Koupe Levorga - dotazy
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Levorga - dotazy
DPH pokec je zde
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Koupe Levorga - dotazy
Zdravím.. ako sa prejavovali tie silenbloky na pr. náprave?námořník píše:Už ses ptal na fcb ne? Já mám 70 a vyteklý zadní tlumiče, silenbloky přední náprava.
Kolik vydrží motor nemám ponětí.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Koupe Levorga - dotazy
Ničeho jsem si nevšimnul. Přišlo se na to pri stk. Ještě nebyly úplně v prdeli.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Koupe Levorga - dotazy
Dával si originál? alebo niečo iné...námořník píše:Ničeho jsem si nevšimnul. Přišlo se na to pri stk. Ještě nebyly úplně v prdeli.
- Paja
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Levorga - dotazy
edit po servisu 60tkm:Paja píše:Ja mam ted 3 roky 4 mesice, tesne pred 60kkm , pred garanckou. Zavady zatim zadne, vypada to ze budu menit brzdove desticky.
Uvidim az na servisu.
Problemy pouze s vrzanim plastu v interieru: pravy A sloupek a kryt eyesightu pod stropem drnci.
Měněny komplet přední brzdy, kotouče i destičky. Jinak žádná závada.
Celý servis stál 18000+DPH. V 60tkm se mění olej + filtry v motoru, olej převodovka, olej diferenciály. Čištění brzd, výměna předních brzd, kabinový filtr....
Cena za kotouč byla 2100+DPH /ks, sada destiček 2500+DPH.
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon dub 25, 2022 11:44 am
- Jméno a příjmení: Vladimir Starec
Re: Koupe Levorga - dotazy
Ahoj všem,
jsem majitelem Legacy 2010 v kombíku. Motor diesel dvoulitr, najeto 250tis. Legacy jsem koupil už s nájezdem 220 tis kdy bylo ježděno cca 20tis ročně. Teď najedu cca 12tis ročně, z toho ale většinou je to přibližovadlo po městě. Těméř každy rok zlobí DPF, jednou už byl na vymontovaný na regeneraci, jinak minimálně jednou ročně ho musím dávat vypálit do servisu. Hodněkrát jsem byl upozorněn, že tohle auto v dieselu není vůbec vhodné do městského provozu (krátké vzdálenosti/studený motor). Na auto bych chtěl pořídit tažné a střešáky, ale nevím jestli auto nejdřív rovnou nevyměnit Auto dostává pravidelnou péči v autorizovaném servisu, ale stejně se bojím, jak dlouho bude v tomhle stylu provozu jezdit.
Vyplatilo by se upgradovat na bazarový Levorg v benzinu? Za 400-500 tis se dají pořídit super kusy. Byl by levorg vhodnější pro kratší přesuny po městě s občasným delším výjezdem po dálnici? Bude levorg v téhle motorizaci spolehlivý? S ohledem na přímé vstřikování? Mám čekat dražší pravidlený servis než na legacy? Jaké mě čekají investice, pokud pořídím Levorg s nájezdem okolo 100tis (velky servis na 120tis?)?
Potřeboval bych to rozseknout, straší mě představa, že než se rozhoupu tak legacy odejde a nebo naopak, že koupím problémový kus levorga a přidělám si akorát starosti.
jsem majitelem Legacy 2010 v kombíku. Motor diesel dvoulitr, najeto 250tis. Legacy jsem koupil už s nájezdem 220 tis kdy bylo ježděno cca 20tis ročně. Teď najedu cca 12tis ročně, z toho ale většinou je to přibližovadlo po městě. Těméř každy rok zlobí DPF, jednou už byl na vymontovaný na regeneraci, jinak minimálně jednou ročně ho musím dávat vypálit do servisu. Hodněkrát jsem byl upozorněn, že tohle auto v dieselu není vůbec vhodné do městského provozu (krátké vzdálenosti/studený motor). Na auto bych chtěl pořídit tažné a střešáky, ale nevím jestli auto nejdřív rovnou nevyměnit Auto dostává pravidelnou péči v autorizovaném servisu, ale stejně se bojím, jak dlouho bude v tomhle stylu provozu jezdit.
Vyplatilo by se upgradovat na bazarový Levorg v benzinu? Za 400-500 tis se dají pořídit super kusy. Byl by levorg vhodnější pro kratší přesuny po městě s občasným delším výjezdem po dálnici? Bude levorg v téhle motorizaci spolehlivý? S ohledem na přímé vstřikování? Mám čekat dražší pravidlený servis než na legacy? Jaké mě čekají investice, pokud pořídím Levorg s nájezdem okolo 100tis (velky servis na 120tis?)?
Potřeboval bych to rozseknout, straší mě představa, že než se rozhoupu tak legacy odejde a nebo naopak, že koupím problémový kus levorga a přidělám si akorát starosti.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Levorga - dotazy
VladikS : vítej u nás, ten přímovstřik asi na krátké poskakování moc nebude (určitě se ozvou kluci s levorgy) nebo hledat legacy 2.5 ročník 2014, aby to mělo podobné vlastnosti jako dehet. Legacy 2.0 2014 by pro tebe asi bylo "líné", mně ale vyhovuje.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupe Levorga - dotazy
Subaru v naftě (a zvlášť tohoto stáří) se zbav, dokud to jezdí.
Já jsem takhle mučil dvojkovou oktávku v dehtu, tak jsem se začal dívat po benzínových autech, no a nakonec parametry splňoval nejlépe Levorg... I když - chtěl jsem atmosféru, ale byly tehdy ještě jen ty 1.6DIT... Pak jsem se projel tím dvoulitrem a byl jsem rád, že mám 1.6... Škoda, že do toho nedávali 2.5litr jako do Outbacku...
Levorgy jsou celkem bezproblémové, záruku jsem u nového dostal 5 let nebo 200k km, tak doufám, že mi minimálně do těch 200 vydrží (minimálně 12 let při mém aktuálním nájezdu kolem 16k km ročně, ale doufám tak ve 20 :D).
Jezdím hodně město (Ostrava), cca jednou týdně větší vzdálenost, sem tam po dálnici. Ve městě se ohřeje celkem rychle, nad 70 °C stačí i v zimě jen nějakých 8 km.
Leju do toho víceoktanové benziny (Verva, MOL Evo, MaxxMotion, BA98 od EuroOilu apod.), to by mělo do značné míry chránit motor před karbonizací. A občas to proženu ve vysokých otáčkách.
Spotřebu mám dlouhodobě kolem 9 litrů. Když jsem teď zvolnil a začal jezdit víc podle předepsaných rychlostí, tak jsem kolem 8 (pořád na zimních). Nejmíň jsem jel za nějakých 5 litrů (Beskydy -> Ostrava), nejvíc asi za 14 (vesnice 50, okresky co to šlo...).
Cenu servisů mám ve vlákně, bylo to nějak kolem 8k za "malý" servis, teď mě čeká první větší v 60k km, to bude odhadem za dvojnásobek (nevím jestli se už budou muset dělat brzdy, snažím se nebrzdit... :D).
Na 120k km počítej s proplachem převodovky, pravděpodobně v té době budou potřeba nové brzdy, rozvody, plus standardní věci, odhadem kolem 25-30 tisíc, někdo by tu už mohl vědět. Pak by to zas mělo jezdit 60k km jenom na výměny oleje...
Tažné a střešní nosiče mám taky, ale tahám jen občas a zatím vždy do 750 kg. Ani neplánuju tahat víc. To se pak taky doporučuje proplach převodovky častěji, alespoň po 45k km.
A jestli máš facebook, tak tam je skupina Subaru Levorg CZ/SK, můžeš se přidat a poptat i tam.
Já jsem takhle mučil dvojkovou oktávku v dehtu, tak jsem se začal dívat po benzínových autech, no a nakonec parametry splňoval nejlépe Levorg... I když - chtěl jsem atmosféru, ale byly tehdy ještě jen ty 1.6DIT... Pak jsem se projel tím dvoulitrem a byl jsem rád, že mám 1.6... Škoda, že do toho nedávali 2.5litr jako do Outbacku...
