CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm
CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Ahoj,
hledám náhradu za Outback 2007 pro manželku, narazil jsem na inzerát:
https://www.tipcars.com/subaru-outback/ ... 40940.html
Jedná se mi o ten relativně vysoký nájezd, počítám, že větší část z toho byla po dálnici, chtěl bych se zeptat, jestli tady je někdo, kdo tenhle motor (2.5i z roku 2016) má s větším nájezdem a byl by ochoten mi poradit, na co si dát pozor. Někde jsem četl o riziku poškození CVT když motor jezdí ustálenou rychlostí po dálnici, případně jiné problémy hlavně okolo CVT...?
Auto je pro manželku, garážované, s nájezdem jen cca 5.000 km ročně plus nějaké dovolené, takže počítám, že by mělo vydržet zase aspoň tech 10 let nebo déle, i s tímhle nájezdem
hledám náhradu za Outback 2007 pro manželku, narazil jsem na inzerát:
https://www.tipcars.com/subaru-outback/ ... 40940.html
Jedná se mi o ten relativně vysoký nájezd, počítám, že větší část z toho byla po dálnici, chtěl bych se zeptat, jestli tady je někdo, kdo tenhle motor (2.5i z roku 2016) má s větším nájezdem a byl by ochoten mi poradit, na co si dát pozor. Někde jsem četl o riziku poškození CVT když motor jezdí ustálenou rychlostí po dálnici, případně jiné problémy hlavně okolo CVT...?
Auto je pro manželku, garážované, s nájezdem jen cca 5.000 km ročně plus nějaké dovolené, takže počítám, že by mělo vydržet zase aspoň tech 10 let nebo déle, i s tímhle nájezdem
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Tohle není žádný "vyšší nájezd", který by měl znamenat riziko z důvodu životnosti CVT. To bych se spíš bál o tlumiče, ložiska... Jestli byla v předepsaných intervalech měněna náplň v převodovce, věřím, že bude v pořádku a těch 10 let v tomhle režimu bez problémů vydrží
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Důležitá je ta výměna oleje po 60 tkm, já jsem najel s CVT (forester SJ 2013) 267 tkm a zcela bez problémů.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
na cvt z 2011 máme 280+tkm. Není problém, a dá se případně řešit. Vyjíždění drážek je chiméra. Ideálně před koupí najdi někoho, kdo takové auto má, ať se v něm projede , pozná případný problém.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Díky všem za reakce, o nikom, kdo by to se mnou projel, bohužel nevím. Teď máme doma MY2008, takže já s CVT zkušenosti nemám, ale zkusím sehnat k více detailů k prodávanému kusu, snad bych případné vady u té převodovky poznal i sám (cukání apod.).
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Prodává to Dancars, takže by to auto s problémem nemělo být. Případně ať se zeptá někdo, kdo tam má dobré vztahy, na to auto zeptá.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1314
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Já na první generaci CVT najel skoro 250tkm a teď na druhé mám 170tkm a bez problémů. Olej měním po 120tkm. Takže za mě palce nahoru
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Opava není daleko, kdybys nikoho nesehnal, dalo by se něco vymyslet. Ale někdo z Dancaru by mohl taky auto projet, prodejce nebo servisák, objektivně posoudit.miroslaw79 píše:Díky všem za reakce, o nikom, kdo by to se mnou projel, bohužel nevím. Teď máme doma MY2008, takže já s CVT zkušenosti nemám, ale zkusím sehnat k více detailů k prodávanému kusu, snad bych případné vady u té převodovky poznal i sám (cukání apod.).
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
- Jméno a příjmení: Jarda Košulič
- Kontaktovat uživatele:
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Ahoj, do Dancarsu jezdím na servis a prodával jsem tam svůj Outback. Nějakou kritiku jsem tu na jejich servis četl, já s nimi žádný problém nemám. Při prodeji pokud to auto má nějaký problém, o kterém vědí, tak Ti to řeknou (v inzerátu to ale přímo napsané nebude). To neznamená, že se pak nic nepokazí, ale to auto je ještě v záruce, servisní historii má kompletní a na servisu jej tam znají - fakt bych se nebál. Asi bych hned při koupi rovnou řešil servisní prohlídku, podle kilometrů by se měla brzy dělat, a jestli se servisní plán pro CVT nějak zásadně neliší, tak to bude hned za víc peněz (180 tkm byla u mě myslím jedna z nejdražších prohlídek, ale to píšu taky o starší generaci, to asi víš sám jak to tam je). Možná si prodávající s vědomím té prohlídky dal rezervu do ceny a bude se dát domluvit buď na tom, aby se ta prohlídka ještě udělala na náklady prodávajícího, nebo nějakou přiměřenou slevu.
Těch necelých 170 tis. bych taky nepovažoval za vyšší nájezd, ani u CVT. Můj truhlář přes Dancars kupoval ročník tuším 2011 a teď nevím přesně, ale to auto mělo hodně přes 200 tis., možná i přes 300 už když to kupoval. Jezdí opravdu hodně, myslím, že teď už má najeto přes 400 a zatím na to nenadává. S převodovkou ale už problém řešil, resp. říkal něco o "výměně měniče" a myslím to bylo za cenu kolem 50 tis. Kč. Projevovalo se to tak, že mu to chcípalo při rozjezdech v křižovatkách. Ale to bylo při nájezdu, na který se s tímhle autem tímhle tempem ani nedostaneš
Jinak mě (omlouvám se, trochu mimo téma) obecně celkem zaráží, jak šla cena (nebo hodnota?) těch aut nahoru. Svůj první Outback ročník 2008 jsem kupoval necelých 5 let starý tehdy za nějakých 300 tis. s DPH a tolik ta auta tehdy prostě stála, nebylo to nejlevnější ani nejdražší v nabídce. Dneska je to za stejný model a zhruba stejnou úroveň výbavy od půl milionu nahoru. Co se děje?
Těch necelých 170 tis. bych taky nepovažoval za vyšší nájezd, ani u CVT. Můj truhlář přes Dancars kupoval ročník tuším 2011 a teď nevím přesně, ale to auto mělo hodně přes 200 tis., možná i přes 300 už když to kupoval. Jezdí opravdu hodně, myslím, že teď už má najeto přes 400 a zatím na to nenadává. S převodovkou ale už problém řešil, resp. říkal něco o "výměně měniče" a myslím to bylo za cenu kolem 50 tis. Kč. Projevovalo se to tak, že mu to chcípalo při rozjezdech v křižovatkách. Ale to bylo při nájezdu, na který se s tímhle autem tímhle tempem ani nedostaneš
Jinak mě (omlouvám se, trochu mimo téma) obecně celkem zaráží, jak šla cena (nebo hodnota?) těch aut nahoru. Svůj první Outback ročník 2008 jsem kupoval necelých 5 let starý tehdy za nějakých 300 tis. s DPH a tolik ta auta tehdy prostě stála, nebylo to nejlevnější ani nejdražší v nabídce. Dneska je to za stejný model a zhruba stejnou úroveň výbavy od půl milionu nahoru. Co se děje?
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Ahoj,
s tím servisem je to dobrej nápad, zkusím to s nimi nějak pořešit. Ještě jsem objevil podobný kousek ve Frýdku Místku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
tak si asi naplánuju celodenní výlet na Ostravsko a uvidím, ženě by stačila i výbava Active
K těm cenám - já jsem kupoval MY 2008 ve 2009 rok staré s 30tis za 520 s DPH, podobné kousky se teď prodávají o 200tis dráž. Inflace za celou tu dobu může být tak 15-17 % procent celkem, takže zjevně se na trhu něco stalo...
s tím servisem je to dobrej nápad, zkusím to s nimi nějak pořešit. Ještě jsem objevil podobný kousek ve Frýdku Místku
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
tak si asi naplánuju celodenní výlet na Ostravsko a uvidím, ženě by stačila i výbava Active
K těm cenám - já jsem kupoval MY 2008 ve 2009 rok staré s 30tis za 520 s DPH, podobné kousky se teď prodávají o 200tis dráž. Inflace za celou tu dobu může být tak 15-17 % procent celkem, takže zjevně se na trhu něco stalo...
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
za tou cenou je podle mne hlad po benzínech.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
A tohle prodáváte nebo už jste to prodali ?miroslaw79 píše:Ahoj,
hledám náhradu za Outback 2007 pro manželku.....
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob úno 28, 2015 6:35 pm
- Jméno a příjmení: Jarda Košulič
- Kontaktovat uživatele:
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Ještě k té ceně třeba na sauto je to nejlevnější nabídka daného modelu, další o fous dražší je pak ten Emistar FM (míň km, menší výbava) a pak o 100 tis. dražší u Freye (míň km, podobná výbava). Tak buď v té ceně v Opavě zohlednili blížící se servis, nebo nějaký problém, nebo snahu netrápit se s prodejem příliš dlouho.
Outback 3.0R AT MY2009 švýcar
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
Tribeca 3.6R MY2008 američan či kanaďan
Ex Outback 2.5 AT MY2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte říj 13, 2015 12:55 pm
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Vena: stávající Outback MY2007 budu prodávat, jakmile budu mít doma náhradu, kdyby měl někdo zájem, mohu zaslat bližší info.
Ad cena - v Opavě je ten inzerát myslím už delší dobu, psal jsem jim ohledně prohlídky a zatím neopověděli, tak uvidím. Asi se mi stejně víc zamlouvá ten Emistar kvůli menšímu nájezdu....
Ad cena - v Opavě je ten inzerát myslím už delší dobu, psal jsem jim ohledně prohlídky a zatím neopověděli, tak uvidím. Asi se mi stejně víc zamlouvá ten Emistar kvůli menšímu nájezdu....
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: CVT s vyšším nájezdem - zkušenosti?
Jinak na ten měnič bylo u CVT I svolavací akce, minimálně v US pro před FL. Já mám na BR s cvt nájezd 320 a velkou většinu problémů vyřešily 3 výměny náplně po sobě.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back