S těmi vlastnostmi na mokru a suchu souhlasím, já s tím neměl problém přizpůsobil jsem se, ano někdy bych jel i rychleji, ale už by to bylo na hraně, za běžného provozu to člověk cítil, že jo.zhor píše:Proti vránám nic nemám, na sněhu a ledu fungujou fakt dobře. Horší je to na na mokru a suchu. A já s Volvem jezdím město a dálnice, a vyjímečně nějaký sníh, takže pro mě jsou suché a mokré vlastnosti podstatnější než sněhové vlastnosti.Dokonce jsem dva roky jezdil kombinaci letních na jedné nápravě a zimních na druhé, a podle sezóny jsem dal ty lepší dopředu. A když sněžilo, tak jsem jel buď Subarem nebo nejel (no dobře, párkrát bylo potřeba) Navíc u vrán nikdy nevíš jestli dostaneš 4 stejné kostry a celkově jsou težší, hlučnější a po dvou letech většinou …
Nesouhlasím s tím tvrdnutím směsi, to teda ne, vraník byl furt měkký fest, ale tak tj každého zkušenost. Hlučnost jasně, to jsem psal taky. Kostry, nevím, já fakt nikdy neměl problém, nejen já, nikdy jsem neměl špatnou pneu od nich, vadu hned či časem.
A opět a znovu-jasně, rozměry pneu mě limitují taky, proto jsem od vraníků loni upustil, po letech jo, uvidím co bude dál, jaké zkušenosti.