CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4924
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od Makovica »

námořník píše:Tak výměnou oleje asi nic nezkazíš ne? A časem degraduje každý olej, ať už je do motoru, nebo do AT a ztrácí své vlastnosti.
Ale třeba můj soused neměnil olej ani v motoru a vydržel mu 120t .
Ten motor, ci olej ? :-DDD
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od námořník »

Oboje :-D
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16137
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od quickly »

Tak já s CVT v SJ najel 267 tkm svým stylem a měnil jsem olej po 60 tkm (občasné tahání vozíku 750 kg) a převodovka OK. Podle mne v tom hrál roli i olej i způsob chování k převodovce.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od VDC »

Jako u žádný převodovky nelze paušalizovat. Vždycky je to o tom, jak se s tím zachází. Doporučení k CVT je měnit olej každých 60000 a při tahání vozíku každých 45000.
Já tímhle způsobem měním olej u své archaické 4EAT taky. A nemusí to pokaždý proplachovat mašina. Častěji vyměnit co vyteče je zásadně levnější.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4924
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od Makovica »

Toto je nejaka novinka ? Alebo to uz je ten posledny model spred cca roka dvoch ?
https://www.vdi-wissensforum.de/news/en ... artronicr/
Ten popis je velmi zaujimavy.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
jiko01
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 133
Registrován: stř pro 05, 2018 1:25 pm
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od jiko01 »

Makovica píše:Toto je nejaka novinka ? Alebo to uz je ten posledny model spred cca roka dvoch ?
https://www.vdi-wissensforum.de/news/en ... artronicr/
Ten popis je velmi zaujimavy.
...snažil jsem se dohledat datování tohoto článku, což se mi nepodařilo, ..domnívám se, že je to popis z doby kdy došlo k zesílení řetězu a přidání článků, tedy cca 2 roky zpět.
Subaru XV1.6i-S CVT Comfort - MY2019
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1882
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od jkotek »

Podle mapy stránek je to článek z 2020-10-24.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
Uživatelský avatar
Stekem
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 420
Registrován: sob pro 03, 2016 2:23 pm
Bydliště: Západ

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od Stekem »

Někde jsem zaslechl, že u CVT se řetěz zesílil pro MY2017 - myslím, že to byl R. Chvala. Podle toho odkazu minimálně ten řetěz zase zmenšují, zeštíhlují....kdo ví :)
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019

Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od námořník »

To se ale nevylučuje.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Stekem
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 420
Registrován: sob pro 03, 2016 2:23 pm
Bydliště: Západ

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od Stekem »

Jj nevylučuje. Jen jsem to konstatoval. Inovují, vylepšují no (snad) :)
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019

Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od námořník »

Zmenšili články, takže může být větší rozsah.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
ŠikmýOk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 23, 2018 7:24 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od ŠikmýOk »

Zmenšovali články v CVT údajne kvôli tomu aby bola tichšia prevodovka (hlavne pri pomalých posunoch kedy je ju proste počuť)
Keď som ešte hľadal Outbacka tak som bol mkrnúť aj na 2,0D cvt r.v.2015 , na tachometri cca 250tisíc km. Okrem toho že to dunelo a smrdelo(kachle bléé) tak prevodovka radila bezchybne, čo sa nedá povedať o zadných nábojoch alebo zadnom diferáku ktorý hučal jak sa patrí.
eX Mazda 626 GE'93 1.8i eX Mazda 626 GF'98 2,0i eX Mazda 6 GY'04 2,0D eX Mazda 6 GH'08 2.5i
eX Mazda 6 GJ'15 2.5i eX Subaru Outback BS'15 2,5i eX Opel Astra K'17 1,4i
Subaru Outback BR'11 2,5i
Mazda 2 DJ'15 1,5i
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1990
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od suubaru »

to byl 2015 BR nebo BS?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1882
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od jkotek »

2015 je myslím už BS.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1990
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?

Příspěvek od suubaru »

Může být obojí.
Pokud je to BS s takovým nájezdem, je to nová zajímavá zkušenost ohledně podvozku.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Odpovědět

Zpět na „VI. gen. BN/BS (14-19)“