Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další
Forester SG5, 2.0, manuál, 2005 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 908
Bydliště: okres Česká Lípa
Ahojda lidičky!
Tak mě nějak znervózňuje zvýšený hluk z motorového prostoru. Jako když se trápí servo na dorazu. Přičítal jsem to tomu, že jsme auto potrápili přeparkováváním "vraků" na zahradě. Ale ono to řvalo i cestou do Žebráku, kde teď trávím pracovní části týdnů.

Servokapaliny je tam dost a spíš mě přijde, že to bzučení jde z klimakompresoru.
Klima vždy chladila jen několik minut po zapnutí a drtivou většinu času mě netrápí, že nefunguje.
ALE, za poslední 3 týdny se zvedla spotřeba, může to být zimníma gumama, ale může být třeba přidřený kompresor.
Jak to diagnostikovat? (když sebou nemám nářadí, abych třeba úplně vyndal řemen).

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


stř lis 18, 2020 12:29 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35933
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Když kvílí servopumpa, tak se to kvílení mění s tím jak hejbeš volantem. Kvílení přidřenýho klimakompresoru, který by ale při vypnuté klimatizaci být přidřený neměl, nebo ložisek v alternátoru, kvílí furt stejně, bez ohledu na hýbání volantem.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř lis 18, 2020 12:36 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 13103
To je otázka, mně kvílelo něco v servu, měnilo se to s otáčkama motoru, ale zvuk při točení volantem se neměnil prakticky vůbec...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek


čtv lis 19, 2020 12:38 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 908
Bydliště: okres Česká Lípa
No já to měl taky tak, večer jsem to zkoušel poslouchat, ale v kabině s otevřeným oknem to nebylo tak tragické, tak snad to bude OK

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


čtv lis 19, 2020 8:13 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 908
Bydliště: okres Česká Lípa
Tak to kvílí furt.
Hlavně při studeném motoru., kopíruje to otáčky, natočení volantu vliv nemá.
Zkusil jsem vyměnit alternátor, protože poslechem přes tyčku to vypadalo, že je to zadní ložisko. Nastartoval jsem motor i bez něj, servo tím pádem neběželo a hlučel kompresor klimy. Spínat se mu moc nechtělo, ale asi to bylo jen tím, že motor vrčel jen na baterku.
Alternátor z SF pasoval bez problémů, ale rozsvěcel kuře se závadou E1 (nízké napětí).Po smazání se závada ihned objevila zpět. Kontrolka dobíjení ale nesvítila a podle diagnostiky měřené napětí na ECU bylo v očekávaných hodnotách. Kravál to ale dělalo stejný, nebo i větší, takže jsem to nezkoumal a protože padla tma a začalo poprchávat, vrátil jsem tam původní alternátor. Oba při protočení rukou šustí. Co dělají uhlíky a co špatná ložiska, nepoznám.

Má někdo dobrou zkušenost s někým, kdo repasuje alternátory? Nebo to mám zkusit sám?

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


pon lis 23, 2020 8:12 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1314
Bydliště: Šumperk/Ostrava
A hlavní řemenice to být nemůže? Pokud vím je složená ze dvou kovových částí, který jsou spojený takovou gumou mezi něma, už jsem viděl, že se to lidem rozskočilo (byť u jiných značek než Subaru).

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


úte lis 24, 2020 5:19 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 908
Bydliště: okres Česká Lípa
jo vlastně předsedovi se taky rozloupla a řemen naskočil na to gumový a jelo to dál...
prohlídnu, no, ale to by se to tam asi protáčelo

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


úte lis 24, 2020 5:23 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35933
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Mě už se rozpadla 2x. Jednou to měnili v Dobřanech asi před 5 lety, těsně před destrukcí a podruhý se mi rozpadla úplně. Tankrát tam dobřanští dali druhovýrobu.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte lis 24, 2020 6:33 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 2291
Bydliště: Beskydy
občas kvílí i ta malá napinací kladka


úte lis 24, 2020 7:11 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 6106
Bydliště: Praha
Rozpadlá řemenice klikovky kvílet nebude. :-)
Ta napínací kladka může kvílet. Já jsem ji při rozvodech dal novou, protože ložisko už šustilo.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte lis 24, 2020 7:24 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte čer 23, 2015 10:08 pm
Příspěvky: 24
Bydliště: Plzeň-sever
No ono je ložisko i na volnoběžce klimakompresoru, takže problém může být i tam. I tohle ložisko je vyměnitelné, ale už to chce rozhodit - stáhnout přítlačák spojky a pak se stáhne samotná volnoběžka a vylisuje ložisko. Pokud by rachotil sepnutý klimakompresor, tak už je to asi horší.
Ložisko volnoběžky se točí pořád, i když kompresor neběží (když není docvaklá elmag. spojka kompresoru). Stačí povolit a shodit řemen klimatizace a zatočit si, jestli to je od napínací kladky nebo od volnoběžky klimy.

