Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 331 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Další
Spolehlivost CVT (Lineartronic) 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: pát zář 18, 2009 4:18 am
Příspěvky: 16
Dobrý deň, máme v rodine legacy 2,5cvt 2010 USA model, prevodovka radí v poriadku ale pravdepodobne odchádza hydromenič čo sa prejavuje pridusením otáčiek a následným zadusením motora/zdochne na križovatke pri prudkom zastavení/ ale ďalší problém sa objavil nedávno auto sa pri parkovaní dusí podskakuje pri vytočených kolesách, chvíľu tam bola chyba senzoru natočenia volantu -ten sa vymenil nakalibroval. Pride mi to ako keby bola kusnutá vysko spojka ale netusím či nieco take cvt má.
Stretol sa stým niekto????
[FUCK PC] [FUCK PC] [FUCK PC] [FUCK PC] [3GEARS]


čtv lis 05, 2020 10:50 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Příspěvky: 649
Bydliště: Rudolec u Sokolova
Já teď řešil na Outbacku 2015 něco podobného a příčinou byla vybitá baterie <:-< Taky jsem nevěřil když mi to v servisu říkali, ale po výměně je to OK.

_________________
SUBARU OUTBACK 2,5i CVT SPORT 2015 - současnost
SUBARU FORESTER Active 2,0i - současnost (mama car)
SUBARU OUTBACK 2,5i Lineartronic Comfort 2010 - minulost

PONTIAC FIREBIRD
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"


čtv lis 05, 2020 11:01 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1604
mě ta baterka dává smysl

_________________
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 benjamínek
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i hnědka dubová
Legacy GT BM 2010 2,5T sedan 5AT šedý
Legacy kombi 2,5i CVT 2012 modrá ještě není LPG


čtv lis 05, 2020 12:49 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7753
Bydliště: Nové Hrady
To je jeste EJ25 SOHC? Pak bych nechal proverit ventilove vule.

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


čtv lis 05, 2020 8:01 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
první ročníky měly problém s axiálním ložiskem zamykání hydroměniče. příznaky přesně stejné, jak píšeš. mění se celý, kus za kus. mrkni na tohle video, říká tam, že upravili axiální ložisko, podle mě z pouzdra na jehlové ložisko. řekl bych, že tě čeká výměna měniče. ale jak píšou kluci, nejdřív je potřeba vyloučit ostatní možnosti.

https://youtu.be/KGGIIfrj3OY?t=960

https://youtu.be/ExrsTxq3RD4

https://youtu.be/tfNpZ0aHNRo

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


pát lis 06, 2020 8:52 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
no tady o tom mluví detailněji - opotřebené axiální pouzdro, které zároven přepouští olej na blokování měniče:

https://youtu.be/_LnPnyOfAg8

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


pát lis 06, 2020 8:24 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 14494
Bydliště: Valašsko
Dethroned je tam někde, či máš info u jakého km proběhu to tak nastává, nebo nemáš ani nástřel, či je to kus od kusu?
Sokyno kolik má tvoje auto teoreticky, či reálně najeto?

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát lis 06, 2020 9:47 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát zář 18, 2009 4:18 am
Příspěvky: 16
kwt2000- Bateriu asi bude potrebné vymeniť tak to skúsime, ale myslim ze pri prudkom zatačaní ako to blokuje kolesá /akoby uzávierka/ to asi nebude baterkov.

Slavek_xxx Je to SOHC startuje pekne a motor ide jemne netrasie sa na volnobehu ventilove vole to asi nebudu.

Dethroned myslíš že to može za to blokovanie pri vytočenom volante, mne to pride ako uzavierka na OFfroude, ako je vtejto cvt prevodovke riešene pripájanie odpájanie resp. zmena pomeru v centrálnom diffe? resp. co je to za diff, visco, alektro magnet?

Ďakujem, inak presne pre toto máme v rodine 5 subariek- to ako všetci pomôžu keď môžu [3GEARS]


pon lis 09, 2020 6:51 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Příspěvky: 1483
Bydliště: Českolipsko
Koukám po jednou kusu Outbacka 2012, kde uvádí, že CVT občas píská. Hydroměnič je po repasi. Co to může znamenat? Auto je za zajímavou cenu, ale pokud by byla převodovka v háji, dá se sehnat (a za kolik) náhrada? Díky za odpověď.

_________________
Outback 2006 2.5 123kw


stř led 13, 2021 2:46 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
Jo, na ten jsem koukal taky. Hydroměniče se na těchto ročnících občas mění z důvodu zadření axiálního ložiska, auta pak chcípe po zastavení. Podle mě je to risk, muselo by to být zohledněno v ceně.

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


stř led 13, 2021 8:22 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Příspěvky: 1483
Bydliště: Českolipsko
dethroned píše:
Jo, na ten jsem koukal taky. Hydroměniče se na těchto ročnících občas mění z důvodu zadření axiálního ložiska, auta pak chcípe po zastavení. Podle mě je to risk, muselo by to být zohledněno v ceně.



Tak v ceně to asi zohledněné je, za tu cenu nekoupíš pěkný model BP/BL po FL...

Otázka, zda a za kolik případně sehnat převodovku nebo co by vyšel (a jestli to někdo pořádně umí) repas

_________________
Outback 2006 2.5 123kw


stř led 13, 2021 9:09 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 2013
Bydliště: Brno
Chce to zjistit, co se tam dělalo. Nemyslím, že někdo dělal "repasi" hydroměniče. Jestli se nepletu, musel bys ho rozříznout a zase svařit. Hydroměnič se mění jako celek. Ale můžu se mýlit. Pojem, že převodovka píská je hodně široký. Tzn. nejdřív zjistit, co tomu je, pak si to nechat nacenit a pak zvážit jestli to cenově dává smysl. Možná jo, protože já bych do první generace CVT nešel, při větším nájezdu. Takhle bys to mohl zgenerálkovat.

https://youtu.be/KGGIIfrj3OY

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


čtv led 14, 2021 9:26 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Příspěvky: 1483
Bydliště: Českolipsko
Tohle je tedy první generace? Proč bys do ní nešel?

_________________
Outback 2006 2.5 123kw


čtv led 14, 2021 11:33 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Příspěvky: 1560
Bydliště: Plzeň - Božkov
Byla na to ve státech i svolávačka, měnil se jak TC tak nějaká bižu okolo (už nevím přesně - gufero atd) měnič ofiko u nás kolem cca 40ti. Ze států i se clem a DPH kolem 28. "Pískání" se ozve ve chvíli kdy se měnič úplně dobře neodemkne ale otáčky už padají dolů. Typičtější projev je "dušení" při volnoběhu až chcípnutí motoru. Nevím, jestli klasický repas TC je schopen zrovna toto odstranit. Kupoval jsem otb s podobnou vadou, ale zatím 4x vyměněná origo náplň výrazně pomohla a nebudu to zatím řešit. Jinak skříň je TR 690, na netu je toho o ní spousta...

_________________
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)


čtv led 14, 2021 1:02 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Příspěvky: 1560
Bydliště: Plzeň - Božkov
Jinak ještě více méně to samé může dělat i lock-up solenoid v "mozku", ale to by většinou hlásila diagnostika. Zrovna Mr.Subaru, kterého dethroned postoval, se tomu věnuje docela zevrubně, včetně videa s výměnou.

edit: našel jsem to konečně, dethroned to má nahoře taky:
https://youtu.be/tfNpZ0aHNRo

_________________
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)


čtv led 14, 2021 1:10 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 331 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: