Přecedovo Kredenc a další povozy....
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Máco vole ty ne. Tys mi v životě nic nepochválil. Ale od někoho, komu se líbí SFpFL bych to nečekal.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Náhodou, svýho času jsem ti pochválil skládací klecostoličkoponkostůl tak nekecej
Určitě lepší, než SFpFL, to je slovní hříčka, kterou teď umíme rozluštit jen my dva ))
Určitě lepší, než SFpFL, to je slovní hříčka, kterou teď umíme rozluštit jen my dva ))
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Přecedovo Kredenc
Tyjo, jsem to ale vocas, mně to úplně vypadlo jsem to bral jako novinku...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Přecedovo Kredenc
VDC: Podstatný je, jak se ti povedl ten čumák. Ten je fakt super!
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Máco to je pravda. Dílenský počinky jsi mi asi někdy pochválil. Ale úpravy auta asi nikdy. Ale není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.
Honzo dík. Jsem rád, že zhmotnění mých dlouhodobých představ se fakt povedlo. Líbí se mi to moc.
Honzo dík. Jsem rád, že zhmotnění mých dlouhodobých představ se fakt povedlo. Líbí se mi to moc.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Přecedovo Kredenc
Nahodou SFpFL je hezky auto. I se zadnim madlem!!! Maco!!! !!!
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
No třeba měchy se mi líbí, ale předek a zadek auta neVDC píše:Máco to je pravda. Dílenský počinky jsi mi asi někdy pochválil. Ale úpravy auta asi nikdy. Ale není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.
Honzo dík. Jsem rád, že zhmotnění mých dlouhodobých představ se fakt povedlo. Líbí se mi to moc.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
No to madlo teda nevím, teda vím, že ne, ale jinak jo, dyť to říkám SFpFL rullezStandaB píše:Nahodou SFpFL je hezky auto. I se zadnim madlem!!! Maco!!! !!!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Mám tu pro úvodní díl nového seriálu a jak už to u úvodních dílů bývá, pokračování nenásleduje bezprostředně, ale s jistou odmlkou.
Pořád jste zlobili s tou třetí nápravou, tak jsem si tu třetí nápravu začal chystat... Sice nebude hnaná, ale vlečená, s korbou. Ale to nevadí. Třetí náprava to bude.
A teď vážně. Potřebuju si dát dohromady vleky. Situace je tristní a aktuálně nemám žádný funkční vlek a musím si ho půjčovat. Takže jsem si začal připravovat věci na stavbu vleku. To už jsem teda v podstatě začal ve chvíli, kdy jsem vyráběl přípravky na opravu Kredence, protože už v tu chvíli jsem měl v hlavě, že ty jäkly pak použiju na káru.
Jako první potřebuju postavit malej vlek, jako náhradu toho mýho "dráťáku". Takže rozměr korby bude 2x1,4m.
Na stavbu vleku jako takovou, dojde až někdy v novém roce, ale potřebuju na to mít připravený kola.
Disky už mi tam leží celkem dlouho. Krásné plechové 13" disky z Leone. Před pár lety mi je věnoval Červ. Za což mu budu vždycky vděčný !
Disky už jsem z "kopřiv" vyndal asi před třemi týdny a dal jsem je kamarádovi opískovat. A další kamarád mi na soustruhu zvětšil středovou díru.
Taky už jsem pořídil pneumatiky a z těch mám teda obrovskou radost !! Chtěl jsem samozřejmě "céčkový" gumy, abych nemusel řešit, kolik na ně naložím. A musím říct, že nabídka je oproti dřívějšku násobně větší. Sice jsou to všechno číny, ale to je v tomhle případě šumák.
Ani mě nenapadlo, že bych našel gumy, který nejen skvěle vypadají, ale ještě mají index nosnosti jako kráva.
Ale vyskočily na mě, Security MT603 v rozměru 185/70 R13. Láska na první pohled. Vzorek připomínající BFG AT nebo GG AT2 a index nosnosti 106/108, takže tunu na kolo. To by mi myslím mohlo na malej vlek stačit.
Předevčírem jsem měl trochu volněji a zase jsem zalezl do dílny, tak jsem toho využil a věnoval jsem den přípravě disků na přívěs.
Náprava, kterou na vlek použiju, pochází z požárního přívěsu CO2. Kdysi jsem ten podvozek ze sněháku dostal od kamaráda. Myslím, že je tak 50 let stará. Už jsem tu nápravu na jednom vleku měl, před spoustou let. Náprava původně měla náboje na kola ze Stejšna. Je to neuvěřitelně bytelnej výtvor. Masivní ramena a uvnitř roury 4 listový pera jako zkrutný pružící prvek. Akorát je úzká. Původně byla rozteč mezi náboji 950mm Já tenkrát ty původní náboje zaměnil a navařil jsem tam náboje z Ara, spolu s rozšiřujícími podložkami, čímž jsem tu rozteč nábojů rozšířil na 1100mm. Spolu s dostatečným offsetem disků to bude přesně tolik, kolik potřebuji.
Náboje z Ara mají rozteč šroubů 5x139,7. A Subaru Leone mělo 4x140mm. Takže úkolem dne bylo převrtat díry na disku na pětidíru.
Z náboje jsem si vyrazil 4 štefty, pátý šroub jsem tam nechal jako aretaci a náboj jsem použil pro vedení vrtáku.
.
Pak následovalo zavaření těch původních děr...
.
A jak už jsem zmínil, potřebuju dostatečný offset disků a toho bych nedosáhl jejich původní orientací. Ale od začátku byl plán takový, že disky budou otočené. Takže frsenk na nových dírách je z rubové strany. Samozřejmě jsem taky zavařil starou díru na ventilek a vyvrtal novou.
A pak jsem asi 2 hodiny brousil a brousil a brousil, abych zabrousil zavařené díry a co nejvíce zmenšil krátery po rzi, které byly na rubové straně disků, hlavně jednoho.
A včera jsem je odvezl do práškové lakovny, aby mi je nastříkali.
Pořád jste zlobili s tou třetí nápravou, tak jsem si tu třetí nápravu začal chystat... Sice nebude hnaná, ale vlečená, s korbou. Ale to nevadí. Třetí náprava to bude.
A teď vážně. Potřebuju si dát dohromady vleky. Situace je tristní a aktuálně nemám žádný funkční vlek a musím si ho půjčovat. Takže jsem si začal připravovat věci na stavbu vleku. To už jsem teda v podstatě začal ve chvíli, kdy jsem vyráběl přípravky na opravu Kredence, protože už v tu chvíli jsem měl v hlavě, že ty jäkly pak použiju na káru.
Jako první potřebuju postavit malej vlek, jako náhradu toho mýho "dráťáku". Takže rozměr korby bude 2x1,4m.
Na stavbu vleku jako takovou, dojde až někdy v novém roce, ale potřebuju na to mít připravený kola.
Disky už mi tam leží celkem dlouho. Krásné plechové 13" disky z Leone. Před pár lety mi je věnoval Červ. Za což mu budu vždycky vděčný !
Disky už jsem z "kopřiv" vyndal asi před třemi týdny a dal jsem je kamarádovi opískovat. A další kamarád mi na soustruhu zvětšil středovou díru.
Taky už jsem pořídil pneumatiky a z těch mám teda obrovskou radost !! Chtěl jsem samozřejmě "céčkový" gumy, abych nemusel řešit, kolik na ně naložím. A musím říct, že nabídka je oproti dřívějšku násobně větší. Sice jsou to všechno číny, ale to je v tomhle případě šumák.
Ani mě nenapadlo, že bych našel gumy, který nejen skvěle vypadají, ale ještě mají index nosnosti jako kráva.
Ale vyskočily na mě, Security MT603 v rozměru 185/70 R13. Láska na první pohled. Vzorek připomínající BFG AT nebo GG AT2 a index nosnosti 106/108, takže tunu na kolo. To by mi myslím mohlo na malej vlek stačit.
Předevčírem jsem měl trochu volněji a zase jsem zalezl do dílny, tak jsem toho využil a věnoval jsem den přípravě disků na přívěs.
Náprava, kterou na vlek použiju, pochází z požárního přívěsu CO2. Kdysi jsem ten podvozek ze sněháku dostal od kamaráda. Myslím, že je tak 50 let stará. Už jsem tu nápravu na jednom vleku měl, před spoustou let. Náprava původně měla náboje na kola ze Stejšna. Je to neuvěřitelně bytelnej výtvor. Masivní ramena a uvnitř roury 4 listový pera jako zkrutný pružící prvek. Akorát je úzká. Původně byla rozteč mezi náboji 950mm Já tenkrát ty původní náboje zaměnil a navařil jsem tam náboje z Ara, spolu s rozšiřujícími podložkami, čímž jsem tu rozteč nábojů rozšířil na 1100mm. Spolu s dostatečným offsetem disků to bude přesně tolik, kolik potřebuji.
Náboje z Ara mají rozteč šroubů 5x139,7. A Subaru Leone mělo 4x140mm. Takže úkolem dne bylo převrtat díry na disku na pětidíru.
Z náboje jsem si vyrazil 4 štefty, pátý šroub jsem tam nechal jako aretaci a náboj jsem použil pro vedení vrtáku.
.
Pak následovalo zavaření těch původních děr...
.
A jak už jsem zmínil, potřebuju dostatečný offset disků a toho bych nedosáhl jejich původní orientací. Ale od začátku byl plán takový, že disky budou otočené. Takže frsenk na nových dírách je z rubové strany. Samozřejmě jsem taky zavařil starou díru na ventilek a vyvrtal novou.
A pak jsem asi 2 hodiny brousil a brousil a brousil, abych zabrousil zavařené díry a co nejvíce zmenšil krátery po rzi, které byly na rubové straně disků, hlavně jednoho.
A včera jsem je odvezl do práškové lakovny, aby mi je nastříkali.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2706
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Přecedovo Kredenc
Dneska jsem obdržel cenu te repas sady, zkusim jednu objednat.zhor píše:Americky subaru parts shopy to prodavaji kolem $25. Takze si myslim, ze tady v Subaru by to mohli mit do 1000Kc (muj tip je 700Kc).
Nicméně je důležitý znát čislo pumpy, protože tam je víc druhů pump.
34490FE000 - repas sada servo pumpy - 637,-
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Přecedovo Kredenc
Mně delší vlastní průzkum a dotaz na ofiko subaru potvrdil, že na moji pumpu žádná repas sada není.zhor píše:
Dneska jsem obdržel cenu te repas sady, zkusim jednu objednat.
34490FE000 - repas sada servo pumpy - 637,-
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2706
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Přecedovo Kredenc
Kdyžtak nějaké info ohledně čerpadla dej sem, ať to Tomášovi neplevelíme, třeba bude taky někdo hledat neexistující, tak ať to je v nějakém tématickém celku.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Mě to samozřejmě nevadí, ale s ohledem na případné hledání to bude strategičtější, pokud to bude v samostatném tématu....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Už před vánoci, když trošku přimrzlo a přijel jsem na barák, jsem si říkal, že musím přezout. Už ta lehce oslislá Srázná ulice nebyla pro ATčka to pravý. Stihl jsem to až dneska. Nasadil jsem zimní setup Cooper Weather Master WSC. A teď je to teda zase "Confidence in motion" !!
Zase mě to překvapilo, jak velkej rozdíl to je.
Zase mě to překvapilo, jak velkej rozdíl to je.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
Ku.va to je stejně šedočerný, šedivák ďábel, vypadá skvěle, monstrozně, tohle, že je outback? je vím, že jo
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98