Levorgy jsou celkem bezproblémové, záruku jsem u nového dostal 5 let nebo 200k km, tak doufám, že mi minimálně do těch 200 vydrží (minimálně 12 let při mém aktuálním nájezdu kolem 16k km ročně, ale doufám tak ve 20 :D).
Jezdím hodně město (Ostrava), cca jednou týdně větší vzdálenost, sem tam po dálnici. Ve městě se ohřeje celkem rychle, nad 70 °C stačí i v zimě jen nějakých 8 km.
Leju do toho víceoktanové benziny (Verva, MOL Evo, MaxxMotion, BA98 od EuroOilu apod.), to by mělo do značné míry chránit motor před karbonizací. A občas to proženu ve vysokých otáčkách.
Spotřebu mám dlouhodobě kolem 9 litrů. Když jsem teď zvolnil a začal jezdit víc podle předepsaných rychlostí, tak jsem kolem 8 (pořád na zimních). Nejmíň jsem jel za nějakých 5 litrů (Beskydy -> Ostrava), nejvíc asi za 14 (vesnice 50, okresky co to šlo...).
Cenu servisů mám ve vlákně, bylo to nějak kolem 8k za "malý" servis, teď mě čeká první větší v 60k km, to bude odhadem za dvojnásobek (nevím jestli se už budou muset dělat brzdy, snažím se nebrzdit... :D).
Na 120k km počítej s proplachem převodovky, pravděpodobně v té době budou potřeba nové brzdy, rozvody, plus standardní věci, odhadem kolem 25-30 tisíc, někdo by tu už mohl vědět. Pak by to zas mělo jezdit 60k km jenom na výměny oleje...
Tažné a střešní nosiče mám taky, ale tahám jen občas a zatím vždy do 750 kg. Ani neplánuju tahat víc. To se pak taky doporučuje proplach převodovky častěji, alespoň po 45k km.
A jestli máš facebook, tak tam je skupina Subaru Levorg CZ/SK, můžeš se přidat a poptat i tam.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon dub 25, 2022 11:44 am
- Jméno a příjmení: Vladimir Starec
Re: Koupe Levorga - dotazy
Stejný objem v benzínu by byl výrazně línější? U 2.5l by už byla o dost vyšší spotřeba, počítám tak o 2l? Aktualně mám kombinovanou okolo 7.2...
Legacy v benzinu se moc neprodává, ale jedna zrovna je tady: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /167895786. Pokud bych uvažoval, že vydrží 250tis jako současné, tak bych mohl mít vystaráno na cca 10 let...
Ještě koukám, že levorg má světlou výšku o 1.5cm nižší než legacy... to by u mně hovořilo spíš pro zůstat u legacy... Levorg má zase už pokročilejší asistenty a lepší jízdní vlastnosti, ale taky dovjnásobnou cenu.
Neukamenujte mně , ale otázka: proč jít po subaru a ne třeba po superbu, nebo oktavce ve čtyřkole? Obojí má například větší kufr, což mě ale možná sice zas tak netrápí, děti už vyrostly z kočáru ale, zas 522 vs 620 l není tak malý rozdíl.
Subaru lepší 4x4? Kvalita? jízdní vlastnosti? Vzhled!!
Našel jsem jak oslavné recenze na Levorga, tak srovnání, kde za vítěze prohlásili Škodovku..
Jsme oba se ženou fanoušci Subaru (měli jsme předtím už legacy v sedanu), ale ty náhradní díly docela šílenost - jednou mi očesali kamioňáci před fabrikou celý zrcátko a nový bylo za 16 tis, to mi přišla docela raketa
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe Levorga - dotazy
dehet ve 2.0 má turbo, takže má větší krouťák, Pro mne ve forestíkovi SJ 2.0 MY13 byl motor úplně v pohodě, teď mám se stejným motorem Thora (BR AT MY14) a i gerda sám prohlásil, že jede dobře. Chce to ale zkusit.
Já jsem nechtěl MT, AT pár je, ale je jich opravdu máloVladikS píše: ↑pon dub 25, 2022 4:53 pm Legacy v benzinu se moc neprodává, ale jedna zrovna je tady: https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /167895786. Pokud bych uvažoval, že vydrží 250tis jako současné, tak bych mohl mít vystaráno na cca 10 let...
Teď jese pomáhal s výběrem otíka BS známému ze státních lesů, Má se škodovkami (jak superb, tak oktávca, kodiaq,..) dost najeto a sám prohlásil, že pohoda jízdy je se Subaru někde jinde. Pokud jdeš cíleně po velikém kufru, tak Subaru má malé kufry (je to relevantní, podívej se na vlákno o velikosti kufru )VladikS píše: ↑pon dub 25, 2022 4:53 pm Ještě koukám, že levorg má světlou výšku o 1.5cm nižší než legacy... to by u mně hovořilo spíš pro zůstat u legacy... Levorg má zase už pokročilejší asistenty a lepší jízdní vlastnosti, ale taky dovjnásobnou cenu.
Neukamenujte mně , ale otázka: proč jít po subaru a ne třeba po superbu, nebo oktavce ve čtyřkole? Obojí má například větší kufr, což mě ale možná sice zas tak netrápí, děti už vyrostly z kočáru ale, zas 522 vs 620 l není tak malý rozdíl.
Určitě jízdní vlastnosti i při marastu, Subaru je o pocitech.
To stejné budeš mít i s novou škodovkouVladikS píše: ↑pon dub 25, 2022 4:53 pm Našel jsem jak oslavné recenze na Levorga, tak srovnání, kde za vítěze prohlásili Škodovku..
Jsme oba se ženou fanoušci Subaru (měli jsme předtím už legacy v sedanu), ale ty náhradní díly docela šílenost - jednou mi očesali kamioňáci před fabrikou celý zrcátko a nový bylo za 16 tis, to mi přišla docela raketa
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Koupe Levorga - dotazy
A hlavně! Ve škodovce na tebe nebude nikdo mávat, aby tě pozdravil!
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Koupe Levorga - dotazy
Obecně má Subaru lepší podvozky než koncern. A taky dřív začne reznout (dá se tomu předejít prevencí). Mám něco málo najeto služební Octávkou nebo Superbem, výkon mi tam nechyběl, motory ujdou, ale těm autům se vůbec nechce do zatáček. Na rozdíl od většiny běžné konfekce Subaru má stálou 4x4. Originální díly jsou cenově podobné, ale na Subaru je mnohem míň druhovýroby, to je fakt.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19119
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Koupe Levorga - dotazy
Prosím tě .. pokud to stačí výkon, ber subaru .. neuvažuj o škodovce ...
Subaru je ve všem lepší ... budeš se usmívat ... budeš součástí ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Subaru je ve všem lepší ... budeš se usmívat ... budeš součástí ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Koupe Levorga - dotazy
Nedávno jsem musel řídit na dlouhých trasách naftový kodiak a superb, a nemůžu si stěžovat. Spotřeba, pohodlí pružnost vše ok.
Subara mají tu výhodu (před všemi auty), že je z nich velmi dobrý výhled na dění kolem auta. Potom nekradou se, je to trochu exotika, a cenově asi taky dobrý poměr k tomu co dostaneš.
Poslední ročníky mají Eyesight, to je kapitola sama o sobě, úplně jiný level bezpečnosti. Toto možná nabídnou i jiná auta, ale ne za takovou cenovku.
Kufr: do BR se mi napříč vlezou lyže 166 cm... to mi stačí ke štěstí.
A dvoulitr by měl mít vyšší spotřebu nebo stejnou než/jako 2,5i.
Subara mají tu výhodu (před všemi auty), že je z nich velmi dobrý výhled na dění kolem auta. Potom nekradou se, je to trochu exotika, a cenově asi taky dobrý poměr k tomu co dostaneš.
Poslední ročníky mají Eyesight, to je kapitola sama o sobě, úplně jiný level bezpečnosti. Toto možná nabídnou i jiná auta, ale ne za takovou cenovku.
Kufr: do BR se mi napříč vlezou lyže 166 cm... to mi stačí ke štěstí.
A dvoulitr by měl mít vyšší spotřebu nebo stejnou než/jako 2,5i.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series