Po dlouhém rozmýšlení zde zkusím nabídnout svého Outbacka.
Brzy se nám rozroste rodina na pětičlenou a dozadu se prostě 3 sedačky nevejdou

navíc máme druhé auto Grand scenica se 7 místy, takže na denní ježdění spíš využívame jeho a Subo bych používal jen na krátké trasy do práce. Auto jsem kupoval před 2 roky s tím, že ho budeme využívat jako rodinné, ale třetího caparta jsme prostě neplánovali.
Do auta je za ty poslední 2 roky proinvestováno nesmysl peněz, pokud nebudu počítat výměny oleje, pneu, kosmetiku atd., tak jen na servisních úkonech to bylo cca 150 tis. Kč, tomu taky odpovídá cena, za kterou si představuji auto prodat.
Cena: 210 000,- KčVím, je to hodně, ale to auto za to snad stojí.
Jedná se o typ
BP, 3.0R - 180KW, rok výroby 2008, koupeno v ČR, já jsem druhý majitel, nyní najeto cca 274 500 KmTrochu netradičně začnu s tím co na autě nefunguje nebo co jsem plánoval udělat.
- Zlobí otáčkoměr, údajně by se mělo jednat o studený spoj v řídící jednotce někde pod kobercem spolujezdce- dá se opravit prý za cca 2500,-Kč
- Zadní pravý reproduktor ve dveřích nehraje.
- Nefunguje polohování sklonu sedáku řidiče, pravděpodobně jen vypadlý čep v mechanismu sedačky, motorek je slyšet jak vrčí, ale nic se nedějě.
- Občas nějaký ten šrám na laku, ale nic hrozného, většina zaretušováno barvou a štětečkem
- V plánu bylo také ošetřit podvozek proti korozi, na to ale tento rok už nedojde, auto stejně stojí v garáži a přes zimu toho asi moc nenajezdí.
Naopak to co auto má uděláno:
... zbytek najdete v mém vlákně
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=66&t=7945&start=105... nebo podrobně v excelu zde
https://drive.google.com/file/d/1tK5_B8YTBxhtvktVoeKFw13is22zfgfH/view?usp=sharing- 272 500 Km - Subaru Dobřany - Těsnění pod hlavami, komplet rozvody včetně výměny řeťezů a vodní pumpy, nějaké ty gufera atd., prostě motor komplet krom půlení. Fakturu mám, na práci je samozřejmě pořád záruka (cena servisu byla 53 tis.).
- 262 000 Km - Výměna zadního stabilizátoru za silnější Whiteline, včetně výměny všech ramínek nápravy, kostí stabilizátorů apod. Výměna zadních ložisek kol. (origo v AWD)
- 250 000 Km - Výměna přeních tlumičů (KYB) včetně všech silentbloků přední nápravy a horního uložení
- Na začátku tohoto roku výměna předních kotoučů za drážkované DBA + desky EBC redstuff, výměna vodících čepů. Zadní kotouče TRW + desky EBC redstuff
- Repas kardanu
- Povařený výfuk, zadní koncáky necelé 2 roky staré (polmostrow) + chrom koncovky
- Nové celoroční pneu 215/55 R17 Goodyear Vector4seasons Gen-3, najeto cca 2 000 Km
- Čerstvě renovovaný volant od volanty.cz. Na krajích perforace, hořejšek a spodek klasika kůže, vyražené logo MOMO jako na originálu.
- Zadní tlumiče jsou stále niveláky, od předchozího majitele údajně měněny v cca 180tis. Km. Stále v pohodě a funkční.
- Minulý rok dodělávané bajonetové tažné Brink, v TP na 1900 Kg
- Renovované origo ALU kola + podložky 15mm
K výbavě: Je to taková ta klasika s koženým interierem, kromě bezklíčkového odemykání a startu asi vše co se do toho dávalo, včetně bluetooth handsfree. Já jsem ještě dodělával couvací kameru. Všude jsou gumové koberce, včetně kufru.
Příslušenství: 3. SPZ na držak kol na tažné, origo příčníky montblanc
Kdyby vás zajímalo něco dalšího k autu, klidně se ptejte.
Lukáš