekročí cenu radaru (i když u výběrových řízení v Česku člověk nikdy neví )mirekst píše: Technická kontrola vozidla (vč. emisí) přímo na ulici už dnes možná je (už víc jak rok), viz. třeba tady: https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/29 ... ocilo-sedm
Jiná otázka je, jak často to PČR využívá, a jak je důsledná.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Hele Mustangem v hlučném módu jsem jel se staženou střechou a až tak velký kravál to nebyl spíš takové bublání. Děravé výfuky tuzérů jsou horší. Ale Porsche 718 to je fakt nepříjemný běs. Jakoby někdo tloukl velkým kladivem do kovadliny.romull píše:A co tahle auta, ta mají nějakou výjimku? Už normální M5 dělá randál a střílí jako gangster
https://www.novinky.cz/auto/clanek/bmw- ... s-40349091
......a Ford Mustang? To je randál jako od tanku
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Tak na volnoběh to těm dvěma co tu jsou bublá hezky, když stojí v klidu na křižovatce .............ale potom, když vyrazí, tak to vypadá že to má obsah minimálně 30 litrů a 50 válců ...........ale třeba je to tuning, to netuším .......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
Ford Mustang (motor 5.0 HEMI) nevlastním ani jsem v něm nikdy nejel. Na náplavce 2019 jsem ale byl v hloučku čumilů, kterým ho ochotný pán z Fordu předvedl - v tichém módu a pak v hlučném, nastartování, volnoběh, mírné přidání plynu, prošlápnutí, chcípnutí. Rozdíl byl opravdu veliký - v tichém módu auto tiše bublalo a vrnělo, v hlučném to bolelo v uších, už start motoru znamenalo ostré "vyštěknutí" do výfuku, muselo to být slyšet na druhém břehu Vltavy, a zaburácení při prošlápnutí - to fakt bylo jak svého času lokomotiva Sergej, ta byla slyšet na několik kilometrů.
Nastavení se dělo někde uvnitř vozu v konfiguraci, pozici v menu jsem už zapomněl
Nastavení se dělo někde uvnitř vozu v konfiguraci, pozici v menu jsem už zapomněl