Přecedovo Kredenc a další povozy....
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1135
- Registrován: čtv led 16, 2020 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Mira Decky
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Přecedovo Kredenc
Říkal jsi tu že máš tunu na pneu, řešíš poté i příhlášení na papíry?
Tam myslím, víc jak 750 nebržděného nejde ne?
(Navíc naše auta pokud vím mají psané 710kg)
Jinak to vypadá krásně bytelně
Tam myslím, víc jak 750 nebržděného nejde ne?
(Navíc naše auta pokud vím mají psané 710kg)
Jinak to vypadá krásně bytelně
Forester SG 116kW + LPG
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Ahoj Tome,
já jsem myslel, že jako první přijde na řadu rekonstrukce dvounápravového vleku. Máš ho ještě nebo jsi na něj zanevřel?
Jaromír
já jsem myslel, že jako první přijde na řadu rekonstrukce dvounápravového vleku. Máš ho ještě nebo jsi na něj zanevřel?
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Pravda že jako OK2MDK by mě taky zajímalo jestli a jak to chceš přihlašovat?
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Přecedovo Kredenc
Tak vlek bez papírů je předsedovi k prdu. A postavit vlek do 3,5 t na papíry není až tak věda. A nebrzděný do 750 ještě o fous lehčí. A nebo využití stávajících, jen nový vlek na staré papíry...
Tomáši, jak řešíš sklápění? Zase hi-liftem? Nebo jinak?
Tomáši, jak řešíš sklápění? Zase hi-liftem? Nebo jinak?
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Jaromíre Brenderup přijde na řadu jako druhej. Potřebuju oba. Ale dřív sklápěčku, kvůli bordelu ze stavby. Proto nejdřív tenhle. Původně jsem myslel, že dvouosáček udělám jako sklápěčku. Dokonce jsem si myslel, že malej vlek zruším a udělám jen dvouosák. Ale postupně jsem došel k tomu, že výhodnější bude udělat jednoosák sklápěcí a Brenderup v podstatě postavit tak jak byl, jako pevný plato.
Papíry jsou vyřešený. Je v nich napsáno "vlek domácí výroby". Kára je náhrada za starou káru, která už dosloužila. Rozměrově to bude odpovídat tomu, co je napsaný v papírech. Jen na stk to pojede na kolečkách 4x8", který jsou tam zapsaný. To vám pak vyfotím, páč to bude legrace.
Vláďo sklápěčka to bude opět mechanická, sklápěná hi-liftem. Já mám rád jednoduchý a funkční mechanismy a hi-lift je král těchhle mechanismů. Mě na tom baví to, že když to potřebuju sklápět, tak jednoduše můžu. A když to sklápět nepotřebuju a to bude většinu života vleku, tak s sebou nebudu zbytečně vozit nějakej sklápěcí mechanismus.
Nějakej dnešní progress. Nebyl jsem v dílně od rána, tak toho není moc.
Zásadní jsou tyhle koule, ty mi zabraly asi 2 hodiny času, než jsem je vytvořil. Na těch koulích se bude otáčet korba při sklápění. Dozadu a do boku. Bude to třístranný sklápěč.
Původně jsem myslel, že použiju koule ze starých tažných zařízení. Těch mám pod ponkem zásobu. Ale pak jsem si říkal, že by to byla zbytečná váha a napadlo mě zagooglovat a zkusit hledat železné koule. A světe div se, objevil jsem tenhle eshop https://www.rikfer.cz/ a tam jsem našel plechové koule. Za neuvěřitelně směšnou cenu asi 14 Kč za kus. Samozřejmě stovku doprava. Ale i tak je to srandovní cena.
Koule jsou duté, jak jsem psal, takže jsem do vrcholu vykroužil díru a tu kulatinu jsem zavařil ve vstupu a ve vrcholu. Takhle ty 4 komplety váží kilo. To je akceptovatelné.
.
.
No a pak jsem pokračoval vy konstrukci korby.
.
Papíry jsou vyřešený. Je v nich napsáno "vlek domácí výroby". Kára je náhrada za starou káru, která už dosloužila. Rozměrově to bude odpovídat tomu, co je napsaný v papírech. Jen na stk to pojede na kolečkách 4x8", který jsou tam zapsaný. To vám pak vyfotím, páč to bude legrace.
Vláďo sklápěčka to bude opět mechanická, sklápěná hi-liftem. Já mám rád jednoduchý a funkční mechanismy a hi-lift je král těchhle mechanismů. Mě na tom baví to, že když to potřebuju sklápět, tak jednoduše můžu. A když to sklápět nepotřebuju a to bude většinu života vleku, tak s sebou nebudu zbytečně vozit nějakej sklápěcí mechanismus.
Nějakej dnešní progress. Nebyl jsem v dílně od rána, tak toho není moc.
Zásadní jsou tyhle koule, ty mi zabraly asi 2 hodiny času, než jsem je vytvořil. Na těch koulích se bude otáčet korba při sklápění. Dozadu a do boku. Bude to třístranný sklápěč.
Původně jsem myslel, že použiju koule ze starých tažných zařízení. Těch mám pod ponkem zásobu. Ale pak jsem si říkal, že by to byla zbytečná váha a napadlo mě zagooglovat a zkusit hledat železné koule. A světe div se, objevil jsem tenhle eshop https://www.rikfer.cz/ a tam jsem našel plechové koule. Za neuvěřitelně směšnou cenu asi 14 Kč za kus. Samozřejmě stovku doprava. Ale i tak je to srandovní cena.
Koule jsou duté, jak jsem psal, takže jsem do vrcholu vykroužil díru a tu kulatinu jsem zavařil ve vstupu a ve vrcholu. Takhle ty 4 komplety váží kilo. To je akceptovatelné.
.
.
No a pak jsem pokračoval vy konstrukci korby.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
Hezky se to rýsuje!
Jak tlustou stěnu maj ty koule? Vím, že jsi mi je ukazoval, když jsem u tebe jednou byl, ale zapomněl jsem se zeptat. Aby byly dostatačně tuhý, aby to ten náklad udrželo. Aby ti to, jak zahrádka, zase nepřejelo haubnu
Jak tlustou stěnu maj ty koule? Vím, že jsi mi je ukazoval, když jsem u tebe jednou byl, ale zapomněl jsem se zeptat. Aby byly dostatačně tuhý, aby to ten náklad udrželo. Aby ti to, jak zahrádka, zase nepřejelo haubnu
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Ty koule mají stěnu 1.5-2 mm. Ale aby nedošlo k mýlce, na těch koulích bude ta korba zajištěná a bude se to na nich sklápět, ale korba jako taková bude ležet na rámu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Dnes zásadní posun ve stavbě. Rám korby komplet svařenej. Vyrobeny vodící trubky pro sklápění korby. Nabodovány koule a trubky a vyzkoušeno sklápění... Je to dobrý, funguje to !!
.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Přecedovo Kredenc
Pecka!
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Aha už to chápu.
Původně jsem se chtěl zeptat, zda se pro sklopení bude muset sundat kolo.
Původně jsem se chtěl zeptat, zda se pro sklopení bude muset sundat kolo.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
To je hodně dobře vymyšlený!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
Na tohle hodnocení bych počkal, až po zkušenostech z provozu.Tapan píše:To je hodně dobře vymyšlený!
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Přecedovo Kredenc
Zkušenosti z provozu tohoto systému jsou dlouholeté, takže v tom problém určitě nebude.mnov píše: Na tohle hodnocení bych počkal, až po zkušenostech z provozu.
Tím nechci snižovat předsedovo dílo... Bude to určitě pěkný vlek, už se těším na finální fotky
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Marku, to rozhodně nebude od věci Ale líbí se mi to sklápění přes kolo.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Vláďa má pravdu. Nevymejšlím vymyšlené. Takhle jsou sklápěný všechny 3 stranný sklápěče, co vyrábí Autovia a další výrobci vleků. Nepotřebuju vymejšlet za každou cenu vlastní cesty, když existujou osvědčená, vyzkoušená a hlavně jednoduchá řešení, která stačí jen uchopit a použít.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97