_________________
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001


stř lis 25, 2020 9:46 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 10527
Bydliště: Most
Tak, tohle je nejlepší zkoušet vylučovací metodou, tak, že shodíš drážkový řemeny a pak je postupně nandáš.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


stř lis 25, 2020 10:37 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 908
Bydliště: okres Česká Lípa
Budu muset sehnat nějakej krátkej, abych pustil servo bez altíku. Zvukovej projev jak trolejbus. Znepokojumě ně to, protřebuju být mobilní a ne aby se to úplně vysypalo někde na dálnici.

Teď mám 3 dny na výměnu tlumičů. Jenže jsem při tom chtěl vystříkat hrnce zespodu, doteď lilo, teď je mrznoucí mlha. Ve stodole budou ty samé= -4C jako venku, a ani to vypláchnout nemůžu. Zima zase zaskočila. >:-&

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


čtv lis 26, 2020 4:24 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Příspěvky: 1745
Bydliště: Krupka u Teplic
ok1mpx píše:
Tak to kvílí furt.
Hlavně při studeném motoru., kopíruje to otáčky, natočení volantu vliv nemá.
Zkusil jsem vyměnit alternátor, protože poslechem přes tyčku to vypadalo, že je to zadní ložisko. Nastartoval jsem motor i bez něj, servo tím pádem neběželo a hlučel kompresor klimy. Spínat se mu moc nechtělo, ale asi to bylo jen tím, že motor vrčel jen na baterku.
Alternátor z SF pasoval bez problémů, ale rozsvěcel kuře se závadou E1 (nízké napětí).Po smazání se závada ihned objevila zpět. Kontrolka dobíjení ale nesvítila a podle diagnostiky měřené napětí na ECU bylo v očekávaných hodnotách. Kravál to …


Zbyňku mám dobrou zkušenost s panem Krulem z Teplic. Cena ok a hlavně je to starší pán, co to dělá celý život. Měl jsem ho na doporučení od dobrýho autoelektrikáře a altík mi od jeho opravy šlape bez chybičky.

https://www.firmy.cz/detail/186425-miro ... trany.html


čtv lis 26, 2020 4:35 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 908
Bydliště: okres Česká Lípa
Tak jsem se konečně pustil do výměny tlumičů. Podle posledního průzkumu pod tapecem to vypadalo, že se začíná projevovat koroze, takže jsem měl naplánováno, že při té příležitosti ošetřím hrnce z obou stran, aby mě auto přežilo.
Příloha:
IMG_20201128_180123.jpg
IMG_20201128_180123.jpg [ 144.85 KiB | Zobrazeno 51 krát ]

po demontáži interiéru, kde jsem si teda pořádně zanadával že kvůli demontáži bočních koberců musí ven horní plasty okolo okna, pásy, sedačky...
O těch pitomech plastovejch příchytkách a šroubech v interiéru ukrytých pod všelijakýma plastovýma nesmyslama, hlavně aby byly skryté zraku uživatele >:-&
Příloha:
IMG_20201128_181226.jpg
IMG_20201128_181226.jpg [ 98.75 KiB | Zobrazeno 51 krát ]
Příloha:
IMG_20201128_181157.jpg
IMG_20201128_181157.jpg [ 99.98 KiB | Zobrazeno 51 krát ]
Příloha:
IMG_20201128_180819.jpg
IMG_20201128_180819.jpg [ 127.03 KiB | Zobrazeno 51 krát ]
Příloha:
IMG_20201128_180807.jpg
IMG_20201128_180807.jpg [ 132.55 KiB | Zobrazeno 51 krát ]

Co myslíte, co s tím, ošetřit jen nástřikem zevnitř i zvenčí, a nebo ty velký fleky na vrchu vyříznout a vevařit tam kolečko silnějšího plechu?
V pondělí ráno musím být u zákazníka. 135km od baráku.

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


sob lis 28, 2020 6:33 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: