Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Už jsem ti psal, že nejpříkřejší sjezdovka je vedle v 3 Zinnen. Rolbou se můžeš za poplatek i svézt
https://www.dreizinnen.com/cz/za-itek/v ... -ride.html
https://www.dreizinnen.com/cz/za-itek/v ... -ride.html
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Nedivím se, že šly tak rychle. Trojka je slušná cena za takový disky.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:14 pm
- Jméno a příjmení: Martin Tomík
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Dobré selfíčko
Mazda mx5 ND
ex Mazda 3 MPS,
ex LEONE 1984 - pro radost - už dělá radost někomu jinému
ex Forester 2,5 XT - Ecu Tek 194 kW
ex Mazda 3 MPS,
ex LEONE 1984 - pro radost - už dělá radost někomu jinému
ex Forester 2,5 XT - Ecu Tek 194 kW
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Ty jsi měl koukám vášnivej večírek...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
jo .. to urcite ... mimochodem, uz mas zmerenou tu vysku?
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Ještě ne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Subaru ma obecne tak nizko teziste, ze si muze dovolit byt vyssi a mit u toho lepsi jizdni vlastnosti nez jina, nizsi auta ..
ja jel jednou s Dunasem zvednutym autem v terenu .. a .. ja se videl kutalet mockrat .. ale ono to drzelo a jelo .. a (zkuseny) ridic byl uplne v klidu
ja jel jednou s Dunasem zvednutym autem v terenu .. a .. ja se videl kutalet mockrat .. ale ono to drzelo a jelo .. a (zkuseny) ridic byl uplne v klidu
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Ještě jsem tu vejšku nezměřil. Zejtra pod to lehnu s metrem.
Jinak ty makovice se před novým těsněním musí brousit vždycky. Ono to není o tom, že by ubrali moc materiálu, jde jen o to, aby odstranili zbytky starýho těsnění a oxidací. Prostě aby ta plocha byla jako když střelí. Jinak by to nefungovalo, nebo jenom chvíli.
Jinak ty makovice se před novým těsněním musí brousit vždycky. Ono to není o tom, že by ubrali moc materiálu, jde jen o to, aby odstranili zbytky starýho těsnění a oxidací. Prostě aby ta plocha byla jako když střelí. Jinak by to nefungovalo, nebo jenom chvíli.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Rozkutálel by se klidně Land Cruiser i Pajero. To byla prostě smůla a chyba.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Tak jest. Oni určitě neplánovali jet po vrstevnici.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Dneska jsem zkusil zajímavou věc - četl jsem to odspoda nahoru a dozvěděl jsem se úplně to samý
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát úno 07, 2020 7:05 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Voch
- Bydliště: Předenice
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Ahoj, dnes jsem si náhodou projel tohle vlákno a našel spousty vychytávek a námětů. Je vidět, že si se svým mazlíkem opravdu vyhraješ? Před necelým rokem jsem koupil jeté XV 2012. Docela dlouho mi trvalo si na auto zvyknout, až jsem začal o koupi i pochybovat. Občas jsem si připadal jak v autoškole. Cukání při řazení a práce se spojkou. Stejný problém manželka. Dnes už jezdím v pohodě – trocha práce se spojkou a meziplynem a pohoda. Zajímavý je, že se mi zdá chování lepší po servisní prohlídce, která kromě výměny motorového a převodového oleje, všech filtrů a brzdového obložení nic podstatného neřešila a žádnou závadu neodhalila.
Co jsem ale ani po roce stále úplně nerozdejchal je loketní opěrka, stop start a alarm nezapnutých pásů.
Koukám, že máš posuvnou loketní opěrku. Já chci taky. Nevíš zda se to dá koupit dodatečně a nějak vyměnit? Za určitých kompromisů jsem si sice už zvyknul, ale kdykoliv narazím loktem do toho víka schránky – loketní opěrkou bych to snad ani nenazýval, tak jsem zpruzelej.
Nemáš nějakej rozumnej fígl na trvalou deaktivaci stop start systému. Aktuálně jsem odpojil senzor kapoty, ale po cca 20km mi to vypsalo poruchu a signálka stop start stále bliká. A s tím jezdit nechci.
A k těm pásům. U řidiče je to už od předchozího majitele odpojené, super. Chtěl jsem to udělat i u spolujezdce, ale prý to nejde a hlásí to chybu. Popravdě ani mi nevadí že to hlásí nezapnuté pásy, ale proboha proč to dělá takovej brutální alarm. Prý je ten houkák součástí imobilizéru a nejde to nijak zatlumit. Tvoje otvíráky místo pásů jsou hezký, ale to není můj styl. Pásat se chci a posádka taky, jen by to nemuselo být tak hysterický.
Jo a co autu opravdu nesvědčí je hladký zvlněný asfalt. Na první pohled krásná silnice s příčnými vlnovkami. Pohledem by člověk čekal komfortní svezení a namísto toho auto poskakuje jak koza. To už je 100x lepší to valit po rozbité okresce.
Ale abych jen nehanil. Auto je domácí mazlík a vždy se těším, až někam pojedu. Snad zítra .
Předem dík za inspiraci a názory.
Co jsem ale ani po roce stále úplně nerozdejchal je loketní opěrka, stop start a alarm nezapnutých pásů.
Koukám, že máš posuvnou loketní opěrku. Já chci taky. Nevíš zda se to dá koupit dodatečně a nějak vyměnit? Za určitých kompromisů jsem si sice už zvyknul, ale kdykoliv narazím loktem do toho víka schránky – loketní opěrkou bych to snad ani nenazýval, tak jsem zpruzelej.
Nemáš nějakej rozumnej fígl na trvalou deaktivaci stop start systému. Aktuálně jsem odpojil senzor kapoty, ale po cca 20km mi to vypsalo poruchu a signálka stop start stále bliká. A s tím jezdit nechci.
A k těm pásům. U řidiče je to už od předchozího majitele odpojené, super. Chtěl jsem to udělat i u spolujezdce, ale prý to nejde a hlásí to chybu. Popravdě ani mi nevadí že to hlásí nezapnuté pásy, ale proboha proč to dělá takovej brutální alarm. Prý je ten houkák součástí imobilizéru a nejde to nijak zatlumit. Tvoje otvíráky místo pásů jsou hezký, ale to není můj styl. Pásat se chci a posádka taky, jen by to nemuselo být tak hysterický.
Jo a co autu opravdu nesvědčí je hladký zvlněný asfalt. Na první pohled krásná silnice s příčnými vlnovkami. Pohledem by člověk čekal komfortní svezení a namísto toho auto poskakuje jak koza. To už je 100x lepší to valit po rozbité okresce.
Ale abych jen nehanil. Auto je domácí mazlík a vždy se těším, až někam pojedu. Snad zítra .
Předem dík za inspiraci a názory.
Subaru XV, r.v.2012, 2,0i manual, oranž
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát úno 07, 2020 7:05 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Voch
- Bydliště: Předenice
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
Dík za reakci. S tou spojkou je to jak píšeš. Funguje dobře a je pěkně citlivá. Auto má najeto 98t a spojku měnil předchozí majitel asi v 75t. Docela brzy, ale alespoň je nová. Člověk se spojkou musel naučit pracovat, což dnes u většiny aut nemusí. Ale zvykl jsem si a teď v pohodě. Vadilo mi také drobné kmitání při podřazení nebo rychlém zařazení. To je ale asi vlastnost, protože ta mechanika AWD má prostě nezanedbatelnou setrvačnou hmotu. Stačí tam kvalty sypat trochu pomaleji a při správných otáčkách. No a při podřazení pomůže meziplyn.
Pokud bys měl ten odkaz na posuvnou područku, budu moc rád.
Pokud bys měl ten odkaz na posuvnou područku, budu moc rád.
Subaru XV, r.v.2012, 2,0i manual, oranž
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát úno 07, 2020 7:05 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Voch
- Bydliště: Předenice
Re: Subaru XV Yoshimura + Celica Blue GTi 1989
dneska jsem dal cca 300km. Supr počasí, supr svezení. Je to jak píšeš - dva režimy . Frčíš si plynule svoje tempo a když potřebuješ předjet, naložíš tomu do otáček a jede jak drak. Nebát se dát 3, klidně 2 a pak to frčí. Úplně běžně jezdím 4 - 6 a při předjíždění klidně 3 - 6. Prostě to roztáhneš a pak dáš 6 na údržbu. To je kouzlo atmosféry. Přijde mi to pro neumětely mnohem bezpečnější než dnešní turba. Kdo neumí nebo se bojí, tak to netočí a ono to nejede. Kdo se chce svézt, musí pro to něco cíleně udělat.
Příjemně překvapila i spotřeba. Přestože jsem to fakt nešetřil, byl jsem na 6,6l. To je krasavec.
Příjemně překvapila i spotřeba. Přestože jsem to fakt nešetřil, byl jsem na 6,6l. To je krasavec.
Subaru XV, r.v.2012, 2,0i manual, oranž